Upeaa Martina ja Stefu!

Anonyymi

Onpa upeaa huomata, että ex-pariskunta pystyy juhlimaan yhdessä yhteisen tyttärensä synttäreitä! Ovat ilmeisesti aikuisia ihmisiä, jotka pystyvät hautaamaan sotakirveet yhteisen tyttären vuoksi ja välttämään vastakkainasettelua.

Samaa asennetta kaipaisi tällekin palstalle <3

322

4446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä nyt stalkkerin pollaa kuumottaa.
      Martina ja stefu on hyvissä väleissä keskenään.
      Kaikkihan sen on tiennyt paitsi maaninen stalkkeri.

      • Anonyymi

        Mara rahastaa kaikella nyt on lapsen syntymäpäivät vuorossa.🦅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mara rahastaa kaikella nyt on lapsen syntymäpäivät vuorossa.🦅

        Kuka oli näiden synttäreiden tähti, toivottavasti tytär, ettei vaan äiti päässyt tässäkin kiillottamaan julkisuuskuvaansa. No siinähän oli saatu kasaan koko ex ja nyx mieskaarti, ehkä aloite oli tullut leijonaemolta, joka näin pääsi taas kerran näyttämään Sofialle, jota ei synttäreillä nähty. Ai niin Sofialla, kun on ehdonalainen huumetuomio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mara rahastaa kaikella nyt on lapsen syntymäpäivät vuorossa.🦅

        Näinhän se toimii. Naurettava esittäminen senkun jatkuu. Eipä monestikaan 9-vuotiaalle moisia synttäreitä järjestetä; usein sitten 10-vuotiaalle. Tämä nyt oli taas Martinalle tyypillistä valkopesua, ja mikäpä siinä, kun maksajaksi aina löytyy joku muu kuin itse Martinalla myös kova tarve näyttää miten on "hyvissä" väleissä kaikkien miestensä kanssa ja miehet keskenään. Vähän pöllöjä ovat toki nuo miehetkin....

        Sen ymmärrän hyvin että Sofiaa ei kutsuttu, kun Martina ei voi mustasukkaisuudessaan sietää Sofiaa silmissään, ja olisihan ollut noloa lapsen synttäreillä, jos äitiolento olisi taas hyökännyt pahoinpitelemään lapsen isän naisystävää kesken juhlien. Ei varmasti Sofia olisi kutsua edes hyväksynyt jo oman hyvinvointinsa vuoksi.

        Tää oli taas sitä Martinalle tyypillistä toimintaa, mutta valitettavasti lapsi oli nyt valkopesun välineenä. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka oli näiden synttäreiden tähti, toivottavasti tytär, ettei vaan äiti päässyt tässäkin kiillottamaan julkisuuskuvaansa. No siinähän oli saatu kasaan koko ex ja nyx mieskaarti, ehkä aloite oli tullut leijonaemolta, joka näin pääsi taas kerran näyttämään Sofialle, jota ei synttäreillä nähty. Ai niin Sofialla, kun on ehdonalainen huumetuomio.

        Ei ole Sofian tuomio lainvoimainen vielä. Kysy viisaammilta, jos et ymmärrä asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se toimii. Naurettava esittäminen senkun jatkuu. Eipä monestikaan 9-vuotiaalle moisia synttäreitä järjestetä; usein sitten 10-vuotiaalle. Tämä nyt oli taas Martinalle tyypillistä valkopesua, ja mikäpä siinä, kun maksajaksi aina löytyy joku muu kuin itse Martinalla myös kova tarve näyttää miten on "hyvissä" väleissä kaikkien miestensä kanssa ja miehet keskenään. Vähän pöllöjä ovat toki nuo miehetkin....

        Sen ymmärrän hyvin että Sofiaa ei kutsuttu, kun Martina ei voi mustasukkaisuudessaan sietää Sofiaa silmissään, ja olisihan ollut noloa lapsen synttäreillä, jos äitiolento olisi taas hyökännyt pahoinpitelemään lapsen isän naisystävää kesken juhlien. Ei varmasti Sofia olisi kutsua edes hyväksynyt jo oman hyvinvointinsa vuoksi.

        Tää oli taas sitä Martinalle tyypillistä toimintaa, mutta valitettavasti lapsi oli nyt valkopesun välineenä. :(

        Höpöhöpö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se toimii. Naurettava esittäminen senkun jatkuu. Eipä monestikaan 9-vuotiaalle moisia synttäreitä järjestetä; usein sitten 10-vuotiaalle. Tämä nyt oli taas Martinalle tyypillistä valkopesua, ja mikäpä siinä, kun maksajaksi aina löytyy joku muu kuin itse Martinalla myös kova tarve näyttää miten on "hyvissä" väleissä kaikkien miestensä kanssa ja miehet keskenään. Vähän pöllöjä ovat toki nuo miehetkin....

        Sen ymmärrän hyvin että Sofiaa ei kutsuttu, kun Martina ei voi mustasukkaisuudessaan sietää Sofiaa silmissään, ja olisihan ollut noloa lapsen synttäreillä, jos äitiolento olisi taas hyökännyt pahoinpitelemään lapsen isän naisystävää kesken juhlien. Ei varmasti Sofia olisi kutsua edes hyväksynyt jo oman hyvinvointinsa vuoksi.

        Tää oli taas sitä Martinalle tyypillistä toimintaa, mutta valitettavasti lapsi oli nyt valkopesun välineenä. :(

        Todellakin niin tyypillistä Martinaa, ja miehet ovat tyhmiä nössyköitä , eivät huomaa Martinan esitystä, lapsi tässä jää ihan sivuosaan. Pääsi Martta täti näyttämään Sofialle, että minulla on tämä yhteinen lapsi miehesi kanssa, sitähän tässä teatterissa oli kysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se toimii. Naurettava esittäminen senkun jatkuu. Eipä monestikaan 9-vuotiaalle moisia synttäreitä järjestetä; usein sitten 10-vuotiaalle. Tämä nyt oli taas Martinalle tyypillistä valkopesua, ja mikäpä siinä, kun maksajaksi aina löytyy joku muu kuin itse Martinalla myös kova tarve näyttää miten on "hyvissä" väleissä kaikkien miestensä kanssa ja miehet keskenään. Vähän pöllöjä ovat toki nuo miehetkin....

        Sen ymmärrän hyvin että Sofiaa ei kutsuttu, kun Martina ei voi mustasukkaisuudessaan sietää Sofiaa silmissään, ja olisihan ollut noloa lapsen synttäreillä, jos äitiolento olisi taas hyökännyt pahoinpitelemään lapsen isän naisystävää kesken juhlien. Ei varmasti Sofia olisi kutsua edes hyväksynyt jo oman hyvinvointinsa vuoksi.

        Tää oli taas sitä Martinalle tyypillistä toimintaa, mutta valitettavasti lapsi oli nyt valkopesun välineenä. :(

        Vaikea uskoa,että Isben kaverilistalla oli Sofia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole Sofian tuomio lainvoimainen vielä. Kysy viisaammilta, jos et ymmärrä asiaa.

        Ei tuomiota tarvi näyttääkseen totaalisesta luuserilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se toimii. Naurettava esittäminen senkun jatkuu. Eipä monestikaan 9-vuotiaalle moisia synttäreitä järjestetä; usein sitten 10-vuotiaalle. Tämä nyt oli taas Martinalle tyypillistä valkopesua, ja mikäpä siinä, kun maksajaksi aina löytyy joku muu kuin itse Martinalla myös kova tarve näyttää miten on "hyvissä" väleissä kaikkien miestensä kanssa ja miehet keskenään. Vähän pöllöjä ovat toki nuo miehetkin....

        Sen ymmärrän hyvin että Sofiaa ei kutsuttu, kun Martina ei voi mustasukkaisuudessaan sietää Sofiaa silmissään, ja olisihan ollut noloa lapsen synttäreillä, jos äitiolento olisi taas hyökännyt pahoinpitelemään lapsen isän naisystävää kesken juhlien. Ei varmasti Sofia olisi kutsua edes hyväksynyt jo oman hyvinvointinsa vuoksi.

        Tää oli taas sitä Martinalle tyypillistä toimintaa, mutta valitettavasti lapsi oli nyt valkopesun välineenä. :(

        Aijaa, meillä on kyllä järjestetty lapsille aina kivat synttärit, ei ole tarvinnut sivusta seurata toisten kivoja synttäreitä ja itse odottaa kymppiveeks.
        Mistä tiedät kuka maksoi nämä kemut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin niin tyypillistä Martinaa, ja miehet ovat tyhmiä nössyköitä , eivät huomaa Martinan esitystä, lapsi tässä jää ihan sivuosaan. Pääsi Martta täti näyttämään Sofialle, että minulla on tämä yhteinen lapsi miehesi kanssa, sitähän tässä teatterissa oli kysymys.

        Miksi tämä pieni tyttö ei saa nauttia mistään mitä saa ilman että hänen äitinsä julkisesti naulitaan tekemisistä ja tekemättä jättämisestä? Nämä oli kuitenkin lapsen juhlat, lasten osuus on yksityistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin niin tyypillistä Martinaa, ja miehet ovat tyhmiä nössyköitä , eivät huomaa Martinan esitystä, lapsi tässä jää ihan sivuosaan. Pääsi Martta täti näyttämään Sofialle, että minulla on tämä yhteinen lapsi miehesi kanssa, sitähän tässä teatterissa oli kysymys.

        Onko vaikee ymmärtää että jou haluu järjestää bileet pikkukakaroille?
        Kaikesta täällä "aikuiset " ovatkin kateellisia.
        Ootte kateellisia PIKKUKAKAROIDEN SYNTTÄRIJUHLISTAA.
        Säälittävä sakkia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se toimii. Naurettava esittäminen senkun jatkuu. Eipä monestikaan 9-vuotiaalle moisia synttäreitä järjestetä; usein sitten 10-vuotiaalle. Tämä nyt oli taas Martinalle tyypillistä valkopesua, ja mikäpä siinä, kun maksajaksi aina löytyy joku muu kuin itse Martinalla myös kova tarve näyttää miten on "hyvissä" väleissä kaikkien miestensä kanssa ja miehet keskenään. Vähän pöllöjä ovat toki nuo miehetkin....

        Sen ymmärrän hyvin että Sofiaa ei kutsuttu, kun Martina ei voi mustasukkaisuudessaan sietää Sofiaa silmissään, ja olisihan ollut noloa lapsen synttäreillä, jos äitiolento olisi taas hyökännyt pahoinpitelemään lapsen isän naisystävää kesken juhlien. Ei varmasti Sofia olisi kutsua edes hyväksynyt jo oman hyvinvointinsa vuoksi.

        Tää oli taas sitä Martinalle tyypillistä toimintaa, mutta valitettavasti lapsi oli nyt valkopesun välineenä. :(

        Loistavaa äiti. Isät . ystävät yhdessä
        Mahtava äiti tytöillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tämä pieni tyttö ei saa nauttia mistään mitä saa ilman että hänen äitinsä julkisesti naulitaan tekemisistä ja tekemättä jättämisestä? Nämä oli kuitenkin lapsen juhlat, lasten osuus on yksityistä

        Tämä ihana tyttö vatmasti nautti kaikesta
        Sen verran isoja jo että päättävät jaoista yhdessä
        Ainahan juhlista kuvia laitetaan someen näin tekee melkein kaikki ihmiset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aijaa, meillä on kyllä järjestetty lapsille aina kivat synttärit, ei ole tarvinnut sivusta seurata toisten kivoja synttäreitä ja itse odottaa kymppiveeks.
        Mistä tiedät kuka maksoi nämä kemut?

        Miksi pitää tuoda lapsen syntymäpäivä lehtiin, onko Aitolehden ja Stefanin lapsi ainoa joka viettää synttäreitä, tärkeää tälle itseänsä täynnä olevalle äidille olla lööpeissä vaikka lastensa kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mara rahastaa kaikella nyt on lapsen syntymäpäivät vuorossa.🦅

        Tyhmä ei ole se, joka pyytää, vaan se, joka maksaa. Tämä palsta on täynnä maksajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mara rahastaa kaikella nyt on lapsen syntymäpäivät vuorossa.🦅

        Säälittävää kommentointia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se toimii. Naurettava esittäminen senkun jatkuu. Eipä monestikaan 9-vuotiaalle moisia synttäreitä järjestetä; usein sitten 10-vuotiaalle. Tämä nyt oli taas Martinalle tyypillistä valkopesua, ja mikäpä siinä, kun maksajaksi aina löytyy joku muu kuin itse Martinalla myös kova tarve näyttää miten on "hyvissä" väleissä kaikkien miestensä kanssa ja miehet keskenään. Vähän pöllöjä ovat toki nuo miehetkin....

        Sen ymmärrän hyvin että Sofiaa ei kutsuttu, kun Martina ei voi mustasukkaisuudessaan sietää Sofiaa silmissään, ja olisihan ollut noloa lapsen synttäreillä, jos äitiolento olisi taas hyökännyt pahoinpitelemään lapsen isän naisystävää kesken juhlien. Ei varmasti Sofia olisi kutsua edes hyväksynyt jo oman hyvinvointinsa vuoksi.

        Tää oli taas sitä Martinalle tyypillistä toimintaa, mutta valitettavasti lapsi oli nyt valkopesun välineenä. :(

        Vaikea kuvitella Sofia noilla synttäreillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitää tuoda lapsen syntymäpäivä lehtiin, onko Aitolehden ja Stefanin lapsi ainoa joka viettää synttäreitä, tärkeää tälle itseänsä täynnä olevalle äidille olla lööpeissä vaikka lastensa kautta.

        Lehdet stalkkaavat näiden henkilöiden instaa, ja tekevät juttunsa heidän instansa perusteella. Ymärrätkö ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aijaa, meillä on kyllä järjestetty lapsille aina kivat synttärit, ei ole tarvinnut sivusta seurata toisten kivoja synttäreitä ja itse odottaa kymppiveeks.
        Mistä tiedät kuka maksoi nämä kemut?

        Onhan juhlien maksaja mainittu ja mainostettu Martinan instassa. Mikä lie Teemajuhlat muistaakseni. Martinahan kerjää kaiken ilmaiseksi, jopa lapsen synttärijuhlat!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tämä pieni tyttö ei saa nauttia mistään mitä saa ilman että hänen äitinsä julkisesti naulitaan tekemisistä ja tekemättä jättämisestä? Nämä oli kuitenkin lapsen juhlat, lasten osuus on yksityistä

        Kuka antoi kuvat, tekstit ym. julkisuuteen? Seiska kirjoitteli. Netissä julkaistiin. Eihän kukaan tällä palstalla muutoin olisi tietoinen koko bileistä. - Sitä saa, mitä tilaa. Olisihan ne kuvat voinut julkaista jälkikäteenkin, jos on pakko kertoa kaikki asiat julkisesti. - Sitä saa, mitä tilaa, eli julkista arvostelua, enkä sen laatuun voi vaikuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se toimii. Naurettava esittäminen senkun jatkuu. Eipä monestikaan 9-vuotiaalle moisia synttäreitä järjestetä; usein sitten 10-vuotiaalle. Tämä nyt oli taas Martinalle tyypillistä valkopesua, ja mikäpä siinä, kun maksajaksi aina löytyy joku muu kuin itse Martinalla myös kova tarve näyttää miten on "hyvissä" väleissä kaikkien miestensä kanssa ja miehet keskenään. Vähän pöllöjä ovat toki nuo miehetkin....

        Sen ymmärrän hyvin että Sofiaa ei kutsuttu, kun Martina ei voi mustasukkaisuudessaan sietää Sofiaa silmissään, ja olisihan ollut noloa lapsen synttäreillä, jos äitiolento olisi taas hyökännyt pahoinpitelemään lapsen isän naisystävää kesken juhlien. Ei varmasti Sofia olisi kutsua edes hyväksynyt jo oman hyvinvointinsa vuoksi.

        Tää oli taas sitä Martinalle tyypillistä toimintaa, mutta valitettavasti lapsi oli nyt valkopesun välineenä. :(

        Sehän näkyi ohjelmassa Illalinen äidille,kuinka madame tuijotti jatkuvasti kuvaajaa ja hörisi kameralle.Hän itse olikin pääosassa!


      • Anonyymi

        Mitä upeaa tossa nyt on. Lapsen takia Stefu sinne meni. Muuten haluaa olla Martinasta hyvin kaukana. Onhan Martina pahoinpidellyt hänen rakkaan avovaimonsa, haukkunut, ja kiusannut monella tavalla. Esim. soitti poliisit Hankoon kun tyttö ja Sofia siellä, vaikka syytä ei ollut. Yritti hajoittaa varmaan Stefun ja Sofian suhteen. Piru on naiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ihana tyttö vatmasti nautti kaikesta
        Sen verran isoja jo että päättävät jaoista yhdessä
        Ainahan juhlista kuvia laitetaan someen näin tekee melkein kaikki ihmiset

        Melkein kaikki ihmiset, hah hah haa. Luettele Julkkikset, ketkä näin on tehnyt, ja onko pääosassa ollut äiti vai lapsi.


    • Anonyymi

      Samaa mieltä. Arvelinkin, että noin se tulee menemään alkuvaikeuksien jälkeen. Molemmat rakastaa Isabellea. Myös Rambo näkyy Stefanin kuvaamassa videossa. Kaikki tärkeät henkilöt ovat siis paikalla. Hienoa.

      • Anonyymi

        On joo - TOSI HIENOA!

        Ihan mahtavaa suorastaan.

        - Huoh


      • Anonyymi

        2 exää ja nykyinen samoissa pippaloissa. En olisi kauheen ylpeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2 exää ja nykyinen samoissa pippaloissa. En olisi kauheen ylpeä.

        Minun exäni ja nykyinen mieheni juhlivat kotonamme lastemme kaikki juhlat avioeromme jälkeen siihen asti kunnes lasteni isä kuoli 10 sitten. Hautajaisissakin olimme kaikki yhdessä, exäni toivoi niin sairastuttuaan vakavaan syöpään ja tietäen lopun tulevan nopeasti. Kävimme katsomassa häntä hoitokodissa ja hän halusi puhua kanssani usein.
        Lasteni isä kävi vanhemman lapsemme luona ja sina myös minua tervehtimässä, meille se oli luonnollista kanssakäymistä. Tein sen lasteni takia, ja ihana nykyinen mieheni ymmärsi tilanteen hyvin. Exäni oli lasteni tärkeä isä.
        Olemme aikuisia ja sivistyneitä, näin me asiat olemme eläneet.
        En ajatellut koskaan, ettei isä olisi kuulunut yojuhliin, rippijuhliin, synttäreille ym lasten tärkeisiin päiviin.
        Ja aina hän tuli, uusia vaimoja oli niin monta että heitä en halunnut tavata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun exäni ja nykyinen mieheni juhlivat kotonamme lastemme kaikki juhlat avioeromme jälkeen siihen asti kunnes lasteni isä kuoli 10 sitten. Hautajaisissakin olimme kaikki yhdessä, exäni toivoi niin sairastuttuaan vakavaan syöpään ja tietäen lopun tulevan nopeasti. Kävimme katsomassa häntä hoitokodissa ja hän halusi puhua kanssani usein.
        Lasteni isä kävi vanhemman lapsemme luona ja sina myös minua tervehtimässä, meille se oli luonnollista kanssakäymistä. Tein sen lasteni takia, ja ihana nykyinen mieheni ymmärsi tilanteen hyvin. Exäni oli lasteni tärkeä isä.
        Olemme aikuisia ja sivistyneitä, näin me asiat olemme eläneet.
        En ajatellut koskaan, ettei isä olisi kuulunut yojuhliin, rippijuhliin, synttäreille ym lasten tärkeisiin päiviin.
        Ja aina hän tuli, uusia vaimoja oli niin monta että heitä en halunnut tavata.

        Et siis itse halunnut tavata exän naisia, mutta itse hyväksyit omat exäsi, pääasia oli, että sinulla pyöri miehiä ympärilläsi. Outoa käytöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et siis itse halunnut tavata exän naisia, mutta itse hyväksyit omat exäsi, pääasia oli, että sinulla pyöri miehiä ympärilläsi. Outoa käytöstä.

        Samaa mieltä. Ei hyväksytä exän uusia vaimoja tai tyttöystäviä, hyvin "aikuista" toimintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2 exää ja nykyinen samoissa pippaloissa. En olisi kauheen ylpeä.

        Niinpä. Onhan siinä lapsellakin ehkä kelaamista mitä nää kaikki ukot tekee lasten synttäreillä... Tää oli tietysti taas sitä Martinan loputonta esittämistä ja näyttämisen tarvetta miten hyvin hänellä menee - muka. Ja tietysti Stefu ja sponsorit maksumiehinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun exäni ja nykyinen mieheni juhlivat kotonamme lastemme kaikki juhlat avioeromme jälkeen siihen asti kunnes lasteni isä kuoli 10 sitten. Hautajaisissakin olimme kaikki yhdessä, exäni toivoi niin sairastuttuaan vakavaan syöpään ja tietäen lopun tulevan nopeasti. Kävimme katsomassa häntä hoitokodissa ja hän halusi puhua kanssani usein.
        Lasteni isä kävi vanhemman lapsemme luona ja sina myös minua tervehtimässä, meille se oli luonnollista kanssakäymistä. Tein sen lasteni takia, ja ihana nykyinen mieheni ymmärsi tilanteen hyvin. Exäni oli lasteni tärkeä isä.
        Olemme aikuisia ja sivistyneitä, näin me asiat olemme eläneet.
        En ajatellut koskaan, ettei isä olisi kuulunut yojuhliin, rippijuhliin, synttäreille ym lasten tärkeisiin päiviin.
        Ja aina hän tuli, uusia vaimoja oli niin monta että heitä en halunnut tavata.

        Taas omakohtainen kokemus!! 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On joo - TOSI HIENOA!

        Ihan mahtavaa suorastaan.

        - Huoh

        Siis niin huikeen mageetaa, nättii ja siistii, MUN oma jengi MUN tyttären synttärillä, niin upeeta ja mielettömän mahtavaa...Ou Yeah


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2 exää ja nykyinen samoissa pippaloissa. En olisi kauheen ylpeä.

        Miksi et? Olisiko parempi vetää yhden kanssa hampaat irvessä hautaan astu? Siinäpä vasta roolimalli tytölle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis niin huikeen mageetaa, nättii ja siistii, MUN oma jengi MUN tyttären synttärillä, niin upeeta ja mielettömän mahtavaa...Ou Yeah

        Niin, ja comoon, sanoo leijoaemo... :D)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On joo - TOSI HIENOA!

        Ihan mahtavaa suorastaan.

        - Huoh

        Esimerkillistä .
        Sopua . Ystävyyttä lasten edun vuoksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Onhan siinä lapsellakin ehkä kelaamista mitä nää kaikki ukot tekee lasten synttäreillä... Tää oli tietysti taas sitä Martinan loputonta esittämistä ja näyttämisen tarvetta miten hyvin hänellä menee - muka. Ja tietysti Stefu ja sponsorit maksumiehinä.

        Nämä ukot on lasten elämässä ollut . Tuskin kelaavat tälläisiä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On joo - TOSI HIENOA!

        Ihan mahtavaa suorastaan.

        - Huoh

        Tyhjänpäiväistä porukkaa , Aitolehti ja hänen vaihtuvat miehensä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2 exää ja nykyinen samoissa pippaloissa. En olisi kauheen ylpeä.

        Hyvä Martina näytit juuri miten sivistyneet juhlii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä Martina näytit juuri miten sivistyneet juhlii.

        Näin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas omakohtainen kokemus!! 😂

        No aika monen omakohtainen kokemus tänä päivänä. Surullista, jos sulla ei ole mistään omakohtaista kokemusta huutonaurunaama 😢


    • Anonyymi

      Katsoin samaa, siellä Esko, Stefu ja Martina juhlii yhdessä ja ihan aidosti hymyssä suin Isbeä. Palstalaiset, ne pahaa toisille toivovat, kääntää kyllä tämänkin jotenkin rumaksi.

      • Anonyymi

        Onko Sofia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Sofia?

        Valitettavasti ei ole.


      • Anonyymi

        Nyt tuli hyvät viilikset väkisinkin, lapsi muistaa kaikki synttärinsä ja mikä parasta molemmat vanhemmat myös iloisina juhlimassa hänen ja ystävien kanssa.🎈🎈🎈🎈🎂🎈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Sofia?

        Miksi olisi ?? Sofia on näiden ihmisten keskuudessa se ainoa, joka kylvää riitaa ja pahaa mieltä. Sofian "salaisuuksissaan" laukomat kommentit liittyen Martinan rakausaikaan tämän odottaessa hänen ja Stefanin tytärtä olivat anteeksi antamattoman röyhkeä teko. Äärettämän kylmä ja loukkaava käytös suoraan Stefanin tytärtä kohtaan. Sofian tyyli on alusta asti ollut häikäilemättömän ilkeä ja katkera. Miksi kukaan haluaisi tällaista ihmistä lastensa juhliin ? Suuri ihme on, että Stefan haluaa tällaisen ihmisen elämäänsä. Sofia ei yksinkertaisesti sovi aikusten ihmisten elämään ja kuvioon. Kamalin mahdollinen äitipuoli, tai edes isän uusi tyttöystävä, jollaista ei toivo yhdellekään lapselle. Sanalla sanoen kuvottava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olisi ?? Sofia on näiden ihmisten keskuudessa se ainoa, joka kylvää riitaa ja pahaa mieltä. Sofian "salaisuuksissaan" laukomat kommentit liittyen Martinan rakausaikaan tämän odottaessa hänen ja Stefanin tytärtä olivat anteeksi antamattoman röyhkeä teko. Äärettämän kylmä ja loukkaava käytös suoraan Stefanin tytärtä kohtaan. Sofian tyyli on alusta asti ollut häikäilemättömän ilkeä ja katkera. Miksi kukaan haluaisi tällaista ihmistä lastensa juhliin ? Suuri ihme on, että Stefan haluaa tällaisen ihmisen elämäänsä. Sofia ei yksinkertaisesti sovi aikusten ihmisten elämään ja kuvioon. Kamalin mahdollinen äitipuoli, tai edes isän uusi tyttöystävä, jollaista ei toivo yhdellekään lapselle. Sanalla sanoen kuvottava.

        Sehän voi olla, ettei Stefan lopulta haluakaan Sofiaa elämäänsä kuin hetkellisesti. Niin kovasti puhuivat siitä, että menevät naimisiin ja tekevät vauvan. Mitään ei ole kuitenkaan tapahtunut. Stefanin mieli muuttui sen asian suhteen täysin, kun hän jutteli Niko R-A:n kanssa, joka kertoi Sofian olean pelkkä kullankaivaja. Ei mitään vaimo- tai äitiainesta, minkä moni muukin on kyllä huomannut.

        Sofian harmiksi Stefan kuitenkin rakastaa omaa lastaan ja tulee nykyisin Martinan kanssa hyvin toimeen asioissa, jotka koskevat heidän yhteistä tytärtään.


      • Anonyymi

        No, kun katsoo minkälaisia kommentteja nämä Sofian puolustelijat tänne kirjoittelee, kuten nyt esimerkiksi tämä "yhyy"-tapaus, niin eipä voi odottaa kovin kummoista tajunnan tasoa. Sofia on varmasti kovin ylpeä ihailijoidensa henkisestä kapasiteetista. Hemmetin noloahan nämä ihailijoidensa esiintymiset on hänellekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tuli hyvät viilikset väkisinkin, lapsi muistaa kaikki synttärinsä ja mikä parasta molemmat vanhemmat myös iloisina juhlimassa hänen ja ystävien kanssa.🎈🎈🎈🎈🎂🎈

        Kyll, näin me toimimme isän kuolemaan asti. Olen onnellinen että toimimme niin, isä ja äiti ovat aina tärkeät. Lapsi ei ymmärrä eroja.
        Ne hetket lapsi muistaa vanhaksi asti, lapsi saa olla hetken onnellinen.


      • Anonyymi

        Instaan sai Martina taas täytettä " hyvä äiti ".
        Taitaa olla omaa showta ja lapsi siinä taas pelinappulana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyll, näin me toimimme isän kuolemaan asti. Olen onnellinen että toimimme niin, isä ja äiti ovat aina tärkeät. Lapsi ei ymmärrä eroja.
        Ne hetket lapsi muistaa vanhaksi asti, lapsi saa olla hetken onnellinen.

        Hyvä, että lapsi saa muistoja ja esimerkkiä elämäänsä. Siinä on sitten kiva muistella kuinka äitikin oli ihana kaikkine nyxineen ja exineen. Tavoittelemisen arvoista nuorelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olisi ?? Sofia on näiden ihmisten keskuudessa se ainoa, joka kylvää riitaa ja pahaa mieltä. Sofian "salaisuuksissaan" laukomat kommentit liittyen Martinan rakausaikaan tämän odottaessa hänen ja Stefanin tytärtä olivat anteeksi antamattoman röyhkeä teko. Äärettämän kylmä ja loukkaava käytös suoraan Stefanin tytärtä kohtaan. Sofian tyyli on alusta asti ollut häikäilemättömän ilkeä ja katkera. Miksi kukaan haluaisi tällaista ihmistä lastensa juhliin ? Suuri ihme on, että Stefan haluaa tällaisen ihmisen elämäänsä. Sofia ei yksinkertaisesti sovi aikusten ihmisten elämään ja kuvioon. Kamalin mahdollinen äitipuoli, tai edes isän uusi tyttöystävä, jollaista ei toivo yhdellekään lapselle. Sanalla sanoen kuvottava.

        Mitä riitaa Sofia kylvää? Vain Martinan katkeruuden ja ilkeyden vuoksi hän ei ole paikalla.


      • Anonyymi

        Olipa teatteri esitys, siinä taisi jäädä tytär leijonaemon esityksen varjoon. Yleensä 9 vuotiaan synttäreille kutsutaan pieni tai suurempi joukko lapsen omia ystäviä, mutta tämä näytös taisi olla juurikin Martinan ja ex:t ja nyx show ! Säälittävää ja noloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän voi olla, ettei Stefan lopulta haluakaan Sofiaa elämäänsä kuin hetkellisesti. Niin kovasti puhuivat siitä, että menevät naimisiin ja tekevät vauvan. Mitään ei ole kuitenkaan tapahtunut. Stefanin mieli muuttui sen asian suhteen täysin, kun hän jutteli Niko R-A:n kanssa, joka kertoi Sofian olean pelkkä kullankaivaja. Ei mitään vaimo- tai äitiainesta, minkä moni muukin on kyllä huomannut.

        Sofian harmiksi Stefan kuitenkin rakastaa omaa lastaan ja tulee nykyisin Martinan kanssa hyvin toimeen asioissa, jotka koskevat heidän yhteistä tytärtään.

        Martina siinä vasta vuoden äiti.....hahhhaaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän voi olla, ettei Stefan lopulta haluakaan Sofiaa elämäänsä kuin hetkellisesti. Niin kovasti puhuivat siitä, että menevät naimisiin ja tekevät vauvan. Mitään ei ole kuitenkaan tapahtunut. Stefanin mieli muuttui sen asian suhteen täysin, kun hän jutteli Niko R-A:n kanssa, joka kertoi Sofian olean pelkkä kullankaivaja. Ei mitään vaimo- tai äitiainesta, minkä moni muukin on kyllä huomannut.

        Sofian harmiksi Stefan kuitenkin rakastaa omaa lastaan ja tulee nykyisin Martinan kanssa hyvin toimeen asioissa, jotka koskevat heidän yhteistä tytärtään.

        Entäs se Martinan ja Pikkuruisen yhteen muutto ja vauvan hankkiminen? Siitähän oli laaja, romantiikkaa tihkuva pitkä juttu Me Naiset -lehdessä. En tosin juttua lukenut/nähnyt muuta kuin mitä netissä oli pätkiä. Kaikkeen sitä eräät suostuu rahankiilto silmissä, vaikka sitten kuukauden päästä kaikki onkin toisin. :D Toisten pokka kestää vaikka kuinka paksun valehtelun ja näyttelemisen. :D Pikkuruinen on kyllä munannut maineensa perusteellisesti Martinan kanssa "seurustellessaan". Eikös Me Naiset, Iltalehti ja IS voisi tehdä nyt totuudenmukaisemman jutun ko. pariskunnan tilanteesta, kun toisaalla kirjoitellaan erosta ja erillään asumisesta...


      • Anonyymi

        Muuhun argumentointiin et pysty ? Et tietenkään, eikä yllätä ketään.


      • Anonyymi

        Stefu rakastaa Sofiaa eikä transnaista yhyyyyyyyyy vääryys on tapahtunut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti ei ole.

        Sofialla on sen verran itsesuojeluvaistoa.että pysyy poissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuhun argumentointiin et pysty ? Et tietenkään, eikä yllätä ketään.

        Eikä sanan eteen ei tule pilkkua. Se on rinnastava konjunktio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olisi ?? Sofia on näiden ihmisten keskuudessa se ainoa, joka kylvää riitaa ja pahaa mieltä. Sofian "salaisuuksissaan" laukomat kommentit liittyen Martinan rakausaikaan tämän odottaessa hänen ja Stefanin tytärtä olivat anteeksi antamattoman röyhkeä teko. Äärettämän kylmä ja loukkaava käytös suoraan Stefanin tytärtä kohtaan. Sofian tyyli on alusta asti ollut häikäilemättömän ilkeä ja katkera. Miksi kukaan haluaisi tällaista ihmistä lastensa juhliin ? Suuri ihme on, että Stefan haluaa tällaisen ihmisen elämäänsä. Sofia ei yksinkertaisesti sovi aikusten ihmisten elämään ja kuvioon. Kamalin mahdollinen äitipuoli, tai edes isän uusi tyttöystävä, jollaista ei toivo yhdellekään lapselle. Sanalla sanoen kuvottava.

        Juurikin näin👍👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän voi olla, ettei Stefan lopulta haluakaan Sofiaa elämäänsä kuin hetkellisesti. Niin kovasti puhuivat siitä, että menevät naimisiin ja tekevät vauvan. Mitään ei ole kuitenkaan tapahtunut. Stefanin mieli muuttui sen asian suhteen täysin, kun hän jutteli Niko R-A:n kanssa, joka kertoi Sofian olean pelkkä kullankaivaja. Ei mitään vaimo- tai äitiainesta, minkä moni muukin on kyllä huomannut.

        Sofian harmiksi Stefan kuitenkin rakastaa omaa lastaan ja tulee nykyisin Martinan kanssa hyvin toimeen asioissa, jotka koskevat heidän yhteistä tytärtään.

        Stefu on vapaaksi syntynyt ihminen ei mikään aviomies eikä perheellinen hän nauttii vapaudesta ja siihen hänellä on täysi oikeus ihmisenä


      • Anonyymi

        Jättäkää jo nämä lapsen syntymäpäivä rauhaan. Onko tämä palsta tarkoitettu ihmisten vähättelyyn ja haukkumiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti ei ole.

        Ehkä tytöillä on siihen osuutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyll, näin me toimimme isän kuolemaan asti. Olen onnellinen että toimimme niin, isä ja äiti ovat aina tärkeät. Lapsi ei ymmärrä eroja.
        Ne hetket lapsi muistaa vanhaksi asti, lapsi saa olla hetken onnellinen.

        Erot sattuu kaikkiin . Itse muostan hyvin . Mutta parempi oli kun ero tuli kerta tuli myös rauha jonka jälkeen sopu .kaikista tärkeintä oli se että vanhemmat olivat väleissä
        Sillon koin turvallisuutta rakkautta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa teatteri esitys, siinä taisi jäädä tytär leijonaemon esityksen varjoon. Yleensä 9 vuotiaan synttäreille kutsutaan pieni tai suurempi joukko lapsen omia ystäviä, mutta tämä näytös taisi olla juurikin Martinan ja ex:t ja nyx show ! Säälittävää ja noloa.

        Ei laisinkaan . Hienoa toimintaa
        Eikä ole adiallista näyttää julkisesti vieraiden lapsia fiksusti toimittu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti ei ole.

        Mitä lokki sielllä olisi tehnyt? Korkeintaan toiminut ilmanpilaajana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stefu on vapaaksi syntynyt ihminen ei mikään aviomies eikä perheellinen hän nauttii vapaudesta ja siihen hänellä on täysi oikeus ihmisenä

        Ai, että vapaaksi syntynt?
        Miksi sitten sekoilee jo toisen häntä kuppaavan tyrkyn kanssa?
        Vapaushan on valinta, silloin ei tehtailla lapsia jonkun naikkosen kanssa, jonka kanssa ei voi kuin riidellä ja jonka kanssa on sidoksissa lapsen kautta lopun elämääänsä.
        Kyllä tää steppuli rassukka on ihan itse päänsä silmukkaan pannut —siitä saa sitten kärsiä lopun ikäänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän voi olla, ettei Stefan lopulta haluakaan Sofiaa elämäänsä kuin hetkellisesti. Niin kovasti puhuivat siitä, että menevät naimisiin ja tekevät vauvan. Mitään ei ole kuitenkaan tapahtunut. Stefanin mieli muuttui sen asian suhteen täysin, kun hän jutteli Niko R-A:n kanssa, joka kertoi Sofian olean pelkkä kullankaivaja. Ei mitään vaimo- tai äitiainesta, minkä moni muukin on kyllä huomannut.

        Sofian harmiksi Stefan kuitenkin rakastaa omaa lastaan ja tulee nykyisin Martinan kanssa hyvin toimeen asioissa, jotka koskevat heidän yhteistä tytärtään.

        Mistä hitosta tiedät, miten tulee toimeen? Luulen että Stefu hoitaa pakolliset kuviot, ja se on sit siinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Instaan sai Martina taas täytettä " hyvä äiti ".
        Taitaa olla omaa showta ja lapsi siinä taas pelinappulana.

        Se oli Martinan show!


      • Anonyymi

        Eihän Martina täyspäinen olekkaan.


    • Anonyymi

      Ei sofia ole, nämä on hyvän tuulen bileet eikä suostuisi olemaan sivuosassa. Tietty onhan se hänestä varmaan huono juttu, että tytär vie isän huomion. Mutta ehkä tästä irtoo uusi laukku.

      • Anonyymi

        Rambo ja Stefan ovat vanhoja tuttuja jo ennestään, tuli ihana tunne tyttären puolesta, kun vanhemmat ovat hyvissä väleissä keskenään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rambo ja Stefan ovat vanhoja tuttuja jo ennestään, tuli ihana tunne tyttären puolesta, kun vanhemmat ovat hyvissä väleissä keskenään.

        Just niin, siellä iloinen porukka juhlii lapsen stnttäreitä.
        Stefun videossa jopa näkyi Martina ja miksei olisi näkynyt, ovathan he väleissä keskenään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just niin, siellä iloinen porukka juhlii lapsen stnttäreitä.
        Stefun videossa jopa näkyi Martina ja miksei olisi näkynyt, ovathan he väleissä keskenään.

        Sori synttäreitä, sormet ei osu oikeeseen kirjaimeen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rambo ja Stefan ovat vanhoja tuttuja jo ennestään, tuli ihana tunne tyttären puolesta, kun vanhemmat ovat hyvissä väleissä keskenään.

        Ovatko Rambo ja Stefan tyttären vanhemmat? 😝


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko Rambo ja Stefan tyttären vanhemmat? 😝

        Ja Esko on kummisetä !


    • Anonyymi

      Juuri näin, sanoit aivan oikein ,tännekin kaivataan sopua ,rauhaa, hyväksyntää ja yhteisymmärrystä ennen kaikkea.

      • Anonyymi

        Juu kyllä mutta ihmeesti tuli taas Sofian herjaamisviestejä ilkeiltä mammoilta. Kyllä suomalaiset ovat kateellista ja pahansuopaista porukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu kyllä mutta ihmeesti tuli taas Sofian herjaamisviestejä ilkeiltä mammoilta. Kyllä suomalaiset ovat kateellista ja pahansuopaista porukkaa.

        Miksi Nikon entistä ämmää ei saisi arvostella? Me jatkamme se ankaraa arvostelua vain sinun harmiksesi.


      • Anonyymi

        Jos kaikki olisivat yhtä mieltä, ei syntyisi keskustelua. Nuo kyseiset persoonallisuudet ja värikkäät suhdekohut synnyttävät ristiriiitaisia tunteita sivusta seuranneille, ja niitä ajatuksia täällä puretaan ja vaihdellaan. Saadaan erilaisia näkökulmia asioihin, kuten keskustelusta näkyy. Tämähän on keskustelupalsta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Nikon entistä ämmää ei saisi arvostella? Me jatkamme se ankaraa arvostelua vain sinun harmiksesi.

        Niin, samoin saa Stefun entistä ämmää arvostella, eikös?
        Stefun entinen on vielä pahempi.
        Nyxä on fiksumpi ja kiltimpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Nikon entistä ämmää ei saisi arvostella? Me jatkamme se ankaraa arvostelua vain sinun harmiksesi.

        Senkun jatkatte ihan rauhassa. Pimeitä olette sen näkee jo ensimmäisestä lauseesta ja muutahan ei kukaan edes viitsi lukea.


      • Anonyymi

        Pysy sitten poissa, niin sopu ja rauha on taattu. Sinähän täällä kaiken aikaa vihaa kylvät Sofiaa vastaan joka ketjussa, vaikka Martinaa koskeva ketju on kyseessä. Mitä ylipäänsä kuvittelet tietäväsi/ymmärtäväsi hyväksynnästä ja yhteisymmärryksestä, sovusta ja rauhasta? Et tasan yhtään mitään.


    • Anonyymi

      Ihana uutinen ❤️

    • Anonyymi

      No olisihan se outoa, jos ei lapsen vanhemmat mahtuisi saman katon alle juhlimaan yhteisen lapsen syntymäpäiviä.

      • Anonyymi

        Niin olisi. Mutta joku tällä palstalla on ollut sitä mieltä, että se olisi noille mahdotonta. Hyvä Martina ja Stefan, että näytätte noille, että ihan väärässä ovat olleet koko ajan. Ja myös Rambo ja Esko samoissa juhlissa. Täydellistä ja varmasti Isabella on iloinen tästä.


      • Anonyymi

        Kyllä täällä on anettu ymmärtää, et eivät ole missään tekemisissä keskenään Stefan ja Martina.Hyvä kun kuvasit videon Stefan, saavat nyt hiekkaa silmilleen ja myös valheilleen , näin se vain asioiden oikea laita on juorutädit.


      • Anonyymi

        Valitettavasti se ei ole eron jälkeen mitenkään itsestäänselvää, pikemminkin päin vastoin. Niinpä minusta on ihan paikallaan kehua synttärisankarin vanhempia tästä. On aina lapselle todella tärkeä asia, ettei joudu jäämään riitojen väliin.

        On luonnollista, että erotessa riidellään, mutta on aikuisuutta ja hyvää vanhemmuutta päästä asioissa eteenpäin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä täällä on anettu ymmärtää, et eivät ole missään tekemisissä keskenään Stefan ja Martina.Hyvä kun kuvasit videon Stefan, saavat nyt hiekkaa silmilleen ja myös valheilleen , näin se vain asioiden oikea laita on juorutädit.

        Päinvastoin, täällähän on kommentoitu, että palaavat yhteen Martina ja Stefan, miten on ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päinvastoin, täällähän on kommentoitu, että palaavat yhteen Martina ja Stefan, miten on ?

        Joku on ollut sitäkin mieltä, että palaisivat yhteen, vaikka heillä ei ole ollut aikomustakaan siihen. Molemmat ovat siirtyneet elämässään eteenpäin ja tärkeintä lapsille on, että vanhemmat kykenevät tekemään yhteistyötä.


      • Anonyymi

        Monessa ero tapauksessa on kylläkin, etteivät mahdu koskaan eron jälkeen saman seinien sisälle juhlimaan, tai edes ravintolaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä täällä on anettu ymmärtää, et eivät ole missään tekemisissä keskenään Stefan ja Martina.Hyvä kun kuvasit videon Stefan, saavat nyt hiekkaa silmilleen ja myös valheilleen , näin se vain asioiden oikea laita on juorutädit.

        Sodian ihailijat saavat tyydytystä ajatuksesta, että Martina ja Stefu eivät olisi väleissä. Ovat juuri niin itsekeskeisiä ja lapsellisia kuin Sofiakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti se ei ole eron jälkeen mitenkään itsestäänselvää, pikemminkin päin vastoin. Niinpä minusta on ihan paikallaan kehua synttärisankarin vanhempia tästä. On aina lapselle todella tärkeä asia, ettei joudu jäämään riitojen väliin.

        On luonnollista, että erotessa riidellään, mutta on aikuisuutta ja hyvää vanhemmuutta päästä asioissa eteenpäin!

        No kyllä kuulostaa kummalliselta. Itse eron jälkeen ainakin ihan asiallisissa väleissä lapsen isän kanssa ja yhdessä juhlittu niin synttärit, kuin rippijuhlat ym. Molempien uudet kumppanit mukana tietenkin. Tuttavapiirissä on toimittu samoin eronneiden parien kanssa. Pitää olla melko lapselliset ja epäkypsät vanhemmat, jos laittaa omat riidat ja egon lapsen edelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päinvastoin, täällähän on kommentoitu, että palaavat yhteen Martina ja Stefan, miten on ?

        Höpö höpö, vaan kiusaa tekevät et yhteen palavat, kiusa se on pienikin kiusa.😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monessa ero tapauksessa on kylläkin, etteivät mahdu koskaan eron jälkeen saman seinien sisälle juhlimaan, tai edes ravintolaan.

        No niissä tapauksissa pitää olla toisen tai molempien osapuolten jotenkin katkera, eikä ole päässyt erosta yli. Normaalisti ihmiset menee elämässä eteenpäin, eivätkä jää jumittamaan vanhoja asioita. Ymmärrän jos suhteessa ollut väkivaltaa ja alistamista ym. Siitä jääkin varmasti ikuiset arvet, eikä halua samaan tilaan pahoinpitelijänsä kanssa.


      • Anonyymi

        Nimenomaan! Täällä nyt Martina-fanit yrittävät tämänkin kääntää Martinan eduksi, vaikka kyse on lapsesta. Stefu on fiksu ja Martina-raukka kuvittelee nyt näyttävänsä Sofialle jotain... :D Pyh! Rambon voisi kuvitella pysyvän poissa lapsen juhlista, kun on se syyte niskassa... Ei ole soveliasta nuoren tytön seurassa hänen oleskella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä kuulostaa kummalliselta. Itse eron jälkeen ainakin ihan asiallisissa väleissä lapsen isän kanssa ja yhdessä juhlittu niin synttärit, kuin rippijuhlat ym. Molempien uudet kumppanit mukana tietenkin. Tuttavapiirissä on toimittu samoin eronneiden parien kanssa. Pitää olla melko lapselliset ja epäkypsät vanhemmat, jos laittaa omat riidat ja egon lapsen edelle.

        Nimenomaan. Tästä on kyse. Ei mistään muusta. Turha Martinan porukoitten hehkuttaa moista tapahtumaa. Yhteisen lapsen synttärit ovat lapsen etu. Martina-fanit tosin jo hehkuttavat eroneen parin yhteenpaluuta. Stefu ei ikinä huolisi Martinaa takaisin elämäänsä. Never!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan. Tästä on kyse. Ei mistään muusta. Turha Martinan porukoitten hehkuttaa moista tapahtumaa. Yhteisen lapsen synttärit ovat lapsen etu. Martina-fanit tosin jo hehkuttavat eroneen parin yhteenpaluuta. Stefu ei ikinä huolisi Martinaa takaisin elämäänsä. Never!

        Voi sinua! Tässähän on kehuttu molempia vanhempia ihan yhtä lailla, sillä jotkut pystyvät näkemään hyvää myös molemmissa osapuolissa eikä vain kiihkeästi olla jomman kumman puolella ♥️ Ja on hienoa, että moni vanhempi pystyy hyvään yhteistyöhön eron jälkeen, mutta ne jotka väittävät sen olevan itsestäänselvää, eivät taida tuntea elämän moninaisuutta. Ja on kummaa, että aikuiset ihmiset jaksavat kiistellä aikuisen ex-parin asioista ja siitä, ottaisiko joku jonkun takaisin. Ainakin sinulle se on selvästi todella tärkeä asia ♥️ Itse iloitsen nyt tytön puolesta, sillä se, että tänä vuonna juhlitaan synttäreitä yhdessä näytti eron ollessa tuore aika mahdottomalta! Grattis!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan. Tästä on kyse. Ei mistään muusta. Turha Martinan porukoitten hehkuttaa moista tapahtumaa. Yhteisen lapsen synttärit ovat lapsen etu. Martina-fanit tosin jo hehkuttavat eroneen parin yhteenpaluuta. Stefu ei ikinä huolisi Martinaa takaisin elämäänsä. Never!

        Jotain häikkää ymmörryksessäsi ? Kukaan ei ole hehkuttanut mitään Martinan ja Stefun yhteenpaluuta, eikä sitä todellakaan kukaan toivo.
        Aloitus koskee sitä, että on hyvä kun tyttären vanhemmat ovat väleissä keskenään ja kuinka tästä on yritetty vääntää jotain aivan muuta. Te Martina haterit olette kyllä erikoista sakkia: ensin syötätte itse omia mielikuvianne ja kohta syytätte näistä mielikuvista muita. Tappelette raivoisasti itsenne kanssa, reppanat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä täällä on anettu ymmärtää, et eivät ole missään tekemisissä keskenään Stefan ja Martina.Hyvä kun kuvasit videon Stefan, saavat nyt hiekkaa silmilleen ja myös valheilleen , näin se vain asioiden oikea laita on juorutädit.

        Martina ottaisi Thermanin takaisin, vaikka heti , jos siihen pienikin tilaisuus tulisi. Mutta omaa julkisuuskuvaansa kiillotettiin nyt kunnolla tyttären varjolla, on tämä nainen aikamoinen hyväksikäyttäjä.


      • Anonyymi

        Totta, mutta saivat kaikki julkisuutta, jota ainakin Martina , Esko ja Hannu kovasti kaipaavat ja tarvitsevat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina ottaisi Thermanin takaisin, vaikka heti , jos siihen pienikin tilaisuus tulisi. Mutta omaa julkisuuskuvaansa kiillotettiin nyt kunnolla tyttären varjolla, on tämä nainen aikamoinen hyväksikäyttäjä.

        Nyt flippaa päässäsi. Martina ja Stefu järjestivät tyttärelleen synttärijuhlat ja sä kuittaat ne julkisuuskuvan kiillottamisena ? No kumpi kiillotti vai molemmat ? On se nyt vallan merkillinen ajatusmaailma, että lapsen synttärijuhlat pitäisi jättää, väliin kun vanhenpi/vanhemmat on tuttuja kasvoja julkisuudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain häikkää ymmörryksessäsi ? Kukaan ei ole hehkuttanut mitään Martinan ja Stefun yhteenpaluuta, eikä sitä todellakaan kukaan toivo.
        Aloitus koskee sitä, että on hyvä kun tyttären vanhemmat ovat väleissä keskenään ja kuinka tästä on yritetty vääntää jotain aivan muuta. Te Martina haterit olette kyllä erikoista sakkia: ensin syötätte itse omia mielikuvianne ja kohta syytätte näistä mielikuvista muita. Tappelette raivoisasti itsenne kanssa, reppanat.

        Juu Stefu ja Sohvalokkihan eivät koskaan tappele, eivätkä lokin typerät muisen maksamat laukut lentäneet lokin perässä ovesta ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina ottaisi Thermanin takaisin, vaikka heti , jos siihen pienikin tilaisuus tulisi. Mutta omaa julkisuuskuvaansa kiillotettiin nyt kunnolla tyttären varjolla, on tämä nainen aikamoinen hyväksikäyttäjä.

        Voin kertoa sulle. Ei ottaisi, ei todellakaan. Kaikki ovat helpottuneita, että se ralli loppui.


    • Anonyymi

      Surullista ettei Sofia ole mukana 😢
      Etsisi uuden miehen itselleen.

      • Anonyymi

        Miksi pitäisi etsiä uusi mies, vaikka ei tulekaan toimeen miehensä exän kanssa? En minäkään menisi juhliin, jossa olisi minua solvannut ja pahoinpidellyt ihminen.


      • Anonyymi

        Mitä se siellä olisi tehnyt, kun ei Hangossakaan viihdy silloin kun tytär on siellä.Olis vaan ruvennut ketkuttaa itseään saksofonin soittajalle .🎷ja nolannut lapset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäisi etsiä uusi mies, vaikka ei tulekaan toimeen miehensä exän kanssa? En minäkään menisi juhliin, jossa olisi minua solvannut ja pahoinpidellyt ihminen.

        Enkä minä menisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäisi etsiä uusi mies, vaikka ei tulekaan toimeen miehensä exän kanssa? En minäkään menisi juhliin, jossa olisi minua solvannut ja pahoinpidellyt ihminen.

        Niin elämässä kaikki ei aina suju kuin "Strömsössä", eikä aina voi syyttää muita (20:49), joskus Sofiankin on katsottava peiliin , toiminko todella vilpittömästi miehen eksää kohtaan?
        Se on mennyttä elämää, tärkeintä ja pääasia vanhemmat ovat väleissä lapsensa takia, lapsi on molemmille vanhemmille rakas. Sofiallekin toivon tasapainoista elämää ja rakastavia ihmisiä ympärille, jotka tukevat.


      • Anonyymi

        Sofia ei kuulu joukkoon.


      • Anonyymi

        Mitä Sofia olisi tehnyt Isabellen juhlissa ? Tyyppi, joka ei ole tehnyt mitään hyvää Isabellen suhteen tai eteen. Ainoastaan aiheuttanut mielipahaa ja loukannut. Luojan kiitos ei ollut paikalla, sillä se olisi ollut todella mautonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäisi etsiä uusi mies, vaikka ei tulekaan toimeen miehensä exän kanssa? En minäkään menisi juhliin, jossa olisi minua solvannut ja pahoinpidellyt ihminen.

        Jos olisit Sofia, sinua ei kukaan haluaisi paikalle.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä Sofia on liian hyvä Stefanille.

        Miehestä ei löydy vahvaa tahtoa nimeksikään, menee virran mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä Sofia on liian hyvä Stefanille.

        Miehestä ei löydy vahvaa tahtoa nimeksikään, menee virran mukana.

        Niin on. Stefua osittain ymmärtää, että lapsen vuoksi tekee kaiken, mutta hänen täytyisi myös tehdä selväksi se, että Sofia on hänen naisystävänsä ja on mukana joka paikassa milloin Sofia itse haluaa tulla. Sitä ei saisi määräillä exät eikä muutkaan.
        Mun mies ihan varmasti jättäisi menemättä itsekin, olisi kyse lapsen synttäreistä tai mistä tahansa, jos minua ei hyväksyttäisi mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on. Stefua osittain ymmärtää, että lapsen vuoksi tekee kaiken, mutta hänen täytyisi myös tehdä selväksi se, että Sofia on hänen naisystävänsä ja on mukana joka paikassa milloin Sofia itse haluaa tulla. Sitä ei saisi määräillä exät eikä muutkaan.
        Mun mies ihan varmasti jättäisi menemättä itsekin, olisi kyse lapsen synttäreistä tai mistä tahansa, jos minua ei hyväksyttäisi mukaan.

        Näin se menee puoliso on mukana kaikessa. Stefanina olisin järjestänyt ihan omat synttärijuhlat tyttärelleen läheistensä kanssa.
        Järjestäköön Mara omat juhlansa, mutta kieltäisin niitä julkisuuteen laittamasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on. Stefua osittain ymmärtää, että lapsen vuoksi tekee kaiken, mutta hänen täytyisi myös tehdä selväksi se, että Sofia on hänen naisystävänsä ja on mukana joka paikassa milloin Sofia itse haluaa tulla. Sitä ei saisi määräillä exät eikä muutkaan.
        Mun mies ihan varmasti jättäisi menemättä itsekin, olisi kyse lapsen synttäreistä tai mistä tahansa, jos minua ei hyväksyttäisi mukaan.

        Niinhän sitä voisi kuvitella, mutta Martina on niin ilkeä, pahansuopa, katkera ja arvaamaton käänteissään, että fiksumpi väistää tai antaa Martinan kuvitella käyttävänsä valtaa, jotta suuremmalta sotkulta vältyttäisiin.


      • Anonyymi

        Sofia ei koskaan tule menemään samaan tilaan Martinan kanssa. Viimeksi kun tapasivat niin raivohullu Martina olisi varmasti tappanut Sofian, jos järjestysmiehet eivät olisi menneet väliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on. Stefua osittain ymmärtää, että lapsen vuoksi tekee kaiken, mutta hänen täytyisi myös tehdä selväksi se, että Sofia on hänen naisystävänsä ja on mukana joka paikassa milloin Sofia itse haluaa tulla. Sitä ei saisi määräillä exät eikä muutkaan.
        Mun mies ihan varmasti jättäisi menemättä itsekin, olisi kyse lapsen synttäreistä tai mistä tahansa, jos minua ei hyväksyttäisi mukaan.

        Samaa reppana kaartia kaikki Martinan miehet, myös Therman. Martina ohjailee heitä ihan miten haluaa, outoa. Oliko näillä synttäreillä yhtään lapsen omia ystäviä, sillä kai hänellä sellaisiakin on ?

        Vai oliko nämä Martina juhlat ja show ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia ei kuulu joukkoon.

        Periaatteessa Sofia kuuluu ihan yhtä lailla "lähipiiriin" kuin Rambokin, mutta todella hyvin ymmärrän, miksi Sofia ei juhlissa ollut. Ei lapsen synttäreillä voi lapsen äiti alkaa riehumaan ja pahoinpitelemään vierasta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia ei koskaan tule menemään samaan tilaan Martinan kanssa. Viimeksi kun tapasivat niin raivohullu Martina olisi varmasti tappanut Sofian, jos järjestysmiehet eivät olisi menneet väliin.

