Omistuspohja on nyky-Suomessakin suurinta teätteria,ensin pilkotaan ja sitten yhdistetään !?
Airiston Helmellä ja MTV rahoitus-ja omistuspojalla suurtaeroa, mutta ei KRP:tä kiinosta !?
20
592
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka eli 1990 luvun lamanaikaa ja yritystenkin toimintaa, oli vain Karttaakon laki, kaikkea sai tehdä mutta ei kiinnijäädä joka harvinaista !?
Pankit oli liemessä ja poliisi poliittinen kermankanssa joten apua oli turha odottaa ja häpeä pyytää !? - Anonyymi
Minäkään en syö enään lääkkeitäni. . .
- Anonyymi
Se on hyvä,että sinusta höpöttäjästä päästään eroon,rauha muistollesi !?
En tiennytkään hakkeruuttasi,joten läpimeno vaarassa !?
- Anonyymi
Verottajalta on aikojasitten kadonnut MTV3 omistajapohjan rahoitus omistjavahto sekamelskassa, no ei tosin ole ainoa vekkuli !?
- Anonyymi
Omistus suhdevaihtuu määräajoin ja pöytä puhdistuu, ei ammatihajoittajilta !?
- Anonyymi
Olisi aika selvittää IRR ja Alffa TV:n kytkentä ja mahdollinen poliittinen ja Jenkki yhteys !?
Oli komeasti YT neuvottelutkin, jossa vain saatiiin eronnut rouva pois johdon pyynnöstä !?
- Anonyymi
MTV;nki sukkulointi omistajilla on vai pöydän puhdistamista verottajalta, syön melkein hatullisen sitä jos ei löytyisi !?
Mitä puhtauteen tulee sitä Venäläiset Suomessa jo yli60 vuotta tehneet maakaasulla ja Ydinvoimalla !?- Anonyymi
MTV rajoittajia löytyy veronkierto valtioista, olisi täysin ihme jos ei ½?
MTV:llä on kiire pistää valehtelutkin kunniaan,Sauli Niinistön hahmossa !?
- Anonyymi
Aikanaan itse jouduin LVV verotarkastukseen ja siitä löytyi 30 mk virhe, kun vähennys oli väärällä katekorialla !?
Tarkastaja kertoi myös , että tarkastuksen takana on Mäntsäläm kunta ja paikallinen verotoimisto !? Pitkän yrittämisen jälkeen ja tarkastusen oli 6 v. jälkeen lopetettava vaimon osuus kun poistettiin !? - Anonyymi
Ei muuta kuin MTV3 perusteelliseen verotarkastukseen,rahoituksineen ja komeasti tankeilla sisään !?
- Anonyymi
Hakkeri poisti heti kirjoituksen,oikeusko,epädemokraattisessa mediassa !?
- Anonyymi
MTV;n omistushistoria niin sekava ja rahoitus, että siinä Airiston helmikin kalpenee !?
- Anonyymi
Suomi ei ole oikeiston vallankaappauksen jälkeen paljon muuttunut, eletään kuin säätyaikaa verottajallekkin, olis mukava tietää verotakastajien ja johdon valinta perusteet !?
- Anonyymi
Suomen valtio vielä antaa tukiaisia Olikarkkien rahoittamaan propakanda yhtiöön, ilman kansankaan tukea !?
- Anonyymi
Jos MTV:n enemistö osakehistoriaa tutkii, niin linnankundejakin löytyy ja siltä väistelleet !?
- Anonyymi
Kyllä verohallinnon ja supon pitää tietää, mutta taitavat olla itse samassaporukassa, eihän itsenäisyys historiaammekaan opeteta niin kuin pitää yliopistossakaan !?
- Anonyymi
Miksi ei MTV julkista omistaja luetteloansa , niin nähtäi montako olikarkkiarahojaan uittanut veroparatiiseistakin, veikkaan että kymmeniä !?
Toinen hyväkäs on takuulla Alfa TV !? - Anonyymi
Sehän oli jo selvä kysyessäki, ei sitä julkaista kui valehtelia Saulin vaalirahoitustakaan ,
jolla häpäistiin demokratia !? - Anonyymi
MTV on salaseura ja siksijää, verottajaltakin, vain ammatinharjoittajat ja perheyritykset verottajan ruokaa !?
- Anonyymi
Suomessa asuu vaijennettu kansa, sekö jatkuvan kouluyuksenkin tulos , vain omakehu on puolustus !?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831449Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671235Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191204Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041009Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134936Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 78791