Vapauttavatko USA ja Venäjä Suomen EUn orjuuden ikeestä?

Molempien maiden sotilaskomentajat vierailivat tänään suomessa. Uskon, että ulkomailla on havahduttu siihen miten EU ja sen roskaeliitti kusettaa suomen kansalaisia ja EU vedättää meiltä satoja miljoonia euroja joka vuosi jäsenmaksuina ja muina kuluina.

Innolla seuraan tapahtumia. Suomen media on korruptoitunut, mutta selvästikkin USA ja Venäjä koputtelevat EU diktaattorien valtaa, ja huomauttavat että he seuraavat miten EU tällä hetkellä kusettaa suomea kaikissa asioissa.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008283028.html

11

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Komppaan hra Delfinejä suurilta osin.
      Koko elittimme on täysin riippuvainen maailman mahtavista. Jos he sitä vastaan potkivat niin ura je menestys on enää vain unta.

    • Voisiko tämä sotilaskomentajien tapaaminen suomessa olla viesti siitä, että suomea ollaan vapauttamassa EUn ja korona ym. poliittisen propagandan ikeestä ennenkuin ajaudumme valtiona pohjois-korean tasolle?

      • Heh heh..., voinen arvuutella että todellisuudessa Pohjois- Koreassa saattaa asua maailman onnellisin kansa.
        Heillä on kaikilla duunia, asunto sekä perhearvot kunniassaan. Mitä tavis muuta kaipaa?

        Tämä Suomalaisten onnellisuus on vitsi ja fraasi jota rummuttavat vain Suomen saastainen eliitti ja sen äänitorvet, YLE ja valtamedia.
        Todellisuuden kanssa ei tuolla ole mitään tekemistä.


      • Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

        Heh heh..., voinen arvuutella että todellisuudessa Pohjois- Koreassa saattaa asua maailman onnellisin kansa.
        Heillä on kaikilla duunia, asunto sekä perhearvot kunniassaan. Mitä tavis muuta kaipaa?

        Tämä Suomalaisten onnellisuus on vitsi ja fraasi jota rummuttavat vain Suomen saastainen eliitti ja sen äänitorvet, YLE ja valtamedia.
        Todellisuuden kanssa ei tuolla ole mitään tekemistä.

        Pohjois-Korea on kuin entinen itäblokki, piti oikein jarrutella etteivät ihmiset olisi paenneet liiallista onneaan kamalaan länteen. Suomessakin oli 6 vuotta sitten paha kriisi kun kymmeniä tuhansia ihmisiä yritti paeta luvatta Afrikkaan.


    • Anonyymi

      Generals gathered in their masses
      Just like witches at black masses

      https://www.youtube.com/watch?v=LQUXuQ6Zd9w

      Ehkä yrittävät puhua järkeä idän ja lännen porteilla Hellsingissä välttämään maailmansodan puhkeamista tai ehkä ovat itse osa tätä albertpikelaista äärimmäista Viking-War-Janus-Nato -loosia koska heillä ei tietenkään ole muuta vaihtoehtoa kuin sodan ovien avaaminen coronan nojalla.

      Kenraalit kohtaavat "idän ja lännen porteilla" syyspäivän tasauksen hetkinä.

      Two-face - Harvey Dent

      https://en.wikipedia.org/wiki/File:TwoFaceYearOne.png

      Janus

      "He is usually depicted as having two faces"

      "Janus presided over the beginning and ending of conflict, and hence war and peace."

      https://en.wikipedia.org/wiki/Janus

      Korona ja maski >> two-face?

      https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https://tse4.mm.bing.net/th?id=OIP.b4wqd714v4QjOVDM27DoowHaGN&pid=Api&f=1

      • Anonyymi

        Tuosta Januksen kaksinaamaisuudesta.

        Niin, muten olen kertonut siitä toisesta Januksesta, joka vaikuttaa Ukrainassa - hän on CIA mies.

        Nimi on enne, kuten sanotaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta Januksen kaksinaamaisuudesta.

        Niin, muten olen kertonut siitä toisesta Januksesta, joka vaikuttaa Ukrainassa - hän on CIA mies.

        Nimi on enne, kuten sanotaan.

        No kappas. Liittyy kuvaan täydellisesti. Hävettää olla aina oikeassa eikö.

        Tänään tai eilen Suomen presidentti -joka on viime aikoina puhunut Helsingin Hengestä (HH = Heil Hitler) kohtasi Yhdysvaltojen kenraalin syyspäivän tasauksen aikana (239/923) joka sattui tänä vuonna olemaan torstai >> thursday >> Thor = viikinkien fallosjumala.

        Yhdysvallat = länsi
        Suomen presidentti >> kokoomus >> Nato/Viking/War = länsi

        Myös tappajan näköiset ihmiset dekoodattu. Sota kun on viikingeillä verissä ja siksi myös näyttävät siltä.

        "Digitaalisuuteen liittyvä kaksiulotteinen mustavalkomuoti on nyt löytänyt tiensä myös Volvon ikoniseen tuotemerkkiin." (Janus)

        https://www.is.fi/autot/art-2000008283729.html

        https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https://tse1.mm.bing.net/th?id=OIP.wzobz8uhYoSQoj0ZTa6dpgHaEv&pid=Api&f=1


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kappas. Liittyy kuvaan täydellisesti. Hävettää olla aina oikeassa eikö.

        Tänään tai eilen Suomen presidentti -joka on viime aikoina puhunut Helsingin Hengestä (HH = Heil Hitler) kohtasi Yhdysvaltojen kenraalin syyspäivän tasauksen aikana (239/923) joka sattui tänä vuonna olemaan torstai >> thursday >> Thor = viikinkien fallosjumala.

        Yhdysvallat = länsi
        Suomen presidentti >> kokoomus >> Nato/Viking/War = länsi

        Myös tappajan näköiset ihmiset dekoodattu. Sota kun on viikingeillä verissä ja siksi myös näyttävät siltä.

        "Digitaalisuuteen liittyvä kaksiulotteinen mustavalkomuoti on nyt löytänyt tiensä myös Volvon ikoniseen tuotemerkkiin." (Janus)

        https://www.is.fi/autot/art-2000008283729.html

        https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https://tse1.mm.bing.net/th?id=OIP.wzobz8uhYoSQoj0ZTa6dpgHaEv&pid=Api&f=1

        Olethan tietoinen ettei Suomalaiset ole Viikikkejä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olethan tietoinen ettei Suomalaiset ole Viikikkejä?

        Tappaa aina. Talossa ja puutarhassa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe