Hyvä olkoon sitten niin!

Anonyymi

Minä lopetan sussa roikkumisen ja kiellän ikuisesti kaikki tunteeni sua kohtaan. En tiedä kuka edes olet enää ja jos tulet juttelemaan niin käännän selkäni. Näin sinä tahdot ja niin tahdon nyt minäkin. Otetaan miehestä mittaa ja suurin miehen vastus onkin miehen omat tunteensa. Ne yleensä tahtovat viedä miestä kuin pässiä narusta, mutta minä ne pistän sisälläni ojennukseen ja aloitan puhdistuksen. Jokainen hedelmä joka on mätä tai liittyy sinuun, heiTän variksille.

Hyvästi tuntematon!

107

1619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Heippa! 🙋‍♀️

    • Anonyymi

      Olipas se jämäkkää tekstiä. Oikein statement 💪

    • Anonyymi

      😞😞särjit sydömenit

      • Anonyymi

        Ai oliko sulla jollakin sellainenkin? Kumma kun en ole tajunnut...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai oliko sulla jollakin sellainenkin? Kumma kun en ole tajunnut...

        Sydämeni siis. Piti kirjoittaa.


    • Anonyymi

      Taasko sä mut jätät ja hylkäät? En kyl tiiä miks...tälläkään kertaa.

      • Anonyymi

        En hylkää ketään tärkeää ja merkittävää ihmistä elämässäni. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En hylkää ketään tärkeää ja merkittävää ihmistä elämässäni. :)

        Jatkan, ettet sinä 21:50 kommentoija ole sellainen. :)


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Amen!


      • Mun ensimmäinen poikaystävä oli Jumala siin kun yksin suihkussa. Koin nautinnon Jumalan aikaan saamiseksi.


      • Sellainen ihanuus oli nuorena uskovaisena. Eihän semmosta voi kuin Jumala saavuttaa.


    • Anonyymi

      Uhkailu, näyttämisen halu ym. ei mielestäni kuulu rakkauteen. Ketään ei voi myöskään pakottaa tykkäämään tai rakastamaan. Aidot tunteet kantsii kertoa, ne voi olla molemminpuolisia. En näe kertomiselle esteitä, vain tekosyitä, oli tilanne mikä oli. Ite näkisin asian niin, että varmaan jokaiselle tykästyneelle on hirmu paljon tärkeempää tietää toisen tykkäämisestä kuin esimerkiksi luulo toisen ei-tykkäämisestä tai pelailusta. Vaikka tilanne ei syystä tai toisesta veisi yhteen niin tieto, että joku rakastaa voi silti olla tärkeä.

      • Anonyymi

        Plaa plaa plaa jaksa lukea...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Plaa plaa plaa jaksa lukea...

        Kommentin jaksoit kuitenkin kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentin jaksoit kuitenkin kirjoittaa.

        Joo, mutta kun joku selittää jotain mikä ei liity nyt minuun yhtään niin jaksa kiinnostaa.


    • Anonyymi

      Miksei voi jättää hyvästejä ilman että lyttää toisen. No empä mitään menettänyt.

      • Anonyymi

        Etkö osaa lukea vai missä lytätään joku?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö osaa lukea vai missä lytätään joku?

        Haukkumista on väittää että toisella ei ole sydäntä ja mätä lytttäämistä ihan selvästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haukkumista on väittää että toisella ei ole sydäntä ja mätä lytttäämistä ihan selvästi.

        Aloitus on suunnattu jollekin ja kommentit taas on joltain muulta. Mädät hedelmät tai hedelmät (ei siis mädät!) jotka liittyy häneen heitän variksille. Oliko vielä jotain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus on suunnattu jollekin ja kommentit taas on joltain muulta. Mädät hedelmät tai hedelmät (ei siis mädät!) jotka liittyy häneen heitän variksille. Oliko vielä jotain?

        Mädällä hedelmällä tarkoitit naista sinä se mätä olet kirjoittaisit vähän selvemmin.
        En tiedä kenen sydän särettiin ei ainakaan minun koska minun sydän ei sillä miehellä ole koskaan ollut eikä tule olemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mädällä hedelmällä tarkoitit naista sinä se mätä olet kirjoittaisit vähän selvemmin.
        En tiedä kenen sydän särettiin ei ainakaan minun koska minun sydän ei sillä miehellä ole koskaan ollut eikä tule olemaan.

        "Jokainen hedelmä joka on mätä tai liittyy sinuun"

        Sano minulle missä kohtaa tarkoitan sitä naista mädäksi? Häh?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jokainen hedelmä joka on mätä tai liittyy sinuun"

        Sano minulle missä kohtaa tarkoitan sitä naista mädäksi? Häh?

        Ei ole minun ongelma että olet hölmö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole minun ongelma että olet hölmö.

        Sinä sen itsestäsi sanoit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jokainen hedelmä joka on mätä tai liittyy sinuun"

        Sano minulle missä kohtaa tarkoitan sitä naista mädäksi? Häh?

        Tarkoitat joka kohdassa naista ja erityisesti loukata häntä.
        Itsessäsi on vikaa ja paljon syytä.
        Olet tollo joka luulee, että kiristämällä saat tahtosi lävitse.
        Kaltaistasi en huolisi, vaikka saisin siitä miljoonia varallisuutta.


      • Anonyymi

        Hyvästejä ei ole tarpeellista jättää, koska ihmissuhde ei ollut koskaan normaali kahden ihmisen välinen suhde. "Mitään ei koskaan sovittu, ei edes seuraavaa päivää."
        Asioita tapahtui kuitenkin ja kohde koki monet asiat epämukavana ahdisteluna ja sekaantumisena. Hyvästejä ei ole mahdollista jättää, koska kaikki se minkä uhri tietää,
        on manipuloitu näyttämään joltain muulta kuin asiat oikeasti on.
        Jäljelle jäi vain epäselvyyttä, pilkka naurua tunne, että ei kuulu mihinkään eikä ole oikeutta samoihin asioihin kuin muilla tavallisilla tallaajilla.
        Joku ei saanut koskaan mitään selitystä millekkään tapahtumille.
        Aivan kuin näkymätön luuta, olisi pyyhkinyt kaiken tiehensä.
        Tästäkö olisi hyvä aloittaa uusi sivu, jonkun täysin vieraan ihmisen kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvästejä ei ole tarpeellista jättää, koska ihmissuhde ei ollut koskaan normaali kahden ihmisen välinen suhde. "Mitään ei koskaan sovittu, ei edes seuraavaa päivää."
        Asioita tapahtui kuitenkin ja kohde koki monet asiat epämukavana ahdisteluna ja sekaantumisena. Hyvästejä ei ole mahdollista jättää, koska kaikki se minkä uhri tietää,
        on manipuloitu näyttämään joltain muulta kuin asiat oikeasti on.
        Jäljelle jäi vain epäselvyyttä, pilkka naurua tunne, että ei kuulu mihinkään eikä ole oikeutta samoihin asioihin kuin muilla tavallisilla tallaajilla.
        Joku ei saanut koskaan mitään selitystä millekkään tapahtumille.
        Aivan kuin näkymätön luuta, olisi pyyhkinyt kaiken tiehensä.
        Tästäkö olisi hyvä aloittaa uusi sivu, jonkun täysin vieraan ihmisen kanssa?

        No sitten kysymys:

        Mikset sopinut, esim treffejä?

        Luuletko että on kivaa ja normaalia, että mies vaan jatkaa vahtaamista eikä osoita mitään liikettä naisen suhteen paitsi syöksyy ovesta ulos, kun nainen jotenkin koittaa vuorostaan lähestyä?

        Nainenkin voi kuule turhautua.

        Halusit vaan jonkun passarin joka tekee kaiken just eikä melkein niinkun sinä ajatuksissasi toivot, et ole mitenkään edes aidosti toisesta ja yhdessäolosta kiinnostunut ainoastaan siitä mitä nainen tekee sinun puolestasi.

        Odotat että nainen vääntää naamanilmeensäkkin sinun mieliksi ettei vaan vahingossa olemalla liian hyvällä tuulella heiluta sinun olematonta itsetuntoasi.

        Haluat selvästi ihan erilaisen ihmisen kun minä ja varmasti niitä tuon tyylisiä löytyy kymmenen tusinasta joten lycka till tavalliseen näytelmäpohjaiseen elämääsi, nauti siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitten kysymys:

        Mikset sopinut, esim treffejä?

        Luuletko että on kivaa ja normaalia, että mies vaan jatkaa vahtaamista eikä osoita mitään liikettä naisen suhteen paitsi syöksyy ovesta ulos, kun nainen jotenkin koittaa vuorostaan lähestyä?

        Nainenkin voi kuule turhautua.

        Halusit vaan jonkun passarin joka tekee kaiken just eikä melkein niinkun sinä ajatuksissasi toivot, et ole mitenkään edes aidosti toisesta ja yhdessäolosta kiinnostunut ainoastaan siitä mitä nainen tekee sinun puolestasi.

        Odotat että nainen vääntää naamanilmeensäkkin sinun mieliksi ettei vaan vahingossa olemalla liian hyvällä tuulella heiluta sinun olematonta itsetuntoasi.

        Haluat selvästi ihan erilaisen ihmisen kun minä ja varmasti niitä tuon tyylisiä löytyy kymmenen tusinasta joten lycka till tavalliseen näytelmäpohjaiseen elämääsi, nauti siitä.

        Vittu että ottaa päähän tuo passarin asenne. Mullakin on heikkouksia elämässä ja jos toinen jeesa niin se ole mitään paapomista. Ja sama voi toimi toisinpäin. Joskus se on välittämistä. Ja molemmat pääsee käyttämään vahvuuksiaan.


    • Anonyymi

      Ymmärrän. Aika ajaa suurimmatkin tunteet matalaksi. Älä vihoittele kuitenkaan. Olin vaan yhtä saamaton kuin sinäkin.

      • Anonyymi

        Minä yhtä saamaton kuin sinä? Älä kehtaa ruveta narraamaan! :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä yhtä saamaton kuin sinä? Älä kehtaa ruveta narraamaan! :D

        No mun silmissä olit ja olet :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mun silmissä olit ja olet :)

        Sä et niillä silmilläsi taida nähdä ilman apuja yhtään mitään. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä et niillä silmilläsi taida nähdä ilman apuja yhtään mitään. :D

        Se on kyllä totta. Et kai sä oikeasti ole hän :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kyllä totta. Et kai sä oikeasti ole hän :)

        En tiedä, eikä enää kiinnosta. Kiitos sinun. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, eikä enää kiinnosta. Kiitos sinun. :)

        Ahaa, tuollainen ääni kellossa. Ihan sama. Ei sitten olla ketään enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, tuollainen ääni kellossa. Ihan sama. Ei sitten olla ketään enää.

        No mieti nyt itse mitä ajattelisin jos sinä täällä kirjoittelisit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mieti nyt itse mitä ajattelisin jos sinä täällä kirjoittelisit.

        Et sinä sitten ole hän. Hän ymmärtäisi, olen siitä varma :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä sitten ole hän. Hän ymmärtäisi, olen siitä varma :)

        Ymmärtäisi varmasti, mutta minun tapauksessani kirjoittaminen kertoisi kieroilusta ja valehtelusta. No en luota häneen kyllä enää muutenkaan, kuten ei ikinä olisi kannattanutkaan. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärtäisi varmasti, mutta minun tapauksessani kirjoittaminen kertoisi kieroilusta ja valehtelusta. No en luota häneen kyllä enää muutenkaan, kuten ei ikinä olisi kannattanutkaan. :D

        Ok, ei se osu, etkä sä häneltä oikein kuulostanutkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, ei se osu, etkä sä häneltä oikein kuulostanutkaan.

        Et sinä tiedä miltä minä kuulostan. Et tiedä oikeastaan yhtään mitään. Sinusta tiedän ettei ole kuin harmia. Sellaista jota joutuisi vaan katumaan. :)


      • Anonyymi

        Väärin. Ei sitten tullut mieleesi, että en halua tällä hetkellä parisuhdetta, sotkea elämääni siten vieläkin monin mutkaisemmaksi. Kukaan järkevä ihminen ei sotke itseään, ihmiseen jota ei tunne tarpeeksi. On toki muitakin syitä tusinan verran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä tiedä miltä minä kuulostan. Et tiedä oikeastaan yhtään mitään. Sinusta tiedän ettei ole kuin harmia. Sellaista jota joutuisi vaan katumaan. :)

        sina olet rakas minun puuttuva palanen etkä sille voi mitaan


    • Anonyymi

      Hyssss hysss

    • Anonyymi

      Lappiin menijä! Lähtisin oitis seuraksi. Ota yhteyttä.

      • Anonyymi

        En ole Lappiin menossa, mutta Itämerelle päin kylläkin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole Lappiin menossa, mutta Itämerelle päin kylläkin...

        Eikö maista löydy pantavaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö maista löydy pantavaa?

        Ei sellaista pantavaa jota nyt olen vailla. Puhutaan tuhansista kilometreistä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sellaista pantavaa jota nyt olen vailla. Puhutaan tuhansista kilometreistä!

        Ihan sielläkö asti, missä pippuri kasvaa?


    • Anonyymi

      Olisit pitänyt huolta minunkin tunteista, mutta kun et alentunut!! Et antanut minulle mitään tilaisuutta tunteisiin sinua kohtaan etkä mitään antanut itsestäsi paitsi kyykytystä ja vaatimuksia.

      Mitä helvettiä kuvittelet että saan voimaa elämääni "suhteesta" jossa sinä vain unelmoit ja ajattelet omia tunteitasi??? Olet ihan kakara ja olen kyllästynyt tähän pelleilyyn nyt ja sinun jatkuviin katoamustemppuihisi varsinkin mieti vähän miltä ne tuntuu tyhmä k.pää!

      Sinä tuhosit meidän jutun järkyttävällä kärsimättömyydelläsi ja mustasukkaisilla harhoillasi, nyt saat olla ilman minua sitten IKUISESTI.

      Kohta panen toisen kanssa on jo ehdokas löytynyt.

      Kauan jaksoin sinua odottaa kaikista epäilyistäsi huolimatta, mutta edes hymyäsi en saanut vaan pelkkää vihaa, epäilyä ja syytettä.

      SINÄ petit minut. Kuraperse.

      • Anonyymi

        Niin ja p.s en tosiaan näe yhtään mitään ilman rillejä en erota koiria kadulla pikkulapsista enkä tosiaan pysty katsomaan silmiin normaalisti tai tulkitsemaan ilmeitä kas kun senkin älykääpiö olet vihdoin tajunnut👎

        Tarviin saatana viisteholinssit että näkö olis jotenkin normaali kymmenen metrin matkalla, nyt voit sillä voivotella ettei tarvi katua ettet sanaakaan ole minulle ikinä oma-aloitteisesti sanonut saatika edes tervehtinyt kuten läskiperseisiä sovaritovereitasi joten ei tarvi pelätä, että enään ikinä kuulisit minun ääntäni hiljenen kun hauta sinun suhteesi voit olla varma ja kuolla rauhassa minulta jonkun laihaläskin marimekkofanaatikon kainaloon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja p.s en tosiaan näe yhtään mitään ilman rillejä en erota koiria kadulla pikkulapsista enkä tosiaan pysty katsomaan silmiin normaalisti tai tulkitsemaan ilmeitä kas kun senkin älykääpiö olet vihdoin tajunnut👎

        Tarviin saatana viisteholinssit että näkö olis jotenkin normaali kymmenen metrin matkalla, nyt voit sillä voivotella ettei tarvi katua ettet sanaakaan ole minulle ikinä oma-aloitteisesti sanonut saatika edes tervehtinyt kuten läskiperseisiä sovaritovereitasi joten ei tarvi pelätä, että enään ikinä kuulisit minun ääntäni hiljenen kun hauta sinun suhteesi voit olla varma ja kuolla rauhassa minulta jonkun laihaläskin marimekkofanaatikon kainaloon.

        Nyt on tarinaa 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on tarinaa 😂😂😂

        Niin on, koska minä olen kirjailija ja kirjoitin koronavuonna esikoisromaanini minun ja sen miehen rakkauden tunteen innoittamana.

        Mutta sen tarinan intohimon ruusujen viimeinen hohde katoaa tuhkana ilmaan, kunhan vaan pääsen yhdenkin KAAKELIUUNIN läheisyyteen niin siihen kuolee kaikki.muistotkin meidän väliltä iänkaikkisesti eikä kukaan koskaan tule minua itseäni lukuunottamatta tietämään kuinka paljon sitä tyhmää miestä rakastin!👎🌚

        Johonkin se rakkaus oli laitettava, kun ei muutakaan paikkaa ollut, kun miehen sydämeen ei mahdu MITÄÄN MUUTA KUN HÄN ITSE!!!

        HELLYYDESTÄ EI VOINUT KUIN UNELMOIDA!!!

        Kuulitko??? Toivottavasti kärsit ja haudan partaalla itket yksin kun et minuata välittänyt edes yhden kauniin sanan verran kun minulta niitä tuli kokonainen romaani🌚

        Kiitti siitä kuitenkin, ostan sit timattini itse..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on, koska minä olen kirjailija ja kirjoitin koronavuonna esikoisromaanini minun ja sen miehen rakkauden tunteen innoittamana.

        Mutta sen tarinan intohimon ruusujen viimeinen hohde katoaa tuhkana ilmaan, kunhan vaan pääsen yhdenkin KAAKELIUUNIN läheisyyteen niin siihen kuolee kaikki.muistotkin meidän väliltä iänkaikkisesti eikä kukaan koskaan tule minua itseäni lukuunottamatta tietämään kuinka paljon sitä tyhmää miestä rakastin!👎🌚

        Johonkin se rakkaus oli laitettava, kun ei muutakaan paikkaa ollut, kun miehen sydämeen ei mahdu MITÄÄN MUUTA KUN HÄN ITSE!!!

        HELLYYDESTÄ EI VOINUT KUIN UNELMOIDA!!!

        Kuulitko??? Toivottavasti kärsit ja haudan partaalla itket yksin kun et minuata välittänyt edes yhden kauniin sanan verran kun minulta niitä tuli kokonainen romaani🌚

        Kiitti siitä kuitenkin, ostan sit timattini itse..

        Yhy yhy... mikä sen romaanin nimi on ja joko on julkaistu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhy yhy... mikä sen romaanin nimi on ja joko on julkaistu?

        Nimeä en kerro, julkaistu HELVETISSÄ.

        VOIT MENNÄ SINNE LUKEMAAN SEN, VARMAAN ON AIKAA SULLA LUKEA KAIKKI KIRJAT JOTKA SIELÄ ON JULKAISTU😈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja p.s en tosiaan näe yhtään mitään ilman rillejä en erota koiria kadulla pikkulapsista enkä tosiaan pysty katsomaan silmiin normaalisti tai tulkitsemaan ilmeitä kas kun senkin älykääpiö olet vihdoin tajunnut👎

        Tarviin saatana viisteholinssit että näkö olis jotenkin normaali kymmenen metrin matkalla, nyt voit sillä voivotella ettei tarvi katua ettet sanaakaan ole minulle ikinä oma-aloitteisesti sanonut saatika edes tervehtinyt kuten läskiperseisiä sovaritovereitasi joten ei tarvi pelätä, että enään ikinä kuulisit minun ääntäni hiljenen kun hauta sinun suhteesi voit olla varma ja kuolla rauhassa minulta jonkun laihaläskin marimekkofanaatikon kainaloon.

        Hienoa showhenkistä itsensä kanssa riitelyä mies. Etkö osaa prosessoida omia tunteitasi ilman, että käsikirjoitat jotain yhtä toksista hevonkukkua ns toisten suulla? Tuskin ketään kiinnostaa edes tuota vertaa se, mitä sinä täällä itseksesi mellastat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on tarinaa 😂😂😂

        Paitsi toki näitä tarinankipeitä ”uskon mitä netti sanoo” - tapauksia, jatkoa edelliseen. Fantasiassa elätte sinä tarinankertoja ja elämänvajetta oireileva tonttukansa. Nimenomaan tarinaa, kultapieni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhy yhy... mikä sen romaanin nimi on ja joko on julkaistu?

        Palstapölvästien uunottamisen käsikirja toisena henkilönä esiintymällä. Tadaa.


      • Anonyymi

        Sen verran oikaistaan.!
        Et ei ollut mitään meidän juttua, ei ollut koskaan mitään suhdetta, ei mitään sopimuksia kahden ihmisen välillä. Olit pelkkä lyhytaikainen ihastus, joka karkasi ikkunasta ulos samantien kuin tulikin. Tilaisuuden kyllä annoin puhua ja uskoutua, mutta sinä et ottanut tarjousta vastaan. Minun tunteistanio sinulla ei ole hajuakaan ollut koskaan.
        En kai nyt sikaa säkissä ota, selvempää ei olisi voinnut kertoa ensi merkit:
        Vain ikävyyksiä, ongelmia ja kärsimystä tielleni olisit tuonut!
        Mustasukkainen en ole liioin ollut koskaan sinusta, sillä et koskaan halunnut olla edes ystäväni. Koskaan en valehdellut en pettänyt millään tavoin sinua.
        Kuraperse en ole ollut koskaan, paitsi sairaana.
        Etsippä siis joku toinen, jota kiusata yötä päivää täällä netissä.
        Ja kasva jo aikuiseksi ja opettele elämään itseksesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran oikaistaan.!
        Et ei ollut mitään meidän juttua, ei ollut koskaan mitään suhdetta, ei mitään sopimuksia kahden ihmisen välillä. Olit pelkkä lyhytaikainen ihastus, joka karkasi ikkunasta ulos samantien kuin tulikin. Tilaisuuden kyllä annoin puhua ja uskoutua, mutta sinä et ottanut tarjousta vastaan. Minun tunteistanio sinulla ei ole hajuakaan ollut koskaan.
        En kai nyt sikaa säkissä ota, selvempää ei olisi voinnut kertoa ensi merkit:
        Vain ikävyyksiä, ongelmia ja kärsimystä tielleni olisit tuonut!
        Mustasukkainen en ole liioin ollut koskaan sinusta, sillä et koskaan halunnut olla edes ystäväni. Koskaan en valehdellut en pettänyt millään tavoin sinua.
        Kuraperse en ole ollut koskaan, paitsi sairaana.
        Etsippä siis joku toinen, jota kiusata yötä päivää täällä netissä.
        Ja kasva jo aikuiseksi ja opettele elämään itseksesi.

        "Uskoutua"?? USKOUTUA????

        Että olisi pitänyt madella nöyränä koirana sinun mahtavan auktoriteettisi häpeillen tunnustamaan sinua kohtaan tuntemani alhaiset ja vähäpätöiset tuntemukset??

        Nyt et ole enään yläasteella.

        Ja ihan ajattelit, että olen sika säkissäkin vielä sinuun verrattuna? Joo voin uskoa, että koeajoa olit kärkkymässä ja kiristämässä, luuletko, etten tajunnut? Tajusin kyllä KOKO AJAN, mutta ignoorasin vaatimuksesi aivan tarkoituksella, kun et kerran itse lyönyt mitään korttejasi pöytään etkä panostanut. Huomas kyllä kaikesta millaiseen tasottomaan ja epätoivotyrkkyyn naisseuraan olet tottunut, yök!

        Sinulla ei ole mitään käytöstapoja ja ihan tiedoksi vaan, et ole yhtikäs mitään minuun verrattuna. Kun nimeni loistaa palavin kirjaimin Ikuisuuden Kirjoissa ja mennyttä kauneuttani itketään suloisin muistoin, sinä olet jo unohtunut, korkeintaan pelkkä kaiverrus mauttomassa marmoripaadessa.

        Voit solmia "sopimuksesi" todellakin jonkun kaltaisesi säälittävän itseään myyvän populistin kanssa ja painua sinne missä ruoho näyttää vihreämmältä, sehän on sinun tyylisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Uskoutua"?? USKOUTUA????

        Että olisi pitänyt madella nöyränä koirana sinun mahtavan auktoriteettisi häpeillen tunnustamaan sinua kohtaan tuntemani alhaiset ja vähäpätöiset tuntemukset??

        Nyt et ole enään yläasteella.

        Ja ihan ajattelit, että olen sika säkissäkin vielä sinuun verrattuna? Joo voin uskoa, että koeajoa olit kärkkymässä ja kiristämässä, luuletko, etten tajunnut? Tajusin kyllä KOKO AJAN, mutta ignoorasin vaatimuksesi aivan tarkoituksella, kun et kerran itse lyönyt mitään korttejasi pöytään etkä panostanut. Huomas kyllä kaikesta millaiseen tasottomaan ja epätoivotyrkkyyn naisseuraan olet tottunut, yök!

        Sinulla ei ole mitään käytöstapoja ja ihan tiedoksi vaan, et ole yhtikäs mitään minuun verrattuna. Kun nimeni loistaa palavin kirjaimin Ikuisuuden Kirjoissa ja mennyttä kauneuttani itketään suloisin muistoin, sinä olet jo unohtunut, korkeintaan pelkkä kaiverrus mauttomassa marmoripaadessa.

        Voit solmia "sopimuksesi" todellakin jonkun kaltaisesi säälittävän itseään myyvän populistin kanssa ja painua sinne missä ruoho näyttää vihreämmältä, sehän on sinun tyylisi.

        Laadukasta viihdettä tai sitten ei tämä sinun miehen riitely itsesi kanssa. Jos ja kun ne kyydit jäi saamatta tämän pölinän esikuvalta, niin prosessoi se niin, että sinä olet liian hyvä hänelle tai kenellekään ja pistä rulla taskuun varmaan talteen tms


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on tarinaa 😂😂😂

        Tuossa ei vaan ole mitään hauskaa koska esim. Näköongelmat voi olla todellisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja p.s en tosiaan näe yhtään mitään ilman rillejä en erota koiria kadulla pikkulapsista enkä tosiaan pysty katsomaan silmiin normaalisti tai tulkitsemaan ilmeitä kas kun senkin älykääpiö olet vihdoin tajunnut👎

        Tarviin saatana viisteholinssit että näkö olis jotenkin normaali kymmenen metrin matkalla, nyt voit sillä voivotella ettei tarvi katua ettet sanaakaan ole minulle ikinä oma-aloitteisesti sanonut saatika edes tervehtinyt kuten läskiperseisiä sovaritovereitasi joten ei tarvi pelätä, että enään ikinä kuulisit minun ääntäni hiljenen kun hauta sinun suhteesi voit olla varma ja kuolla rauhassa minulta jonkun laihaläskin marimekkofanaatikon kainaloon.

        Miks ei erota koiria ja lapsia? Mikä on sovaritoveri? Entäs marimekkofanaatikko?


    • Anonyymi

      Menin ihan tolaltani, kun luin tämän ketjun. Tuntuu tosi pahalta lukea tämmöistä tekstiä, niin aloitustekstiä kuin kommenttejakin.

      • Anonyymi

        Sun ei sitten kannata lukea mun esikoisromaania, jos tästä menet jo tolaltasi, niin siitä kyllä sitten menet IHAN RAITEILTASI👍

        #WhoseTheQueenOf Word?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun ei sitten kannata lukea mun esikoisromaania, jos tästä menet jo tolaltasi, niin siitä kyllä sitten menet IHAN RAITEILTASI👍

        #WhoseTheQueenOf Word?

        Parempi on sitte varmaan jättää lukematta. Raiteilla haluan sentään vielä olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi on sitte varmaan jättää lukematta. Raiteilla haluan sentään vielä olla.

        No et ole. Tuhoat myös omat tuntemukset jos et huomaa. Toivottavasti kasaudut. Mistähän päin mahdat olla. Noin karkeasti.


    • Anonyymi

      Pitipäs sattua näin kauniina syyspäivänä vielä. No voi että.

      • Anonyymi

        minulla on hirveä ikava sinua muista se aina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minulla on hirveä ikava sinua muista se aina

        minulla on suurempi ikava kuin sinulla


    • Anonyymi

      Hyvä päätös turha kenessäkään roikkua. 👍

      • Anonyymi

        Näin roikkumalla sä et, saavuta mitään hyvää.
        Sehän on todella tyhmää, jos toisella ei ole tunteita sinun suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin roikkumalla sä et, saavuta mitään hyvää.
        Sehän on todella tyhmää, jos toisella ei ole tunteita sinun suuntaan.

        onhan


    • Anonyymi

      Hyvää joululimpsaa ois tarjolla.

    • Anonyymi

      Nyrjähtäneitä kirjoituksia ,ymmärrettävästi useat yöllä kirjoitettuja..Kyllä naisetkin voisi avautua paremmin ja kertoa tunteistaan miehille.Jos mies on tyhmä ja ei ymmärrä vastata niin thats it! Ei kannata tuhlata ruutia peikkoihin.Naiset on tunneihmisiä enemmän ja korvien kautta tunne menee sydämeen jos ymmärrätte..Auwink👍!

      • Anonyymi

        taalla mina sinua obotan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        taalla mina sinua obotan

        kuule kavele meiban pihalle takaisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuule kavele meiban pihalle takaisin

        tule d rapun ovelle ja soita ovikelloa niin paaset sisään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuule kavele meiban pihalle takaisin

        tule siita ovesta sisaan niin olen siina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tule siita ovesta sisaan niin olen siina

        tule ovesta sisalle niin naet minut sitten siinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tule ovesta sisalle niin naet minut sitten siinä

        kun tulet sisalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tule siita ovesta sisaan niin olen siina

        joo jakaveleret niin pitkaan auoraan kunnes loybat oven josta tulet sisalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tule ovesta sisalle niin naet minut sitten siinä

        joo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo

        soita ovikelloa jos olet etupihalla niin paaset sieltä


      • Anonyymi

        tule huomenna aamulla aikaisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tule huomenna aamulla aikaisin

        ei anna tule huomenna niin aikaisin kun jaksat lahteä ajamaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei anna tule huomenna niin aikaisin kun jaksat lahteä ajamaan

        yhben kerran kun osaat tulla niin sitten sina osaat aina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tule huomenna aamulla aikaisin

        juomenna saa taas tulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        yhben kerran kun osaat tulla niin sitten sina osaat aina

        mene siihen lahelle johonjin yöksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mene siihen lahelle johonjin yöksi

        tulet suoraan sille parkkipaikalle missa lukee tuukkalankylatie 3 d niin olet sitten jo aika lahellä mika auto sulla on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tulet suoraan sille parkkipaikalle missa lukee tuukkalankylatie 3 d niin olet sitten jo aika lahellä mika auto sulla on

        ja huomenna on taas uusi paiva


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juomenna saa taas tulla

        niin saa tulla heti aamusta ja kai sita taytyy taas 7 aikaan lahteä pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tulet suoraan sille parkkipaikalle missa lukee tuukkalankylatie 3 d niin olet sitten jo aika lahellä mika auto sulla on

        minulla ei ole autoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin saa tulla heti aamusta ja kai sita taytyy taas 7 aikaan lahteä pois

        10 saa tulla


    • Anonyymi

      Hmm...Ah kultaseni tunnetpa sinä minua kohtaan niin syvästi.Kiitos siis siitäkin kun säilyin luottamukseltasi sekä aikaaviepältä elämän kaareltasi...

      • Anonyymi

        se on pasi tosi että meiban pitaa nahda ennenkuin me erotaan


      • Anonyymi

        mina en sinua jata missaan mielessa kuule pasi tule junalla olen sinua asemalla vastassa


      • Anonyymi

        ei muuten erota sika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se on pasi tosi että meiban pitaa nahda ennenkuin me erotaan

        saat minun puolestani erota keskenasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        saat minun puolestani erota keskenasi

        joten hei vaan


    • Anonyymi

      Jumalan terve ja siunausta päivääsi.

      • Anonyymi

        hei hei mutta mieti asiaa


      • Anonyymi

        mika nyt toi on


      • Anonyymi

        sama sulle kai me voibaan vielä kirjoitella


      • Anonyymi

        minulla eoi ole sita puhelinta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minulla eoi ole sita puhelinta

        kultakimpaleeni sina olet joten eroa vaan ihan keskenasi vaan


    • Anonyymi

      VIHDOINKIN--------

    • Anonyymi

      Jotenkin kuulostaa just siltä kun tuo kirjoittaja voisi olla tuttuni ja yksi niistä tärkeistä mutta asiat ei vaan toimi. Toivon heidän ymmärtävän koska joskus tilanne on sellainen että siihen ei ole ratkaisua ja se sattuu. Paitsi että ketä itse tarkoitan he myös tuntevat minua vähän ja ovat tärkeitä mulle. Voisin sanoa toisessa paikassa asiat voisivat olla erinomaisen hyvin mutta ei täällä.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2022
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1557
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1458
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1437
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe