Possut rules! Ilaav pipsa-possu, ja häne pikku veljänsä ja serkkunsa, ja isosän isäänsä :D

Anonyymi

Ja musa soi. Se, joka turhautuu possujen juruille, voi ihan rauhassa turhautua, ja poistua palstalta.Olen vain huolissani, että miten käy possujen, kun joulu lähestyy :)

yha_musa_soi

1

Wondadog
22 min
"Ymmärrän tosi hyvin jos oot turhautunut tyyliini.

Olen arvostavaan sävyyn sanonut useaan otteeseen että täällä on paljon hyvää kommentointia yhtiöistä. Olen todennut että itselläni on harvoin ja vähän lisäarvoa siihen annettavana.

Ajattelen että minulla on oma ekologinen lokeroni jossa kilpailu on vähäisempää kuin yhtiöanalyysissa.

Uskon että vain aika näyttää onko kirjoitteluni arvokasta vai ei.

Pörssissä on menneisyydessä ollut joitakin hetkiä jolloin kaikki mikä mahdollisesti on vetänyt ihmisiä ostotoimeksiantojen tekemisestä yleisten pohdintojen pariin on ollut hyväksi.

Pörssissä on menneisyydessä ollut myös hetkiä jolloin kaikki höpinä joka on vienyt ajatuksia pois ostotoimeksiantojen tekemisestä on ollut haitallista."

2

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voiko enempää tulla enää kirjoitusvirheitä yhteen viestiin? :D Ei.

häne
      veljänsä
      isosän = isoisän :D
      pilkuista nyt puhumattakaan

ps. joku varmasti ajattelee, "jos tuolla ei ole luki-, kirjoitus- ja ymmärryshäiriö, niin ei kenellekään" :D Uskokaa pois, ei ole ei. Sen sijaan olen "taiteilija-sielu" asioissa, joissa ei ole niin nöpö nuukaa, ja tarvittaessa kirjanpidon tarkistuskone, jos niin tarttis, harvoin vain tarttis :D
      Äitini opetti minulle jo lapsena, keskity isoihin asioihin, jolla on jotain merkitystä, luo suunnitelma kaikkeen tekemiseen, niin että se suunnitelma tulee teoiksi selkärangasta käsin, näin vältyt turhalta stressiltä, ja turhalta työltä. Liian moni ihminen stressaa turhaa , ja tekevät hulluna turhaa työtä joidenkin pikkuasioiden kanssa, ja samalla isot asiat valuu huomaamatta ohi. Strategisen ajattelun tärkeyttä äiti painotti, johtuen hänen kiinnostuksesta sotahistoriaan. Hän selitti lapsille hyvinkin selkeäsanaisesti, mitä strategia on, mihin se tähtää, ja kuinka kirkas ja hyvin laadittu strategia kaikessa toiminnassa pyyhkii kaiken turhan pois sotkemasta. Ja enempää hän ei olisi voinut olla oikeassa. Elämä on on osoittanut sen.

• Anonyymi

Vielä kun osaisit tehdä suunnitelman ilman ulkopuolista avustusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      120
      2238
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      418
      2140
    3. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      97
      1176
    4. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      13
      958
    5. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      34
      780
    6. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      44
      774
    7. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      109
      756
    8. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      14
      740
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      166
      706
    10. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      32
      669
    Aihe