Tuhma poju etsii ankaraa mamia pitämään kuria. Poju on usein tuhma ja tarvitsee äidillistä ja tiukkaa kasvatusta ja rangaistuksia. Piiskaa paljaalle pyllylle mamin polvien päällä maaten tai sängyllä nelinkontin. Ja piiskaa kunnolla. Niin että tuntuu. Niin että peppua kirvelee oikein kunnolla kun poju myöhemmin häpeää nurkassa mamin valvovan silmän alla.
Lopuksi pojun täytyy pyytää anteeksi käytöstään ja kiittää mamia rangaistuksesta.
Jos poju kiroilee, mami ottaa korvasta kiinni, taluttaa kylpyhuoneeseen lavuaarin eteen ja pesuu pojun suun palasaippualla.
Mutta kun poju on ollut kiltti hän saa painaa pään mamin syliin. Tämä ottaa rinnat paljaiksi ja poju saa imeä mamin tissejä. Ensin toista ja sitten toista. Oikein pitkään ja hartaasti.
Mamia pojalle
Anonyymi
6
971
Vastaukset
- Anonyymi
Yhteystiedot
- Anonyymi
Roolileikkeihin vai 24/7?
- Anonyymi
Roolileikkeihin. Ainakin alkuun.
Anonyymi kirjoitti:
Roolileikkeihin. Ainakin alkuun.
Minulle on parempi vaan pari kolmen tunnin sessiot mutta jos nainen halua 24/7 käy!
Se on kuin minä olisin kirjoittanut tuo!Siis minä haluan sama!
- Anonyymi
No nyt on trollilla sana hallussa, voi vain ihailla moista verbaalista lahjakkuutta ja ilmaisukykyä!
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981562Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231298- 521062
- 72975
- 58893
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 106872
- 45869
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820