Meinaan noita kannatuskalluppeja?
Oliko ihana aamu herätä?
9
90
Vastaukset
- Anonyymi
Siitä on ihanuus kaukana, kun Saksa siirtyy ensi viikonloppuna punavihreiden hallintaan.
Tässä tilanteessa perussuomalaisten mikroskooppiset gallup-voitot ovat yhdentekeviä.
(Anteeksi, että otin asioihin laajemman näkökulman. Tiedän, että persun maailma loppuu Suomen rajalle.) - Anonyymi
Kieltämättä oli kiva herätä kun muiden puolueiden kuin persujen kannattajia kaikista haastatelluista suomalaisista oli 82.6 %, se lämmitti sydäntä.
- Anonyymi
Herätä, koko yönhän sinä itkit taas persujen perään tämänkin päivän mennessä saman pakkomielteen parissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herätä, koko yönhän sinä itkit taas persujen perään tämänkin päivän mennessä saman pakkomielteen parissa?
Vanha-Komuakka ei nukutuksi saa,Persujen kannatus nousee ja Komukoitten laskee entisestään,hallitus on epäonnistunut kaikessa mihinkä se on ryhtynyt,toivottavasti hajoaa mahdollisimman pian .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka nyt persujen perään itkisi, ei sittenkään vaikka kaikki persut kuolisivat sukupuuttoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanha-Komuakka ei nukutuksi saa,Persujen kannatus nousee ja Komukoitten laskee entisestään,hallitus on epäonnistunut kaikessa mihinkä se on ryhtynyt,toivottavasti hajoaa mahdollisimman pian .
Jospa pyytäisit hoitavalta lääkäriltäsi nukahduslääkereseptin, ne saattaisivat auttaa univaikeuksiisi.
- Anonyymi
Jokainen aamu, jolloin ollaan lähempänä vapautumista vihreän hirmuvallan alta, on ihana.
- Anonyymi
ihan normaali tulos ei suuntaan tai toiseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743387
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662661Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611729
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351695
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601618