Onko kallista 100 euroa puolesta tunnista? Kuulostaa tietenkin kalliilta mutta ajatelkaa vähän meidän ammattia. Toisinaan meillä ei ole montaa asiakasta päivässä, meidän pitää olla sellaisia kuin asiakas haluaa. Ja puolen tunnin ajan he käyttävät meitä niinkuin haluavat! Tulot kuukaudessa vaihtelevat paljon: 10000 - 25000 euroa. Siitä pitää vähentää vuokrahuoneiston kuukausivuokra, työssä tarvittavat aineet ja nesteet, vaatteet, työkalut jne. Tietenkin myös vero pitää hoitaa vaikka monet asiakkaat lupaavat maksaa ne puolestani. Jos unohdetaan parhaimmat ansiot niin voin sanoa että tuntuu että teen hyväntekeväisyyttä ilman korvauksia. Esimerkiksi on kulunut jo monta kuukautta siitä kun asiakkaita on ollut 10/vrk!! Ja monet heistä ovat viettäneet ainoastaan 30 min. Tuntuu siltä että ansaitsen elantoni myymällä nesteitä (ei alkoholia) joita monet haluavat ostaa vakituisesti! Kyse on minun omista nesteistä joista ei tarvitse veroja maksaa! Aina kun tulot vähenevät niin minun on pakko nostaa nesteiden hintoja. Yhdestä desilitrasta laskutan yleensä 150 - 200 euroa mutta hilloajan nesteet ovat puolta kalliimpia. Joskus hillopäivien tuotanto nousee tosi korkeisiin hintoihin jos ostajia on paljon ja tuotteita vähän. Huutokaupan tyyliin! Vakio asiakkaat saavat tietenkin aina samaan hintaan eikä usein pääse hinnat nousemaan. Tahdon sanoa kaikille alalle suunnitteleville kertoa että tämä on raskas ammatti ja tulevaisuuden näkymät eivät hyviltä näytä!!!!!
Kallisko tunti?
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No myönnetään että tulot ovat suuremmat kuin annoin ymmärtää. Mutta minulle ei kerry työeläkettä niinkuin yleensä kaikille muille! Pitää ehkä vaihtaa tai antaa pois kokonaan työhuoneen! Siitä maksan vuokraa 840 euroa kuukaudessa ja asiakkaat ovat vähentyneet!! Kotiini en voi kuitenkaan tuoda miehiä, joskus naisiakin ja tehdä töitä omassa kodissa! Tuntuu hankalalta. Olen ollut alalla kymmenen vuotta ja kymmenen vuotta pitää vielä jatkaa koska eläkkeeni tulee olemaan pieni. Ja neljäkymmentä vuotiaana minun on mahdotonta löytää hyvin palkattua työtä koska minulla ei ole kokemusta muusta työstä kuin asiakaspalvelusta
- Anonyymi
Mä en ole ammattilainen, vaan amatööri ehkä ekaa kertaa antamassa rahasta… Mut tästä näkökulmasta jos ajatellaan, että yksi kerta, ei muita asiakkaita, niin 200 menee valmisteluihin, vartalohoidot ml. kaikkien karvojen sokerointi (yksinkään 100 eur ), ehkä asuostoksia noin satasella yhteensä. Eli jos markkinahinnoilla näin amatöörinä mennään niin perseen hinnaksi jää alle 100 eur. Eli onko ekakertalaisilla Ok pyytää vähän enemmän? Varsinkin jos mahdollisuus vakkarisuhteeseen?
- Anonyymi
Hieno, olet oikeassa! Mutta asut, työkalut yms. maksetaan yhdellä kerralla! Jokaiselta asiakkaalta voimme säästää about 50 euroa tuleviin investoiteihin. Muista aina, joka hetki että olemme tärkeitä asiakkaillemme!! Jos tarvitset tai haluat muuten ylimääräistä niin sinulle he kantavat rahaa!! Mutta älä milloinkaan päästä yhtäkään asiakasta lähellesi! He ovat sinulle ainoastaan työvälineitä ja kun et enää tarvitse jotain yhtä heistä niin muista että olet aina niinkuin et olisi milloinkaan sitä "asiakasta" tavannutkaan!! Älä huoli, asiakkaita tulee uusia koko ajan !!
- Anonyymi
Ei voi pyytää. Kyllä se panokerran korvaus pysyy vastaisuudessakin Alle sen 50€
- Anonyymi
Olen nuori tyttö 18 ja Olen jo leikannut rahasta neljältä mieheltä pois munankarvat ja myös yhdeltä naiselta! Sain tosi helpolla tienattua yli 500 euroa!! En ymmärrä kuinka voi ansaita näin helposti ja äkkiä paljon! Kukaan ei koskenut minuun edes sormella ja minä ainoastaan leikkasin miehiltä karvat siinä kaikki! Niin ja se nainen oli, Taru! Hän antoi minulle suukkoja koko illan siihen asti kunnes nukahti. Hän antoi neuvoja miesten nukkuessa kuinka voin rikastua nopeasti ja helpolla
50-100e On minun maksimi minkä maksan,en ole hinnottelemassa kenenkään liiketoimia jokaine jakaa persettään sillä hinnalla minkä sopii.
Onneksi huoria on jokajunaan,ja nuoret naiset antaa halvemmalla kun ns. ammattilaiset joilla on "tuntitaksa" ja munakello pöydällä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .744344Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503085Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631333055Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3952136Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2171249Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111193- 741176
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291045- 611032
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973