niin ne olisivat nämä:
Ensimmäinen toive:
Toivon, että saan toivoa niin monta kertaa kuin haluan.
Toinen toive:
Toivon, että kukaan muu ei saa enää koskaan esittää ainoatakaan toivomusta.
Tämän jälkeen alankin sitten toivomaan:
1) Uskonnot on hävitettävä maan päältä
2) Ihmisten alistaminen ja manipuloiminen on lopetettava
3) Kaikille annettava koulutus taikauskoja vastaan
4) Kaikille annettava ihmisarvoinen elämä
Muuta ei sitten oikeastaan tarvitsekaan toivoa - maailman rauha ja kaikki muu hyvä onkin sitten noiden 4 toivomuksen seurausta.
Jos saisin toteuttaa kaksi toivomustani,
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Saathan sinä jo nytkin toivoa niin monta kertaa, kuin haluat, kuten kaikki muutkin.
Eri asia on, toteutuvatko ne.
Mitä hyötyä ihmiselle on siitä, vaikka hän voittaisi omaksensa koko maailman, mutta saisi sielullensa vahingon? Matt. 16:26, Mark. 8:36- Anonyymi
Tuo on juuri sitä taikauskoa, joka on hävitettävä.
- Anonyymi
Ilmeisesti olet Hitlerin tai Maon henkinen opetuslapsi, he toivoivat näitä samoja asioita. Kaltaisiasi ihmisiä aina silloin tällöin tupsahtelee mm. Pohjois-Koreassa vaikuttaa yksi sellainen. Osta lippu sinne ja pyydä vakituista oleskelu lupaa Kimin valtakuntaan.
Ihanko totta? Olen lukenut Hitleristä todella paljon, ja
"2) Ihmisten alistaminen ja manipuloiminen on lopetettava"
edustaa kaikkea sitä mitä hän vihasi äärimmäisen palavasti.- Anonyymi
En tiennytkään, että Hitler oli niin inhimillinen ja ihmisille halusi nämä asiat:
2) Ihmisten alistaminen ja manipuloiminen on lopetettava
3) Kaikille annettava koulutus taikauskoja vastaan
4) Kaikille annettava ihmisarvoinen elämä
- Anonyymi
No voi hellanlettas!
- Anonyymi
John Lennon oli 40 vuotta sitten samaa mieltä.
Imagine there's no heaven
It's easy if you try
No hell below us
Above us, only sky
Imagine all the people
Livin' for today
Ah
Imagine there's no countries
It isn't hard to do
Nothing to kill or die for
And no religion, too
Imagine all the people
Livin' life in peace
You Tuli lukihäiriö:
>>Toivon, että saan niin monta kertaa kuin haluan.>>
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 887227
- 353373
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021816- 21892
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32853Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk47762Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29686Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26642