seksiasennot

Anonyymi

Kertokaa teidän lempi seksiasento ja lempi seksin harrastus paikka

23

2901

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oon bottomi.
      Minä selällään ruokapöydällä, slingissä tai auton konepellillä.
      Mun jalat joko panomiehen olkapäillä tai slingin lenkeissä.
      Top rynkyttää rajusti persettä , välillä käsittelee mun nännejä, välillä suutelee ja välillä (jos osaa oikein) kuristaa.

      Ja kun hän laukeaa, romahtaa mun päälleni.
      Tietysti toinen vaihtoehto siemennykselle on ulosveto ja roiskiminen mun päälleni.

      Mitään SM juttuja, raiskausfantasiaa tai lyömistä en halua.

    • Anonyymi

      Luonnossa takaa vaimoa. Molempia kiihottaa jos joku vaikka sattuu näkemään.

      • Anonyymi

        Sama


    • Anonyymi

      No okei, itsepähän kysyit... takaapäin, äidin makuuhuoneessa yöllä, kun muut ovat jo nukkumassa. Äiti on polvillan omalla sängyllään, alastomana ja minä hänen takanaan...pidän äitiä lantiolta kiinni ja nussin häntä rajusti takaa... tämä tekee meille molemmille hyvää...

      • Anonyymi

        Laukeeks sisälle


      • Anonyymi

        Tunku näkis


      • Anonyymi

        Tyypillinen spede niuvanniemestä buaahaa


    • Anonyymi

      jos nyt haluut kuulla

      Siskon sängyssä illalla. Sisko ratsastaa ja samalla nuolen äitini pillua. Sitten äiti alkaa ratsastamaan muna perseessä ja sisko tulee naamani päälle että voin nuolla häntä

    • Anonyymi

      olen btm ratsatus on paras saa kaikkein syvimmälle ja pystyy puritelemaan hyvin uuden erektion pepullaan ja jatkaa

      • Anonyymi

        Sama


    • Anonyymi

      Ehdottomasti lahna!

    • Anonyymi

      asennolla ja paikalla ei oo väliä,kunhan se on niin hyvää,että tuntuu taju lähhtevän..pitkäkestoinen,kumpikin nauttii,silloin mahtava laukeeminen on taattu.

      • Anonyymi

        Vain unelmissas onneton eunukki


    • Anonyymi

      Lusikassa ihanaa panna vaimoani kun voin kuvitella ja fantasoida että panekin sen vanhaa kiimaista äitiä, taidan joskus vahingossa kiimoissani kuiskia että nyt anoppi saa vävyltä isoa ja kovaa ennen kuin laukean voimalla,

      • Anonyymi

        Spedellä taas sekottaa buaahaa


    • Anonyymi

      Tykkään siitä kun naisystäväni makaa selällään pöydällä tm sopivalla korkeudella olevalla tasolla ja koukistaa jalkojaan itseään vasten.
      Nautin siitä näystä jo suunnattomasti, kun hänen pillunsa pullottaa riattaan kauniisti reisien välistä siinä asennossa ja siinä on hyvä nuolla ja sormettaa häntä.
      Ja naidessa paras asento myöskin, kiusoittelen häntä yleensä hyvänkin aikaa silittelemällä hänen häpyhuuliaan kalullani ja kiusoittelen myös painamalla hellän kevyesti terskaani hänen klitoristaan vasten jne.
      Ja yhdyntä itsessään on mahtava, hän laittaa jalkansa olkapäilleni ja pystyn tuossa asennossa työntelemään kaluani todella syvälle häneen ja onhan se upea näkykin, kun näkee samalla kalun olevan hänen sisällään häpyhuulten välissä.
      Kyllä sitä vaan ainakin miehen näkökulmasta katsoen tarvitsee myös näitä visuaalisia elämyksiä myöskin. En oikein aina jaksa "kuvitella" asioita ja fyysinen tuntemuskin vaatii asioiden näkemistä joskus tuntuakseen paremmalta.

      • Anonyymi

        Niin ja toinen hyvä asento on myös se, kun pyllistää minulle just pöytää vasten nojaten ja panen häntä takaapäin. Siinäkin on kiva katsella, kun kalu uppoaa pilluun ja samalla kun työntelen, niin voin hyvällä hänen rintojaan tai sitten hieroa klitorista. Klitoriksen hieromisesta yhdynnän aikana hän nauttii ihan mielettömästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja toinen hyvä asento on myös se, kun pyllistää minulle just pöytää vasten nojaten ja panen häntä takaapäin. Siinäkin on kiva katsella, kun kalu uppoaa pilluun ja samalla kun työntelen, niin voin hyvällä hänen rintojaan tai sitten hieroa klitorista. Klitoriksen hieromisesta yhdynnän aikana hän nauttii ihan mielettömästi.

        Samalla voi piereskellä ku pikku sika buaahaa


    • Anonyymi

      Ehdottamasti takaa....
      N38

    • Anonyymi

      Takaa on kiva panna.

    • Anonyymi

      Meillä alkaa 69:llä, saan joskus rouvan laukeamaan jo siihen. Siitä jatkuu yleensä takaapäin hetken aikaa, voi olla että kaadutaan kyljelleen ja jatkan työntöjä. Sitten rouva päälle mistä hän pumppaa niin kauan että laukeaa. Hetken annan rouvan levähtää päälläni samalla hyväillen rintoja, käännän rouvan vatsalleen sängylle parin lantion alle asetetun tyynyn päälle. Siitä sitten takaapäin, jos mennään anaalilla niin nuolen hänet ensin märäksi ja liukkaaksi. Siitä jonkun aikaa pumpaten ja ennen kuin saan niin rouva päälle siten että perse on minuun päin jolloin peppureiän tai pillun näkee ja laukean siihen.

      Tuo on yleisin, toki muitakin tilanteita löytyy.

      • Anonyymi

        Toki spede toki buaahaa


    • Anonyymi

      He­­­i! Ku­­ts­­­um­­­me sinu­t käym­­ään u­­­ude­ss­a chatis­­sa! Meitä on yli mil­­joona! 👉 http://alikuzu.com/H/S5v1H9

    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      2970
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2079
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1852
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe