Olet arkeni valo,
päivieni lämmin kesätuuli,
sydämeni vahvempi syke.
Katson sinua mielelläni,
vaivihkaa, suoraan tai sivusta.
Näytät aina kauniilta,
hehkeältä ja haluttavalta.
Voisin suudella huuliasi,
niitä runsaita muodokkaita,
tuntea ihosi lämmön huulillani.
Kun vain antaisit kokea sen.
Näet silmieni hehkun,
kuulet ääneni pehmeyden,
tunnet jo muutenkin,
mietteet miehen tutun,
sinusta vielä haaveilevan.
Ojentaisit kätesi mulle,
piirtäisin sydämen sulle,
merkiksi tunteen vahvan,
vuosia jo monia kestävän.
Olet sydämeni nainen,
minä ilman sua vajavainen.
Snowman 2021
Sinulle, kaunokainen
61
1523
Vastaukset
- Anonyymi
Rakastan Sinua. Olet sydämeni valittu. Ja olen myös vajavainen ilman Sinua.
- Anonyymi
Nimeni ei ala ässällä,
joskus kaupan kassalla,
kynääni vauhdilla pyyhkäisten,
kuin Zorro merkkini viiltäen.
- Anonyymi
Niin kaunista ja nättiä.
- Anonyymi
Joo pidä se mäntsälän eukkos.
- Anonyymi
Mäntsälä ei ole mielessäin,
paikka on pohjoisessa päin.
Urpoksi vain haukutaan,
eikö mies tuntea runoilla saa?
Tuota naista pitkään katsellut,
lähelle viereen vain tahtonut.
En sika hälle koskaan voisi olla,
siksi herkästi runoilen suosiolla.
Snowman 2021
- Anonyymi
Ratsumies on lumimies?
- Anonyymi
Urpo joka kuvittelee liikoja itsestään. Sama tyyppi.
- Anonyymi
Yksi mies kyllä katsoi ohimennen eilen työpaikalla. Se katse osui ja toi hymyn, pelasti päiväni. Ja näitähän meillä on ollut jo kauan.
- Anonyymi
No sinä et ole mitään töitä mennyt edes tekemään ainoastaan miehiä iskemään. Näkee sen jo videostakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sinä et ole mitään töitä mennyt edes tekemään ainoastaan miehiä iskemään. Näkee sen jo videostakin.
No ei ole vielä perille mennyt?
Viestisi taitaa mennä eteenpäin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ole vielä perille mennyt?
Viestisi taitaa mennä eteenpäin.Työterveyspsykologi voi olla yksi varteenotettava vaihtoehto hänelle.
- Anonyymi
Taisi olla mulle? ;)
- Anonyymi
Ehkä oli, ehkä ei.
Se riippuu kuka oot,
missä ja mihin meet?
Snowman 2021
- Anonyymi
Et pitänyt lupausta. Enää 3 kk ja pukki on sit pahana...
https://youtu.be/gset79KMmt0- Anonyymi
Lupauksia on monia,
hänelle kerran lupasin somia,
kirjoitukset kerrasta lopettaa,
vaan pakko oli ulos purkaa...
Snowman 2021 - Anonyymi
Kaunis biisi. And they lived ever happily😊.
Snowman
- Anonyymi
Nainen eka rivistä jo tunnistaa,
jos tänne vain tulla osaa.
Lumiukon ennalta jo tuntee,
katseet meillä usein kohtailee.
Hänelle suosiota voin osoittaa,
ilman taputuksia hymyä leiskauttaa.
Tulisi kerran lähelle avoimena,
antaisin sanojen sydämen virrata.
Snowman 2021- Anonyymi
Kiitos.
- Anonyymi
Jessus...😂
- Anonyymi
Aika suloista runoilua. Laita tämä hänelle suoraan🤨
- Anonyymi
Ei se uskalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se uskalla.
Uskaltaisit vaan, hän olisi otettu...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskaltaisit vaan, hän olisi otettu...
Toivottavasti niin. Meillä on hiukan kompleksinen kommunikaatio, joten satavarma vastaanotosta en ole.
Snowman 2021 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti niin. Meillä on hiukan kompleksinen kommunikaatio, joten satavarma vastaanotosta en ole.
Snowman 2021Kirjoittamisen taito sinulla on ja rohkeutta. Kompleksit aukeaa varmasti. Onnea toivon sinulle hymyn saattelemana.
- Anonyymi
Kuinka pohjoiseen menee? :)
- Anonyymi
65°N ja hilikut päälle.
Snowman 2021
- Anonyymi
Tuntuu tyhmältä kaipailla ja kirjoitella siitä palstalle.
Silti teen niin, koska on liian vaikea sanoa kaikkea hänelle face to face. En ole ujo tai arka, mutta en voi sanoa niitä hänelle yllättäen. Koska en halua horjuttaa tai ahdistaa häntä avautumisellani. En mutkistaa meidän jo valmiiksi hiukan kompleksisia välejä, vain koska minä haluan. Silti haluan hänet, haluan avautua hänelle ja tuntea hänet paremmin. Koska välitän hänestä paljon. Ja enemmänkin.
On tämä mutkikasta, vai itsekö teen siitä mutkikasta?
-Jaska Jokunen- Anonyymi
Voi kuule Jaska Jokunen, sua kaipaa kai jokunen!
Täällä palstalla kai haikailet jonkun oikean perään, mutta luulen, että sua haikailee täällä joku joka ei kunnolla oikeasti tunne sua. On ihastunut sun kirjoitustsitoihin, tunteviinaivoihin ja veneesi airoihin. - Anonyymi
Taidat itse tehdä tästä mutkikasta. Jotenkin haluaa varjella toista vaikka tietää sydämessään olevan hänelle hyvä. Kummallinen tämä ihmisen mieli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kuule Jaska Jokunen, sua kaipaa kai jokunen!
Täällä palstalla kai haikailet jonkun oikean perään, mutta luulen, että sua haikailee täällä joku joka ei kunnolla oikeasti tunne sua. On ihastunut sun kirjoitustsitoihin, tunteviinaivoihin ja veneesi airoihin.Sepä se Jaskan dilemma onkin: Se jota Jaska eniten kaipaa, tietää sen muttei näytä sitä. Joko torjuu vaieten, tai sitten ei tiedä mitä sanoa mulle. Kaipaamani nainen on fiksu, mutta piilottaa sen monilta. Ei minulta tosin... Ei pitäisi pelätä, tuntee jo minut. Voin olla riesa, mutten ikinä hänelle vaara. Miksi olisinkaan? Satuttaisin vain omaa sydäntäni, jossa hän on majaillut jo muutaman vuoden...
Jaska J. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepä se Jaskan dilemma onkin: Se jota Jaska eniten kaipaa, tietää sen muttei näytä sitä. Joko torjuu vaieten, tai sitten ei tiedä mitä sanoa mulle. Kaipaamani nainen on fiksu, mutta piilottaa sen monilta. Ei minulta tosin... Ei pitäisi pelätä, tuntee jo minut. Voin olla riesa, mutten ikinä hänelle vaara. Miksi olisinkaan? Satuttaisin vain omaa sydäntäni, jossa hän on majaillut jo muutaman vuoden...
Jaska J.No olis jo sanonut jos live elämässä tunnette. Menee hyvä Jaska hukkaan, kun tänne kaipailee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No olis jo sanonut jos live elämässä tunnette. Menee hyvä Jaska hukkaan, kun tänne kaipailee.
Jaskalla riittää kyllä ottajia, ei siitä tarvitse huolehtia..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaskalla riittää kyllä ottajia, ei siitä tarvitse huolehtia..
Varmasti riittää ottajia! Minäkin ja ihan oikeasti! Joskus luin kaikki mitä löysin Jaskan kirjoitukset ja ajattelisin, että ihana!
Tiedän muutaman ihmisen täältä live elämässä, mutta koska he asuvat eri puolella suomea, eikä nähdä tai tunneta paremmin, niin luulen että vaikka Jaska sattuisi olemaan live elämän ihminen jota haluaisin, ei hän kuitenkaan tiedä, että voisin oikeasti haluta hänet, vaan kaipailee jotain todellisempaa oikeaa tyyppiä jota näkee päivittäin töissä tai jotain… en tiedä.
Mutta, törkeen hyvin Jaska sä kirjoitat! Menee hyvä Jaska hukkaan, jos haaveilet jostain päivittäin tai viikottain tapaamasta henkilöstä, jonka kanssa juttu ei etene. Ottajia olisi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti riittää ottajia! Minäkin ja ihan oikeasti! Joskus luin kaikki mitä löysin Jaskan kirjoitukset ja ajattelisin, että ihana!
Tiedän muutaman ihmisen täältä live elämässä, mutta koska he asuvat eri puolella suomea, eikä nähdä tai tunneta paremmin, niin luulen että vaikka Jaska sattuisi olemaan live elämän ihminen jota haluaisin, ei hän kuitenkaan tiedä, että voisin oikeasti haluta hänet, vaan kaipailee jotain todellisempaa oikeaa tyyppiä jota näkee päivittäin töissä tai jotain… en tiedä.
Mutta, törkeen hyvin Jaska sä kirjoitat! Menee hyvä Jaska hukkaan, jos haaveilet jostain päivittäin tai viikottain tapaamasta henkilöstä, jonka kanssa juttu ei etene. Ottajia olisi!Tuo se hivelee Jaskan vaurioitunutta itsetuntoa varmasti... ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo se hivelee Jaskan vaurioitunutta itsetuntoa varmasti... ;)
Voi ei menikö nuolemisen puolelle, eipä siinä Jaska sen kaiken hivelyn ja nuolemisen ansaitsee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ei menikö nuolemisen puolelle, eipä siinä Jaska sen kaiken hivelyn ja nuolemisen ansaitsee.
Älkääs nyt. Poskia kuumottaa jo😊
-Jaska J. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkääs nyt. Poskia kuumottaa jo😊
-Jaska J.Ei tarvii teititellä, minä se tässä vain 😊, vaikka muutkin sinut haluaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvii teititellä, minä se tässä vain 😊, vaikka muutkin sinut haluaisi.
Sinä, joka olet paljon kirjoitellut aloituksiini? 😊
-Jaska J. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä, joka olet paljon kirjoitellut aloituksiini? 😊
-Jaska J.🤔 en tiedä… siis jos olet muita kuin Jaska aloituksia tehnyt olen saattanut jotain kirjoittaa.
Jaska teksteihin olen 1-2 viestiä laittanut ja ne on ollut… Hmm hassuja tai keveitä ja tietenkin nuoleskelevia😅( koska teki mieli). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤔 en tiedä… siis jos olet muita kuin Jaska aloituksia tehnyt olen saattanut jotain kirjoittaa.
Jaska teksteihin olen 1-2 viestiä laittanut ja ne on ollut… Hmm hassuja tai keveitä ja tietenkin nuoleskelevia😅( koska teki mieli).Olen ehkä kirjoittanut muitakin aloituksia, mutta suurimman osan Jaskana. Osaatko sanoa mihin aloituksiin olet viestinyt? Haulla löytyy jo muutama Jaska Jokusen aloitus. Olen purkanut ajatusteni tulvaa tänne, ettei koko pato murru. Palsta toimii mulle ikäänkuin tulvauomana.
-Jaska J. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ehkä kirjoittanut muitakin aloituksia, mutta suurimman osan Jaskana. Osaatko sanoa mihin aloituksiin olet viestinyt? Haulla löytyy jo muutama Jaska Jokusen aloitus. Olen purkanut ajatusteni tulvaa tänne, ettei koko pato murru. Palsta toimii mulle ikäänkuin tulvauomana.
-Jaska J.”Se nainen oli palannut Jaskan elämään monella tapaa. Ja se kaikki oli tuntunut Jaskasta niin oikealta. Puuttui vain se, että tuo nainen tulisi oikeasti Jaskan lähelle. Kosketukselle, iholle, huulille, sormille... Iholle. Sitä hän kaipasi, naisen kosketusta ihollaan. Naisen, joka pelkällä hipaisulla saisi Jaskan värähtämään, joka paikasta. Hitto, Jaska mietti.”
Ja HITTO minä mietin, sillä noin taitavasti näpäileville sormille minä haluaisin, eikä minulla ole punaisia hiuksia, vaikka eräänlaisessa tilanteessa Jaska on istunut vieressäni jo vuodesta 2015 asti😅 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Se nainen oli palannut Jaskan elämään monella tapaa. Ja se kaikki oli tuntunut Jaskasta niin oikealta. Puuttui vain se, että tuo nainen tulisi oikeasti Jaskan lähelle. Kosketukselle, iholle, huulille, sormille... Iholle. Sitä hän kaipasi, naisen kosketusta ihollaan. Naisen, joka pelkällä hipaisulla saisi Jaskan värähtämään, joka paikasta. Hitto, Jaska mietti.”
Ja HITTO minä mietin, sillä noin taitavasti näpäileville sormille minä haluaisin, eikä minulla ole punaisia hiuksia, vaikka eräänlaisessa tilanteessa Jaska on istunut vieressäni jo vuodesta 2015 asti😅Lisään vielä…
” Kirjoitat poikkeuksellisen kauniisti, oon lukenut sun juttuja 😊 Täytyy olla ihana sydän ja ihanat silmät joilla maailmaa katselee, että saa itsestään sellaista ulos.”
Lainaus on jonkin toisen kirjoittama, mutta noin itsekkin sinusta ajattelen, osuvasti sanottu!
…kyllä nyt on menossa sydämellinen Jaska vuolaasti pursuavine uomineen hukkaan… ota joku muu, tai kerää rohkeutesi... ota pakit vastaan ja sitten otat jonkun muun ihanan naisen, vaikka minut😄…voin seistä jonossa ensimmäisenä 😉
Jos se teidän live juttu olisi enemmän kuin haaveilua, olisi se jo sun taidoilla konkretisoitunut. Rohkeutta Jaska, olet super! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään vielä…
” Kirjoitat poikkeuksellisen kauniisti, oon lukenut sun juttuja 😊 Täytyy olla ihana sydän ja ihanat silmät joilla maailmaa katselee, että saa itsestään sellaista ulos.”
Lainaus on jonkin toisen kirjoittama, mutta noin itsekkin sinusta ajattelen, osuvasti sanottu!
…kyllä nyt on menossa sydämellinen Jaska vuolaasti pursuavine uomineen hukkaan… ota joku muu, tai kerää rohkeutesi... ota pakit vastaan ja sitten otat jonkun muun ihanan naisen, vaikka minut😄…voin seistä jonossa ensimmäisenä 😉
Jos se teidän live juttu olisi enemmän kuin haaveilua, olisi se jo sun taidoilla konkretisoitunut. Rohkeutta Jaska, olet super!Ja vielä
https://sites.google.com/site/lastendvd/kuvat/tenavat_olet_hyva_mies_jaska_jokunen_dvd.jpg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään vielä…
Jos se teidän live juttu olisi enemmän kuin haaveilua, olisi se jo sun taidoilla konkretisoitunut. Rohkeutta Jaska, olet super!Ohoh. Nyt meni Jaskakin sanattomaksi...😶😊😜
Olen näitä kirjoitellut myös hänelle, jotta näkisi minusta ne puolet, jotka jäävät arjessa piiloon. Toki voisin osoittaa niitä jollekin toiselle, joka herättää ne minussa esiin hänen tapaan... Mikään ei silti ole poissuljettua😉
-Jaska Jokunen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohoh. Nyt meni Jaskakin sanattomaksi...😶😊😜
Olen näitä kirjoitellut myös hänelle, jotta näkisi minusta ne puolet, jotka jäävät arjessa piiloon. Toki voisin osoittaa niitä jollekin toiselle, joka herättää ne minussa esiin hänen tapaan... Mikään ei silti ole poissuljettua😉
-Jaska JokunenMeillä kaikilla on sama tarve rakastaa ja tulla rakastetuksi. Sen tarpeen kanssa toki sydän etsii omaansa ja tunteet kohdetta tulla vastaan otetuksi. Tuollainen haaveilija sydän kun sinulla on tietenkin kiinnittyy yhteen… olen samanlainen😊. Haaveet voi kantaa joitakin aikoja, mutta kyllä lopulta jokainen haluaa kokea vastavuoroisuuden konkreettisesti.
Antaa ja saada. Jaska saada…mieti 😀 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Se nainen oli palannut Jaskan elämään monella tapaa. Ja se kaikki oli tuntunut Jaskasta niin oikealta. Puuttui vain se, että tuo nainen tulisi oikeasti Jaskan lähelle. Kosketukselle, iholle, huulille, sormille... Iholle. Sitä hän kaipasi, naisen kosketusta ihollaan. Naisen, joka pelkällä hipaisulla saisi Jaskan värähtämään, joka paikasta. Hitto, Jaska mietti.”
Ja HITTO minä mietin, sillä noin taitavasti näpäileville sormille minä haluaisin, eikä minulla ole punaisia hiuksia, vaikka eräänlaisessa tilanteessa Jaska on istunut vieressäni jo vuodesta 2015 asti😅"vaikka eräänlaisessa tilanteessa Jaska on istunut vieressäni jo vuodesta 2015 asti😅"
Mikä on muuten tuo eräänlainen tilanne? Uteliaisuus pisti kysymään, kun Jaska nyt hiukan utelias sattuu olemaan....
-Jaska J. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ehkä kirjoittanut muitakin aloituksia, mutta suurimman osan Jaskana. Osaatko sanoa mihin aloituksiin olet viestinyt? Haulla löytyy jo muutama Jaska Jokusen aloitus. Olen purkanut ajatusteni tulvaa tänne, ettei koko pato murru. Palsta toimii mulle ikäänkuin tulvauomana.
-Jaska J.Moi, Olen kirjoitellut tällä palstalla vähän ja ollut välillä pitkäänkin lukematta. Jos näen oman kirjoituksen, tunnistan sen varmuudella, mutta en muista mitä ja mihin on tullut anonyyminä viestitettyä.
Ymmärrän sun tilanteen paremmin kuin hyvin! Olen ollut muutama vuosi sitten samanlaisessa pinteessä… silloin tuli paljon vuodatettua suomi24 tunteita.
Tänne vuodatuksessa on puolensa. Palstalla tulleet vastaukset saattavat lietsoa ihastusta, joka muuten hiipuisi ajan kuluessa. Kuvittelu, tunteet ja varsinkin toiveet voi olla melkoinen soppa, jos sitä alkaa palstalla lämmittelemään.
Ei sitä ihastusta hetkessä toiseen vaihdeta, varsinkin jos näette viikottain. Aikaa kuitenkin kuluu ja se on epätietoisuudessa kuluttavaa, kannataa pitää itsensä puolta ja ottaa asioista selvää... minä otin ja poks👌 se ihastus hävisi ilmaan, kuin saippuakupla🧼. Ihmettelin miten helppo mun oli jättää kahden vuoden ihastus taakse, kun olin keskustellut asiasta ihastukseni kanssa. Onhan se hieman kiusallista, mutta myös helpottavaa lopulta kuitenkin.
…tietenkin rupesin miettimään, että palstalla on ihania kaipaavia ihmisiä ja rupesin muutamien tosielämän sattumusten kautta kaipailemaan erästä.
Vastaan sulle huomenna alempaan viestiin mun Jaska yhteyksistä😋
Terv.nimimerkillä: ensimmäisenä jonossa😅 Anonyymi kirjoitti:
"vaikka eräänlaisessa tilanteessa Jaska on istunut vieressäni jo vuodesta 2015 asti😅"
Mikä on muuten tuo eräänlainen tilanne? Uteliaisuus pisti kysymään, kun Jaska nyt hiukan utelias sattuu olemaan....
-Jaska J.Jos olisit hän, et ehkä kyselisi mun Jaska yhteyksiä. Tietäisit, että olen huono käyttämään somea ja mulla on ollut Facebookin profiilikuvana Tenavat elokuvan kuva, jossa leikisti istun Jaskan vieressä. Tosi lähellä☺️
Nimimerkkillä: sensimmäisenä jonossa oleva😅
- Anonyymi
Jaska jokunen, snowman ja ratsumies on sama seppä? Poistui kysymys mikä ei sopinut...
- Anonyymi
Kommentoin itseään koskettavaan ketjuun.
Loput on vain arvailua. Muiden kirjoittajien persooniin en ota kantaa. Voivat olla yksi ja sama, tai ihan eri tyyppejä.
-Jaska J. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommentoin itseään koskettavaan ketjuun.
Loput on vain arvailua. Muiden kirjoittajien persooniin en ota kantaa. Voivat olla yksi ja sama, tai ihan eri tyyppejä.
-Jaska J.Sitten haikailette suurella todennäköisyydellä saman naisen perään. Kuka sitten on Maisa kun tämä kaipaamasi nainen punertavin hiuksin on S?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten haikailette suurella todennäköisyydellä saman naisen perään. Kuka sitten on Maisa kun tämä kaipaamasi nainen punertavin hiuksin on S?
Maisa on joko punatukkaisen toinen olemus, se puhuva, tai sitten ihan toinen nainen. Jaskan ajatuksen kulku menee omia reittejään, ei siihen suoraa vastausta ole.
-Jaska Jokunen- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maisa on joko punatukkaisen toinen olemus, se puhuva, tai sitten ihan toinen nainen. Jaskan ajatuksen kulku menee omia reittejään, ei siihen suoraa vastausta ole.
-Jaska Jokunen-Pidät Siitä Punatukkaisesta muttet Maisasta joten haluat naisesi mykkänä? Onhan se mukava kun ei puhu ja valita :)
Jos sukeltaa syvemmälle asiaan niin pidät hänestä sekä ystävänä (Maisa) että naisena joka olisi sinulle enemmän (S***). Suoraa vastausta ei tietenkään löydy kuvittellisiin tilanteisiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidät Siitä Punatukkaisesta muttet Maisasta joten haluat naisesi mykkänä? Onhan se mukava kun ei puhu ja valita :)
Jos sukeltaa syvemmälle asiaan niin pidät hänestä sekä ystävänä (Maisa) että naisena joka olisi sinulle enemmän (S***). Suoraa vastausta ei tietenkään löydy kuvittellisiin tilanteisiin.Tässä on vielä kompleksina se, että välillä Maisa on aivan eri nainen. Sellainen järjen ääni, jonka haluan pitää lähelläni.
Se totta, että pidän Punatukkaisesta ystävänä tms., mutta haluan hänestä vielä enemmän.
-Jaska J. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä on vielä kompleksina se, että välillä Maisa on aivan eri nainen. Sellainen järjen ääni, jonka haluan pitää lähelläni.
Se totta, että pidän Punatukkaisesta ystävänä tms., mutta haluan hänestä vielä enemmän.
-Jaska J.Maisa on mukava, järkevä mutta kemiaa ei ole, punaisen kanssa sitä on kaikkien edestä? Silti ehkä saman henkilön eri persoonat. Nämä on näitä suuremman voiman asioita ja vastauksen tiedät kun olet itsellesi rehellinen.
- Anonyymi
No no. Näihin ei yhtään lähdetä.
- Anonyymi
Kerrotko miksi?
Miehen aitoja sanoja,
ilman kompia, ansoja.
Ojentaisi hälle palan
sydämen: Tutki ja mieti,
haluatko sellaisen.
Ratsumies
- Anonyymi
Ihanan kaunista.
Mutta niin särkyvää.
Siksi ei voi liikahtaa eikä edes hengittää.
Luotan siihen että sydämesi tuntee ja tietää
Minut - Anonyymi
Onko mielessäsi työpaikan P- nainen vai se toinen M- nainen, joka ei työpaikallasi ole? Tämä M nimittäin vaistoaa vaikkei sanokaan, älä siis riko minua ennenkuin mikään on edes kunnolla päässyt alkamaankaan.
- Anonyymi
Täällä on monia M naisia 😉 yksi niistä ei kyselisi tietotoimistona mistään muista naisista.
- Anonyymi
Ei ole M- eikä P- nainen kyseessä.
Ratsumies
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .492988Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472851Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242649Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3421715- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193927Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101782Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26780- 44739