Ja valehtelin omaksi edukseni. Harva muistaa enää niitä omia nuoruuden sekoilujaan. Paniikissa sitä sössötti kaikkea. Onneksi minun vanhempani eivät olleet liian tyhmiä ja pehmeäpäisiä oman edun tavoittelijoita. Onhan se nyt vain noin, että vähintään 18 vuotta pitäisi kantaa vastuu. Nykyään monet rahaihmiset opettavat lapsilleen, että kaiken voi paikata rahalla.
Jos se lapsi rikkoo vanhemman tai perheen ulkopuolisten omaisuutta niin rahalla vaan korjataan oma ja loppuvastuu siirretään muualle. Aika sairasta kasvatusmallia opettavat lapsilleen. Sairasta. Onko ihme, että ihmiskunta on ihan perseestä?
Olin teininä kiero
1
73
Vastaukset
- Anonyymi
Ja vastaan nyt typerästi itselleni. Ei ole ihme. Laiskoja aattelijoita suurin osa! On suurempiakin murheita, mutta kyllä nyt on kumma, että pitää maksaa jotain sellaista joka on toisen aiheuttamaa. Kai se pitää poliiseille soitella ja yrittää saada valvontakameranauhat. Ihmisten kylmyys jaksaa oikeasti satuttaa. Se sattuu syvälle sydämeen. Jokaisella meillä on kuitenkin oma tarinamme ja omat kipumme. Me edelleen odotamme yhteydenottoa, koska annoimme yhteystiedot tapahtuneessa. Olen murheellinen vaikka kyse ei olekaan ihmishengistä. Periaatteellista ahdistusta. Miksi 😞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503844
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262448- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851756
- 271487
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238