Sanotaan että narsisti tuhoaa uhrinsa

Anonyymi

Mitä se teidän mielestä tarkoittaa? Ensituho tuli jo lapsuudessa etten oppinut arvostamaan itseäni. Mutta lapsuutta ei valita. Sensijaan aikuisiän kaverit ja kumppanit, tavallaan itse valitut. Eli ne näki ketä on helppo kiusata. Heillä on hienot yliopistotutkinnot, enemmän valinnanvaraa elämässä ja silti piti minua kiusata. Olen työkyvyttömyyseläkkeellä. Mutta olenko tuhoutunut? Mitä se tarkoittaa.

28

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No siis joo, kyllä ne tuhoaa, mutta eivät tuhoa sittenkään.
      Kukaan ei pääse tekojaan pakoon, koska ne jättää jäljet omaan hermostoon.


      ppoiuuuyuy

    • Anonyymi

      Miten narsisti sinun elämääsi kuuluu?

      • Anonyymi

        Ei paljon kuulu.


        ppiiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei paljon kuulu.


        ppiiuuuu

        Mä oon niinmaan kyllästynyt kaikkeen henkisesti vajaaälyiseen juttuun edusti sitä sitten narsisti tai joku muu.


        ppoiuiui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon niinmaan kyllästynyt kaikkeen henkisesti vajaaälyiseen juttuun edusti sitä sitten narsisti tai joku muu.


        ppoiuiui

        Jos mä olisin tienny miten hirveitä tyyppejä en olis ikinä puhunutkaan mon elle ihmiselle, joihin joutuu vaan yks toisensa jälkeen täysin pettymään.



        ppoiiiui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mä olisin tienny miten hirveitä tyyppejä en olis ikinä puhunutkaan mon elle ihmiselle, joihin joutuu vaan yks toisensa jälkeen täysin pettymään.



        ppoiiiui

        Ja jos he nyt oliskin pelkästään pettymys, se vielä menis, mutta kun he on päällepäätteeksi haitallisia niin menee aika lailla miinuksen puolelle


        ppoiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos he nyt oliskin pelkästään pettymys, se vielä menis, mutta kun he on päällepäätteeksi haitallisia niin menee aika lailla miinuksen puolelle


        ppoiuuuu

        sit ne vielä kaikki esittää niinky mä ikävöisin niitä jotenkin kauheesti vaikken ikävöi yhtään. Mä oon aina helpottunut kun he "jättää" mut...."huh...pääsin siitäkin...


        ppiiuiiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sit ne vielä kaikki esittää niinky mä ikävöisin niitä jotenkin kauheesti vaikken ikävöi yhtään. Mä oon aina helpottunut kun he "jättää" mut...."huh...pääsin siitäkin...


        ppiiuiiii

        sillee minusta on tullut kovempi että ne narsistit ei kauheesti enää vetoo muhun


        ppooiiiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sillee minusta on tullut kovempi että ne narsistit ei kauheesti enää vetoo muhun


        ppooiiiii

        Parempi kattoo vaikka itteään peilistä kuin niitä.

        piiuiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi kattoo vaikka itteään peilistä kuin niitä.

        piiuiii

        mun oma persoona on paljon kauniimpi kuiin se narsistien projektio,,,


        pioiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mun oma persoona on paljon kauniimpi kuiin se narsistien projektio,,,


        pioiuuu

        Itseasiassa on mun elämässä ollut monta henkilöä, joilla on samantyyppinen narsistimainen tunnelinkki ollut suhteessa minuun. Mutta ihan viimeaikoina ne linkit on melkein kaikki katkenneet yks kerrallaan...


        ppooiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa on mun elämässä ollut monta henkilöä, joilla on samantyyppinen narsistimainen tunnelinkki ollut suhteessa minuun. Mutta ihan viimeaikoina ne linkit on melkein kaikki katkenneet yks kerrallaan...


        ppooiii

        Se tuntuu kyl hyvälle...todellakin...kun ne linkit katkee ja henkilöt muuttuu henkilökohtaisesti merkityksettömiksi


        ppoiiuiiui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tuntuu kyl hyvälle...todellakin...kun ne linkit katkee ja henkilöt muuttuu henkilökohtaisesti merkityksettömiksi


        ppoiiuiiui

        Erästä henkilöä jota aluksi ihailin, se ihailtavuus oli ihan mun omaa taidemielikuvitusta...
        ei oikeestaan mitään tekemistä sen henkilön kanssa...


        poiuyuyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erästä henkilöä jota aluksi ihailin, se ihailtavuus oli ihan mun omaa taidemielikuvitusta...
        ei oikeestaan mitään tekemistä sen henkilön kanssa...


        poiuyuyuu

        sellastakin sattuu...

        ppoiiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sellastakin sattuu...

        ppoiiii

        Katsoin henkilöä aivan kohtuuttomasti ylöspäin....
        luulin olevani joyenkin huonompi....mutta en luule enää


        ppoiiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoin henkilöä aivan kohtuuttomasti ylöspäin....
        luulin olevani joyenkin huonompi....mutta en luule enää


        ppoiiii

        Oonkyllä aina ollut sitä mieltä että henkinen kehitys on se mikä telkee ihmistä onnelliseksi...


        ppoiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon niinmaan kyllästynyt kaikkeen henkisesti vajaaälyiseen juttuun edusti sitä sitten narsisti tai joku muu.


        ppoiuiui

        Itseesi vaan et taida kyllästyä, itsekritiikitön aivokääpiö poiju pilaat ketjut. Häpeä jos osaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseesi vaan et taida kyllästyä, itsekritiikitön aivokääpiö poiju pilaat ketjut. Häpeä jos osaat.