        Käärmettä on todella vaikeaa tappaa, tiedän kokemuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on. Stefua osittain ymmärtää, että lapsen vuoksi tekee kaiken, mutta hänen täytyisi myös tehdä selväksi se, että Sofia on hänen naisystävänsä ja on mukana joka paikassa milloin Sofia itse haluaa tulla. Sitä ei saisi määräillä exät eikä muutkaan.
        Mun mies ihan varmasti jättäisi menemättä itsekin, olisi kyse lapsen synttäreistä tai mistä tahansa, jos minua ei hyväksyttäisi mukaan.

        Martsa-tädille pitäisi lyödä luu kurkkuun!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä Sofia on liian hyvä Stefanille.

        Miehestä ei löydy vahvaa tahtoa nimeksikään, menee virran mukana.

        Pikkuhiljaa alan olemaan samaa mieltä, kun huomaa miten Stefan on edelleen raukkamaisesti Martinan talutusnuorassa. Sofia pääsisi eroon tuosta Martinan jatkuvasta kostonhimosta ja katkeruudesta. Ei voi tietää millä Martina uhkailee, että Stefu tanssiin edelleen exänsä pillin mukaan noin näkyvästi. Sofiana mä tekisin kyllä pesäeron tuohon exien ja nyxien "meidän" jengiin.... :D


    • Anonyymi

      Voi voi, ei nyt kaikki näköjään pysty olemaan Martinan ja Stefun tavoin aikuisia vaan täytyy jälleen kiistellä Sofian asemasta.

      Tässä oli nyt kyse siitä, että vanhemmat antoivat lapselleen suuren lahjan eli juhlat, joissa molemmat ovat mukana. Sofia ei ole nyt mukana juhlissa, mutta eivätköhän aikuiset saa tämänkin asian ratkaistua, jos S&S suhde kestää. Ja niin kuin Martinan ja Stefun väleihon, niin eiköhän tähän Sofian tilanteeseenkin löydy ratkaisu jossain ihan muualla, turha täällä on sillä kenenkään päätä vaivata. Mutta iloita voivat kaikki siitä, että ilmeisesti Suomessa on yksi riitelevä eroperhe vähemmän!

      • Anonyymi

        Mutta oliko lapsen synttäjuhlat samalla myös mainosfilmi synttäreitä järjestävästä lafkasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta oliko lapsen synttäjuhlat samalla myös mainosfilmi synttäreitä järjestävästä lafkasta?

        Kyllähän ne olivat, mutta eihän sillä ole lapsen kannalta väliä. Ihan hyvin voisi olla tilanne, että olisi järjestetty samanlaiset synttärit, mutta jompi kumpi vanhemmista olisi puuttunut juhlista. Ja hulluahan se on, että vanhemmat eivät hyödyntäisi kaupallista yhteistyötä myös lapsen synttäreitä järjestäessään, jos yhteistyötä on tarjolla! Turha nyt kaivamalla kaivaa negatiivista näistä juhlista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta oliko lapsen synttäjuhlat samalla myös mainosfilmi synttäreitä järjestävästä lafkasta?

        Ja kumpikin sai taas viisi euroa mainoksesta. Martsulle kelpaa kiiltävä kuin kiiltävä, Stefuhan sen kuiviin kupattuna tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta oliko lapsen synttäjuhlat samalla myös mainosfilmi synttäreitä järjestävästä lafkasta?

        No tietysti oli kaikki mainosta ja esittämistä. Ei monikaan järjestä moisia bileitä 9-vuotiaalle. Eipä ollut sillä Eerikäisen likallakaan. Mutta Martina keksi nyt hyvän aiheen valkopesuun ja näyttämiseen. Tämä oli kaikki Martinan esitystä. Lapsi olisi varmasti tyytynyt kaverisynttäreihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta oliko lapsen synttäjuhlat samalla myös mainosfilmi synttäreitä järjestävästä lafkasta?

        Tottakai oli, pummattu, kun mainostettiin IG:ssä.


    • Anonyymi

      Kivat sponsoroidut synttärit💝

      • Anonyymi

        Stefan varmaankin järjesti juhlat, koska saksofonin soittajakin on sen tuttava.Nyt on synttärit pidetty ja voivat lähteä S ja S- matkustaa Dubaihin hyvin mielin.


      • Anonyymi

        Aika törkeetä!!! Mutta Martsuli osaa sen homman. Kaikki jonkun piikkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika törkeetä!!! Mutta Martsuli osaa sen homman. Kaikki jonkun piikkiin.

        No koettakaa nyt päättää kumpi nämä juhlat järjesti ja kumpi nyt teki törkeästi ? Olette te kyllä helvetinmoisia pahanilmanlintuja. Yhdessä järjestivät. Kaupallinen yhteistyö on ihan ok ja tätä päivää näille julkisuuden henkilöille, ja sitä tekevät kaikki kynnelle kykenevät. Lapsi sai hienot juhlat ja läsnä olivat kaikki läheiset ja tärkeät henkilöt. Mikä ongelma palstapirkoilla ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika törkeetä!!! Mutta Martsuli osaa sen homman. Kaikki jonkun piikkiin.

        Ja kaikki julkiseksi, onko lapsen yksityisyyttä kunnioitettu??

        Maran omaa showta taas, kaikki instaan julkiseksi!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No koettakaa nyt päättää kumpi nämä juhlat järjesti ja kumpi nyt teki törkeästi ? Olette te kyllä helvetinmoisia pahanilmanlintuja. Yhdessä järjestivät. Kaupallinen yhteistyö on ihan ok ja tätä päivää näille julkisuuden henkilöille, ja sitä tekevät kaikki kynnelle kykenevät. Lapsi sai hienot juhlat ja läsnä olivat kaikki läheiset ja tärkeät henkilöt. Mikä ongelma palstapirkoilla ?

        Tärkeät henkilöt ?????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No koettakaa nyt päättää kumpi nämä juhlat järjesti ja kumpi nyt teki törkeästi ? Olette te kyllä helvetinmoisia pahanilmanlintuja. Yhdessä järjestivät. Kaupallinen yhteistyö on ihan ok ja tätä päivää näille julkisuuden henkilöille, ja sitä tekevät kaikki kynnelle kykenevät. Lapsi sai hienot juhlat ja läsnä olivat kaikki läheiset ja tärkeät henkilöt. Mikä ongelma palstapirkoilla ?

        Siis tämä oli ainoastaan Martinan oma show !!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No koettakaa nyt päättää kumpi nämä juhlat järjesti ja kumpi nyt teki törkeästi ? Olette te kyllä helvetinmoisia pahanilmanlintuja. Yhdessä järjestivät. Kaupallinen yhteistyö on ihan ok ja tätä päivää näille julkisuuden henkilöille, ja sitä tekevät kaikki kynnelle kykenevät. Lapsi sai hienot juhlat ja läsnä olivat kaikki läheiset ja tärkeät henkilöt. Mikä ongelma palstapirkoilla ?

        Just näin, mistä helkutista näitä hulluja piisaa, jotka elää täysin toisen, itselle tuntemattoman ihmisen elämää. Missä on mennyt vikaan oma elämä?


    • Anonyymi

      Kaikkihan noi (Mara, Esko, Rambo) pokkuroivat Stefua, kun Stefu on toisenlaisista piireistä lähtöisin kuin nuo kolme. Toki lapsen kannalta pitääkin olla asialliset välit, mutta tuon porukan aikeet ja syyn toki arvaa... Luulevat itsekin siten olevansa bättre folkia... :D

      • Anonyymi

        Höpsö olet, Hannu ja Stefan ovat jo vanhoja tuttuja ja kavereita,kertoi heti Hannu alun alkaen kun tutustui Martinaa.


      • Anonyymi

        Voi kuule, nyt olet pahasti hakoteillä. Miksi kukaan pokkuroisi Thermania ? Tavallisen suomenruotsalaisen perheen tavallinen poju. Ei rikas, ei mitenkään ansioitunut, eikä todellakaan mitään bättre folkia. Ruotsi äidinkielenä ei nyt aivan riitä mitenkään erityiseen statukseen. Höpsö olet.


      • Anonyymi

        Stefuhan on lähes tyhjätasku. Oletko noin typerä että luulet nimen tarkoittavan 'parempaa väkeä'.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kuule, nyt olet pahasti hakoteillä. Miksi kukaan pokkuroisi Thermania ? Tavallisen suomenruotsalaisen perheen tavallinen poju. Ei rikas, ei mitenkään ansioitunut, eikä todellakaan mitään bättre folkia. Ruotsi äidinkielenä ei nyt aivan riitä mitenkään erityiseen statukseen. Höpsö olet.

        Tyhjätasku ja täysi luuseri, kuten nuo typerät olettamuksetkin tehnyt. Jokainen muutamalla aivosolulla varustettu osaisi pysyä Martinan tai Sofian tapaisista kaukana tyhjätaskunakin.


      • Anonyymi

        Et kyllä ole mensan jäsen.
        Stefu on aivan tavallisista piireistä ja tavallisesta perheestä lähtöisin.
        Isä oli kiinteistönvälittäjä ja äiti fysioterapeutti aivan samanlaiset ammatit kuin tuhansilla suomalaisilla.
        Mitä imeellistä ja erityisen arvostettavaa näet mainostamassasi bättre folkissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kuule, nyt olet pahasti hakoteillä. Miksi kukaan pokkuroisi Thermania ? Tavallisen suomenruotsalaisen perheen tavallinen poju. Ei rikas, ei mitenkään ansioitunut, eikä todellakaan mitään bättre folkia. Ruotsi äidinkielenä ei nyt aivan riitä mitenkään erityiseen statukseen. Höpsö olet.

        Kuka tossa porukassa on parempaa väkeä😂
        Annellakin on kolmen miehen kanssa lapsia ja nimet muutettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kuule, nyt olet pahasti hakoteillä. Miksi kukaan pokkuroisi Thermania ? Tavallisen suomenruotsalaisen perheen tavallinen poju. Ei rikas, ei mitenkään ansioitunut, eikä todellakaan mitään bättre folkia. Ruotsi äidinkielenä ei nyt aivan riitä mitenkään erityiseen statukseen. Höpsö olet.

        Eikö tuota miliunääri viittaa saa täällä kommentoijat mitenkään pois Steppulin päältä? Elätte jossain romantisissa tuhkimo tarinoissa, miksi?


      • Anonyymi

        No onhan Stefu ihan eri taustasta kuin Mara ja napalangot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpsö olet, Hannu ja Stefan ovat jo vanhoja tuttuja ja kavereita,kertoi heti Hannu alun alkaen kun tutustui Martinaa.

        Kaikkihan haluavat olla Thermanin lähipiirissä, kun on ainoa rahamies tässä Maran jengissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tossa porukassa on parempaa väkeä😂
        Annellakin on kolmen miehen kanssa lapsia ja nimet muutettu.

        No ei ainakaan Anne, Marsu, Esko eikä Rambo. Et ilmeisesti ymmärtänyt lukemaasi ja sitä, kehen bättre folkilla viitattiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onhan Stefu ihan eri taustasta kuin Mara ja napalangot.

        Ei ollenkaan. Therman on ihan kuin kuka tahansa tavallinen ihminen.


    • Anonyymi

      Martta vei kaikki miehensä synttäreille, muut ok, Stefu juhlien järjestäjä. Mutta mitä tekee Hannu siellä? Syyte niskassa miehellä...

      • Anonyymi

        Katsos aikuiset ihmiset toimii niin, ei hutkita ennen tuomiota.
        Voivat jopa tietää asiasta enenmmän kuin juoruakat seiskaa luettuaan.
        Aikuismaista toimintaa.

        Sinähän sen tiedät kuka oli juhlien järjestäjä, niinkuin kaiken muunkin, 9 vuotta lokkina, poliisi heitti asunnosta pihall jne..kaikki sun omaa vääristelyä ja valehtelua.
        Kukaan ei usko valheitasi.

        Ihanaa aikuiset ihmiset sulassa sovussa juhlii lapsen synttäreitä. Tärkeä päivä lapselle.


      • Anonyymi

        Stefu tarvittiin maksajaksi juhliin.
        Olisin Stefuna järjestänyt juhlat erikseen sukunsa kanssa.

        Hyvin Mara vedättää..


      • Anonyymi

        Sinäkö määräät, ketä Stefan ja Martina pyytää lapsensa juhliin.Hannu on Stefanin tuttu jo pidemältä ajalta ja nyt Martinan seurustelu kaveri.Olet naurettava ja täysin ymmärtämätön henkilö, noine ajatutkinesi .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsos aikuiset ihmiset toimii niin, ei hutkita ennen tuomiota.
        Voivat jopa tietää asiasta enenmmän kuin juoruakat seiskaa luettuaan.
        Aikuismaista toimintaa.

        Sinähän sen tiedät kuka oli juhlien järjestäjä, niinkuin kaiken muunkin, 9 vuotta lokkina, poliisi heitti asunnosta pihall jne..kaikki sun omaa vääristelyä ja valehtelua.
        Kukaan ei usko valheitasi.

        Ihanaa aikuiset ihmiset sulassa sovussa juhlii lapsen synttäreitä. Tärkeä päivä lapselle.

        Täyttä teatteria, Martinan oma show !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsos aikuiset ihmiset toimii niin, ei hutkita ennen tuomiota.
        Voivat jopa tietää asiasta enenmmän kuin juoruakat seiskaa luettuaan.
        Aikuismaista toimintaa.

        Sinähän sen tiedät kuka oli juhlien järjestäjä, niinkuin kaiken muunkin, 9 vuotta lokkina, poliisi heitti asunnosta pihall jne..kaikki sun omaa vääristelyä ja valehtelua.
        Kukaan ei usko valheitasi.

        Ihanaa aikuiset ihmiset sulassa sovussa juhlii lapsen synttäreitä. Tärkeä päivä lapselle.

        Nämä ihmiset eivät aikuisuudesta tiedä yhtään mitään, julkisuuden tyrkkyjä eivät mitään muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stefu tarvittiin maksajaksi juhliin.
        Olisin Stefuna järjestänyt juhlat erikseen sukunsa kanssa.

        Hyvin Mara vedättää..

        Stefu haluaa olla Martinan kanssa väleissä.


    • Anonyymi

      Mistä te tiedätte kuka oli synttärit järjestänyt? Ainakin Martina mainosti firmaa joka järjestää juhlia. Juhlat oli siis ulkoistettu firmalle mainosta vastaan. Mikäs siinä.

    • Anonyymi

      Sofialla on wine a clock:)

    • Anonyymi

      Kyllä Minnalle ilmaiset bileet kelpaa. Saa vähä elvistellä.

      • Anonyymi

        Varmasti kelpaa, ja niin ne kelpaisivat myös varmaan kaikille tämänkin palstan kirjoittelijoille, jos sellaiset olisi tarjolla! Martina hyödyntää yrityksiä, yritykset hyödyntävät Martinaa, se on win-win kaikille. Suotakoon se heille ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti kelpaa, ja niin ne kelpaisivat myös varmaan kaikille tämänkin palstan kirjoittelijoille, jos sellaiset olisi tarjolla! Martina hyödyntää yrityksiä, yritykset hyödyntävät Martinaa, se on win-win kaikille. Suotakoon se heille ♥️

        Näin on, mutta valitettavasti liian korkeata matikkaa näille angstinsa kanssa rimpuileville tyypeille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti kelpaa, ja niin ne kelpaisivat myös varmaan kaikille tämänkin palstan kirjoittelijoille, jos sellaiset olisi tarjolla! Martina hyödyntää yrityksiä, yritykset hyödyntävät Martinaa, se on win-win kaikille. Suotakoon se heille ♥️

        Viis lapsesta kunhan mara saa julkisuutta ja esittää "hyvää äitiä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viis lapsesta kunhan mara saa julkisuutta ja esittää "hyvää äitiä".

        Esittikö myös stefu hyvää isää?
        Yritä nyt dille ymmärtää, heillä on yhteinen lapsi ja molemmat välittävät lapsestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viis lapsesta kunhan mara saa julkisuutta ja esittää "hyvää äitiä".

        Juuri niin, jotenkin järkyttävä nainen. Therman meni taas halpaan, nämä olikin Martinan juhlat, tytär jäi sivurooliin.


      • Anonyymi

        Ai se BB-Minna? Miksiköhän Esko ei sitä roudannut synttäreille, kun Marallakin kaikki exät ja nyxät, vaikka lapsen juhlista kyse.


    • Anonyymi

      Ihan oikeasti miten nämä kouluttamattomat tollot, joilla ei ole mitään sivistystä voivat kiinnostaa ihmisiä näin paljon.

      Siinä oli ihania miehiä jonossa ja Martina. Oikea hölmöläisen tapaaminen.

    • Anonyymi

      Stefu hienosti aina osoittaa Soffan aseman: poissa maisemista, kun
      kuningas Selänne Hangossa tai tytär synttäreillä.....kuinka moni nainen
      suostuisi siihen, että aina jätetään ulkopuolelle?
      Häpeääkö Stefanos rakasta armastaan?

      • Anonyymi

        Tiedän, että häpeää. Sofia alkaa olla aika ”katsottu kortti” ja pian kuvioista kokonaan ulkona.


      • Anonyymi

        No ainakin olisi syytä hävetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän, että häpeää. Sofia alkaa olla aika ”katsottu kortti” ja pian kuvioista kokonaan ulkona.

        Mitä häpeämistä Sofiassa on? Enemmänkin Sofia joutuisi Stefania häpeämään tuon monenmoisten riehumisten jälkeen.
        Näköjään tuppaa unohtumaan millainen mies on, kun kaunista naista täytyy päästä haukkumaan.
        Tyypillistä onnettomien akkojen käytöstä.


      • Anonyymi

        Jos olisin Sofia, antaisin Thermanin mennä . Nyt Sofia itsekunnioitus ja heti !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä häpeämistä Sofiassa on? Enemmänkin Sofia joutuisi Stefania häpeämään tuon monenmoisten riehumisten jälkeen.
        Näköjään tuppaa unohtumaan millainen mies on, kun kaunista naista täytyy päästä haukkumaan.
        Tyypillistä onnettomien akkojen käytöstä.

        Ai mitäkö häpeämistä ?! Paljonkin. Viimeisin ja hemmetin suurta häpeää aiheuttava teko Sofialta oli kimittää showssaan kuinka Stefu oli ihastunut Sofiaan jo Martinan odottaessa hänen ja Stefun tytärtä.
        Olisi todella mielenkiintoista nähdä teidän Sofiaa ihailevien mielentila, jos lastenne isän uusi on off-tyttis kuuluttaisi moista ja vieläpä julkisesti kaikelle kansalle ! Miettikääpä omalle kohdallenne, ja ennen kaikkea sen lapsen kohdalle, jonka odotusajasta Sofia Sofia halusi tehdä ruman ja surullisen. Onko kohtuullista ? Kuka muu voisi ikinä toimia yhtä halveksittavasti kuin Sofia ? Kyllä tämä oli Sofialta jälleen kerran niin suuri riman alitus, että lapsi ja lapsen lähipiiri tuskin koskaan unohtaa saati antaa anteeksi. Ainoastaan Stefu on säälittävä ressukka, kun haluaa vielä nähdä silmissään Sofian kaltaisen käärmeen. Normaali mies ei loisi katsettaankaan Sofian kaltaisen naiseen.


    • Anonyymi

      3 Martinan läpikäynyttä miestä, samoissa juhlissa😂

      • Anonyymi

        Hienoa, että sinäkin laittamasi emojin perusteella itket onnen kyyneleitä kaikkien osapuolten puolesta! Onhan se hyvä, että Martinalla on välit kunnossa kummankin lapsensa isään pitkien näiden kanssa olleiden parisuhteiden päättymisestä huolimatta. Ja toivon todella, että Martina löytää uudem onnen Rambon kanssa ja Stefu myös uuden onnen vaikka Sofian kanssa, sillä kuinka moni meistä elämänsä viettää vain sen yhden ainoan ja oikean kanssa? ♥️ On hyvä, että monenlaiset perheet ja taustat ovat nykyään hyväksyttyjä ja jokainen rakastava ja huolehtiva aikuinen on lapsille turva!


      • Anonyymi

        Esko kovimpana tohvelisankarina, vaikka on niin machismoa että.


      • Anonyymi

        Miksei Annen ex miehiä kutsuttu? Ai niin sit ois pitänyt olla isommat tilat.🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei Annen ex miehiä kutsuttu? Ai niin sit ois pitänyt olla isommat tilat.🤭

        Aivan. Ja siitä yhdestä eli leijonaemon isästä ei ole tietoa. Ehkä hänet löydetään seuraaville synttäreille juhlimaan lapsenlasta. Samalla leijonaemokin tapaisi isänsä ensimmäisen kerran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esko kovimpana tohvelisankarina, vaikka on niin machismoa että.

        Flipperi ja hänen miehensä !


      • Anonyymi

        Onkohan martsa saanut tikkaria juhlatilan vessassa🤪?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan martsa saanut tikkaria juhlatilan vessassa🤪?

        Painu helvettiin, moukka.
        Jk. Vastasin sinulle sinun omalla tasollasi, jotta kenties ymmärtäisit.


    • Anonyymi

      Tyhmähän se olisi rahanlähdettään tukiessaan, vaikka Stefun saldo taitaa kohta olla nollan pyöreä.

    • Anonyymi

      Seikakin oli ennättänyt jo tehdä lapsen juhlista jutun.
      Niin taattua instagram journalismia, pääasiahan jutussa oli Martinan maalittaminen.
      Seiskassa toimittajia taitaa ottaa päähän kun Hannu ja Martina ei ole julkaissut yhteisiä kuvia syyskuun alun jälkeen.
      Niin laadukasta journalismia jälleen kerran, kirjoituksen taso sama kuin stalkkerilla palstalla.

      Mutta hienoa että vanhemmat loitivat lapselle mukavat synttärit. Sopu sijaa antaa.

      • Anonyymi

        Seiska kirjoittaa Martinan polvileikkauksesta, huom! polvi? ja nytkin piti taas laittaa että ex-poikaystävä (Hannu) oli mukana juhlissa. Seiska elää kyllä jossain omassa mielikuvitusmaailmassaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seiska kirjoittaa Martinan polvileikkauksesta, huom! polvi? ja nytkin piti taas laittaa että ex-poikaystävä (Hannu) oli mukana juhlissa. Seiska elää kyllä jossain omassa mielikuvitusmaailmassaan.

        Juurikin seiskan tasoista paskaa. Sitä samaa paskaa ilman totuutta jauhaa seiska ja nämä Martinan stalkkerit. Ala-arvoista maalittamista, ei yhtään mitään muuta. Hävetköön.


    • Anonyymi

      Mara sai mitä halusi Stefun maksajaksi ja instaan kuvia.

      Jos aidosti haluaa lapsen parasta, niin ei tee juhlista julkisia niin se vaan on.

      👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

      • Anonyymi

        Kiristääkö vanne ohimoita.
        Stefu julkaisi myös kuvia juhlista instassa.
        Ajattele molemmat vanhemmat julkaisi kuvia.
        Katkeraa kalkkia vaan maljallinen sulle.


      • Anonyymi

        Stefan julkaisi videon ja kuvia tyttärensä bileistä instas myös, mitä taas Martina syytät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiristääkö vanne ohimoita.
        Stefu julkaisi myös kuvia juhlista instassa.
        Ajattele molemmat vanhemmat julkaisi kuvia.
        Katkeraa kalkkia vaan maljallinen sulle.

        Sun mielipiteet on syvältä Anne vailla mitään järkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stefan julkaisi videon ja kuvia tyttärensä bileistä instas myös, mitä taas Martina syytät?

        Pakko kai hänen on syytellä.
        Antanut ymmärtää että on stefun sisäpiiriläinen joka tietää kaiken.
        Nyt tajusi raukka stalkkeri, että tyhmimmätkin tajuaa hänen valehdelleen Martinan ja Stefun väleistä.
        Kukaan tuskin enään uskoo sekopään juttuja.
        Stefan ja Martina on ihan hyvissä väleissä keskenään, kuten muutkin fiksut eronneet parit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun mielipiteet on syvältä Anne vailla mitään järkeä.

        Pikkuisen sulla vippaa päästä tuon luulotautisi kanssa.
        Eilen väitit mua roopeksi ja tänään anneksi.
        Koita nyt jo päättää kuka olen.
        Mutta sun mieliksi voin olla tänään anne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiristääkö vanne ohimoita.
        Stefu julkaisi myös kuvia juhlista instassa.
        Ajattele molemmat vanhemmat julkaisi kuvia.
        Katkeraa kalkkia vaan maljallinen sulle.

        Eihän tällä ole mitään merkitystä , no Martinalle tietysti, juuri näin hän halusi ja tyhmät ja julkisuutta kaipaavat miehet / mun jengi , kaikki yhtä suurta perhettä ja kaikki koossa. Mahtavaa ja aivan mieletöntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stefan julkaisi videon ja kuvia tyttärensä bileistä instas myös, mitä taas Martina syytät?

        Yhdessä sovittu asia että molemmat julkasee näin menee juoruämmät sekasin 😂😂😂😂🔥🔥🔥


    • Anonyymi

      Ihmetyttää Stefanin logiikka. Itse ei ole halunut olla julkisuudessa, mutta on mennyt mukaan Martinan kanssa tuomaan tytärtään julkisuuteen.

      Martina sai maksajan ja instaansa kuvia.
      Lapsen yksityisyys taisi unohtua.

      Luulisi Stefanilta löytyvän järkevyyttä puolustaa lapsen yksityisyyttä. 😔

      • Anonyymi

        Stefu on viimeisen vuoden aikana julkaissut paljonkin lapsestaan kuvia. Myös instassaan on pysyvästi näkyvillä lapsen kuvia. Eli Stefu on innokkaampi julkaisemaan lapsestaan kuvia kuin Martina. Ja se suotakoon hänelle. Hän itse päättää asian eikä joku Martinan pitkäaikainen vainoaja.


      • Anonyymi

        Stefan taitaa olla aika vietävissä, oma vahva tahto puutuu ja terve järki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stefan taitaa olla aika vietävissä, oma vahva tahto puutuu ja terve järki.

        Sofiana etsisin kunnon miehen isäksi lapselleen.
        Aikaa kuluu turhaan hukkaan.


      • Anonyymi

        Hämmästyin, että myös Therman meni tähän Martinan näytökseen mukaan, ei tajunnut mistä tässä loppujen lopuksi oli kysymys.


      • Anonyymi

        Kyllähän siinä järki sumenee, kun Martina uhkailee ja kostaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hämmästyin, että myös Therman meni tähän Martinan näytökseen mukaan, ei tajunnut mistä tässä loppujen lopuksi oli kysymys.

        Ai sun mielestä on näytös, jos vanhemmat järjesti yhdessä tyttärensä juhlat, mee jumatsukka jo tarkistuttaa omas pääsi.!!!!


      • Anonyymi

        Mites toi Sofian salaisuudet ? Näyttikö sinusta siltä, että Stefu ei nykyäänkään halua olla julkisuudessa ? Voisiko olla, että tilanteet muuttuu, kun vuosia kuluu ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hämmästyin, että myös Therman meni tähän Martinan näytökseen mukaan, ei tajunnut mistä tässä loppujen lopuksi oli kysymys.

        Kyse on lapsen synttäreistä, tollo ! Stefan ei olisi saanut osallistua, eikä etenkään kuvata ? Kyllä nyt on pikkuisen liian suuret luulot itsestäsi sinullakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofiana etsisin kunnon miehen isäksi lapselleen.
        Aikaa kuluu turhaan hukkaan.

        Kerro millä pirun perusteella, saisi Sofia kunnon miehen itselleen . ?😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse on lapsen synttäreistä, tollo ! Stefan ei olisi saanut osallistua, eikä etenkään kuvata ? Kyllä nyt on pikkuisen liian suuret luulot itsestäsi sinullakin.

        Ai täällä sairas vääns, sanoo mitä Stefan saisi tehdä ja mitä ei.👏👏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofiana etsisin kunnon miehen isäksi lapselleen.
        Aikaa kuluu turhaan hukkaan.

        Sofia, saat miljoona kertaa paremman miehen kuin Therman, heivaa tämä nössö Therman pihalle ja heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofiana etsisin kunnon miehen isäksi lapselleen.
        Aikaa kuluu turhaan hukkaan.

        Jos Sohva nyt ihan ensiksi ottaisi itse vastuun olemisestaan ja elämästään eikä roikkuisi vuodesta toiseen jonkun äijän siivellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofiana etsisin kunnon miehen isäksi lapselleen.
        Aikaa kuluu turhaan hukkaan.

        Saattaa olla enemmän kuin haasteellinen tehtävä Sofian meriiteillä. Kukaan normaali aikuinen mies ei halua Sofian kaltaista ryvettynyttä ja sivistymätöntä kumppania. Kun tähän lisää vielä Sofian suunnattoman ilkeyden, tyhmyyden ja itsekeskeisyyden, niin ja suuruudenhulluuden ja flegmaattisen ja laiskan ominaispiirteen, niin kyseessä on mahdoton tehtävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia, saat miljoona kertaa paremman miehen kuin Therman, heivaa tämä nössö Therman pihalle ja heti.

        Ei saa. Ei edes Stefun tasoista enää koskaan. Stefu on Sofialle lottovoitto, josta Sofia pitää kynsin ja hampain kiinni, vaikka muuta yrittää esittää.


    • Anonyymi

      Julkaiseeko myös Esko ja Hannu kuvia Isben synttäreiltä?

      • Anonyymi

        Kas siinäpä sulle pulma.
        Mitäs sitten vaikka julkaisisikin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kas siinäpä sulle pulma.
        Mitäs sitten vaikka julkaisisikin?

        Mitäs lapsesta kunhan julkisuutta saadaan tarpeeksi.😘


      • Anonyymi

        Stefan tarkoituksella järjesti juhlat, et turhat juorut menis pois Martinan ja hänen väleistään.Samoin halusi Hannun myös juhliin, et hän hyväksyy äijän niinkuin alussakin sanoi,Hannu jatkaa mihin hän jäi Martinan kanssa. HYVÄ STEFAN SINUSTA NYT NÄKYY JO AIKA MIHEN OIKEAT RATKAISUT ELÄMÄSSÄSI .🌹


      • Anonyymi

        Aivan varmasti julkaisevat, parasta julkisuuskuvan kiilloitusta ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stefan tarkoituksella järjesti juhlat, et turhat juorut menis pois Martinan ja hänen väleistään.Samoin halusi Hannun myös juhliin, et hän hyväksyy äijän niinkuin alussakin sanoi,Hannu jatkaa mihin hän jäi Martinan kanssa. HYVÄ STEFAN SINUSTA NYT NÄKYY JO AIKA MIHEN OIKEAT RATKAISUT ELÄMÄSSÄSI .🌹

        Taas Annen kirjoitusta virheineen kaikkineen, voi voi, säälittävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas Annen kirjoitusta virheineen kaikkineen, voi voi, säälittävää.

        Mikä pirun Anne taas, näetkö ja kuulet harhoja, koska en todellakaan ole Anne.👀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas Annen kirjoitusta virheineen kaikkineen, voi voi, säälittävää.

        Hoida nyt itsesi kuntoon ! Hirveät harhat päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stefan tarkoituksella järjesti juhlat, et turhat juorut menis pois Martinan ja hänen väleistään.Samoin halusi Hannun myös juhliin, et hän hyväksyy äijän niinkuin alussakin sanoi,Hannu jatkaa mihin hän jäi Martinan kanssa. HYVÄ STEFAN SINUSTA NYT NÄKYY JO AIKA MIHEN OIKEAT RATKAISUT ELÄMÄSSÄSI .🌹

        Stefu halusi myös näyttää kaapin paikan Sofialle ja mikä on ekämässä tärkeää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stefu halusi myös näyttää kaapin paikan Sofialle ja mikä on ekämässä tärkeää.

        Elämässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas Annen kirjoitusta virheineen kaikkineen, voi voi, säälittävää.

        Säälittävää on ainoastaan tämä sinun harhasi, josta et tunnu pääsevän eroon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stefan tarkoituksella järjesti juhlat, et turhat juorut menis pois Martinan ja hänen väleistään.Samoin halusi Hannun myös juhliin, et hän hyväksyy äijän niinkuin alussakin sanoi,Hannu jatkaa mihin hän jäi Martinan kanssa. HYVÄ STEFAN SINUSTA NYT NÄKYY JO AIKA MIHEN OIKEAT RATKAISUT ELÄMÄSSÄSI .🌹

        Oot säälittävä paskanjauhaja! Martina kerjäsi ilmaiset juhlat ja halusi vaan mainosta itselleen pakottamalla sinne Stefun mukaan. Siinä meni sitten jo överiksi, kun juhlissa notkuivat exä-Eerikäinen ja nyxä. Lasten juhlat on lasten juhlia. Tosin pitkältihän noi tohvelisankarit lapsen tasolla ovatkin. Sikäli sopivat lastenkutsuille...


    • Anonyymi

      En kyllä ymmärrä että lapsen synttäreistä tehdään insta postaus sponsori nimettynä. Olisivat maksaneet pari sataa euroa synttäreistä itse, koska heillä on varaa siihen ja pitäneet synttärit yksityisenä. Turha enää puhua mistään oman yksityisyyden suojaamisesta, koska kaikki tuntuu olevan kaupan. En ymmärrä.

      • Anonyymi

        Vituttaako noin kovasti asia sinua, hyvä asia niin turhat juorut saa vähän totuutta siipien alle.Kaikki on ystäviä ja kavereita keskenään, Stefan ,Hannu,Esko ja Martina .👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vituttaako noin kovasti asia sinua, hyvä asia niin turhat juorut saa vähän totuutta siipien alle.Kaikki on ystäviä ja kavereita keskenään, Stefan ,Hannu,Esko ja Martina .👍

        Martinan ihana onnellinen pieni perhe koolla !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan ihana onnellinen pieni perhe koolla !

        Jos olis Martina tehny abortin niinku monesti ennen tätä mukulaa.


    • Anonyymi

      Upeeta Martina ja Stefan, lapsi tarvitsee molemmat rakastavat vanhemmat elämäänsä.

      • Anonyymi

        Kyllä , mutta tarvitseeko lapsi tämän kaltaista julkisuutta, jossa äiti ja hänen ex:t ja nyxä ovat pääroolissa lapsen omilla synttäreillä.


      • Anonyymi

        Eiköhän ne vanhemmat ole koko ajan ollutkin.
        Martinalle voisi sanoa et viikko 7 päivää Viken kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä , mutta tarvitseeko lapsi tämän kaltaista julkisuutta, jossa äiti ja hänen ex:t ja nyxä ovat pääroolissa lapsen omilla synttäreillä.

        M ja S- lapsensa asiat ei kuulu kellekään kuin heille, joten jättäkää heidät nyt vaan rauhaan.KIITOS .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä , mutta tarvitseeko lapsi tämän kaltaista julkisuutta, jossa äiti ja hänen ex:t ja nyxä ovat pääroolissa lapsen omilla synttäreillä.

        Sulla ei ole mitään perusteita väitteellesi. Itse haterit nostavat päärooliin Martinan ja muut, vaikka nämä samat henkilöt ovat kuvanneet juurikin lasta kavereineen juhlimassa. Saako viha ja kateus pään tosiaan näin sekaisin ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä , mutta tarvitseeko lapsi tämän kaltaista julkisuutta, jossa äiti ja hänen ex:t ja nyxä ovat pääroolissa lapsen omilla synttäreillä.

        Mietis hetki ! Jos kykenet. Kuka nosti nämä synttärit ja muka pääroolin vetäjät esiin ? Niin juuri. Martina stalkkerit eli sinun kaltaisesi tyhjän puhujat ja seiska. Kaikki tämä Martinan ja Stefun omista instoista stalkattuna. Mieti ! Omista instoista, joissa julkaisivat täysin asiallisia ja hyvinkin maltillisia kuvia yhteisen tyttärensä syntymäpäivästä. Ja hyeenat yrittävät parhaansa mukaan vääntää lapsen synttärit jotenkin rumiksi ja ikäviksi ? Kyllä ainoat nolot ja oikeasti sivistymättömät ihmiset on nämä Martinan stalkkerit ja seiska, jotka maalittavat Martinaa jopa lapsen asioihin liittyen. Halveksittavaa touhua, hyi olkoon !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        M ja S- lapsensa asiat ei kuulu kellekään kuin heille, joten jättäkää heidät nyt vaan rauhaan.KIITOS .

        Juuri näin.


    • Anonyymi

      9-vuotiaan lapsen synttärit myyty, upeaa!

      • Anonyymi

        Miten niin myyty?


    • Anonyymi

      Aloittaja kätkee riidanhaluisen aloituksensa näennäiseen sydämellisyyteen. Ehkä sillä, millä muita neuvoo, vois vaikka itse aloittaa. Ihan vaan, että sehän on normaalia, että ihmiset juhlivat lapsen synttäreitä yhdessä eronkin jälkeen, ei mitään erityistä kunniamainintaa ansaitseva.

      • Anonyymi

        Voi nyt olet tulkinnut minua aivan väärin! Kuten tuolla aiemminkin on todettu, se, että vanhemmat pystyvät juhlimaan yhdessä, ei ole mitenkään itsestäänselvää! Miksi emme antaisi kiitosta ja kehuja niille, jotka sen ansaitsevat, kun aihetta on? Martina ja Stefu ovat varmasti joutuneet tekemään työtä eron jälkeen päästäkseen tähän pisteeseen ja on hienoa, että he ovat sen tehneet!

        Maailma olisi paljon parempi paikka, jos ihmisten vilpittömyyttä ei aina epäiltäisi ja nähtäisi riidan haastamista siellä missä sitä ei ole. Jotkut valitettavasti lähtivät tähänkin ketjuun riitaa haastamaan, joten selvästi toiveeni oli ihan tarpeellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi nyt olet tulkinnut minua aivan väärin! Kuten tuolla aiemminkin on todettu, se, että vanhemmat pystyvät juhlimaan yhdessä, ei ole mitenkään itsestäänselvää! Miksi emme antaisi kiitosta ja kehuja niille, jotka sen ansaitsevat, kun aihetta on? Martina ja Stefu ovat varmasti joutuneet tekemään työtä eron jälkeen päästäkseen tähän pisteeseen ja on hienoa, että he ovat sen tehneet!

        Maailma olisi paljon parempi paikka, jos ihmisten vilpittömyyttä ei aina epäiltäisi ja nähtäisi riidan haastamista siellä missä sitä ei ole. Jotkut valitettavasti lähtivät tähänkin ketjuun riitaa haastamaan, joten selvästi toiveeni oli ihan tarpeellinen.

        Onneksi sinä olet selvästi kaiken pahan yläpuolella ja pystyt näin neuvomaan toisia (huonompia ihmisiä)


    • Anonyymi

      Kylläpä tämä aloitukseni herätti tunteita! Ja jotkut ihan keskellä yötä ovat jaksaneet valvoa ja kommentoida aihetta urakalla 🙂

      Ilmeisesti siis tilanne on niin monen mielestä, että Stefu on maksanut juhlat, mutta Martina rahastaa kuitenkin yritystä. Nyt tässä ei ihan joku täsmää tai sitten kykkä jotain on huijattu!

      Ja ilmeisesti monikaan kirjoittajista ei ole itse järjestänyt lapsilleen synttäreitä ja vaikka olisikin, ei ole ainakaan iloinnut niistä eikä varsinkaan jakanut niistä kuvia tai videoita kenellekään, ettei kukaan vaan ajattele, että vanhempi varastaa lapsen juhlat. Ilmeisesti on tapana mököttää taustalla, jottei kukaan luule, että vanhempi voisi aidosti nauttia lapsensa onnesta ja haluta hänelle kaikkea parasta. Sellaisiakin vanhempia kyllä on, mutta ei ilmeisesti kaikkien kirjoittelijoiden joukossa.

      Lisäksi moni tuntuu olevan sitä mieltä, että aikuiset ovat fiksuja, jos he pystyvät viettämään lapsen synttäreitä yhdessä exiensä ja nyksiensä kanssa eron jälkeen. Tämä ei kuitenkaan ilmeisesti koske Martinaa, koska ja jos hån tekee niin, häntä haukutaan. Lisäksi sitten ilmeisesti pitäisi mukaan kutsua kaikki yhden illan jutut ja lyhyemmät suhteet, jos kerta jonkun exän kutsuu 😮 Ilmeisesti joidenkin elämässä kaikki pikasuhteet ja suhteet lapsen toiseen vanhempaan ovat samalla viivalla, se vasta erikoista onkin!

      Lisäksi monen mielestä Martina on holtiton, jos hän vaihtaa kumppania, mutta naurettava, jos hän pysyy väleissä ex-kumppaneiden kanssa. Voisitteko nyt päättää, mikä olisi hyvä?

      Ihmettelen myös sitä, että lapsen äitiä on täällä haukittu valkopesusta ja lapsen hyödyntämisestä omiin tarkoituksiin. Isä ei ole kuitenkaan saanut osaltaan samoja moitteita vaikka on samanlailla ollut juhlissa ja postaillut videoita. Tätäkö on tasa-arvo vuonna 2021?

      Mutta ilmeisesti juhlaväellä oli mukavaa ja ensi vuonna toivottavasti juhlivat pyöreitä vuosia samalla kokoonpanolla ♥️

      • Anonyymi

        Julkisuus ei kuulu alaikäisen elämään.
        Sitä on Aitolehtien vaikea tajuta, kun äly ja ymmärrys ei riitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Julkisuus ei kuulu alaikäisen elämään.
        Sitä on Aitolehtien vaikea tajuta, kun äly ja ymmärrys ei riitä.

        Minusta molempien vanhempien postauksista tai storyistä, joissa tyttö on ollut mukana, ovat välittäneet ylpeyttä ja rakkautta, jota he tuntevat lasta kohtaan. Varmasti he lapsen huoltajina ovat pohtineet, miten ja millaista materiaalia lapsestaan someen laittavat.

        Sen sijaan tällä palstalla tuntuu olevan niitä, jotka haluavat jatkuvasti vetää lapsen mukaan omiin riitoihinsa ja tapa, jolla lapsesta ja erityisesti isän suhtautumisesta lapseen on puhuttu on mielestäni todella törkeää. Siinä ei monella kirjoittelijalla tunnu ymmärrys riittävän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Julkisuus ei kuulu alaikäisen elämään.
        Sitä on Aitolehtien vaikea tajuta, kun äly ja ymmärrys ei riitä.

        Seiskan, gekkosen ja täällä haukkuvien pitäisi se tajuta, eikä mennä ihmisten instoista hakemaan asioita rääpiäkseen niitä lehtien otsikoissa ja keskustelupalstoilla. Ja vielä valikoidusti koska monet monet ihmiset pitävät perhe-elämästään aivan säännöllisiä vlogeja. Monet jopa elättävät sillä itsensä. Niitä on pilvin pimein youtubessa. Mutta kun jotkut, joita jostain syystä vainotaan, laittavat omaan instaansa elämänsä tapahtumia, niin kauhea haloo nimenomaan kiusaamistarkoituksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seiskan, gekkosen ja täällä haukkuvien pitäisi se tajuta, eikä mennä ihmisten instoista hakemaan asioita rääpiäkseen niitä lehtien otsikoissa ja keskustelupalstoilla. Ja vielä valikoidusti koska monet monet ihmiset pitävät perhe-elämästään aivan säännöllisiä vlogeja. Monet jopa elättävät sillä itsensä. Niitä on pilvin pimein youtubessa. Mutta kun jotkut, joita jostain syystä vainotaan, laittavat omaan instaansa elämänsä tapahtumia, niin kauhea haloo nimenomaan kiusaamistarkoituksessa.

        Juuri näin.

        Täällä tunnutaan ajattelevan, että jos Martina ei laita lapsistaan mitään someen, hänen arvellasn olevan huono äiti, joka ei vietä aikaa lastensa kanssa. Sitten jos hän laittaa jotain someen, hän laittaa sen monen mielestä vain omaa itseään pönkittääkseen eikä varsinkaan ylpeyttä lapsistaan saisi näyttää.

        Vai onko se niin, että täällä on riidanhakijoita, joiden mielestä kaikki mitä joku tekee on väärin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seiskan, gekkosen ja täällä haukkuvien pitäisi se tajuta, eikä mennä ihmisten instoista hakemaan asioita rääpiäkseen niitä lehtien otsikoissa ja keskustelupalstoilla. Ja vielä valikoidusti koska monet monet ihmiset pitävät perhe-elämästään aivan säännöllisiä vlogeja. Monet jopa elättävät sillä itsensä. Niitä on pilvin pimein youtubessa. Mutta kun jotkut, joita jostain syystä vainotaan, laittavat omaan instaansa elämänsä tapahtumia, niin kauhea haloo nimenomaan kiusaamistarkoituksessa.

        Sorry, mutta jos laitat instaasi, jolla tuhansia ja tuhansia seuraajia, kuvia lapsistasi ja heidän tekemisistään, niin silloin annat myös luvan riepotella näitä asioita julkisuudessa ja juorupalstoilla. Sinä itse teet tietoisesti valinnan mitä näytät elämästäsi julkisen instan kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sorry, mutta jos laitat instaasi, jolla tuhansia ja tuhansia seuraajia, kuvia lapsistasi ja heidän tekemisistään, niin silloin annat myös luvan riepotella näitä asioita julkisuudessa ja juorupalstoilla. Sinä itse teet tietoisesti valinnan mitä näytät elämästäsi julkisen instan kautta.

        Juuri näin. Omassa instanssani ei ole kuin ystäviäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sorry, mutta jos laitat instaasi, jolla tuhansia ja tuhansia seuraajia, kuvia lapsistasi ja heidän tekemisistään, niin silloin annat myös luvan riepotella näitä asioita julkisuudessa ja juorupalstoilla. Sinä itse teet tietoisesti valinnan mitä näytät elämästäsi julkisen instan kautta.

        Osittain näin on, mutta ei mielestäni ole niin, että jos vanhemmat laittavat kuvia lapsensa hyväntuulisista syntymäpäivistä someen, se oikeuttaisi täällä paasaamaan siitä, kuinka toivottu tai yhdessä suunniteltu lapsi on ollut tms. Jos joku aikuinen on oikeasti sitä mieltä, että tällaista jauhamista ja riepottelua on lapsen osalta ok käydä, niin en ole yhtään ihmeissäni siitä, että kiusaamista kouluissa ja työpaikoilla on niin paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Julkisuus ei kuulu alaikäisen elämään.
        Sitä on Aitolehtien vaikea tajuta, kun äly ja ymmärrys ei riitä.

        Aitolehto myös ,Esko ja Stefan myös, eiks niin. ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aitolehto myös ,Esko ja Stefan myös, eiks niin. ?

        Enemmän postailee kuvia Esko ja Stefan , kuin itse Martina.👍


      • Anonyymi

        Fiksu kommentti👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Julkisuus ei kuulu alaikäisen elämään.
        Sitä on Aitolehtien vaikea tajuta, kun äly ja ymmärrys ei riitä.

        Onko Stefu Aittolehti myös?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Omassa instanssani ei ole kuin ystäviäni.

        Sinä et sillä töitä tee ja et tunnu sometyöstä mitäön tajuavan.


    • Anonyymi

      3 isää ja Baby.
      Mutta oliko yhtään isoisää paikalla?

      • Anonyymi

        Thermanin tyttären isoisä, eli isänsä isä on kuollut. Tämä on ollut Stefanille suuri suru, josta on myös kertonut. Mietipä hiukan mitä kommentoit ja mieti etenkin sitä, mikä on sinun syysi ja miksi tahdot olla sairaalloisen ilkeä ihminen ? Koska käytöksesi ei ole tervettä.


    • Anonyymi

      Aikuisuutta näistä ihmisistä ei löydä hakemallakaan !

      • Anonyymi

        Siksipä he viihtyivätkin lasten kutsuilla!! :D)))))))))))))))))))))))))))))))))))) Siellä sai limua ja munkkeja ja namia ja ilmapalloja. :D))))))))))))


      • Anonyymi

        Huomattavasti enemmän aikuisuutta ja sydämen sivistystä näissä jokaisessa, kuin yhdessäkään Martina stalkkerissa tai mm sevenin toimittajassa !


    • Anonyymi

      Just näin. Aikuistuminen ja kypsyminen tulee onneksi useimpien kohdalle.

      • Anonyymi

        Ei koske ikävä kyllä teitä Martinaa ja perhettään stalkkaavia ja maalittavia hahmoja. Minkäänlaisesta merkkiä kypsyydestä EI käytöksessänne ole näkyvissä.


    • Anonyymi

      Stefu on viisas mies

    • Anonyymi

      Miksi väännetään kuin rumaksi ,jopa lapsen synttäreitä ,ei ja ei minä oksennan.

      • Anonyymi

        Stefu ja Martina palaavat yhteen ja vielä ehtii sen vauvankin vielä yhdessä pyöräyttämään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stefu ja Martina palaavat yhteen ja vielä ehtii sen vauvankin vielä yhdessä pyöräyttämään!

        Annen kommentti 🤭😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annen kommentti 🤭😂😂😂

        Älä pelkää. Kyllä se teidän Sofia saa sen Stefun pitää.


    • Anonyymi

      Liekö kakkuun painettu puolalaisen moukarinheittäjän apina-hormoonia silloin saattaa mieli ailahdella.

    • Anonyymi

      Aloittajan kanssa samaa mieltä, että hyvä, jos ovat väleissä, lapselle parasta!

      Kuka maksoi, niin kaupallinen yhteistyö, mutta Martinan puolelta väärin merkattu. Kakkuun ei riitä yrityksen nimi tägättynä, pitää lisätä ”palvelu saatu tai kaupallinen yhteistyö ”, samoin alekoodin kohdalla. MEN :n mukaan IG storyssa jokainen kuva ja story pitää olla erikseen merkattu.

      • Anonyymi

        Ajattelitko ollenkaan, ehkä kakku oli ostettu ja tekijä tägättu kuvaan


      • Anonyymi

        Niin. Kyseessä ei ollut ehkä se kaupallinen yhteistyö, vaan juhlien järjestäjän halu nostaa esiin tuotteita ja palveluita, joista hän pitää. Martina hallitsee kyllä kaupallisen yhteistyön säännöt.


    • Anonyymi

      Olipa oudot lapsen synttärit. Koristelu oli kuin aikuisten juhlista. Vieraina pyöri sellaisia, mitä ei lapsi itse olisi kutsunut. Sekavaa " juhlimista".

      • Anonyymi

        Sinähän se varsinainen meedio olet.
        Pääset lapsen ajatuksiin ja tiedät ketä hän ei olisi halunnut kutsua juhliinsa.

        Mitään outoa ei yllätyssynttäreillä ollut, ilmapalloja, lasten disco, kakku ja muuta naposteltavaa.


      • Anonyymi

        No nyt on settiä ! Miksi ihmeestä sinä kuvittelet tietäväsi jonkun lapsen toiveet hänen syntymäpäiväjuhliensa osallistujista ? Tai toiveet synttäreiden suhteen ylipäätään ? Olet kyllä harvinaisen hölmö kommentteinesi.


    • Anonyymi

      Eipä olleet lapselle suunnatut juhlat kaverisynttäreistä puhumattakaan. Voivoi.

      • Anonyymi

        Aloitit klo 4:38 . kirjoiti ainakin neljä viestiä peräkkäin, missä sulla oikein noin pahasti mättää. ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitit klo 4:38 . kirjoiti ainakin neljä viestiä peräkkäin, missä sulla oikein noin pahasti mättää. ?

        Enpä ole kirjoittanut kuin yhden kommentin.


    • Anonyymi

      Miksi martina ei anna sofian olla lapsen seurassa? Eihän stepukaan ole kieltänyt martinan seukkuja tapaamasta lasta? Martina esitellyt kuitenkin useamman kuin yhden ehdokkaan. Mitä seuraisi jos stepu kieltäisi martinaa tuomasta rikosepäiltyjä lapsensa lähelle?
      Saakohan eskon ja martinan tytär samanlaiset juhlat? Kai stepu kutsutaan, onhan hän martinan ex? Esko hehkuttaa lastaan ettei tämä jäisi ilman julkisuutta tai tuntisi eriaarvoisuutta martinan ja stepun lasen kanssa.

      • Anonyymi

        Mitä sekoilet, on tytär ollut monet kerrat Hangossa ja Sofian kans yhtä aikaa.Sofia ei välitä tytöstä, koska lasienkilistely on lapsen aikana kieletty.


    • Anonyymi

      Ehkä jätetään tämä asia nyt sikseen, kyseessä on alaikäisen lapsen asiat.

      • Anonyymi

        Näyttää Sofia aiheuttavan nämä tällaiset jutut eli tämän yhden perheen asioihin sekaantumisen eri keskustelupalstoilla. Siis välillisesti. Voi Martina parkaa mihin Stefun tekemisten takia on joutunut elämässään.


      • Anonyymi

        Äläpä jaksa lässyttää, kun olet kaikesta täysin pihalla. Mene takaisin peiton alle ja pysy siellä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttää Sofia aiheuttavan nämä tällaiset jutut eli tämän yhden perheen asioihin sekaantumisen eri keskustelupalstoilla. Siis välillisesti. Voi Martina parkaa mihin Stefun tekemisten takia on joutunut elämässään.

        Juurikin päinvastoin. Stefun ei olisi koskaan pitänyt lyödä vetoa Martinan pokaamisesta, sillä tuon naisenhan olisi varmaan saanut kuka vaan sormia napsauttamalla. Valitettavasti kohdalle osui Stefu. Stefu olisi säästynyt tältä kaikelta 10 vuotta jatkuneelta jahtaamiselta ja vainoamiselta (jatkuu kaiketi ikuisesti), jos ei olisi koskaan tavannut Feikkilehteä. Siitä joutuu nyt kärsimään kaikki Stefun nykyiset ja kenties tulevat naiset. Samoin kaikki Feikkilehden miehet (exät ja nyxät) joutuvat kuulemaan lopun ikäänsä siitä, että koskaan sekosivat Feikkilehden seuraan. Mutta niinhän sitä sanotaan, että tyhmyydestä sakotetaan.


      • Anonyymi

        Juurikin näin !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin päinvastoin. Stefun ei olisi koskaan pitänyt lyödä vetoa Martinan pokaamisesta, sillä tuon naisenhan olisi varmaan saanut kuka vaan sormia napsauttamalla. Valitettavasti kohdalle osui Stefu. Stefu olisi säästynyt tältä kaikelta 10 vuotta jatkuneelta jahtaamiselta ja vainoamiselta (jatkuu kaiketi ikuisesti), jos ei olisi koskaan tavannut Feikkilehteä. Siitä joutuu nyt kärsimään kaikki Stefun nykyiset ja kenties tulevat naiset. Samoin kaikki Feikkilehden miehet (exät ja nyxät) joutuvat kuulemaan lopun ikäänsä siitä, että koskaan sekosivat Feikkilehden seuraan. Mutta niinhän sitä sanotaan, että tyhmyydestä sakotetaan.

        Sinunlaistesi toistakymmentä vuotta vainonneiden mustamaalaajien takia kärsivät ihmiset eniten.


    • Anonyymi

      Ja niin päättyivät lapsen synttärit. Lasten mehuhetki, päättyi ikävästi.

      • Anonyymi

        Ja kaikki vain siksi koska Sofia ei päässyt mukaan. Noin tuhat kirjoitusta koska ollaan siitä niin katkeria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kaikki vain siksi koska Sofia ei päässyt mukaan. Noin tuhat kirjoitusta koska ollaan siitä niin katkeria.

        Pitäköön Sofia oman pentunsa pippaloita rauhassa ja yksin.🐕🍷🍾💃💃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kaikki vain siksi koska Sofia ei päässyt mukaan. Noin tuhat kirjoitusta koska ollaan siitä niin katkeria.

        Kukapa nyt Sofian kanssa haluaisi olla samassa tilassa. Ei ainakaan Martinan lähimmät. Ranenkin asunnon ovella joku oli sanonut että Sofialla ei ole tänne mitään asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukapa nyt Sofian kanssa haluaisi olla samassa tilassa. Ei ainakaan Martinan lähimmät. Ranenkin asunnon ovella joku oli sanonut että Sofialla ei ole tänne mitään asiaa.

        Olipa tämä lähimmäinen päässyt repsahtamaan, onkohan kalja maistunut ja makkara enemmän kuin tarpeeksi.


    • Anonyymi

      Stefu on viisas mies

    • Anonyymi

      Onpa upeaa huomata, että ex-pariskunta pystyy juhlimaan yhdessä yhteisen tyttärensä synttäreitä!

      Täh,onko Martina porsinu myös tälle diilerille?
      Entäs Esko?

    • Anonyymi

      Ikävää kun lapsi ei saanut pyytää kavereitaan juhlimaan vaan tuli aikuisille kisa kuinka tulet nähdyksi ja keräät sympatiaa?

      • Anonyymi

        Tietenkin yllätyssynttäreille vanhemmat kutsuivat ne kaverit. Ja lapsia siellä olikin pääasiassa.


    • Anonyymi

      Pitkästä aikaa kävin lukemassa sevenin naamakirjaa.
      Voi noita kommentteja lapsen synttärijuhlista.
      Ihan samaa settiä ja sanamuotoja kuin täällä ja vielä omalla naamalla varustettuna.

      • Anonyymi

        Katsoin samaa, kyllä on pokkaa


      • Anonyymi

        Oikeinko siellä kommentoijan henkilöllisyys tulee selville?


    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe