Mihin on piilotettu 10.000.000 myrkkypiikkiin kuollutta?

Anonyymi

Esimerkiksi nämä maat ovat onnistuneet tiputtamaan sairaanhoitoa tarvitsevien lukumäärän huomattavasti rokotusten aloittamisen jälkeen. Tehohoitoa tarvitsee enään ainoastaan murto-osa rokotetuista. Suurimmassa osassa maita ovat myös päivittäiset tartunnat tippuneet vain pieneen osaan siitä mitä oli ennen rokotteita. Rokotteiden teho on kiistaton. 😇😇

USA, Intia, Chile, Ruotsi, Italia, Ranska, Espanja, Estonia, Puola, Unkari, China, Kanada, Uruguai, Qatar, Singapore, Chile, Tanska, Portugal, Bahrain, Kanada, Espanja, Belgia, Irlanti, Englanti, Mongolia, Hollanti, Ranska, Norja, Thailand, Peru, Romania, Albania, Bolivia, Tunisia, Bulgaria, Moldova, Liettua, Latvia, Viro, Kreikka, Turkki, Tsekki, Saudi Arabia, Japan, Ecuador, Argentina, Brazil, Marocco, Slovakia, Costa Rica, Kolumbia, Mexico, Saksa, Suomi, Slovenia, Kroatia...jne... 😄😊

Tuossa faktat, voit itse tarkistaa pitääkö paikkaansa maista ja niiden rokotusten onnistumisista.🤓🤓

https://www.worldometers.info/coronavirus/

😁🤗🤗😆😆😜
Mutta missä ovat ne maat joissa epäisänmaallisen rokotevastaisen salaliittoteorikon mukaan rokote tappaa? Missä?
😎😄😊😀

255

2286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      korona kuolemien syitä ole eroteltu erikseen, kun rokote vastaisuus voisi nousta,

      • Anonyymi

        Mistä tietosi on peräisin?


      • Anonyymi

        Jutun aloittaja on mielisairas ihminen eikä lopeta tuota joutavaa loruilua. Ei tuollaiseen hulluun kannata kiinnittää mitään huomiota. Antaa hänen olla uskossaan. Reesukka!! Sääliksi käy tuollaista humpuukkimestaria!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jutun aloittaja on mielisairas ihminen eikä lopeta tuota joutavaa loruilua. Ei tuollaiseen hulluun kannata kiinnittää mitään huomiota. Antaa hänen olla uskossaan. Reesukka!! Sääliksi käy tuollaista humpuukkimestaria!!

        Mutta kyllä meitä muitakin kiinnostaa minne heidät on voitu piilottaa? Vai ovat he ainoastaan rokotevastaisten salaliittoteorikkojen keksimiä?


    • Anonyymi

      🤗Kehotan lukijoita suhtautumaan sivustolla leviävään kirjoituksiin kriittisesti. Epäisänmaallisen rokotevastaisen salaliittoteorikon keksityt valheet ovat tietenkin faktattomia. Linkkejä ei ole ja jos on ne ovat itsekyhätty nobodyn blogi tai tubevideot.😉☺️

      Faktana tietenkin on täysin ainoastaan. "Uutissivustoksi" naamioitu itse tekaistu bloki.😇😇

      Ja linkki vie tunnettuun valeuutislehteen..
      😇😄

      Epäisänmaallisen rokotevastaisen salaliittoteorikon itsekyhätyt blogit ja puhelimella omakuvaamat tubevideot kertovat totuuden, ei maailman uutistoimistot ja lehdet.
      Terv. Dipl. Doc. Mörri Möykky
      😇😆

      • Anonyymi

        Paljon kipeytyneitä käsivarsia 🤣🤣🤣

        Fimean koronarokotteiden haittailmoitusten määrä kohonnut noin 17 000 tapaukseen – Lähes 13 000 käsittelemättä


      • Anonyymi

        HELLO WICKER MAN!

        HI!

        https://www.thelancet.com/journals/laninf/article/PIIS1473-3099(21)00566-1/fulltext

        LANCET, joka tosin on muuten osa KORONATEOKRATIAN OLKIUKKELIA SILTI Myöntää, 𝗸𝗲𝗿𝘁𝗼𝗼 𝗶𝘁𝘀𝗲 että:

        "(𝟳𝟵%) 𝗱𝗲𝗮𝘁𝗵𝘀 𝗮𝘃𝗲𝗿𝘁𝗲𝗱 𝘄𝗲𝗿𝗲 𝗮𝗰𝗰𝗼𝘂𝗻𝘁𝗲𝗱 𝗳𝗼𝗿 𝗯𝘆 𝘁𝗵𝗲 𝗳𝘂𝗹𝗹𝘆 𝘃𝗮𝗰𝗰𝗶𝗻𝗮𝘁𝗲𝗱 𝗽𝗼𝗽𝘂𝗹𝗮𝘁𝗶𝗼𝗻."

        Findings
        We estimated that Israel's vaccination campaign averted 158 665 (95% CI 144 640–172 690) SARS-CoV-2 infections, 24 597 (18 942–30 252) hospitalisations, 17 432 (12 770–22 094) severe or critical hospitalisations, and 5532 (3085–7982) deaths. 16 213 (65·9%) of 24 597 hospitalisations and 5035 (91·0%) of 5532 of deaths averted were estimated to be among those aged 65 years and older. We estimated 116 000 (73·1%) SARS-CoV-2 infections, 19 467 (79·1%) COVID-19-related hospitalisations, and 4351 (𝟳𝟵%) 𝗱𝗲𝗮𝘁𝗵𝘀 𝗮𝘃𝗲𝗿𝘁𝗲𝗱 𝘄𝗲𝗿𝗲 𝗮𝗰𝗰𝗼𝘂𝗻𝘁𝗲𝗱 𝗳𝗼𝗿 𝗯𝘆 𝘁𝗵𝗲 𝗳𝘂𝗹𝗹𝘆 𝘃𝗮𝗰𝗰𝗶𝗻𝗮𝘁𝗲𝗱 𝗽𝗼𝗽𝘂𝗹𝗮𝘁𝗶𝗼𝗻.

        Riehuva koronolkiukko yrittää piilottaa tämän kaikin keinoin. Olkiukkelin,Wicker Manin Fact Check piilottelee usein asiaa, mutta eihän tämä ole yllätys. Olkiukko -käppänä voi yhtenä päivänä sanoa yhtä, ja toisena toista. Ihmistä isompi Käppänä vain haluaa, että joka kerta hän itse on se suurempi.

        Olki-käppänä, EVIL Wicker Man with his passports and all!


      • Anonyymi

        Kehoitan lukijoita suhtautumaan aarimmaisella varovaisuudella hymio huijariin, joka saa laaketehtaan % rokotuksista eli on joko apteekkari, faramseutti tai pfizerin osake salkullinen
        Tai vain ajattelematon, joka ei tutustu rokotteiden sisaltoon lainkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kehoitan lukijoita suhtautumaan aarimmaisella varovaisuudella hymio huijariin, joka saa laaketehtaan % rokotuksista eli on joko apteekkari, faramseutti tai pfizerin osake salkullinen
        Tai vain ajattelematon, joka ei tutustu rokotteiden sisaltoon lainkaan.

        😂☺️
        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/cdb2a4a0-8450-4baf-924a-1c3d0d4e44a6
        😇🤗🤓🤓😆😂☺️

        ... Jäljet osoittavat tietenkin Venäjälle.🤓😅😅🤗😊😄😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon kipeytyneitä käsivarsia 🤣🤣🤣

        Fimean koronarokotteiden haittailmoitusten määrä kohonnut noin 17 000 tapaukseen – Lähes 13 000 käsittelemättä

        Tiedän. Valitettavaa, että Fimea ei voi muuttaa ilmoittajan sanomaa luokitusta. Jos ilmoittaja kertoo, että käsivarsi kipeytyi ja luokittelee sen vakavaksi haitaksi.se vaan on sitä, mutta Fimea käsittelee kiireellisyysjärjestyksessä ilmoituksia.
        Siellä on kuitenkin paljon lääkäreiden ja sairaanhoitajien tekemiä ilmoituksia esimerkiksi kuolemista, jotka ovat tapahtuneet ajallisesti rokotuksen ottamisen jälkeen potilailla, joilla on ollut jo vakavia perussairauksia. Ja toki nämä pitääkin käsitellä ja tutkia ensin.


      • Anonyymi

        Näin juuri. Meidän kaikkien länsimaalaisten rokotteet ottaneiden pitäisi olla jo kuolleita. Mutta me vaan eletään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon kipeytyneitä käsivarsia 🤣🤣🤣

        Fimean koronarokotteiden haittailmoitusten määrä kohonnut noin 17 000 tapaukseen – Lähes 13 000 käsittelemättä

        Haitta on pieni punoitus ja luulosairaus.


      • Anonyymi

        No ei kukaan normaalilla aivoilla varustettu niihin usko, näkeehän sen jo otsikosta mikä tällä kouluttamattomilla ihmisellä on vaivana.
        Salaliitto teoriat yleistyy aina pelkäävien ihmisten keskuudessa.
        Ja rokotteita neli ota ja keksii syitä miksi, senkun sanoisivat etteivät uskalla ottaa kun salaliittoteoriat on sanoneet että on vaarallista .
        Sääliksi näitä käy ainoastaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin juuri. Meidän kaikkien länsimaalaisten rokotteet ottaneiden pitäisi olla jo kuolleita. Mutta me vaan eletään.

        Ja se käsivarsi sitten, tottakai se on arka joillain rokotuksen jälkeen , sehän sanotaan jo ennen kun rokotetaan .
        Itsellä 4 rokotusta eikä ole mitään haittavaikutuksia ollut , kun aivot hyväksyy asian niin ei tule haittavaikutuksiakaan .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paljon kipeytyneitä käsivarsia 🤣🤣🤣

        Fimean koronarokotteiden haittailmoitusten määrä kohonnut noin 17 000 tapaukseen – Lähes 13 000 käsittelemättä

        Ajattele, minä saan joka kolmas kuukausi B-12 vitamiiniä kankkuun. Ei ole vielä kankkuni kipeytynyt, vaikka olen saanut pistoksia jo yli kymmenen vuotta.


      • Anonyymi
        Monkki kirjoitti:

        Ajattele, minä saan joka kolmas kuukausi B-12 vitamiiniä kankkuun. Ei ole vielä kankkuni kipeytynyt, vaikka olen saanut pistoksia jo yli kymmenen vuotta.

        Kumman valitset jos valittavana on päivän jomotus rokotuskohdassa tai 2 viikon makuu teho-osastolla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kumman valitset jos valittavana on päivän jomotus rokotuskohdassa tai 2 viikon makuu teho-osastolla?

        Minä olen ottanut jo kolme rokotusta, koska minulla on epilepsia ja diabetes. En halua joutua teho-osastolle, siksi olen ottanut rokotukset.

        Minun pointtini oli se, kun joku kirjoitti, että rokottaneet saavat kipeytyneet käsivarret. siihen vastasin, että ei minun kankkunikaan ole kipeytynyt, vaikka olen saanut siihen monen monta pistosta kolen kuukauden välein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin juuri. Meidän kaikkien länsimaalaisten rokotteet ottaneiden pitäisi olla jo kuolleita. Mutta me vaan eletään.

        Sanopa muuta ja erittäin terveenä ja voimallisena jatkan elämääni, vaikka lähentelen 100 vuotta. Rokotukset jatkaa elämääni edelleen!

        Ottakaa vain kaikki rokotukset, se antaa teille vuosia eteen päin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumman valitset jos valittavana on päivän jomotus rokotuskohdassa tai 2 viikon makuu teho-osastolla?

        Ei ole ollut juuri jomotuksia rokotuskohdissa, hieman pientä hellyyttä, mutta sillä siisti. Hyvin on toiminut rokotukset enkä ole sairastanut yhtään mitään vuosikausiin.

        Nyt odotan syksyn rokotuksia, annetaan ilmeisesti normaali suojarokotus ja sitten tämä odotettavissa oleva tautirokotus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin juuri. Meidän kaikkien länsimaalaisten rokotteet ottaneiden pitäisi olla jo kuolleita. Mutta me vaan eletään.

        Ylikuolleisuus on 1 miljardi koko maailmassa. Maat jotka eivät rokottaneen on kuolleisuus laskenut noin 2%. WHO määrää pakkorokotukset parin vuoden sisällä ja Tyttöviisikko hyväksyi lain viimeisenä tekoinaan. Uussi maailmanhallitus on Maltan ritarien hallitus Sauli kuuluu kerhoon ja suomen vapaamureihin joka on heidän alajärjestönsä. Sauli tiesi jo uudenvuodenpuheessaan sanoa ennen rokotuksia ettei paluuta ole. Uusi maailmanjärjestys on siis Vapaamurari politikkaa jossa olet onnelinen etkä omaa oikeutta liikkua vapaasti liusäksi Raha tulee siru rahaksi etkä voi ostaa tai liikkua alueesi ulkopuoleelle ellet osta maailmanhallitukselta pisteitä tähän. Jokaine joka ei ota 3 lisäpiikkiä pitääkseen sirurahan VOIMASSA vuosittain jää yhteiskunnan ulkopuolelle. Heille on suunniteltu Ursulan kitiiniä siltävät heinäsirkkaleivä kitiin antaa loisille erinomaisen puolustuskuoren jonka johdosta liosista ei voi parantua etkä pääsi yhteiskunnan ulkopuolella hoidettavaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylikuolleisuus on 1 miljardi koko maailmassa. Maat jotka eivät rokottaneen on kuolleisuus laskenut noin 2%. WHO määrää pakkorokotukset parin vuoden sisällä ja Tyttöviisikko hyväksyi lain viimeisenä tekoinaan. Uussi maailmanhallitus on Maltan ritarien hallitus Sauli kuuluu kerhoon ja suomen vapaamureihin joka on heidän alajärjestönsä. Sauli tiesi jo uudenvuodenpuheessaan sanoa ennen rokotuksia ettei paluuta ole. Uusi maailmanjärjestys on siis Vapaamurari politikkaa jossa olet onnelinen etkä omaa oikeutta liikkua vapaasti liusäksi Raha tulee siru rahaksi etkä voi ostaa tai liikkua alueesi ulkopuoleelle ellet osta maailmanhallitukselta pisteitä tähän. Jokaine joka ei ota 3 lisäpiikkiä pitääkseen sirurahan VOIMASSA vuosittain jää yhteiskunnan ulkopuolelle. Heille on suunniteltu Ursulan kitiiniä siltävät heinäsirkkaleivä kitiin antaa loisille erinomaisen puolustuskuoren jonka johdosta liosista ei voi parantua etkä pääsi yhteiskunnan ulkopuolella hoidettavaksi.

        7 004 732 kpl kuollut koko korona aikan mailmassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin juuri. Meidän kaikkien länsimaalaisten rokotteet ottaneiden pitäisi olla jo kuolleita. Mutta me vaan eletään.

        Toistaiseksi


    • Anonyymi

      Eikös se piikkiproteiinin kehittäjä sanonut että tulevina vuosina nähdään massoittain tähän piikkiin kuolleita odotetaan nyt muutama vuosi eikä höntyillä itse en aijo rokotetta ottaa koska en ole muiden kanssa tekemisissä?🤔🤨🙄

      • Anonyymi

        Sinulla on puurot ja vellit sekaisin. Et tiedä titeestä hölökäsen pöläystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on puurot ja vellit sekaisin. Et tiedä titeestä hölökäsen pöläystä.

        Rokotettujen veri on tosiaan kuin puuroa!
        https://t.co/dliUcYP6tg?amp=1


      • Anonyymi

        Eli TYÖTÖN. Sekin vielä todellinen yhteiskunnavaiva.


      • Anonyymi

        Piikkiproteiini on sen viruksen ihan itse kehittämä "piikki", joita näette usein koronauutisten kuvissa. Niitä on useita ja yksi niistä on tähän asti ollut se, joka kuljettaa viruksen ihmisen elimistöön ja aiheuttaa koronataudin.

        VAikka nimi on piikkiproteiini, sillä ei rokotepiikin kanssa ole mitään tekemistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokotettujen veri on tosiaan kuin puuroa!
        https://t.co/dliUcYP6tg?amp=1

        Ihan tuo normaalisti vuosi kun tuli haava sormeen.


      • Anonyymi

        Se on tietysti sinun oma asiasi, mutta sairaalassa oli todella paljon sellaisia, jotka katuivat hartaasti sitä, että eivät olleet ottaneet rokotuksia ennen tuota suurta epidemiaa. kenties olisivat säilyneet noilta pitkiltä sairauskuukausilta ja jälkitaudeilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokotettujen veri on tosiaan kuin puuroa!
        https://t.co/dliUcYP6tg?amp=1

        Älä höpötä!! Minun vereni on säilynyt aivan samanlaisena kuin ennen rokotuksia. Täällä liikkuu kaiken maailman hulluja puhumassa lööperiä!!

        Ei pidä uskoa kaikkea löpinää. Uskokaa vain terveysviranomaisia!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on puurot ja vellit sekaisin. Et tiedä titeestä hölökäsen pöläystä.

        Olen yli 90 vuotta vanha ja ottanut kaikki rokotukset. Olen menossa tänä syksynä ottamaan taas 2 piikkiä, toinen lienee infuluenssapiikki ja toinen koronapiikki. Olen yrittänyt aikaa tilata, mutta ei ole onnistunut.

        En ole sairastanut yhdenkään piikin jälkeen, mitä nyt hetken hellä olkavarsi.

        Täällä tuo sama höpöttäjä on taas aloittanut tuin pelottelukampanjan. Ei kannata tuollaisia vouhottajia uskoa. Rokotus antaa hyvän suojan. Siis ottamaan vaan tuo rokotus!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokotettujen veri on tosiaan kuin puuroa!
        https://t.co/dliUcYP6tg?amp=1

        Eipä ole vereni puuroutunut! Hyvin juoksee, jos haava tulee!! Hulluja puhut!!


    • Anonyymi

      Kylläpä kirjoittaja on innoissaan kun on oppinut käyttämään hymiöitä. Todelisuudessa ne vain häiritsevät ja sekoittavat viestin sisältöä.

      • Anonyymi

        Muunmuassa nämä maat ovat onnistuneet tiputtamaan sairaanhoitoa tarvitsevien lukumäärän huomattavasti rokotusten aloittamisen jälkeen. Tehohoitoa tarvitsee enään ainoastaan murto-osa rokotetuista. Suurimmassa osassa maita ovat myös päivittäiset tartunnat tippuneet vain pieneen osaan siitä mitä oli ennen rokotteita. Rokotteiden teho on kiistaton. 😇😀😀😅😅😉😇

        USA, Intia, Chile, Ruotsi, Italia, Ranska, Espanja, Estonia, Puola, Unkari, China, Kanada, Uruguai, Qatar, Singapore, Chile, Tanska, Portugal, Bahrain, Kanada, Espanja, Belgia, Irlanti, Englanti, Mongolia, Hollanti, Ranska, Norja, Thailand, Peru, Romania, Albania, Bolivia, Tunisia, Bulgaria, Moldova, Liettua, Latvia, Viro, Kreikka, Turkki, Tsekki, Saudi Arabia, Japan, Ecuador, Argentina, Brazil, Marocco, Slovakia, Costa Rica, Kolumbia, Mexico, Saksa, Suomi, Slovenia, Kroatia...jne... 😄😎😎🤗🤗😁😊

        Tuossa faktat, voit itse tarkistaa pitääkö paikkaansa maista ja niiden rokotusten onnistumisista.🤓😊😊😆😆🤓😇😇😇

        https://www.worldometers.info/coronavirus/

        😁🤗🤗😆😆😜😇😇😇
        Mutta missä ovat ne maat joissa epäisänmaallisen rokotevastaisen salaliittoteorikon mukaan rokote tappaa? Missä?
        😎😄😊😀


      • Anonyymi

        Se onkin ainut asia mitä hän osaa .


    • Anonyymi

      Videolle ei kerrota oliko maskiton täyden rokotesarjan (2-8) saanut henkilö vai jopa täysin rokottamaton, mutta ihmisten on ymmärrettävä alkaa käyttäytymään vastuuntuntoisesti käsienpesu, maskit, etäisyydet, jatkuva pelko.
      Jos näitä ei noudateta yhteiskunta ei avaudu enää koskaan.
      Halataan vasta sitten kun olemme selättäneet vaarallisen ja tappavan viruksen yhdessä noudattamalla ohjeita, jookos?

      https://tokentube.net/v/1546995279/Maskittomien-uhka-kasvaa

      Jaksuhalit kaikille täyden rokotesarjan saanneille <3

      • Anonyymi

        Hei sinun sielunveljistä ovat ottaneet rokotteen koska samalla sai ÄMPÄRIN😂😂😂🤣🤣🤣😂


      • Anonyymi

        Samoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei sinun sielunveljistä ovat ottaneet rokotteen koska samalla sai ÄMPÄRIN😂😂😂🤣🤣🤣😂

        En saanut ämpäriä enkä hakenut. Sain rokotteen. Niinkuin lapsena kolmoisrokotteen. Olen saanut tetanusrokotteen ,malaria rokotteen ynnä muita matkatessani maailmalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei sinun sielunveljistä ovat ottaneet rokotteen koska samalla sai ÄMPÄRIN😂😂😂🤣🤣🤣😂

        Kyllä, toisille annetaan järkeä lusikalla, toisille ämpärillä.


    • Anonyymi

      MISSÄ HE OVAT?

      Yli 6 miljardia (6.008.412.990) rokotetta annettu. Jos rokotteet olisivat niin vaarallisia kuin salaliittoteorikko väittää, pitäisi kuolemia olla reilusti yli 10.000.000. Mutta jokainenhan ymmärtää tuollaista määrää ei maailmassa pystyttäisi salaamaan.☺️😄🤗😊
      🤗😂😆😆
      Epäisänmaalliseen rokotevastaiseen salaliittotohtoriin ja keksittyihin faktattomiin kirjotuksiin kannattaa suhtautua samoin kuin pienten lapsien väitteisiin. Ymmärtäväisellä Hymyllä.😊🤗☺️☺️
      ☺️🤗😂😂🤣

      Mistä epäisänmaallisen rokotevastaisen salaliittoteorikon "tiedot" on peräisin?

      Miksei epäisänmaallisen salaliittoteorikon valheilla ole faktoja tai lähdettä? Valheilla ei ole.

      😂😂🤣🤣😅😅😂😂

      • Anonyymi

        HELLO WICKER MAN!

        Moro Käppyrä

        Olkiukko

        Hello!

        HI! Hi!!

        https://www.thelancet.com/journals/laninf/article/PIIS1473-3099(21)00566-1/fulltext

        LANCET, joka tosin on muuten osa KORONATEOKRATIAN OLKIUKKELIA SILTI Myöntää, 𝗸𝗲𝗿𝘁𝗼𝗼 𝗶𝘁𝘀𝗲 että:

        "(𝟳𝟵%) 𝗱𝗲𝗮𝘁𝗵𝘀 𝗮𝘃𝗲𝗿𝘁𝗲𝗱 𝘄𝗲𝗿𝗲 𝗮𝗰𝗰𝗼𝘂𝗻𝘁𝗲𝗱 𝗳𝗼𝗿 𝗯𝘆 𝘁𝗵𝗲 𝗳𝘂𝗹𝗹𝘆 𝘃𝗮𝗰𝗰𝗶𝗻𝗮𝘁𝗲𝗱 𝗽𝗼𝗽𝘂𝗹𝗮𝘁𝗶𝗼𝗻."

        Findings
        We estimated that Israel's vaccination campaign averted 158 665 (95% CI 144 640–172 690) SARS-CoV-2 infections, 24 597 (18 942–30 252) hospitalisations, 17 432 (12 770–22 094) severe or critical hospitalisations, and 5532 (3085–7982) deaths. 16 213 (65·9%) of 24 597 hospitalisations and 5035 (91·0%) of 5532 of deaths averted were estimated to be among those aged 65 years and older. We estimated 116 000 (73·1%) SARS-CoV-2 infections, 19 467 (79·1%) COVID-19-related hospitalisations, and 4351 (𝟳𝟵%) 𝗱𝗲𝗮𝘁𝗵𝘀 𝗮𝘃𝗲𝗿𝘁𝗲𝗱 𝘄𝗲𝗿𝗲 𝗮𝗰𝗰𝗼𝘂𝗻𝘁𝗲𝗱 𝗳𝗼𝗿 𝗯𝘆 𝘁𝗵𝗲 𝗳𝘂𝗹𝗹𝘆 𝘃𝗮𝗰𝗰𝗶𝗻𝗮𝘁𝗲𝗱 𝗽𝗼𝗽𝘂𝗹𝗮𝘁𝗶𝗼𝗻.

        Riehuva koronolkiukko yrittää piilottaa tämän kaikin keinoin. Olkiukkelin,Wicker Manin Fact Check piilottelee usein asiaa, mutta eihän tämä ole yllätys. Olkiukko -käppänä voi yhtenä päivänä sanoa yhtä, ja toisena toista. Ihmistä isompi Käppänä vain haluaa, että joka kerta hän itse on se suurempi.

        Olki-käppänä, EVIL Wicker Man with his passports and all!


      • Anonyymi

        Moro olkiukko!


        HI!

        TERVE KORONAOLKIUKKO!

        HI!


      • Anonyymi

        Sanoinkin, että tämä tehorokotusvastustaja on mielisairas ja kehittelee aivan itse noita lukumääriä!!

        Ei kannata ottaa todesta kaikenlaisten huu-haa-kirjoittajien juttuja. Parasta ohittaa vaan!!!


      • Anonyymi

        Kunhan höpöttää!! Yrittää olla todella viisas, mutta ei oikein ota onkeen! Hupattaa vaan!!


    • Anonyymi

      🤗Kehotan lukijoita suhtautumaan sivustolla leviävään kirjoituksiin kriittisesti. Epäisänmaallisen rokotevastaisen salaliittoteorikon keksityt valheet ovat tietenkin faktattomia. Linkkejä ei ole ja jos on ne ovat itsekyhätty nobodyn blogi tai tubevideot.😉☺️

      Faktana tietenkin on täysin ainoastaan. "Uutissivustoksi" naamioitu itse tekaistu bloki.😇😇

      Ja linkki vie tunnettuun valeuutislehteen..
      😇😄

      Epäisänmaallisen rokotevastaisen salaliittoteorikon itsekyhätyt blogit ja puhelimella omakuvaamat tubevideot kertovat totuuden, ei maailman uutistoimistot ja lehdet.
      Terv. Dipl. Doc. Mörri Möykky
      😇😆

    • Anonyymi

      Valtion uutiset on markkinoinut amalgaamia, insuliinia psyykkelaakkeena normaali sokeri ihmisille, akkujen ongelma jaetetta litiumia,
      Ja kaikenlaista sontaa mielta parantavina psyykkelaakkeina, joiden ylos nousevassa ikuisessa sielussa ei koskaan mitaan ainakaan myrkyilla paranevaa tautia ole ollutkaan,

      Big farma antoi sielulle kaupallisen nimen psyche.

      Valtio valvoo big farman ja farmacia vahittais kauppiaiden tulojen saannin pidattamalla ne ihmiset jotka ei tuota ja antanut luvan valkotakki big farma kavereille luvan injektoida myrkkyjaan vakisin, eli erikoinen barbaari on valtio tukiessaan big farmaa ja brutaali on se joka pidattaa ihmisia jotka ei ole rikosta tehneet.

      Eli valtio on viimeinen jonka infoja uskotaan.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        No usko vaikka kuseen tai viemäriarskaan.


    • Anonyymi

      Taas saman piikitys trollaajan aloitus joku maksaa tuolle trollaamisesta netissä ja että suomi24 keskusteluissa piikitys aine kriittiset aloitukset poistetaan, haisette kuolemalla ja kalmalle, pasxalle!

      • Anonyymi

        Uutiset ULKOMAAT
        Mystinen pr-toimisto yritti saada vaikuttajat levittämään rokotevastaista propagandaa – jäljet osoittavat Venäjälle
        Ranskalaisille ja saksalaisille sosiaalisen median vaikuttajille tarjottiin huomattavia summia rahaa siitä, että nämä väittäisivät RNA-rokotteiden tappavan ihmisiä.


      • Anonyymi

        Voi kun itkettää. Otappa varalta kusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uutiset ULKOMAAT
        Mystinen pr-toimisto yritti saada vaikuttajat levittämään rokotevastaista propagandaa – jäljet osoittavat Venäjälle
        Ranskalaisille ja saksalaisille sosiaalisen median vaikuttajille tarjottiin huomattavia summia rahaa siitä, että nämä väittäisivät RNA-rokotteiden tappavan ihmisiä.

        Näin se meni.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      😅😄😉😇
      Valtaosa teho-osastoilla hoidettavista koronapotilaista on rokottamattomia. Tilanne turhauttaa hoitohenkilökuntaa.
      😆😊
      ”Olemme hoitaneet syksyn aikana edelleen koronapotilaita, ja käytännössä kaikki ovat olleet rokottamattomia. Kun tiedämme, että rokotteita on saatavilla, jokainen tehohoitoon päätyvä rokottamaton tuntuu turhalta”, tehohoidon ylilääkäri Tero Varpula Jorvin sairaalasta sanoo".
      😆
      https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000008274431.html
      🤣😃😃☺️😁😆🤗

      • Anonyymi

        Moro OLKIUKKELI.

        https://www.irishtimes.com/news/health/covid-54-of-hospital-patients-with-virus-are-fully-vaccinated-1.4670229

        "Covid: 54% of hospital patients with virus are fully vaccinated"

        "𝗠𝗼𝗿𝗲 𝘁𝗵𝗮𝗻 𝗼𝗻𝗲-𝗾𝘂𝗮𝗿𝘁𝗲𝗿 𝗼𝗳 𝗜𝗖𝗨 𝗮𝗱𝗺𝗶𝘀𝘀𝗶𝗼𝗻𝘀 𝘀𝗶𝗻𝗰𝗲 𝗝𝗨𝗟𝗬 𝘄𝗲𝗿𝗲 𝗮𝗹𝘀𝗼 𝗯𝗿𝗲𝗮𝗸𝘁𝗵𝗿𝗼𝘂𝗴𝗵 𝗶𝗻𝗳𝗲𝗰𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀 𝗼𝗳 𝗳𝘂𝗹𝗹𝘆 𝘃𝗮𝗰𝗰𝗶𝗻𝗮𝘁𝗲𝗱 𝗽𝗲𝗼𝗽𝗹𝗲".

        (Britanniassa hiljattain taas yli 70% kuolleista on 2xrokotettuja eli se siitä)

        Kyseessä on puhtaasti rokotettujen epidemia, vaikka korona-olkiukkeli yrittää jatkuvasti asiaa kiistää, ja selitellä piilotella aikaisempiakin huijauksiaan.

        Sitäpaitsi koko Eurooppa on ollut jo viikosta 10. alkaen rajusti alemmassa kuolleisuudessa, kuin vuonna 2018. Viikolla 10. kuoli 15 000 Eurooppalaista vähemmän kuin samalla viikolla 2018. Siitä on Euromomon tilasto.

        Koronateokratian olkiukko siis aloituksessa vain jatkaa aikaisempia pelottelujaan ja huijauksiaan.


      • Anonyymi

        https://www.irishtimes.com/news/health/covid-54-of-hospital-patients-with-virus-are-fully-vaccinated-1.4670229

        "Covid: 54% of hospital patients with virus are fully vaccinated"

        "𝗠𝗼𝗿𝗲 𝘁𝗵𝗮𝗻 𝗼𝗻𝗲-𝗾𝘂𝗮𝗿𝘁𝗲𝗿 𝗼𝗳 𝗜𝗖𝗨 𝗮𝗱𝗺𝗶𝘀𝘀𝗶𝗼𝗻𝘀 𝘀𝗶𝗻𝗰𝗲 𝗝𝗨𝗟𝗬 𝘄𝗲𝗿𝗲 𝗮𝗹𝘀𝗼 𝗯𝗿𝗲𝗮𝗸𝘁𝗵𝗿𝗼𝘂𝗴𝗵 𝗶𝗻𝗳𝗲𝗰𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀 𝗼𝗳 𝗳𝘂𝗹𝗹𝘆 𝘃𝗮𝗰𝗰𝗶𝗻𝗮𝘁𝗲𝗱 𝗽𝗲𝗼𝗽𝗹𝗲".

        Moro olkiukko Jo Heinäkuussa teholla oli neljannes ihmisista 2x rokotettuja.

        Nyt heitä on enemmän, kun kahdesti rokotettujen määrä kasvaa...


        Olkiukkelin HS linkit ei vakuuta. Tai niistä näkee mikä olkiukko Wicker Man ON siksi ne kannattaa avata.


        Terve olkiukko

        HI!


      • Anonyymi

        "ilman muuta voi kiittää itseään rokotteen ottamisesta"?


      • Anonyymi

        Näin.


    • Anonyymi

      Maan alle on piilotettu?

    • Anonyymi

      Ne on diagnosoitu syöpä kuolleiksi

    • Anonyymi

      CDC:n edistämiin rokotteisiin liittyvien kuolemien määrä tänä vuonna on noussut aivan taivaaseen CDC:n omien tietojen mukaan.
      AMA -opas on lääkintäyhteisön eliitin viimeisin yritys huijata yleisöä ja peittää totuus rokotteista ja 14 925 raportoidusta rokote kuolemasta ja yli 1,5 miljoonasta raportista haittatapahtumista COVID -rokotuksen jälkeen.

      Amerikan lääkäriliiton julkaisema ohjeita lääkäreille jos ihmiset alkavat epäröimään rokotteen turvallisuutta.

      ”Voidakseen voittaa rokotteiden epäröinnin ja varmistaa laajan rokotusten hyväksynnän kaikkien väestöryhmien keskuudessa, lääkäreiden ja laajemman kansanterveysyhteisön on jatkettava työtä luottamuksen lisäämiseksi rokotteiden turvallisuuteen ja tehokkuuteen, erityisesti syrjäytyneissä ja vähäpätöisissä yhteisöissä, joilla on historiallisesti perusteltu epäluottamus lääketieteellisiin laitoksiin. ”
      Itse asiassa koko oppaan tarkoituksena on opettaa lääkäreille luottamuksen lisäämistä lääkärin ammattiin yleensä, koska se koskee COVID-19-hoitoa, mutta erityisesti kokeellisia COVID-laukauksia.
      Opas tarjoaa ”ehdotettuja kertomuksia” erilaisille tehtäville, kuten kommunikoidessa sosiaalisessa mediassa, ja niitä myydään ”puhujapisteinä ohjaamaan ulkoista viestintää”, kuten haastattelun aikana. Siinä luetellaan yhdeksän erityistä ”keskeistä viestiä”, joihin he haluavat lääkäreiden keskittyvän kommunikoidessaan COVID-19-tapauksesta. Nämä keskeiset viestit voidaan tiivistää seuraavasti:
      Ilmaise luottamusta rokotteiden kehittämiseenKorosta rokotteiden merkitystä
      Korosta tarvetta torjua rokotteen väärän tiedon leviämistä
      Noudata päivitettyjä eettisiä ohjeita lääkäreille ja hoitohenkilökunnalle, joiden mukaan heillä on moraalinen velvollisuus rokottaa itse
      Anna yleisiä rokotussuosituksia, kuten suositus kaikille yli 6 kuukauden ikäisille, myös raskaana oleville naisille, vuosittaisen influenssarokotteen saamiseksi
      Korosta, että on tärkeää poistaa ei -lääketieteelliset rokotusvapautukset
      Korosta influenssarokotteiden saatavuuden lisäämistä ja influenssarokotteen ottamisen tärkeyttä, vaikka olet saanut COVID -pistoksen
      Korosta vähemmistöjen sisällyttämisen tärkeyttä sekä rokotekokeisiin että luotettavina sanansaattajina, jotka voivat ”edistää sosiaalista painostusta” saada vähemmistöt rokotetuiksi ja kumota historiallinen epäluottamus lääketieteellisiin laitoksiin
      Tuomita tieteelliset analyysit, ”jotka perustuvat henkilökohtaisiin mielipiteisiin, anekdootteihin ja poliittisiin ideologioihin”

    • Anonyymi

      Amerikkalainen lääkealan jättiläinen 𝗣𝗙𝗜𝗭𝗘𝗥 on palkannut pelkästään Euroopassa useita satoja eri some-alustoille osallistuvia kirjoittelijoita.
      Heidän tehtävänsä on säännöllisesti kirjoitella 𝐏𝐅𝐈𝐙𝐄𝐑𝐈𝐍 rokotemyyntiä tukevia, myötämielisiä kirjoitelmia.

    • Anonyymi

      Tokmannikin ilmoitti että vaikka tarjoaa johtajan palkkaa niin ei löydä työntekijöitä kun kaikki on kuolleet koronarokotteeseen. Tilanne on vakava.

      • Anonyymi

        Voi, mistähän nyt ostan 5 purkkia hernekeittoa kolmen hinnalla?


      • Anonyymi

        Höpö, höpö!! Ovat saattaneet kuolla koronaan mutta ei rokotteeseen!! kuinka kummassa viitsit lasketella tuollaista luikuria?? Oletko kotoisin idästä!!?? Sieltä päin suuret valheet ovat peräisin!!


    • Anonyymi

      Nämä maat ovat onnistuneet tiputtamaan sairaanhoitoa tarvitsevien lukumäärän huomattavasti rokotusten aloittamisen jälkeen. Tehohoitoa tarvitsee enään ainoastaan murto-osa rokotetuista. Suurimmassa osassa maita ovat myös päivittäiset tartunnat tippuneet vain pieneen osaan siitä mitä oli ennen rokotteita. Rokotteiden teho on kiistaton. 😇😉😇
      USA, Intia, Chile, Ruotsi, Italia, Ranska, Espanja, Estonia, Puola, Unkari, China, Kanada, Uruguai, Qatar, Singapore, Chile, Tanska, Portugal, Bahrain, Kanada, Espanja, Belgia, Irlanti, Englanti, Mongolia, Hollanti, Ranska, Norja, Thailand, Peru, Romania, Albania, Bolivia, Tunisia, Bulgaria, Moldova, Liettua, Latvia, Viro, Kreikka, Turkki, Tsekki, Saudi Arabia, Japan, Ecuador, Argentina, Brazil, Marocco, Slovakia, Costa Rica, Kolumbia, Mexico, Saksa, Suomi, Slovenia, Kroatia...jne... 😎😁😊
      Tuossa faktat, voit itse tarkistaa pitääkö paikkaansa maista ja niiden rokotusten onnistumisista.🤓😊😇😇
      https://www.worldometers.info/coronavirus/
      😁🤗😇
      Mutta missä ovat ne maat joissa epäisänmaallisen rokotevastaisen salaliittoteorikon mukaan rokote tappaa? Missä? Miksi salaliittoteorikko ei voi vastata yksinkertaiseen kysymykseen, MISSÄ?
      😎😄😊

    • Anonyymi

      MISSÄ HE OVAT?

      Yli 6 miljardia (6.008.412.990) rokotetta annettu. Jos rokotteet olisivat niin vaarallisia kuin salaliittoteorikko väittää, pitäisi kuolemia olla reilusti yli 10.000.000. Mutta jokainenhan ymmärtää tuollaista määrää ei maailmassa pystyttäisi salaamaan.☺️😄🤗😊
      🤗😂😆😆

      • Anonyymi

        Kuka tuollaista nyt uskoo!??? Ei kukaan! Antaa tuon pipipään haastella hulluja. Mielisairaalla on omanlaisensa ajatukset. Hän kehittelee noita lukujakin tuossa pöpissä aivolohkossaan!! Ei pidä kiinnittää mitään huomiota moisiin juttuihin!!


    • Anonyymi

      Epäisänmaallisen rokotevastaisen salaliittoteorikon itsekyhätyt blogit ja puhelimella omakuvaamat tubevideot kertovat totuuden, ei maailman uutistoimistot ja lehdet.
      Terv. Dipl. Doc. Mörri Möykky

    • Anonyymi

      Missä he ovat? 10.000.000 salaliittoteorikon mukaan rokotteisiin kuollutta. Miten heidät on pystytty piilottamaan? Ei edes salaliittoteorikon tubevideoita ole onnistuttu kuvaamaan. Miksi?

      😉😉☺️☺️

    • Anonyymi

      Miksi salaliittoteorikko ei ole onnistunut tubettamaan rokotteisiin kuolleita miljoonia rokotettuja? Miksi?

    • Anonyymi

      Injektoiduilla veren puuroutuminen on alkanut vaikeuttaa veriryhmän määritystä.

      • Anonyymi

        Miksi epäisänmaallisen rokotevastaisen salaliittoteorikon valheissa ei ole faktoja ja lähdettä? Ainoastaan itsekyhätty tubevideo tai salaliittoteorikon omia blogeja.
        🤣🤣🤓🤣😂😅


      • Anonyymi

        Oioi


    • Anonyymi

      Kun ihminen kuolee piikkiproteiinin aiheuttamiin vaurioihin, sitä ei selvitetä (ainakaan julkisesti) onko kuolema johtunut rokotteen aikaansaamasta piikkiproteiinista vai viruksen vastaavasta. Yleisesti piikkiproteiini on syyllinen ja tietenkin vain viruksen piikkiproteiini. Rokotteen aikaansaama piikkiproteiinituotanto nääs on niin nerokkaasti koodattu :)

      • Anonyymi

        Miksi epäisänmaallisen rokotevastaisen salaliittoteorikon valheissa ei ole faktoja ja lähdettä?

        😂😂🤣🤣😅😅😂😂🤣


      • Anonyymi

        Miksi epäisänmaallisen rokotevastaisen salaliittoteorikon valheissa ei ole faktoja ja lähdettä? Ainoastaan itsekyhätty tubevideo tai salaliittoteorikon omia blogeja.
        🤣😅😂😂🤣🤓😀


    • Anonyymi

      MISSÄ HE OVAT?

      Yli 6 miljardia (6.008.412.990) rokotetta annettu. Jos rokotteet olisivat niin vaarallisia kuin salaliittoteorikko väittää, pitäisi kuolemia olla reilusti yli 10.000.000. Mutta jokainenhan ymmärtää tuollaista määrää ei maailmassa pystyttäisi salaamaan.☺️😄🤗😊

      • Anonyymi

        Miksi epäisänmaallisen rokotevastaisen salaliittoteorikon valheissa ei ole faktoja ja lähdettä? Ainoastaan itsekyhätty tubevideo tai salaliittoteorikon omia blogeja.

        😅😅🤣😂🤣🤣😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi epäisänmaallisen rokotevastaisen salaliittoteorikon valheissa ei ole faktoja ja lähdettä? Ainoastaan itsekyhätty tubevideo tai salaliittoteorikon omia blogeja.

        😅😅🤣😂🤣🤣😅

        Salakuuntelun mahdollistavaa magneettista älypölyä koronarokotteissa 😂🤣

        Koronarokotteissa on todistetusti salakuuntelun mahdollistavaa magneettista älypölyä. Vain tyhmät eivät ole vielä älynneet.

        Tarkista magneetilla rokotettu, ootko muuttunut magneettiseksi? Ensin kannattaa kokeilla pistoskohta sen jälkeen katsoa, leviääkö tila koko kehoon. Se on erittäin vaarallinen tila. Aiheesta: https://tokentube.net/v/3072263049/mRNA-rokotteisiin-LIS

        Tutkija Kalevi Korento ja PS:n Ossi Tiihonen tekivät asiasta juuri tutkimuksen:
        https://www.ossitiihonen.com/2021/06/19/magneettista-ihmista-etsimassa/

        Token tube uskaltaa kertoa totuuden
        Ainoastaan magneetilla voidaan helposti löytää istutetut mikrosirut. Nyt lastentarhan opettajat voisivat alkaa haravoimaan lapsia magneetilla, kuten ennen muinoon täitarkastukset.
        https://www.sciencealert.com/an-invisible-quantum-dot-tattoo-is-being-suggested-to-id-vaccinated-kids
        Näkymätön kvanttipistetatuointi rokotettujen lasten merkitsemiseksi ID:llä
        Toteutunut Gatesin pyynnöstä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salakuuntelun mahdollistavaa magneettista älypölyä koronarokotteissa 😂🤣

        Koronarokotteissa on todistetusti salakuuntelun mahdollistavaa magneettista älypölyä. Vain tyhmät eivät ole vielä älynneet.

        Tarkista magneetilla rokotettu, ootko muuttunut magneettiseksi? Ensin kannattaa kokeilla pistoskohta sen jälkeen katsoa, leviääkö tila koko kehoon. Se on erittäin vaarallinen tila. Aiheesta: https://tokentube.net/v/3072263049/mRNA-rokotteisiin-LIS

        Tutkija Kalevi Korento ja PS:n Ossi Tiihonen tekivät asiasta juuri tutkimuksen:
        https://www.ossitiihonen.com/2021/06/19/magneettista-ihmista-etsimassa/

        Token tube uskaltaa kertoa totuuden
        Ainoastaan magneetilla voidaan helposti löytää istutetut mikrosirut. Nyt lastentarhan opettajat voisivat alkaa haravoimaan lapsia magneetilla, kuten ennen muinoon täitarkastukset.
        https://www.sciencealert.com/an-invisible-quantum-dot-tattoo-is-being-suggested-to-id-vaccinated-kids
        Näkymätön kvanttipistetatuointi rokotettujen lasten merkitsemiseksi ID:llä
        Toteutunut Gatesin pyynnöstä

        3
        Tuo rokote sisältää "kolikon" molemmat puolet 😂🤣
        Toisella puolella on rokote ja toisella puolella seuranta. Kaikenlisäksi kuten alla kerrotaan, mahdollistaa teknologia injektoitavien tunnisteiden käyttämisen rokotushistorian tallentamiseksi. Käytännössä mobiililaitteita tai edes kehonsisäisiä tunnisteita ei välttämättä edes tarvita vaan terveystietojen (henkilön yksilöintiin liittyvä kaikki tieto) voidaan hakea esiin biometriatietojen avulla (yllä iiris etc.)

        https://profusa.com/profusa-and-partners-announce/
        Injektoitava biosensori - rahoittajana mm. Gates Foundation

        https://www.sciencealert.com/an-invisible-quantum-dot-tattoo-is-being-suggested-to-id-vaccinated-kids
        Näkymätön kvanttipistetatuointi rokotettujen lasten merkitsemiseksi ID:llä
        Toteutunut Gatesin pyynnöstä


      • Anonyymi

        Ei tietenkään. Ja suomessakin lähes kaikki jo 3 rokotetta saatuina. Missä me ollaan ? No kotona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salakuuntelun mahdollistavaa magneettista älypölyä koronarokotteissa 😂🤣

        Koronarokotteissa on todistetusti salakuuntelun mahdollistavaa magneettista älypölyä. Vain tyhmät eivät ole vielä älynneet.

        Tarkista magneetilla rokotettu, ootko muuttunut magneettiseksi? Ensin kannattaa kokeilla pistoskohta sen jälkeen katsoa, leviääkö tila koko kehoon. Se on erittäin vaarallinen tila. Aiheesta: https://tokentube.net/v/3072263049/mRNA-rokotteisiin-LIS

        Tutkija Kalevi Korento ja PS:n Ossi Tiihonen tekivät asiasta juuri tutkimuksen:
        https://www.ossitiihonen.com/2021/06/19/magneettista-ihmista-etsimassa/

        Token tube uskaltaa kertoa totuuden
        Ainoastaan magneetilla voidaan helposti löytää istutetut mikrosirut. Nyt lastentarhan opettajat voisivat alkaa haravoimaan lapsia magneetilla, kuten ennen muinoon täitarkastukset.
        https://www.sciencealert.com/an-invisible-quantum-dot-tattoo-is-being-suggested-to-id-vaccinated-kids
        Näkymätön kvanttipistetatuointi rokotettujen lasten merkitsemiseksi ID:llä
        Toteutunut Gatesin pyynnöstä

        Ai tissi teki diagnoosin ? Onko kovinkin koulutettu ?Entä jos haravoidaankin metsiä. Hahhahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi epäisänmaallisen rokotevastaisen salaliittoteorikon valheissa ei ole faktoja ja lähdettä? Ainoastaan itsekyhätty tubevideo tai salaliittoteorikon omia blogeja.

        😅😅🤣😂🤣🤣😅

        Eihän tuollaisen mielisairaan ihmisen kanssa kannata väitellä asiasta, joka on tarpeellinen ja hyväksi todettu suoja kansalaisille!!

        Unohtakaa tuollainen lässyttäjä. Mistä hakenee tietonsa, taitaa keksiä juttuja.??????


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Salakuuntelun mahdollistavaa magneettista älypölyä koronarokotteissa 😂🤣

      Koronarokotteissa on todistetusti salakuuntelun mahdollistavaa magneettista älypölyä. Vain tyhmät eivät ole vielä älynneet.

      Tarkista magneetilla rokotettu, ootko muuttunut magneettiseksi? Ensin kannattaa kokeilla pistoskohta sen jälkeen katsoa, leviääkö tila koko kehoon. Se on erittäin vaarallinen tila. Aiheesta: https://tokentube.net/v/3072263049/mRNA-rokotteisiin-LIS

      Tutkija Kalevi Korento ja PS:n Ossi Tiihonen tekivät asiasta juuri tutkimuksen:
      https://www.ossitiihonen.com/2021/06/19/magneettista-ihmista-etsimassa/

      Token tube uskaltaa kertoa totuuden
      Ainoastaan magneetilla voidaan helposti löytää istutetut mikrosirut. Nyt lastentarhan opettajat voisivat alkaa haravoimaan lapsia magneetilla, kuten ennen muinoon täitarkastukset.
      https://www.sciencealert.com/an-invisible-quantum-dot-tattoo-is-being-suggested-to-id-vaccinated-kids
      Näkymätön kvanttipistetatuointi rokotettujen lasten merkitsemiseksi ID:llä
      Toteutunut Gatesin pyynnöstä

      • Anonyymi

        Salaliittoteorikko, mihin on piilotettu 10.000.000 myrkkypiikkiin kuollutta?

        🤣🤣😂😂😅😅🤣🤣😂


    • Anonyymi

      Eikö heitä ole vieläkään löydetty?

    • Anonyymi

      Joukkohautoja kaivettiin jo maaliskuussa 2020, ympäri maailmaa, sieltä ne koekaniinit löytyy 😀

    • Anonyymi

      Yllättävän paljon tänä vuonna kadonnu eri ikäsiä joista suurin osa löytyny kuolleina ja rikosta ei epäillä, tänään viimeks 22 vuotias perusterve...

    • Anonyymi

      Kysyit ennen moniko kuollut coronaan ilman piikkiä. Aika tyhmää tuijottaa yhtä lukua. Kannattais verrata coronaan kuolleitten määrää rokotettujen kuolesuuteen. Taitaisi hymyhyytyä. 😂😂😂😂😂

    • Anonyymi

      Miten oli jos sullekin annettaisiin samalla ämpäri😂😂😂😂kun teidän haitavaikutukset häviävät ämpärinmukana🤣🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Mihin on piilotettu 10.000.000 myrkkypiikkiin kuollutta?

      Esimerkiksi nämä maat ovat onnistuneet tiputtamaan sairaanhoitoa tarvitsevien lukumäärän huomattavasti rokotusten aloittamisen jälkeen. Tehohoitoa tarvitsee enään ainoastaan murto-osa rokotetuista. Suurimmassa osassa maita ovat myös päivittäiset tartunnat tippuneet vain pieneen osaan siitä mitä oli ennen rokotteita. Rokotteiden teho on kiistaton. 😇😇

      USA, Intia, Chile, Ruotsi, Italia, Ranska, Espanja, Estonia, Puola, Unkari, China, Kanada, Uruguai, Qatar, Singapore, Chile, Tanska, Portugal, Bahrain, Kanada, Espanja, Belgia, Irlanti, Englanti, Mongolia, Hollanti, Ranska, Norja, Thailand, Peru, Romania, Albania, Bolivia, Tunisia, Bulgaria, Moldova, Liettua, Latvia, Viro, Kreikka, Turkki, Tsekki, Saudi Arabia, Japan, Ecuador, Argentina, Brazil, Marocco, Slovakia, Costa Rica, Kolumbia, Mexico, Saksa, Suomi, Slovenia, Kroatia...jne... 😄😊

      Tuossa faktat, voit itse tarkistaa pitääkö paikkaansa maista ja niiden rokotusten onnistumisista.🤓🤓

      https://www.worldometers.info/coronavirus/

      😁🤗🤗😆😆😜
      Mutta missä ovat ne maat joissa epäisänmaallisen rokotevastaisen salaliittoteorikon mukaan rokote tappaa? Missä?
      😎😄😊😀

      • Anonyymi

        Viime koronaepidemian aikana Jorvin lääkärit manasivat sitä, että suurin osa noista koronapotilaista ovat sellaisia, jotka ei eivät suostuneet ottamaan rokotusta ja heistä kuoli melko moni, varsinkin heikkokuntoisimmat potilaat.

        Oli sellaisiakin sairastuneita, jotka olivat rokotuksen ottaneet ja he kuitenkin selvisivät tuosta taudista paremmin kuin nuo, jotka olivat ilman rokotuksia.


    • Anonyymi

      En tule tuota ottamaan . !! väitteet osin tosia noista haitoista ja media (mm Hesari) ei kerro totuutta kaikesta. Ei todellakaan. Ja korona passi? sitä en hyväksy koskaan. kiristämällä koittavat meitä nuoria ottaan piikki. vi....t

      • Anonyymi

        Miksei heitä vieläkään löydy?

        🤗🤭🤭🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei heitä vieläkään löydy?

        🤗🤭🤭🤗

        Eikö heitä ole olemassa?

        🤗🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö heitä ole olemassa?

        🤗🤭

        Salaliittoteorikko, kerro jo missä he kaikki ovat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei heitä vieläkään löydy?

        🤗🤭🤭🤗

        Ei niitä vaan ole. Kaikissa maissa, joissa on rokotettu runsaaasti, kuolemat ovat vähentyneet.


    • Anonyymi

      Kysy samat kysymykset parin vuoden päästä....jos olet hengissä.

      • Anonyymi

        Kahden vuoden kuluttua heidät on unohdettu, joten missä he ovat nyt?


    • Anonyymi

      Miksi heitä löydetä ja laiteta salaliittoteorikon itsekyhätyyn tubestriimiin?

    • Anonyymi

      Villeimpien salaliittoteoreetikkojen mukaan Suomessakin on kuollut jo yli 5 miljoonaa kansalaista koronarokotteen aiheuttamiin kompikaatioihin, eli meitä on jäljellä enää vain 500 000, siihen nähden kaduilla näyttää yllättävän eläväiseltä.

      • Anonyymi

        Miksi salaliittoteorikko ei ole onnistunut striimaamaan kuolinkasoja?


      • Anonyymi

        Niin näyttää.


    • Anonyymi

      Heitä ei ole vieläkään löydetty.

    • Anonyymi

      Salaliittoteorikot jatkavat todisteiden etsimistä valheilleen...

    • Anonyymi

      10.000.000 miljoonaa rokotteisiin kuollutta? Mielikuvitus tehnyt tepposet salaliittoteorikolle.

      • Anonyymi

        😂😂🤣🤣😅😅🤣🤣😂😂😅😅🤣🤣


    • Anonyymi

      Mikä sulla mättää?

      • Anonyymi

        😂😂🤣🤣😅😅🤣🤣😂😂😅😅🤣🤣


      • Anonyymi

        Missä ovat 10.000.000 myrkkypiikkiin kuollutta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä ovat 10.000.000 myrkkypiikkiin kuollutta?

        He ovat ainoastaan salaliittoteorikon itsekyhätyissä blogeissa ja Suomi24 valheellisissa viesteissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä ovat 10.000.000 myrkkypiikkiin kuollutta?

        Kävelevät ihan hyvissä voimissa.käyvät kaupassa festareilla ,töissä.


    • Anonyymi

      Ruotsi: 70% sairaalahoitoa vaativista tapauksista tuplarokotettuja. Israel: kolmas rokotekierros, kuolemat nousivat räjähdysmäisesti.

      • Anonyymi

        Laitapa salaliittoteorikko välillä faktoja valheillesi, kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitapa salaliittoteorikko välillä faktoja valheillesi, kiitos.

        Eihän mielisairaitten kanssa kannata väitellä. Antaa heidän pitää hullut teoriansa. Me viisaammat käymme kyllä ottamassa rokotuksen, niin pian kuin se on mahdollista saada!!


    • Anonyymi

      Palstoilla on levitetty korona-alarmistista valhetta, että Suomessa on todettu vain yksi rokoteperäinen kuolema. Miksi näin typerään touhuun alennutaan, kun jokainen voi seurata tilastoja? Kuolemia on 129, kertoo Fimea.

      Lisäksi sellainen tieto THL:ltä, että jos koronapositiivisen kuolinsyy ei selviä, se kirjataan aina koronakuolemaksi. Näin syntyy epärealistinen tilasto koronaan kuolleista. Emme siis voi tietää kuinka moni reilusta tuhannesta kuolleesta on kuollut todellisuudessa johonkin muuhun kuin koronaan. Eikä välttämättä edes rokotekuolema selviä.

      • Anonyymi

        Laitapa salaliittoteorikko faktoja, ei pelkkiä valheita.


    • Anonyymi

      Miksi Kiina onnistui koronan torjumisessa vaikka asukastiheys on yksi maailman korkeimpia?

      Yli 2.238.325.000 rokotetta annettu Kiinassa. Siinä syy.

      Kiinassa vähemmän koronatartuntoja kuin Suomessa vaikka testejä on tehty huomattavasti enemmän.

      🤭🤭😁😁😏😀🤗🤗😁😏😊😊😉

    • Anonyymi

      Edelleen, missä ovat 10.000.000 rokotteisiin kuolleet?

      • Anonyymi

        Tässähän minäkin ja koko perhe. Uimassa käytiin ,nauttimassa kesästä ja ihanasta elämästä.uitetaan kohta koiratkin ja hauskaa on. Välillä käydään tässä hullujen palstalla nauramassa.


    • Anonyymi

      Salaliittoteorikko valehdellut taas kerran ja 10.000.000 kuollutta ei ole olemassakaan.

      • Anonyymi

        Salaliittoteorikon uskottavuus on tasan 1% 😂🤣


    • Anonyymi

      Mitä enemmän rokottamattomia, sen enemmän vaikeita tautitapauksia. (kallista tehohoitoa ja hoitojonot pitenee muissa sairauksissa) Mitä enemmän vaikeita tautitapauksia, sitä enemmän virusta ja uusia variantteja. Joko tajusit epäisänmaallinen rokotevastainen salaliittoteorikko miksi rokottamattomat käyvät kalliiksi Suomelle ja suomalaisille?

      😂😂😂🤣🤣🤣😅😅

      • Anonyymi

        😂🤣


    • Anonyymi

      Rokotehaitat naamioidaan. Yli 10.000.000 kuollutta rokotteisiin. Minne pystytään piilottamaan tuollainen määrä?

      Anonyymi
      02.12.2021 16:01
      Ilmoita
      uuden variantin piikkiin kaikki menee läpi ja buusteria vaan hakemaan 😂🤣

      https://banned.video/watch?id=61a8078b5894057acfc9b40f

    • Anonyymi

      Rokotehaitat naamioidaan. Yli 10.000.000 kuollutta rokotteisiin. Minne pystytään piilottamaan tuollainen määrä?

      Anonyymi
      02.12.2021 16:01
      Ilmoita
      uuden variantin piikkiin kaikki menee läpi ja buusteria vaan hakemaan 😂🤣

      https://banned.video/watch?id=61a8078b5894057acfc9b40f

    • Anonyymi

      entä jos ei olisi rokotteita voi tuon luvun kertoa x.llä

    • Anonyymi

      Yli 8.143.542.660 rokotetta annettu. Eikö niitä "myrkyllisiin" rokotteisiin kuolleita tulisi jo kasoina kaupungin laitamilla? Miksi kukaan ei striimaa noita miljoonia rokotteisiin kuolleita?

      ???

      • Anonyymi

        Eikö heitä olekaan?


    • Anonyymi

      Mikä ongelma aloittajalla on, sulla on rokotteet ja silti roikut netissä lietsomassa vihaa, etkö ole turvassa?

    • Anonyymi

      Luuleeko aloittaja, että massamurhan voisi suorittaa nykymaailmassa tappamalla yhdellä kertaa satoja miljoonia ihmisiä. Kyllä varmaan voisi, mutta ruumiiden hävittäminen olisi liian iso taakka, siksi tapetaan vuosien kuluessa pikku hiljaa, rokotteethan ei kolmanteen piikkiin lopu, jopa suomen hallitus todennut ettei rokotteista päästä ikinä eroaan vaan niitä pitää ottaa puolen vuoden välein.

      Tällä tavalla voidaan murhata ihmisiä ilman että kukaan joutuu syytteisiin mistään. Väestönkasvu saadaan aisoihin "inhimillisellä" konstilla.

    • Anonyymi

      Eikö heitä ole vai miksi kukaan ei striimaa ruumiskasoja?

      • Anonyymi

        Eiköhän niissä tiloissa ole kuvaaminen epäeettistä sekä jyrkästi kiellettyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän niissä tiloissa ole kuvaaminen epäeettistä sekä jyrkästi kiellettyä.

        Mistä blokisi voi "tietää" miljoonista rokotteisiin kuolleista kun niistä ei kerrota missään muualla kuin blokissasi.


    • Anonyymi

      Ei näy. Itse olen nähnyt vain rokotevastaisten työn tuloksia. Brasialiasta laitettiin kuvia, kun kaivureilla kaivettiin joukkohautoja koronaan kuolleille.
      Ja jotain satelliittikuvia Irakin joukkohaudoista.

      Mutta pandemia on totta. Ja miedän pitää se selättää. Eikö kannata käyttää kaikki oljenkorret eikä pistää päätä pensaseen, pupujussikat?

    • Anonyymi

      No varmaankin montussa tai tuhkattuna. Suomessakin tulee ruumiita aikamoista kyytiä, saattaa mennä jonon takia kuukausia ennen kuin vainajat saadaan viimeiselle matkalle, ts. ruumiita tulee enemmän kuin virallisesti kerrotaan.

      • Anonyymi

        Mistä salaliittoteorikon "tieto" on kotoisin? "ruumiita tulee enemmän kuin virallisesti kerrotaan."

        Keksiikö salaliittoteorikot itse juttunsa??? 😅😂😂🤣😂😂😅😅😂🤣😂


      • Anonyymi

        Ruumiita tulee koska isot ikäluokat poistuu. Eikö se ole luonnollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä salaliittoteorikon "tieto" on kotoisin? "ruumiita tulee enemmän kuin virallisesti kerrotaan."

        Keksiikö salaliittoteorikot itse juttunsa??? 😅😂😂🤣😂😂😅😅😂🤣😂

        Itse keksivät. Ihmisen on luonnollista poistua vanhana.


    • Anonyymi

      Salaliittoteorikko, kaikki tieto on ainoastaan salaliittoteorikon hallussa ja muut valehtelee

    • Anonyymi

      Tämäkin on vain kompastelua, vai piikin aiheuttama sydänpysähdys?
      https://t.me/projectcamelotKerry/4881
      Tilastoja väärennetään, mutta eipä pystynyt Kiina peittämään sateliiteita krematorioidensa co2-päästöjä koronan alkuaikoina. Niistä tiedemiehet laskivat, että poltettuja on tarvinnut olla satojatuhansia, ellei jopa miljoonan verran.
      Itse olin Kiinassa puolisen vuotta sen suuren maanjäristyksen jälkeen, joka tuhosi kokonaisia kaupunkeja vuoristoalueella. Viralliset kuolinluvut olivat muutaman tuhatta, mutta paikalliset keroivat, että todelisuus oli miljoonia. Uskoitteko te kaikki, että Pravda kirjoittaa totuuden? Uskoitteko te Kekkosen aikana, että YLY kertoon totuuden? Uskotteko te vieläkin, että media on totuuden uskollinen palvelia? Vai olisiko se yhä vallanpitäjien käsikassara, jolla pidetään lampaat laitumella ja rauhallisina. Maiilmassa on koko ajan menossa miljoonien ihmisten mielenosoituksia koronapakotteita vastaan. Montako raporttia olet nähnyt niistä? Joka viikko joka maanosassa niitä järjestetään, mutta lampaat vain laiduntavat, kuin mitään ei tapahtuisi. Tehokasta tuo median aivopesu tosiaan on. Miksi niitä oikeasti tutkivia toimittajia tapetaankaan ja heitetään häkkeihin tekastuilla syytteillä, jotta lampaat pysyisivät laitumella vain ruohoa mutustelemassa. Maistuuko hyvältä, vai tekiskö mieli kurkistaa aidan yli, jossa ruoho vihreämpää, maukkaampaa, runsaampaa ja sitä saa vapaasti syödä ilman ohjausta?

      • Anonyymi

        Mistä rokotevastaisen epäisänmaallisen salaliittoteorikon "tiedot" on peräisin? Keksitkö itse vai onko sinulla lähdettä, faktoja?


    • Anonyymi

      "Juokaa omaa virtsaanne koronaa vastaan"

      Anonyymi
      11.01.2022 20:48
      Ilmoita
      Anti-Vaxjohtaja Christopher Key, USA, sanoo että koronqvirukseen tehoaa virtsaterapia, oman virtsan juominen. On kuulemma tutkittua näyttöä, lol!

      "Tiedän että tämä saattaa kuulosta hullulta, mutta kaverit, Jumala on antanut meille kaiken mitä tarvitsemme" toteaa C. Key.

      No mutta umpihullu idea toki kuulostaa umpihullulta, luonnollista, eikö totta?

      Huvittavaa että tänään kun kuuntelin radiosta lähetystä jossa sai kysyä koronasta, ja eräs kuuntelija kysyi näistä koronaa vastaan tehottomista hydroklorokiinista ja Ivermectinistä, hevosten loislääkkeestä, niin kävi mielessä että kohta joku tollo rokotevastusta varmaan esittää oman virtsan, ulosteen ja sperman syömistä koronaa vastaan. Eipä tarvinut kauan odottaa kun törmäsin tähän tuoreeseen uutiseen.

      Kooklatkaa tuon tollon nimellä, jos ette muuten usko.

      Ja juokaa älykääpiöt omia eritteitänne kun tollo käskee, niinhän te muutenkin teette. Pankaa juutuupiin siitä vielä videoita, hahhahhaa.

      • Anonyymi

        🤣🤣😂😂😂😅😅🤣😂


      • Anonyymi

        Kustaan nuo hullut jo juo. Missä paskansyöjät ? Ei muuta kun syömään. Käykö lehmän , kissa ,koiran kusi . Minulla onkissa ,lapsillani koiria. Voinko alkaa niitä purkittamaan ? Voin j
        Kyllä omaa kustakin myydä . Tarjouksia ,? Minulla onmyös Putkiarskaa.


    • Anonyymi

      Eikö heitä ole vieläkään löydetty?

    • Anonyymi

      Rokotevastaiset ciuccuaa kun luvattuja miljoonia rokotekuolemia ei vain ole

      • Anonyymi

        Sen kun kiukkuaan.


    • Anonyymi

      https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/252cd23a-19d1-4f1f-a45e-4db91d7b0069

      Tämän hörhöt saivat aikaan! Rokotekattavuus ei ollut lähellekään sataa ja rokotteiden teho on hiipuva, silti ne ovat tehokkaasti estäneet taudin vakavimpia muotoja.

      TerveysTerveysuutiset
      Lehti: Koronarokotteiden haittavaikutusilmoituksissa on huolestuttava piirre
      Joidenkin kuluttajien haittavaikutusilmoituksissa on oletus siitä, että kaikki rokotuksen jälkeen tapahtuvat muutokset terveydentilassa johtuvat rokotteesta, kertoo Duodecim-lehti.

      • Anonyymi

        👍👍👍


    • Anonyymi

      Minullekin on rokoitevastaiset antaneet jo monta aikaa, joihin mennessä olisi pitänyt kuolla. Nyt onkin juttu muuttunut niin, että olenkin saanut plaseboa. Kukaan noista vastaisista ei tosin osaa kirjoittaa noin vaativaa sanaa oikein.

      • Anonyymi

        Meidän lähes koko suvun olisi jo maata haudassa. Mutta me vaan jaksamme veroilla hörhöjenkin kaljat maksaa.


    • Anonyymi

      Hymiöhuijarista näkee, miten piikit vaikuttaa.

      • Anonyymi

        ... Jäljet osoittavat tietenkin Venäjälle.🤓😅😅🤗😊😄😄


    • Anonyymi

      Mina vastusta EU ja piiki kanata Putin.

    • Anonyymi

      Suomessakin Covid-rokotteisiin on kuollut jo 10 miljoonaa.
      Kuka peittelee totuutta???

      • Anonyymi

        Ihan kiva. Meitä 5 miljoonaa. 10 miljoonaa kuollut? Osta patterit laskukoneeseen ?


      • Anonyymi

        Nyt tuli hauskin hullun juttu. 5 miljoonaisesta kansasta 10 miljoonaa kuollut.oikeasti mielenterveysåuolelle lisättävä resursseja.


    • Anonyymi

      Voisko nämä covid-propagandapostaukset lopettaa ihan vaikka sivistyksen merkeissä? Jos sivistys yleensä merkitsee jotain.

      • Anonyymi

        Valtalehdistön ei kirjoita 5g koronarokotekuolemista mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtalehdistön ei kirjoita 5g koronarokotekuolemista mitään

        Hui varo puhelintasi. Sieltä se hyökkää. Huihuihui.


      • Anonyymi

        Voisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisi.

        😂🤣🤣😂🤣🤣😅😅🤣😂


    • Anonyymi

      Eivät 5g radiomastot ole vieläkään tappaneet rokotettuja, rokotevastaisten lupauksista huolimatta.

      • Anonyymi

        Älypölyrokotteista Kuolleita on jo miljardi 😂🤣


      • Anonyymi

        Eikä tapa.


    • Anonyymi

      En kuulu salaliittoteoreetikkoihin, mutta totuus on se, että naisten lisääntymisjärjestelmälle on aiheutettu vahinkoa. On tapauksia, joissa kohdun limakalvo irtoaa kokonaisena kolmion muotoisena palana. On tapahtunut keskenmenoja eikä naisten huoleen muutoksista kuukautiskiertoon ole suhtauduttu vakavasti.

      Suomessa ei nuoria enää rokoteta. On ihan sama vaikka muualla kohdut tippuisivat kadulle. Huoli on myös siitä, että rokote kertyy munasarjoihin. Tutkimusta ei ole vielä tarpeeksi.

      Eli kuolleita löytyy mm. syntymättömistä, syöpäsairaista ja dementikoista, jotka saa koronan rokotteesta huolimatta.

      • Anonyymi

        Näihin irronneisiin kohtuihin kompastuu uimarannoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näihin irronneisiin kohtuihin kompastuu uimarannoilla.

        Osoitit juuri asenteellisuuden naissukupuolta kohtaan. Kohtu, eli kreikaksi hystera, kääntyy miespuolisten tutkijoiden mielissä hysteriaksi, eikä naisten huoliin tarvitse kiinnittää huomiota

        Kun rannalla kompastutaan miesten irronneisiin osasiin, niin sitten vasta on syytä kysyä olisko rokotteissa jotain syytä. Miesten sydäntapahtumat kyllä huomioitiin ajoissa, mutta rokote kertyy mahdollisesti sukuelimiin, joten vaikutus näkyy vasta myöhemmin.


      • Anonyymi

        Missä satusedän faktat?
        Blokissasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näihin irronneisiin kohtuihin kompastuu uimarannoilla.

        Minä tipahtaa munan kuoriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osoitit juuri asenteellisuuden naissukupuolta kohtaan. Kohtu, eli kreikaksi hystera, kääntyy miespuolisten tutkijoiden mielissä hysteriaksi, eikä naisten huoliin tarvitse kiinnittää huomiota

        Kun rannalla kompastutaan miesten irronneisiin osasiin, niin sitten vasta on syytä kysyä olisko rokotteissa jotain syytä. Miesten sydäntapahtumat kyllä huomioitiin ajoissa, mutta rokote kertyy mahdollisesti sukuelimiin, joten vaikutus näkyy vasta myöhemmin.

        Silloinko syntyy uusia trumppeja. Jos näi asia on otettava vakavasti.


    • Anonyymi

      Salaliittoteorikot satuilee...
      😂🤣🤣😅
      😅🤣
      🤣😂🤣😅😅😅🤣
      😂🤣
      😂🤣😅😅
      😅😅🤣😂😂😂
      😂🤣🤣
      🤣
      😅😅

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Hyvinhän ne piikit on tehonnut kun lähes kaikkialta on poistunut koronarajoitukset.

        Tietysti rokottamattomat sairastaa yhtä pahasti kuin ennenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvinhän ne piikit on tehonnut kun lähes kaikkialta on poistunut koronarajoitukset.

        Tietysti rokottamattomat sairastaa yhtä pahasti kuin ennenkin.

        Kuolinluvut vaan kasvaa Suomessakin. Ja tuskin ovat läheskään kaikki tai edes suurin osa rokottamattomia, koska muutoin siitä tehtäisiin mediassa iso numero. Se että ollaan ihan hissukseen, kertoo siitä että on kuollut ihan muuta porukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvinhän ne piikit on tehonnut kun lähes kaikkialta on poistunut koronarajoitukset.

        Tietysti rokottamattomat sairastaa yhtä pahasti kuin ennenkin.

        Minä en ole sairastanut ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvinhän ne piikit on tehonnut kun lähes kaikkialta on poistunut koronarajoitukset.

        Tietysti rokottamattomat sairastaa yhtä pahasti kuin ennenkin.

        Kunhan pysyvät kaukana.


    • Anonyymi

      Mieluummin rokote ja elämä ilman rajoituksia kuin koronasulut

      • Anonyymi

        Ei niitä koronasulkuja olisi tarvittu alun alkaenkaan. Kyse oli vallankäytöstä eikä ihmisten suojelusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä koronasulkuja olisi tarvittu alun alkaenkaan. Kyse oli vallankäytöstä eikä ihmisten suojelusta.

        6,341,008 ihmistä kuollut koronaan. Jos sulkuja ja rajoitteita ei olisi ollut olisi määrä ollut jopa 100 kertainen.


      • Anonyymi

        Näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä koronasulkuja olisi tarvittu alun alkaenkaan. Kyse oli vallankäytöstä eikä ihmisten suojelusta.

        Ihanko totta ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        6,341,008 ihmistä kuollut koronaan. Jos sulkuja ja rajoitteita ei olisi ollut olisi määrä ollut jopa 100 kertainen.

        Vitut olisi. Mitään 'pandemiaa' ei edes ollut. Mikäli ei olisi tehty mitään v. 2020, ei olisi huomattu mitään tavallisuudesta poikkeavaa. Kaikki sulut, mm. Uudenmaan sulku ja maskisuositukset olivat turhia. Millään näillä toimenpiteillä ei edes torjuta virustauteja. USA:sta meillä on esimerkki Pohjois ja Etelä-Dakotan toimista. Toisessa osavaltiossa oli tiukat sulkutoimet, toisessa ei juuri mitään. Koronakuolleisuudessa ei ollut mitään eroa. Kokonaiskuolleisuus kyllä nousi tiukkojen rajoitusten osavaltioissa.
        Suomessakin kuoli koronaan v. 2020 - 558 ihmistä. Muuhun infulenssaan n. 30. Oikeasti lähes kaikki infulenssaan kuolleet pistettiin tilastoissa 'koronakuolleiden' listaan.
        Normaalina vuotena ennen koronaa, infulenssaan kuoli vuosittain 500 - 1200 ihmistä.
        Nyt kokonaiskuolleisuus on noussut hurjasti, erilaiset sydän ja verisuonikuolemat, aivoinfarktit ym. Rokotettujen immuniteetti on tosiaan romahtanut! Nyt he tarvitsevat jotain lääkitystä koko ajan.


    • Anonyymi

      Kanadan Justin Trudeau kolme piikkiä ja taas tartunta.

    • Anonyymi

      Kun rokotekuolemia ei ole
      Mieluummin rokote ja elämä ilman rajoituksia kuin koronasulut

      • Anonyymi

        Samaa mieltä


    • Anonyymi

      Missä he ovat? Miksi rokotevastaiset vaikenevat?

    • Anonyymi

      Miksi heitä ei löydy?

      • Anonyymi

        Heidät löydettiin ja he kävelevät ihan hyvissä voimissa.käyvät kaupassa festareilla ,töissä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Rokotevastaiset virtsanjuojat joutuvat naurunalaisiksi

      • Anonyymi

        😅🤣🤣😂🤣😅😅🤣😂🤣😅🤣


    • Anonyymi

      Missä on ne kymmenet tuhannet koronaan kuolleet rokottamattomat suomalaiset? Niin kovaan ääneen julistettiin, että kaikki rokottamattomat kuolee. No, kuinka paljon Suomessa on kuollut koronaan? Vajaa 5000. Pieni ero kymmeniin tuhansiin. Tästäkin määrästä ainakin 20% on THL:n mukaan kuollut muista syistä. Ja kuitenkin valtaosa kuolleista rokotettuja ja muutamia poikkeuksia lukuunottamatta ennestään sairaita tai iäkkäitä. Eikä yhtään vähäisemmäksi jää sekään asia, että ilman rokotteita vakavien tapausten osuus on hyvin marginaalinen: 0,008-0,04%.

      Että oliko se tauti "isorokko", kuten covid-uskovaiset julisti? Oliko keskeneräinen mRNA-teknologia se pelastaja? Kun selaillaan rokotehaittoja ja haittatapauksia maailmalla, ei ihan pystytä yhtymään tuttuun fraasiin "koronarokotteet on tutkittuja, tehokkaita ja turvallisia". Vai vieläkö covid-uskovaiset uskoo jäykästi samoihin oppeihin?

      • Anonyymi

        Näin on. Minunkin piti propagandan mukaan joutua vähintään teholle, kun rokottamattomana sairastuin koronaan. No, lievänä sairastin. 😏


    • Anonyymi

      Missä he ovat? Vai onko rokotevastaiset virtsanjuojat taas valehdelleet?

    • Anonyymi

      Myrkkypiikit tappaa, Virtsadrinkit sulattaa rokotteissa olevan älypölyn 😂🤣

    • Anonyymi

      Pitääkö olla huolissaan?
      Useat kirjoittajat pitävät rokotteita vaarallisena.
      Onko ennuste hyvä, jos jättävät lapsensa rokottamatta, polio yms sairauksia vastaan?

      • Anonyymi

        Pissapojille maittaa pissa


    • Anonyymi

      Miljardeja rokotteita on annattu. Mutta missä ovat miljardit rokotteisiin kuolleet?

    • Anonyymi

      Voisiko rokotevastaiset vastata? Miljardeja rokotteita on annettu. Mutta missä on miljardit rokotteisiin kuolleet?

    • Anonyymi

      Minne on piilotettu rokotevastaisten salaliittoteorikkojen lupaamat sadat miljoonat rokotteisiin kuolleet turbolampaat?

      • Anonyymi

        Minne on piilotettu yli 300.000.000 rokotevastaisten salaliittoteorikkojen lupaamat rokotteisiin kuollutta turbolammasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minne on piilotettu yli 300.000.000 rokotevastaisten salaliittoteorikkojen lupaamat rokotteisiin kuollutta turbolammasta?

        Minne heidät on piilotettu?

        Ja kuka tai ketkä heidät on piilottamut


    • Anonyymi

      Piikit on piilotettu aloittajan mielikuvituksen syvyyksiin.

      • Anonyymi

        Mutta missä ovat sadat miljoonat rokotteisiin kuolleet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta missä ovat sadat miljoonat rokotteisiin kuolleet?

        Rokotevastaisten mielikuvissa...🤣😂😅😅😂🤣😂😂


    • Anonyymi

      Koronapandemia nosti RNA-rokotteiden uranuurtajat Nobel-palkinnoille.

      Mutta missä ovat sadat miljoonat rokotevastaisten salaliittoteorikkojen lupaamat koronarokkotteisiin kuolleet?

      • Anonyymi

        😂🤣


      • Anonyymi

        Minne heidät on voitu piilottaa?


    • Anonyymi

      Ompa lääketehtaat onnistuneet piilottamaan kymmenetmiljoonat rokotteisiin kuolleet.

      • Anonyymi

        Olisiko rokotevastaisten salaliittoteorikkojen blokeista apua? Olisiko ne siellä?

        😅😂😂🤣😅😅😂


      • Anonyymi

        Ei löydy rokotevastaisten salaliittoteorikkojen blokeista miljoonia rokotteisiin kuolleita.

        Minne heidät on voitu piilottaa?😱😱😱


    • Anonyymi

      Kuolleet piilotellaan hautoihin.

      En ottanu yhtään rokotetta, silti tätä kirjoitan...miksen kuollu?

      • Anonyymi

        Ei kukaan ole väittänyt että kaikki kuolee.

        Mutta missä ovat sadat miljoonat rokotteisiin kuolleet?


    • Anonyymi

      Kylätie on hiljainen

    • Anonyymi

      Missä ovat sadat miljoonat rokotevastaisten salaliittoteorikkojen lupaamat koronarokkotteisiin kuolleet?

      5G?

      Rokotettujen Magneettisuus?

      🤣😅😂😅😅🤣🤣

      • Anonyymi

        Minne heidät on voitu piilottaa???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minne heidät on voitu piilottaa???

        Joko heidät on löydetty?


    • Anonyymi

      Tunteeko kukaan edes niitä kuolleita, tai rokotteista vakavasti sairastuneita?

      Ainoat vakavasti sairastuneet Long Covid tapaukset jotka mä tiedän sairastui ensimmäisten kuukausien aikana, puolivuotta tms. ennen kuin missään päin maailmaa oli rokotetta tarjolla.

      Vakava covid aiheutti noille veritulppia ja sydäntulehdusta; ja vaivat siis jatkuu edelleen tänään.

      Mutta kukaan niistä jotka tiedän otti rokotetuksia ei oo sairastunut pahemmin.

      • Anonyymi

        Rokotevastaiset salaliittoteorikot kiukkuaa kun rokotteet osoittautuivat toimiviksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokotevastaiset salaliittoteorikot kiukkuaa kun rokotteet osoittautuivat toimiviksi.

        Rokotevastaiset salaliittoteorikot trollaa palstalla valheitaan.


    • Anonyymi

      Ne on piilotettu kylmäkontteihin, maan alle ja tuhkauurniin.

      Nyt on joka maassa suuri ylikuolleisuus, Suomessakin 16%.

      Ja lisää ylikuolleisuutta tulossa lähivuosina, koska vakavien sairauksien määrä on lisääntynyt näiden myrkkypiikkien takia jopa tuhannella prosentilla.

      https://vakehyva.fi/fi/ajankohtaista/ajankohtaista/vainajansailytystilat-vantaan-ja-keravan-hyvinvointialueella

      Alkuvuodesta 2022 Jorvin sairaalaan otettiin käyttöön 60-paikkainen lisäsäilytyspaikka, johon vantaalaisia vainajia on siirretty Peijaksen sairaalasta paikkojen täyttyessä.

      https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/898e388c-a063-42c5-8616-5b5f0976d44b
      Laakson sairaalan pihaan ilmestyi ruumiskontteja – Helsinki korostaa: pelkkää varautumista
      Helsingin kaupungin sosiaali- ja terveystoimen viestintäpäällikkö Jaana Juutilainen-Saari korostaa jyrkästi, että kyse on pelkästä varotoimenpiteestä, mutta kieltäytyy kommentoimasta asiaa haastattelussa.

      https://www.mediuutiset.fi/uutiset/yle-sairaalat-ovat-turvautuneet-kylmakontteihin-vainajien-sailytystilojen-ruuhkauduttua-taustalla-muiden-muassa-korona/86c4eb14-4136-40f6-9599-f7e924c57149

      Yle: Sairaalat ovat turvautuneet kylmäkontteihin vainajien säilytystilojen ruuhkauduttua.

      https://yle.fi/a/74-20026687

      Vainajia säilytetään sairaalan pihassa Helsingissä, koska tilaa ei ole – nyt niille rakennetaan erikoinen tornijärjestelmä
      Malmin hautausmaan yhteyteen rakennetaan keskitetty vainajatila, joka on kuin moderni logistiikkakeskus. Vainajien säilyttäminen automatisoiduissa kylmätorneissa on maailmalla harvinaista.
      Malmin sairaalan pihalla Helsingissä on jo yli vuoden ajan seissyt poikkeuksellinen rakennelma.

      Maalaamattomista vanerilevyistä koottu lukittava katos kätkee sisäänsä kymmenen kylmäkonttia, joissa säilytetään kuolleita ihmisiä. Jokaiseen konttiin mahtuu 15 vainajaa.

      https://www.ts.fi/uutiset/5301245
      Turun krematorion uunit roihuavat taas täyskäytössä – Nousevat mustat savuvanat ovat herättäneet huomiota.

      https://www.laakarilehti.fi/terveydenhuolto/yle-vainajien-sailytystiloista-paikoin-pulaa/

      Yle: Vainajien säilytystiloista paikoin pulaa
      Kemissä on jouduttu turvautumaan kylmäkontteihin ruuhkautumisen vuoksi.

      https://yle.fi/a/3-12556891

      Vainajien säilytystilat ovat paikoin ruuhkautuneet – useat sairaalat ovat joutuneet ottamaan käyttöön kylmäkontteja
      Esimerkiksi Meri-Lapissa kuolleisuus on ollut koholla tänä vuonna..

      Seuraavassa verrattu eri
      sairauksen ilmenemismääriä vuonna
      2018 versus 2022.

      Ja nämä voi käydä tarkistamassa itse THL:n sivuilta.

      Mm. Synnynnäisiä epämuodostumia ja kromosomipoikkeavuuksia vuonna 2018 oli 164 kappaletta. Vuonna 2022 niitä todettiin 5053.

      Verenkiertosairauksia vuonnta 2018 oli 7103 ja 2022 niitä oli 207.816.

      Hermoston sairauksia vuonna 2018 oli ja 2022 niitä oli 198 861.

      Tuki- ja liikuntaelinten sairauksia vuonna 2018 oli 785 ja 2022 niitä oli
      1 220 064

      Raskaus, synnytys ja lapsivuoteus vuonna 2018 oli 291 ja vuonna 2022 oli 10.809

      Tästä linkki THL:n sivuille:

      https://sampo.thl.
      fi/pivot/prod/fi/avo/perus17/fact_ahi
      l_perus17

    • Anonyymi

      Bill Gates, Anthony Fauci, Christian Heinrich Maria Drosten, Lothar H. Wieler, Tedros Adhanom Ghebreyesus:

      1. Keksi ja patentoi Coronavirus, COVID-19 (Gain of Funktion Wuha, tai nimeä kausi-influenssa uudelleen)

      2. Valmista sille rokote, terästettynä nanoteknologialla, RFID seurantasirulla, älypölyllä, Grafeeni Oxidilla yms. joilla kommunikoidaan uuden 5G verkon kautta. Näin rokotteen ottajaa voidaan seurata realiaikaisesti, kaikista muista ominaisuuksista nyt puhumattakaan.
      https://olennaisiafaktoja.wordpress.com/2021/09/01/vallan-keskittamista-ja-totaalista-kontrollointia-valepandemialla-ja-teknologialla/

      https://www.hs.fi/tiede/art-2000009184526.html

      Pfizer Comirnaty koronarokotteet voivat sisältää ALC-0315, ALC-0159 ja SM-102 nanohiukkasia, valmistaja/myyjä Cayman chemical/Biomol (Varoitus:Vain laboratoriokokeisiin, ei ihmisille)

      https://tekniikanmaailma.fi/nanohiukkaset-pfizerin-ja-modernan-koronarokotteissa-voivat-aiheuttaa-pienelle-osalle-ihmisista-voimakkaan-allergisen-reaktion/

      3. Maksa(Business Finland) koronalobbareillesi 100.000:- euroa ennakkoon laaditun listan mukaan https://www.iltalehti.fi/talous/a/511e3785-5f41-4c57-a375-7a86dded708f

      4. Tee lakiin muutos jolla voidaan maksaa jopa 4.000.000 euroa kavereillesi Korona"haitoista". (Sauli Niinistö/Sirpa Paatero) https://finlex.fi/fi/laki/alkup/2021/20210340

      5. Tee laki, joka takaa, ettette saa tästä kaikesta kusetuksesta mitään rangaistusta (Sauli Niinistö/Krista Kiuru 19.11.2021)
      https://finlex.fi/fi/laki/alkup/2021/20210986?fbclid=IwAR0KRLyMSvjtcI43oWirLzdXJjQvtlgchXTQRRi4pkhn5vQCUTqMvJbXmdU

      6. Laske virus liikkeelle ja levitä valtavalhemedian kautta paniikkia

      7. Pistä maailma kiinni ja aiheuta maailmanlaajuinen korkurssiaalto

      8. Odota että ihmiset on pakotettu lainaamaan rahaa kamuiltasi selviytyäkseen arkipäivästä

      9. Osta kaikki osakearvonsa menettäneet, kaatuneet ja maksuvaikeuksiin joutunee merkittävät yritykset halvalla (Lentoyhtiöt, laivanvarustamot, ravintolat, kuntosalit, jne.)

      10. Laske vuoden lopussa rokotteesi myyntiin

      11. Naura koko matka pankkiisi

      Korona "rokote" ei ole ollenkaan tarkoitettu suojaksi mitään tautia vastaan, vaan sillä on ihan muita tarkoituksia, kuten neuroverkon (IoB = Internet of Bodies) luominen ihmisen sisään.

      Tällä "rokotteella" myös heikennetään tiettyjen ihmisryhmien vastustuskykyä, jotta näistä "turhista syöjistä" päästään eroon.

      "Rokote" pullot voivat myös sisältää kaikkea sellaista kivaa , mitä nyt rokotefirmat haluavatkin ihmisillä testata.

      Alle 14-vuotiaiden lasten kuolemat on lisääntynyt Euroopassa valtavasti heti sen jälkeen, kun Euroopan lääkevirasto salli loppukesästä 2021 lasten piikitykset.
      https://www.euromomo.eu/graphs-and-maps?fs=e&s=cl

      Covid-19 =
      -The Great Reset
      -Agenda 21/30
      -The Internet of Bodies
      -Vihreä Siirtymä
      -Depopulation
      -6uild 6ack 6etter = 666

      https://t.me/CoronaHoax1
      https://t.me/CoronaInjuries
      https://t.me/CoronaAustralia

      Nanopartikkeleita hyödynnetään myös suun kautta annettavissa rokotteissa. Suun kautta annetut nanopartikkelit voivat siirtyä verenkiertoon solukalvojen läpi (transsellulaarisesti), soluvälien kautta (parasellulaarisesti) tai lymfakierron mukana (Peyer's patches) (Kreuter 1996).

    • Anonyymi

      Toi epäisänmaallinen osoittaa, mikä urpo olet.

    • Anonyymi

      Hautausmaalla tietenkin! Mihin muualle ne laitettaisiin.

    • Anonyymi

      Sanna Marin (WEF/YGL) on NaZionisti Klaus Schwabin opetuslapsi ja transhuma-nisti, joka on ohjelmoitu ryöstämään ja haltuunottamaan Suomi plandemian (Ukrainan) varjolla.

      https://www.hs.fi/tiede/art-2000009184526.html

      Ihmiset kiristettiin ottamaan nanoteknologiaa sisältävä koronalitku, joka muodostaa ihmisen kehoon neurolinkin ympäröivään 5G verkkoon, IoB = Internet of Bodies.

      https://www.rand.org/multimedia/video/2020/10/29/what-is-the-internet-of-bodies.html

      Impfung macht frei

      Korona, tauti niin katala, että voit sairastaa sen oireettomasti.
      Oireettomalle lääkäri ei kirjoita todistusta, ja et saa saikkua, joten vaihtoehdot on potkut tai töihin.

      Ensin lupasivat kesällä 2020, että ensimmäinen piikki suojelee 95% (2022 pfizerin oman tutkimuksen mukaan vain 16%) varmuudella Koronalta.

      Kukaan ei puhunut, että se suojeleekin vain (ehkä) taudin vakavammalta muodolta.

      Kukaan ei sanonut, että piikin otettuasi voit silti sairastua ja tartuttaa Koronaa.

      Kukaan ei sanonut, että ensimmäisen piikin jälkeen tarvitsettekin myös toisen piikin, ja kolmannen eli buusteripiikin.

      Kukaan ei myöskään puhunut, että piikkejä joutuukin ottamaan ehkä 3-6 kk välein.

      Kukaan ei puhunut myöskään, että piikit numero 4, 5 ja 6 ovat myös tulossa.

      Kukaan ei myöskään puhunut, että tulossa on rokotuspassi, jolla pääset sitten minne vaan.
      Kun olet ottanut kaikki piikit kiltisti ja saanut passisi, sinulle kerrotaankin, ettei sillä passilla mihinkään enää pääsekään.

      Kukaan ei tainnut myöskään mainita teille, että ottamalla nämä kokeelliset geeniterapiapiikit vastaatte itse 100% seurauksista, ja rokoteyhtiöillä on100% vastuu- ja korvausvapaus, kuten myös teidät piikille kiristäneillä poliitikoilla, virkamiehillä ja "asiantuntijoilla".

      Nämä pelkopornon levittäjät taisivat myös unohtaa mainita, että Koronasta selviytymisprosentti sairastuneilla (rokotettu tai rokottamaton) on 98,8%, ja hengenvaarallinen se on pääasiassa vanhusväestölle, aivan samoin kun kausi-influenssakin.

      Korona virukset aiheuttavat lääketieteen opusten mukaan Common Cold nimisen taudin, mikä meillä on perinteisesti vuosisatoja tunnettu nimellä flunssa eli tavallinen kylmettyminen.

      Itse asiassa piikkejä tulee niin monta ja niin usein, kunnes 90% kerho tajuaa tulleensa höynäytetyksi.
      Historian kirjojen mukaan tällaista valaistumista ei tapahdu juuri koskaan, tai korkeintaan siinä vaiheessa, kun on jo liian myöhäistä.

      THL Hanna Nohynek: "Me vasta rakennamme lentokonetta, jolla te jo lennätte" (Hanna ja hänen NaZionisti kumppaninsa sekä Vapaa Muurarit eivät ole mukana tällä lennolla)

      "Näitä rokotteita on tutkittu jo keväästä 2020. Ensimmäisissä ihmiskokeissa olevien tietoja on enimmillään kertynyt jo puolentoista vuoden ajalta"

      Eli ihmiskokeilu alkoi Nohynekin mukaan suurin piirtein samoihin aikoihin kuin piikittelykin maailmalla.

      WEF Klaus Schwab:
      "Tämä neljäs teollinen vallankumous ei tule muuttamaan ympäristöä, vaan se tulee muuttamaan sinut, jos otat geeniterapiapiikin"
      "Et tule omistamaan mitään, ja olet onnellinen"

      WEF Yuval Noah Harari:
      "Emme tarvitse kaikkia maapallon ihmisiä"
      "Ihmiset ovat nyt hakkeroitavia eläimiä"
      (IoB neurolinkki rokotteella + 5G verkko)

      https://www.eneltec-led.com/LED-Lighting-Blog/the-development-of-5g-smart-street-lights-is-very-important/

      https://sociable.co/technology/great-reset-meets-internet-of-bodies-manipulating-human-behavior-authoritarian-surveillance/

      NWO/JWO Henry Kissinger:
      "Vanhukset ovat turhia ruokailijoita"

      MBGF Bill Gates:
      "Jos teemme oikein hyvää työtä uusilla rokotteilla, onnistumme alentamaan maailman väkilukua ehkä 10-15%"

      WHO Tedros Adhanom Ghebreyesus
      "Rokotteita pitää käyttää sairaisiin ja kuoleviin yli 65 vuotiaisiin ennemmin kuin näemme joidenkin maiden käyttävän buusteria lasten tappamiseen, tämä ei ole oikein"

      UNICEF:
      Testamenttaa meille omaisuutesi

      Joten kiinnittäkää turvavyönne (jos ne on ehditty asentaa) ja hamutkaa käsiinne laskuvarjonne (jos sellaisen älysitte mukaan ottaa), sillä mikäli puoletkaan hälytysmerkeistä pitää paikkansa, rakenteilla on joku SR-71 ja Kamikaze lentokoneen risteytys.

      Turvallista matkaa. 🙄

      Ps. Koronarokotteista on tehty Suomessa jo yli 26000 haittavaikutusilmoitusta (maailmanlaajuisesti 4,2 miljoonaa), joista vakavia on yli (vakava vamma/kuolema) 5000.
      Vuonna 2021 Koronaan kuoli suomessa 540 ihmistä. (Suomessa on kuollut joka vuosi kausi-influenssaan 400-500 ihmistä. Nyt kuitenkin tämä variantti on tyystin hävinnyt tilastoista, vai nimettiinkö se vain uudelleen Covid-19 nimiseksi)

      https://jarjenaani.fi/poikkeuksellinen-ylikuolleisuus-suomessa-vuonna-2021/

      Pfizer vaatii tuomioistuimelta oikeutta salata rokotekokeidensa tulokset 75 vuodeksi,
      FDA 55 vuodeksi, saivat 8 kk.

      https://t.me/UNVACCINATE
      https://t.me/CoronaHoax1
      https://t.me/CoronaInjuries
      https://t.me/CoronaAustralia

      https://rapsodia.info/laakarin-varoitus-tuleva-rokote-ihmisversio-2-0/

    • Anonyymi

      Mutta missä ovat rokotevastaisten salaliittoteorikkojen lupaamat sadat miljoonat rokotteisiin kuolleet?

      Minne heidät on voitu piilottaa?

    • Anonyymi

      Hautuumaille, kylmäkontteihin sairaaloiden takapihoille, tuhkattu taivaan tuuliin, sinne ne on kaikki sadat miljoonat rokotehaittoihin kuolleet piilotettu.

      • Anonyymi

        Miksei kukaan tunne ketään kuollutta?


    • Anonyymi

      Miksi heitä ei löydy vaikka kymmenet rokotevastaiset salaliittoteorikot etsivät heitä taukoamatta?

    • Anonyymi

      Ne on merkitty koronapiikkiin kuolleiksi jos ovat ottaneet piikin ja kuolevat johonkin muuhun, joka selittää miljoonalukemia.

    • Anonyymi

      Mihinköhän ne rokotteiden ainesosat kulkeutuvat maapallon kiertokulussa? Pohjavesiin? Vai jääväkö maamassaan hautumaan. Vai pölähtääkö ilmaan kun joku leikkaa ruohoa tai kaivaa kaivinkoneella.

      • Anonyymi

        Ilmeisesti pystyt niistä pysymään sitten erossa vain jos pistät elmu-kelmua pään ympäri?

        Tosin loppuelämä sitten on varsin lyhyt, mutta turvallinen.


      • Anonyymi

        No siinähän piti olla ihan pirusti alumiinia, se on yksi yleisimpiä alkuaineita.


    • Anonyymi

      Kyllä se hieno ja turvallinen Sputnik-rokote on vaan toista kuin länsimaiset hömpötykset, eikö totta ???

    • Niinpä. Yhdysvalloissa koronaepidemiaan kuoli ennen rokoteohjelman käyntiin saattamista satoja tuhansia ihmisiä. Yhteensä koronavirus johti yli miljoonan ihmisen kuolemaan USA:ssa.

      Kongressille todistanut asiantuntija arveli, että todisteiden valossa rokote on pelastanut n. 3,2 miljoonan amerikkalaisen hengen ja 14 miljoonaa ihmistä maailmanlaajuisesti. Tämä arvio on parin vuoden takaa.

      • Anonyymi

        Ja näin jälkiviisaasti voisin todeta ettei kannattanut.


    • Anonyymi

      Ruumiille ostetaan lisää säilytystilaa Tampereella – vainajien säilytyksessä ollut ruuhkaa jo vuosia
      "Ruuhkien purkua varten on suunniteltu krematorion laajennusta Vatialassa Kangasalla."
      "TAMPEREEN evankelisluterilainen seurakuntayhtymä ostaa lisää vainajien säilyttämiseen tarkoitettuja kylmiöitä. Seurakuntayhtymä aikoo vuokrata Itä-Tampereelta arviolta viideksi vuodeksi tilat, joihin se sijoittaa 33 uutta vainajakylmiötä. Lopullista paikkaa kylmiöille ei ole vielä päätetty.." AL

      https://www.aamulehti.fi/pirkanmaa/art-2000010304886.html

      Mihin Itä-Tampereelle se mahtaa tulla? Kertokaa kun tiedätte missä.

    Ketjusta on poistettu 58 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5066
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe