Ooksä täällä mies?

Anonyymi

Sano jotain kivaa. Piristä rakastunutta.

49

1061

    Vastaukset

    • Anonyymi

      Olen.saanut uuden ihailijan.

      • Anonyymi

        Niinkö? Ihasteleeko sekin sua täällä kuten mä?


    • Anonyymi

      En ole täällä.

    • Anonyymi

      Olet parempaa seuraa kuin moni muu hyvä tyttö emme kuitenkaan voi tavata kuin tällä huhaa tasolla. Se ei lämmitä niin.

      • Anonyymi

        Miksi ei voida tavata?


    • Anonyymi

      Käykö möreä ääninen nainen?

      • Anonyymi

        Voit olla miehenä esiintyvä nainen ja mä oon hetken se mieheksiluulija :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit olla miehenä esiintyvä nainen ja mä oon hetken se mieheksiluulija :)

        Tässä on möreältä naiselta piristys laulu vaikka aloitus oli kyl miehelle mutta niin:
        https://www.youtube.com/watch?v=w0AOGeqOnFY


    • Anonyymi

      Vai piristä rakastuit.

      • Anonyymi

        No en. Olipa hausta sanaleikki. Tuo piristi oikeasti.


      • Anonyymi

        Ei ole yhtään järkeä tossa mitä kirjoitit!


    • Anonyymi

      En sano mitään kivaa. En halua tyhmiä haaveita ja luuloja yhtään.

      • Anonyymi

        Miksi et tahdo? Entäs jos mä tahdon sut?


    • Anonyymi

      Käydäänkö lopultakin jossain treffeillä? Puhutaan siellä asiat halki kun siellä missä yleensä nähdään ei onnistu. T. Mies

      • Anonyymi

        Sopii oikein hyvin, jos olet hän.


    • Anonyymi

      Kuha sanoo jotain kivaa

      • Anonyymi

        Mene hankkimaan elämä. Täällä ei ole kukaan muu aineissa kuin sinä. Mitä sinä sitä pahaa oloasi tänne kylvät kuin joku vajakki illasta toiseen?


    • Anonyymi

      En ole rakastunut sinuun vaan ihan kokonaan toiseen, joten voit lopettaa sen ulinan!!!

      • Anonyymi

        Et ole hän. En todellakaan lopeta tätä ulinaa. Hän rakastui minuun. Mulle ihan sama ketä sinä rakastat :) Ulina jatkuu kahta kamalampana tajua se.


      • Anonyymi

        Ikävästi sanottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävästi sanottu.

        Ei se haittaa. Joka kerta kun kirjoitan tänne aloituksen tiedän, että joka toinen tai kolmas on tuota tasoa. Musta on hyvä, että sairaalla nuorisollamme on paikka minne purkaa turhautumiaan. Tasapainoisena ja terveenä ihmisenä toimin oikein mielelläni nuorten tyttösten nyrkkeilysäkkinä ikäväni lomassa. Veronmaksajan koen sen lähes velvollisuudekseni. Ja mieshän tuo ei ollut. :D


    • Anonyymi

      En halunnut tutustua sinuun enempää koska et ole lähellekään tasoiseni nainen. Olet sekopää katoilija joka veti liian herkästi kilarit milloin mistäkin asiasta. Tarviin kauniimman hoikan naisen, joka alistuu mulle heti kun sormia napsautan. Jahkailusi oli niin naurettavaa että se pudotti sut heti pelistä. Naisen saaminen on helppoa, mutta oikeanlaisen löytäminen vaikeaa. Sinä et ollut lähellekään oikeanlainen.

      • Anonyymi

        Veti kilarit milloin mistäkin asiasta? Sulleko? Ohhoh. Poikakulta aloitus ei todellakaan ole sulle. Et ole millään asteikolla sen miehen tasoa, ketä kaipaan.
        Mutta onpa näitä hauska lueskella :) Nauran sulle.


      • Anonyymi

        Tuo teksti kertoo kirjoittajasta paljon. Jollain naisella kävi hyvä tuuri kun ei sinulle kelvannut.
        -sivusta


      • Anonyymi

        Osui ja upposi. Enkä ala puolustella itseäni. Enkä ala loukata sinua takaisin. Olet varmaan minua hienompi parisuhdemarkkinoilla mutta onko elämässä muutakin. Mieti sitä. Toivon vaan että mietit sitä. Hyvästi. (sivusta)


      • Anonyymi

        Vastasin tuolle miehelle. En jaksa tänään sinun nettileikkejäsi. Joku toinen kerta sitten taas.


      • Anonyymi

        Luen tätä kommenttia uudelleen ja uudelleen. Itken samalla. En tiedä enää itkenkö surusta vai ilosta. Ainakin tämä on nyt ohi. Minä en missään elämän tilanteessa halua sellaista ihmistä, joka kirjoittaa ja ajattelee noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo teksti kertoo kirjoittajasta paljon. Jollain naisella kävi hyvä tuuri kun ei sinulle kelvannut.
        -sivusta

        Minä kääntäisin tuon pillityksen aivan toisinpäin.


    • Anonyymi

      On ollu ikävä ikiomaa yli-ihanaa hanipöötä. Sua mun rakkauspakkaus. :)

      • Anonyymi

        Tuo piristää kyllä. Kiitos ihana :)
        Yli-ihana kuulostaa tutulta vastahan se oli tässä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo piristää kyllä. Kiitos ihana :)
        Yli-ihana kuulostaa tutulta vastahan se oli tässä..

        No sehän olin mä vaan. Lanseerasin sen iki-ihanan ihan varta vasten sulle, mun ikiomalle ihanuudelle. Muiskis. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sehän olin mä vaan. Lanseerasin sen iki-ihanan ihan varta vasten sulle, mun ikiomalle ihanuudelle. Muiskis. :)

        Suudelma sinnekin - minulta tähtiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sehän olin mä vaan. Lanseerasin sen iki-ihanan ihan varta vasten sulle, mun ikiomalle ihanuudelle. Muiskis. :)

        Mä en muista missä se yli-ihana oli, taidan kaivaa sen. Sä oot mun yli-ihana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sehän olin mä vaan. Lanseerasin sen iki-ihanan ihan varta vasten sulle, mun ikiomalle ihanuudelle. Muiskis. :)

        Onko ihanaa vastata itselleen?


    • Anonyymi

      Joo, hyvän yön hali ja pusu.

      • Anonyymi

        Kiitos. Olet varmasti mies paikallaan.


    • Anonyymi

      Joo olen täällä. Keneen olet rakastunut? Onnea teille, nuorelle parille!

      • Anonyymi

        Miten niin nuorelle parille? Ei olla niin nuoria eikä pari.


    • Anonyymi

      Voisin sanoakin mutta mistä tiedän että menee oikeaan osoitteeseen? 🤔

    • Anonyymi

      Sanon lokakuussa, nimipäivänäsi. Saat sitten naureskella. 😐

      • Anonyymi

        Mulla oli nimipäivät jo kesällä. Siis aloittajalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla oli nimipäivät jo kesällä. Siis aloittajalla.

        Halmi. 🙄


    • Anonyymi

      En mää jaksa 💤

      • Anonyymi

        No en oikein minäkään. Enkä tästä edes piristy, vähän hampaat irvessä nyt.
        Eilen oli eilen ja nyt on nyt. Vanha aloitus.


    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1565
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1404
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1295
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1248
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1176
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1106
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe