Sä oot ihan hullu

Anonyymi

😅..🤣🤣.. Silti niin.. Mun😶..

60

1710

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä oon ikuisesti uskollinen sinulle

      • Anonyymi

        Hmmm, en kyl sano tääl mitä ajattelin tänään, siis aamulla, mennyt niin sairaaksi koko juttu. Ei saa hän oljenkortta taas😂..


    • Anonyymi

      Jos oot enkeli oon sun kunnes rasitettu pumppu pettää.

      • Anonyymi

        En en en en ikinä ole.


    • Anonyymi

      Huono trolli taas joko on pää täynnä päihteitä taas illalla / yöllä sitten palsta täyttyy taas sekoiluista.

      • Anonyymi

        Joihin sinä tuot oman lisämausteesi inttämällä kirjoittajaa joksikin sellaiseksi kuka hän ei ole. Brenkkua taitaa mennä sielläkin päässä.


    • Anonyymi

      Enkeli olet olet, ainoa sielu johon kiinnittynyt huomiota muiden sielujen joukosta, en ikinä ole elänyt hetkessä, siinä kai ongelma. uupuu spontaani jutustelu yms. Havaitsin luoteenpiirteesi ,ja hymysi (siron kroppasi yhteydessä) = kertoo itsehillinnästä.. Sinusta tulee hyvä alffasusi naaras, koitan olla hajoittamatta paikkoja enempää piti jo kerran vaihtaa vaatteet kiitos polizei. Sanokaa mitä sanotte, JUMALAUTA NAINEN rukoilen puolestasi joka ilta ja toivon, että olen siinä kunnossa että havaitsen sinut, syliin, kantoon ja. noh menee liian.... to be continued

      • Anonyymi

        Rafaelin enkeli


        Arkkisellainen


    • Anonyymi

      No hyvältähän toi tubtuis.. jos eräs blondi noin mulle virkkais.. talveks virkkais vielä pipon, ei pakko mut

    • Anonyymi

      Kieltämättä viet minua kuin pässiä narussa, ei siinä mitään kyyneleitä on hyvä vuodattaa välillä, voitelee sarveiskalvot. ah niin romanttista mekaanista toimintaa. Sinä olet se valo jonka vuoksi koitan kehittyä ja elää, toivon siis että otat introvertin huomioon ja kasataan se tuli. Ps Hullu sinusta, en hullu.

      • Anonyymi

        Miten se tuli oikein kasataan? Eipä sillä, että sillä tiedolla mitään tekisin kun en ole aiemminkaan tehnyt. t muuten vaan kyselijä


    • Anonyymi

      Klo tulee taas 20 rukoilen, että saavut paikalle missä idiootti suunnitelma piti totetuttaa. Sinulla tietenkin omat menot, 13 kertaa hallusinoinut sinua tänään, johtuu ilmeisesti univajeesta. jännä juttu Humalassa saa jopa suunsta auki, miettinyt olisiko kerran nousut ja sinun kysymesi ulos ollut parempi vaihtoehto kuin tämä farssi jossa hajoitamme toisemme.... Vaalin, että tulet paikalle, niin paljon sanottavaa ja syliin nostettavaa, Olet ainoa kiintopisteeni maailmassa ja toivon, että voin tehdä sinut onnelliseksi ja auttaa meitä löytämään oma paikkamme maailmasta. Ilman sinua en ole mitään. T. J

      • Anonyymi

        Kenelle kirjoitat


      • Anonyymi

        Puhut toisen suulla! Lopeta!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut toisen suulla! Lopeta!!

        Jos mies kokee olevansa jii, niin tuskin sinulla on siihen siinä mielessä nokan koputtamista, että se tahtia hillitsee.


    • Anonyymi

      😴😴💣💀😋🎯🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🗽☠👍👹

      • Anonyymi

        Meleko kryptistä viestintää 🧠


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meleko kryptistä viestintää 🧠

        Tuohan on erittäin ymmärrettävä ja selkeä viesti 😌


    • Anonyymi

      kyllä, olen sun mielestäsi sun mussus, vaikka käytännössä saimme kokea ihan toisenlaista juonta, juonta mihin ei riittänyt riippuminen toisessa, hei sisko, ei ennää ikinä................
      https://www.youtube.com/watch?v=-OVHnWyDmdw

    • Anonyymi

      Vuosien päästä sitten hyvä muistella jälkiviisaana, et kyl mä olin tyhmä ja sokea silloin? Elämä opetti ja nyt paljon viisaampana, en halua muistella niitä aikoja?

    • Anonyymi

      En tiedä mistä kiejoitatte, ostin juominkeja sinulle nainen, tahdon että saavut tutustumaan juoman kera, ne löytyvät jäi suppea valikoima päälle. Hyppää syliin kun saavut, veetut brenkusta sinä siinä sinä, ollaan samassa tiimissä

    • Anonyymi

      Olet ensimmäinen valonpilkahdus elämääni jälki slaagin, anteeksi etten ollut tarpeeksi tasapainoinen ja ottanut tilannetta haltuun : hei olet magee mimmi, lähdetkö ulos?" Kiinnostusta sinuun on vieläkin mutta ilmeisesti juttu on Nyt yksipuolinen,en. Muistan vieläkin miten käännyit kesken lauseen työpaikkasi ovella, ja joka kerran kun en uskaltanut ottaa sinuun yhteyttä kun tulit lähelle. Olet hienoa nainen, huolehdi itsestäsi. Rakastan vieläkin miltä tuntuu kun katsoit silmiini, t. Incelterrorist

      • Anonyymi

        ”IncelTerrorist” kertoo kyllä kaiken.


      • Anonyymi

        Olet kyllä sairas terroristi! Tuhoat kaiken mihin kosket!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kyllä sairas terroristi! Tuhoat kaiken mihin kosket!

        Samaa mieltä, mutta kyllä sille paapojia löytyy, ei kuitenkaan niuvanniemeen asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kyllä sairas terroristi! Tuhoat kaiken mihin kosket!

        En kiellä, ei ole sosiaalisia taitoja.


    • Anonyymi

      Surullista, en ikinä kysynyt numeroasi & et ikinä soittanut minulle. hymiö itään

    • Anonyymi

      Jaa, siltäkö tuntuu, kaipa sitä on sitte sokee omalle mielentilalleen. Enempiki tuntuu, että kaikilla muilla heittää ympärillä.

    • Anonyymi

      Juu tai ei...jospa sittenkin vain hulluna sinuun, suloinen nainen...

      Rauhallisen ulkokuoreni läpi vain intohimoinen ja ihaileva katsantoni suhun vihjaa tunteistani!

    • Anonyymi

      Brenkku ja univaje, forumit. Järkihän tässä lähtee (ajat sitten) toivottavasti oli mukana viikonloppu, forumit kiinni, mitään skrivaillut edellisen viestin jälkeen, sammui enkeli mielessä, jaa kaipa se on taas juoksemaan. Nuku hyvin, flippailu luultavasti jatkuu. T. Itseensä tyytymätön

      • Anonyymi

        Pidätkö mahdollisena, että pitkäaikainen runsas alkoholin käyttö on aiheuttanut sitkeän psykoottisen jakson?


    • Anonyymi

      Mikä siinä on että mun pitää viikonloput valvoa ja sunnuntain aikana palata normaalirytmiin. Yöelämä netissä ei ole valvomisen arvoista.

      • Anonyymi

        Ei se olekkaan, Internet rajoittaa meitä aivan liikaa. Taas lähtee asperger monologi päälle... On se kumma kun ainoa netin käyttö on sinun ketjusi seuraaminen. Toivottavasti saat rytmisi kuntoon hymiö.


