hamppua, se sitoo tehokkaasti ilmastosta hiiltä,,siis tuo ha kesantopelto jossa on mlp-putkisto, sen päälle kylvän hamppua, eikä siinnä vielä kaikki, sen hampun sekaan istutan näreen taimia 800 kpl ja TAAS ilmasto pelastuu,,taivas kirkastuu ja naapurin naama tummenee,,
taidampa kasvattaa
10
50
Vastaukset
- Anonyymi
,, tartkemmin "kälyni naama, joka on ihastunut minuun niin, että kun minä tulen kyliltä ja hän menee miehensä kanssa kylille, niin pomppaa autossaan seisomaan nähdäkseen onko minulla takapenkillä viltinalla naista,,
- Anonyymi
ouun uaatellutkin, että laitan pari tyynya ja viltti päälle ja viltin reunan alta pilkottaan naisten korkokengät,tietysti vahvan punaset,,ja toisen reunan alta hevosen hännän,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ouun uaatellutkin, että laitan pari tyynya ja viltti päälle ja viltin reunan alta pilkottaan naisten korkokengät,tietysti vahvan punaset,,ja toisen reunan alta hevosen hännän,,
,, ja voishaa sitä pyörähtää kärsä cityss, liikekesk. pihassa ;, tankkaamassa,,
- Anonyymi
Niin. lääkekannabis voisi toimia kohdallasi vaikka itsetuotettuna? Ei ainakaan ole mitään menetettävää lääkitys kun on tällä hetkellä niin päin p..rsettä kuin olla ja voi.
- Anonyymi
hyvä kommentti !
en usko aloittajan kykenevän enää mihinkään ruumiilliseen työhön että taitaapi istutushommat jäädä haaveeksi ja nuo kälyn ihastumiset ovat vaan päiväunien tuotetta... :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hyvä kommentti !
en usko aloittajan kykenevän enää mihinkään ruumiilliseen työhön että taitaapi istutushommat jäädä haaveeksi ja nuo kälyn ihastumiset ovat vaan päiväunien tuotetta... :)Eihän siinä istuttamiseen tarvita kun siemeniä joita kylvää ja hampusta vois tehä vaatteita,teetä,voita,leivoksia jopa leipää saippuaa ja shamppooata puhumattakaan lisäksi hamppyöljyllä on terveydellisiä vaikutuksia elimistön toimintaan .
Lääkejalostukseen liika iso operaatio jos ei tee omiin tarpeisiin ja katukauppaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän siinä istuttamiseen tarvita kun siemeniä joita kylvää ja hampusta vois tehä vaatteita,teetä,voita,leivoksia jopa leipää saippuaa ja shamppooata puhumattakaan lisäksi hamppyöljyllä on terveydellisiä vaikutuksia elimistön toimintaan .
Lääkejalostukseen liika iso operaatio jos ei tee omiin tarpeisiin ja katukauppaan.voisiko hamppuöljyä käyttää lamppuöljynä, se vähentäis saastuttavaa sähkönkulutusta ja säästäis rahaa, kun sähkönhinta nousee?, se on paha juttu sativan kasvattajille huonetiloissa,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän siinä istuttamiseen tarvita kun siemeniä joita kylvää ja hampusta vois tehä vaatteita,teetä,voita,leivoksia jopa leipää saippuaa ja shamppooata puhumattakaan lisäksi hamppyöljyllä on terveydellisiä vaikutuksia elimistön toimintaan .
Lääkejalostukseen liika iso operaatio jos ei tee omiin tarpeisiin ja katukauppaan.niih ja kun sen hampun kylvää näreentaimien väliin niin pellon ha tuotto nousee, unohtamatta pellossa olevat mlp,kia jotka säästää sähköä, alakaapi mökki olemahan maksetuna,,
eikä tarvii kesanoija ja joka kevät karhita ja kiviä kerätä 400mk/ ha
hi
- Anonyymi
"Suomen päästöt maailman kärkeä"
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/b4ff4caa-77cc-496c-ac5a-82e4e79a9289
😀😁😄😆😅😂🤣- Anonyymi
ja kun väki vähenee Suomen päästöjen osuus vain kasvaa 🤣🤣🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026