        Olen hyvin itsekiriittinen ihminen tosielämässä, hölötän täällä kuten te muutkin.
        Mutta jo taidesomeni on tehty kriittisellä tarkalla tyylillä, jonne en lähetä yhtään tyylitöntä postausta. tämähän on tosiaan vähän suolipalstan tyylinen paikka siksi en oikeesto täälölä viihdykään. Kun pääsen häiriköistäni kokonaan lopetan täälläkin.



        ppoiiuiiu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen hyvin itsekiriittinen ihminen tosielämässä, hölötän täällä kuten te muutkin.
        Mutta jo taidesomeni on tehty kriittisellä tarkalla tyylillä, jonne en lähetä yhtään tyylitöntä postausta. tämähän on tosiaan vähän suolipalstan tyylinen paikka siksi en oikeesto täälölä viihdykään. Kun pääsen häiriköistäni kokonaan lopetan täälläkin.



        ppoiiuiiu

        Siis tää ppoiiii ei todellakaan ole mun todellinen persoonani, kerron vaan tämmösen klovnin osassa joitakin asioita.


        ppoiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tää ppoiiii ei todellakaan ole mun todellinen persoonani, kerron vaan tämmösen klovnin osassa joitakin asioita.


        ppoiuuuuu

        Siis mä oon oikeesti semmonen kenties keskivertoo asiallisemman oloinen ihminen tavallisesti.


        ppoiiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mä oon oikeesti semmonen kenties keskivertoo asiallisemman oloinen ihminen tavallisesti.


        ppoiiuuu

        Mun taiteilijuus kai hämää ihmisiä koska mä olen hyvin monimuotoinen "kameleontti". Mä voin ilmetä ikäänkuin erilaisissa olomuodoissa eri tilanteissa.

        ppoiiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun taiteilijuus kai hämää ihmisiä koska mä olen hyvin monimuotoinen "kameleontti". Mä voin ilmetä ikäänkuin erilaisissa olomuodoissa eri tilanteissa.

        ppoiiuuuuu

        Itseasiassa mä osaan rooliakin vaihtaa aika nopeesti, ettei mun tarvii olla tunnin päästä mikä olin tunti sitten, mähänoon alunperin näyttämötaiteiteilija joka eläytyy erilaisiin rooleihin



        ppoiiuiu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseesi vaan et taida kyllästyä, itsekritiikitön aivokääpiö poiju pilaat ketjut. Häpeä jos osaat.

        Mähän tavallan työksenikin oon opettanut ihmisiä katsomaan itsetyytyväisenä peiliin


        ppooiiiiiiu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mähän tavallan työksenikin oon opettanut ihmisiä katsomaan itsetyytyväisenä peiliin


        ppooiiiiiiu

        Ja sen voi tehdä kuka vaan ulkonäöstä riippumatta....koska meidän tulee arvostaa mitä Jumala luo eikä kyseenalaistaa Jumalan kykyjä....


        ppoiiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sen voi tehdä kuka vaan ulkonäöstä riippumatta....koska meidän tulee arvostaa mitä Jumala luo eikä kyseenalaistaa Jumalan kykyjä....


        ppoiiuuuuu

        Täällä joku kysyi miten narsisti kuuluu minun elämääni.
        Kehotan itse pohtimaan sitä. Minä sen tiedän, mutten kerro.
        Koittaakaa osaatteko itse etsiä pelistä, että missä on narsisti.


        poouuyhuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä joku kysyi miten narsisti kuuluu minun elämääni.
        Kehotan itse pohtimaan sitä. Minä sen tiedän, mutten kerro.
        Koittaakaa osaatteko itse etsiä pelistä, että missä on narsisti.


        poouuyhuy

        Mutta on niitä muitakin huijareita kuin narsisteja


        ppioiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta on niitä muitakin huijareita kuin narsisteja


        ppioiuuuu

        Vielä ovelampi voi käyttää narsistia hyväkseen



        ppiuuuyu


    • Anonyymi

      Itse käyttäisin sanaa "tukahduttaa" narsistin lähipiiristä. Toki narsistin käytös voi olla todella agressiivista ja tuhoavaa, niin ehkä kuitenkin ne pitkän aikavälin seuraukset on ne pahimmat, jotka tukahduttaa ympäristön.

      Siksi mielestäni narsismin piirteistä se haavoittuva / uhriutuva narsismi on pahinta. Se on niin paljon vaikeampaa tunnistaa, kuin ylenpalttinen huomionhaku, tai sairaanloinen välinpitämättömyys muita ihmisiä kohtaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4649
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4260
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2790
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1670
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1625
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe