Mamia pojalle

Anonyymi

Tuhma poju etsii ankaraa mamia pitämään kuria. Poju on usein tuhma ja tarvitsee äidillistä ja tiukkaa kasvatusta ja rangaistuksia. Piiskaa paljaalle pyllylle mamin polvien päällä maaten tai sängyllä nelinkontin. Ja piiskaa kunnolla. Niin että tuntuu. Niin että peppua kirvelee oikein kunnolla kun poju myöhemmin häpeää nurkassa mamin valvovan silmän alla.
Lopuksi pojun täytyy pyytää anteeksi käytöstään ja kiittää mamia rangaistuksesta.
Jos poju kiroilee, mami ottaa korvasta kiinni, taluttaa kylpyhuoneeseen lavuaarin eteen ja pesuu pojun suun palasaippualla.
Mutta kun poju on ollut kiltti hän saa painaa pään mamin syliin. Tämä ottaa rinnat paljaiksi ja poju saa imeä mamin tissejä. Ensin toista ja sitten toista. Oikein pitkään ja hartaasti.

6

971

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yhteystiedot

• Anonyymi

Roolileikkeihin vai 24/7?

• Anonyymi

Roolileikkeihin. Ainakin alkuun.

• Anonyymi kirjoitti:

Roolileikkeihin. Ainakin alkuun.

Minulle on parempi vaan pari kolmen tunnin sessiot mutta jos nainen halua 24/7 käy!

• Se on kuin minä olisin kirjoittanut tuo!Siis minä haluan sama!

• Anonyymi

No nyt on trollilla sana hallussa, voi vain ihailla moista verbaalista lahjakkuutta ja ilmaisukykyä!

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1364
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1168
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      880
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      874
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      732
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      702
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      699
    10. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      94
      673
    Aihe