Ja valehtelin omaksi edukseni. Harva muistaa enää niitä omia nuoruuden sekoilujaan. Paniikissa sitä sössötti kaikkea. Onneksi minun vanhempani eivät olleet liian tyhmiä ja pehmeäpäisiä oman edun tavoittelijoita. Onhan se nyt vain noin, että vähintään 18 vuotta pitäisi kantaa vastuu. Nykyään monet rahaihmiset opettavat lapsilleen, että kaiken voi paikata rahalla.
Jos se lapsi rikkoo vanhemman tai perheen ulkopuolisten omaisuutta niin rahalla vaan korjataan oma ja loppuvastuu siirretään muualle. Aika sairasta kasvatusmallia opettavat lapsilleen. Sairasta. Onko ihme, että ihmiskunta on ihan perseestä?
Olin teininä kiero
1
77
Vastaukset
- Anonyymi
Ja vastaan nyt typerästi itselleni. Ei ole ihme. Laiskoja aattelijoita suurin osa! On suurempiakin murheita, mutta kyllä nyt on kumma, että pitää maksaa jotain sellaista joka on toisen aiheuttamaa. Kai se pitää poliiseille soitella ja yrittää saada valvontakameranauhat. Ihmisten kylmyys jaksaa oikeasti satuttaa. Se sattuu syvälle sydämeen. Jokaisella meillä on kuitenkin oma tarinamme ja omat kipumme. Me edelleen odotamme yhteydenottoa, koska annoimme yhteystiedot tapahtuneessa. Olen murheellinen vaikka kyse ei olekaan ihmishengistä. Periaatteellista ahdistusta. Miksi 😞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433453- 362064
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301779- 161547
- 231528
- 101430
- 241397
- 141247
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781175- 221122