moi 72vm haluaa miestä otan kullin suuhuni kun seisoo panet minua takaa ja edestä suudellaan nuolen kullisi puhtaaksi mies hämeestä peräni kiimassa
miesten kesken
Anonyymi
7
1083
Vastaukset
- Anonyymi
Huudatko? Vikisetkö? Totteletko setää?
- Anonyymi
jos panet huolella uskon setä haluan pitkän panon mies hämeestä luotettava
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jos panet huolella uskon setä haluan pitkän panon mies hämeestä luotettava
Pasko alles homo
50v 175cm 73kg 17cm
Onko paikkaa? Ilmoittele.- Anonyymi
Onko sähköpostiosoitetta?
Kiinnostunut mies Hämeenlinnassa, tulisin ja naisin kunnolla.- Anonyymi
Minkäs ikänen olet ?
Täällä kokematon panohommista, imenyt olen.
40v - Anonyymi
Urpot ne taas uskoo kaiken mitä toi riksun kurppa tänne suoltaa
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833815
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322689Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä952154Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201667Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?251491Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261488- 281461
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71444Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731423Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik111284