    • Anonyymi

      Ei pitäisi kirjoitella kännissä toivottavasti sait hyvin nukuttua, en enää tiedä onko tämä sinun ketjusi mutta kirjoitetaan skrivataan silti. Anteeksi eilinen asperger kohtaus. Toivottavasti olet onnellinen, pakko saada itsensä kuosiin ei rikkinäisen ihmisen kanssa elämisestä tule mitään. Vakaa työ ja tarkoitus maailmassa, itsensä vakauttaminen ja on kykyä rakastaa ja tukea toista, kaikki kolme vielä vaiheessa. En ole koskaan tuntenut näin vahvasti ketään kohtaan. Sosiaaliset kyvyt 2s kaala 1-10. Olet silti mielessäni kuten olet ollut jo toukokuusta, olet kaunis enkeli ihana herkkä ja empaattinen. En tiedän mitä sinä tunsit, tunnet? Toivottavasti olosi on positiivisella skaalalla. Haaveet sinusta eivät tule katoamaan hetkeen, aloitus askeleena tottua puhumaan tuleville kollegoille. T. Entinen luokan pelle ja pitkän aikaa syrjäytynyt adhd aspergeri

      • Anonyymi

        Kerro mies lisää itsestäsi ja tulevaisuuden haaveistasi, millaisia kollegoita tilaisit tuohon utopiaasi? Se on hyvä, ettei dystopiasta kuitenkaan ole kyse


    • Anonyymi

      Resupekka kuittaa ✌️

    • Anonyymi

      Elämän valinnat hunningolla, osaa puhua kuin kännissä jos laskee 8h päivästä unta,ja 2/3 osaa elämästä päihteitä aika suuri valveilla olo sekaisin, kirkkaampaan päin menossa jos luoja suo. Kunhan nyt saa jalasijan arkeen ja itse kunnioituksen muiden veroisena, loppuu tämä sekoilu. En tarkoita pahaa tai loukata, silti jatkuvasti asioita tapahtuu kun en ymmärrä vihjeitä tai olen perus tyly. Hyvä elää elämäänsä kun spontaaniin keskusteluun vie 2vko muuten se on vain työasioiden huomioimista yms. Veetuako se kiinnostaa mitä lukijat on mieltä kiinnostaa vain mitä enkeli on mieltä. Jokaisella oma polku ihmisen abortti/murha on kielletty testamentissa, tosin Islannissa murhataan (abortoidaan) down-syndroomaisia. Sinällään paradoksi, kuolemansynti ja kecyempi verotaakka, .lähtee taas monologiin. Kato veetu googlesta. Koittaa vain nousta alempaan keskiluokkaan ja tuntea iloa selvinpäin, siitä on jo 11. Nainen jota rakastaa pari koiraa ja omakotitalo ilman lainaa, lapsia. Kai silloin eli elämänsä täytenä. Vielä kun osaisi puhua tärkeille ihmisille.. t minä

    • Anonyymi

      Prkl kun ei uskalla puhua, meidän olisi pitänyt tavata kirjakerjossa tai jossakin muualla joku lausuu monologiaan ja hymyilemme toisillemme salin halki. Nainen ihastus ja toimimattomuuden tuska repii minut kahtia, saat oikeudessa todetttavalla luvalla vapauden riistoon yms. Pakuovellle.,com? Vai miten se meni, näytät kauniita! en vain uskalla sanoa mitään. Itsetunto 2/10. Lisää ööliä anteeksi en taaskaan tarkoittanut. (Kuten sanoin hakoitan kaiken ympärilläni) haittaa vain mitä siinä tunnet ja koet. En tarkoita olla paha,julma
      Jähmetyn vain sinut nähdešäni. Koet olisi hylätyksi,,kurjaksi? Huah sama täällä, erotuksena pahin tuska sanomattomat sanat ja tekemättömät teot. Mitä pirua tässä keksii?

    • Anonyymi

      Mä oon osittain hullu,sen perusteella mitä kirjoitan.en pelkää kuolemaa,muuta kuin kidutus kuolemaa. Pelkään kuollakseni puhua sinulle. Wiki asperger sosiaalisuus. Hentoa kaunista naista! Tässä tulee virallinen mandaatti: Enkeli voi vuokrata pakun ja kahlita asianomaisen huoneistoon tai tilaan jossa umpärivuorokautinen lämpötila-on yli 22C. Tai sitten otan nokat piiskaa. Ihana nähdä sinua ja nyt masennus

      • Anonyymi

        ”Ihana nähdä sinua ja nyt masennus” tämmöinen oppimiskäyrä sitten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ihana nähdä sinua ja nyt masennus” tämmöinen oppimiskäyrä sitten

        Kai nyt on masennus kun ei saa sanaa suustaan, mikä hajottaa enemmän. Menet tapaamaan kuolemaa sukulaistasi tai olet poissa ja se ei luonnistu... Logiikka


    • Anonyymi

      Heitä numero, webcam jtn. pakko kuulla sinua miten voit. Tuntematon #, 10min email, en ole mikään stalkkeri kun nainen sanoo ei, se on ei. Ja keiden vuoksi koitamme kehittyä ja tienata, tietenkin sinun kaunotar. Miksi luulit, että luovutin sinulle muovia jossa on cryptoa. Tutustumisvaihe kusee helvetin pahasti, mieli hajalla ja toivon, että sinä voit paremmin. R. sanon paikan päällä. hymiö länteen.

      • Anonyymi

        Ei huono idea.


      • Anonyymi

        Ihmiset eivät osaa oikolukea, tai alkuperäinen viesti on väärässä muodossa, c'mon porukka, Nyt..


      • Anonyymi

        Kun koittaa improvisoida, tulee heti polizei huutelua?mikä kohta siinä oli niin rikoskynnyksen ylittävä ja? Huomaa pilkkujen paikka t 18 kaljaa alla, forum alkometri ei olisi pahitteeksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun koittaa improvisoida, tulee heti polizei huutelua?mikä kohta siinä oli niin rikoskynnyksen ylittävä ja? Huomaa pilkkujen paikka t 18 kaljaa alla, forum alkometri ei olisi pahitteeksi

        Se alkometri voi kohdallasi olla esimerkiksi sellainen, että juo toiset 18 ja käyt levolle niin sillä siitä tuskasta pääsee


    • Anonyymi

      Jännä kun koittaa rarionalisoida tilannetta niin ihmiset leimaavat samantien, ei siinä mitään jätät duunissa kuulumisten kysymisen väliin ja kysyt tulevasta keikasta. Outolintu, varmaan 9/10 mutta hullu? Hulluja nähnyt, parit kirjoitukset alko putkessa tuskin määrittelevät maallikot.

    • Anonyymi

      Kohta 700 eri IP osoitetta käynyt langalla, se puhelinnumeron kysyminen ei olisi ollut huono vaihtoehto "hei, pidän sinusta haluatko antaa yhteystietosi?" Eikö teillä ole muuta tekemistä, nyt on kumminkin sunnuntai. Vakaa järki kadonnut jo ajat sitten, univajeen happisaturaation tiputukseen kuntoillessa ja brenkun yhteisvaikutus.tippunur kahvikuppi 2,5sec viive. Pitäisi ilmeisesti poistua foorumeilta. Enkeli sydän

    • Anonyymi

      Myönnetään, olen tullut hulluksi sinusta. ruoka ei maistu (not COVID hysteria), ei ole intoa liikkua, kalastaa puntata. Ääreisnäkö kusee. Suurin murhe on se, että hän ei tiedä tai väärin ymmärtää minut. 10v paskaa niskaan kaiken kestän mutta Enkeli haluan tuottaa hänelle hymyä ja naurua, t järkensä menettänyt

    • Anonyymi

      Myönnetään olen hullumpi, virtsarakko on laajempi ja kroppa kutistuu, ei saa ruokaa alas kiitos enkeli haaveet. brenkku ja spaddu maistuu. taas yksi kylmä yö ilman naarassutta jolle toimin... Alkaa taas mennä ylii. ( ei rikosilmoituksia kiitos) pps. pakko laittaa joka lapun loppuun, tai oikolukea. rip 2000 haastetta tulossa lisää. Silti Enkeli yhtä kuin kolmonen sulku länteen.

    • Anonyymi

      ^- Jep järki lähti, sammumaan tästä. Enkeli miten meni päiväsi? toivottavasti olet hyvänä, hyvää yötä. T. Joku joka ei osaa ottaa kontaktia ja hajoaa sen takia.

    • Anonyymi

      Ai millä tavalla hullu🤯 🙄 tai jos se onkin vaan palstan vaikutus🥱

      Tai jos tää ei olekkaan mulle🙃

    • Anonyymi

      Hulluna sinuun 😘 No okei oon kait mä muutenkin vähän omituinen mutta jossain kait toinen samanmoinen.. (hyvällä) 🙊🤣

      • Anonyymi

        Oon sun apinasi ,Enkeli lähti taas masennus, typerä hymy tilalla. Maailma vaikuttaa paremmalta kuin eilen. toivon että tapaamme . https://mielenihmeet.fi/univelka-vaikuttaa-aivoihimme/ nähtävästi aika moni asia natsaa, vielä kun saisi unta olet ajatuksissani kellon ympäri. Ihana omituinen olet toivottavasti nukuit hyvin. risuaita sydän


    • Anonyymi

      Apina här, 3h unta taas. 5cm lisää reikiä vyöhön näköjään kiinteä ravinto on jäänyt syömättä. Aamuyö alkoi unella sinusta, siitä hikoilut ja 12h ilman nikotiinia. Pää täynnä ajatuksia miten voit, mitä olet tehnyt, mitä ajattelet? Oma pää täynnä morkkista itsekritiikkiä.Hallusinoinut sinua taas 15 kertaa tänään, jos lähitulevaisuudessa ilmestyy jotain valkoiseen muoviin niin se on pahoittelua, asioiden korjausta. Niin prkleen palikka, ettei osaa ottaa muita huomioon. Morkkis syö ja hajoittaa päätä, toivottavasti sinä olet nauramassa jossakin missä viihdyt. PS. forumit ovat syöpää, jokainen otsikko voi sopia tilanteelle elämästä ja kirjoitamme anonyymeinä. Alkolukko, piiska tuhoaa pään, vastaus löytyy urbaanistasanakirjasta. Toivon Enkeli,että voit hyvin ja olet paremmassa seurassa. Mieli hajalla, mutta ei siinä mitään. Sinun vuoksesi koitan tulla tasapainoon, en ole aikaisemmin tuntenut mitään näin voimakasta. Siksi polvet tärisevät ja huomaan sykkeen nousevan porrasjuoksuluikuihin puhuessani sinulle selvinpäin. Olet edelleen se valo josta ammennan voimaa, kehittyä tasapainottua. PPS. ip blokissa, eilen taisi taas lähteä mopo käsistä. apinahymiö, huah olet mielessäni 24/7

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Likaiset hiukset kun ei käytä shampoota, sitä kolmatta.


    • Anonyymi

      Viimeistä viestiä viedään, pääkoppa siinä kunnossa, että... harhaiset monologit sikseen. Olet valloittavan ihana ja saat ihmisen unohtamaan perustarpeet, Näköjään molemmat väistivät eilen samaan suuntaan, erikoista tämä maailma. Väistän kauemmaksi, hyvää jatkoa sinulle Enkeli voi hyvin. masennus hymiö

      • Anonyymi

        Nooh älä nyyy 😊 aurinkoa päivääsi 🤗


    • Anonyymi

      Hei, Ei ole hetkeen puhuttu, kännisekoilin deliriumissa viestejä tässä ketjussa, puhuit rikosilmoituksesta niin ei ole hetkeen tullut käytyä. Useampaan päivään syönyt (morkkis) Llähimuisti ei toimi. Jonkin sortin delirium jäänyt viinasta, muissa ketjuissa ei ole tullut häröiltyä. Unohti jopa tunnuksen salasanan. Tavataan huomenna jos tahdot. Kauniita unia hänelle joka on jatkuvasti mielessä. Ps anonyymeinä kirjoittelu on turhin ominaisuus. miten täällä saat toiseen henk koht viestiä laitettua?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      373
      3305
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      151
      1320
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1198
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      142
      1045
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      764
    7. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      737
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      709
    Aihe