Vilpoinen, että vierihoitoa tarvittaisiin pitämään lämpötila vakaana :)
Ulkona on jo sen verran
15
579
Vastaukset
- Anonyymi
Yhdessä viltin alla ei ole vilpoista.
- Anonyymi
Kyllä, ei villasukat lämmmitä tarpeeksi ;)
- Anonyymi
Ei minulla ole villasukkia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulla ole villasukkia!
Sivusta: mulla on ylimääräisiä uusia. Miestenkin kokoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta: mulla on ylimääräisiä uusia. Miestenkin kokoa.
Ennen pakkasia voisit minulle kiikuttaa parit.
- Anonyymi
Ehkä vielä joku päivä saadaan olla.
- Anonyymi
No daattdpa tietenkin, apinat on lämpimiä🐵🦍
- Anonyymi
Samvård på svenska. Tarkoittaa myös voimaantumista. Alunperin äidin ja vastasyntyneen vauvan läheisyyttä ja hoitoa.
Vierihoitoa kaipaa myös aikuisena. Kun on toisen vieressä niin ollaan rinnakkain, vieretysten. Tasavertaisina.
Seija Simola levyttänyt joskus kappaleen Vieretyksin. Käteni on kuulema kylmät, enkä enää pääse rakkaani peiton alle.
Olemme siirtyneet seksissä talviaikaan.- Anonyymi
Koska viimeksi sinulla on ollut "vierihoitoa"?
- Anonyymi
Sivusta: Vuonna 1 ja 2. Eli viime vuosituhannella!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta: Vuonna 1 ja 2. Eli viime vuosituhannella!
Siitäpäs on jo aikaa.
- Anonyymi
Heinäkuussa viimeksi. n
- Anonyymi
Kohta voi tulla. En ole yksin.
- Anonyymi
Olen itse ymmärtänyt niin, että aikuisen miehen "vierihoito" on sitä, että otetaan syliin, annetaan titti suuhun ja silitetään uneen siinä samalla, kun se hupittaa tittiä. Voi siihen tietysti muutakin kuulua mutta tuo on aika hyvä setti siihen, että mies nukahtaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466