Joalin Loukamaa sekoili itselleen hopeiset hampaat!

Anonyymi

Joalin on nuoresta iästään huolimatta rikkonut jo omat hampaansa. Leveänaamainen supersuotittu ei niin kaunis, mutta tyttö kumminkin Joalin on hopeisilla hampaillaan hämmentänyt fanikuntaansa. Alkaako tästä teinityttöjen uusi villitys, yritetäänkö omat hampaat rikkoa, jotta vanhemmat ostaisi hopeiset tilalle, kuten Joalinilla? Onko Joalin ja hänen faninsa sekoamassa? Odottaako Hesperian henkilökunta Joalinia ja kaltaisiaan hopeahampaita, jotka kieltäytyvät lääkityksestään?

20

2050

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mikä ihme saa nykynaiset pilaamaan ulkonäkönsä???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihme saa nykynaiset pilaamaan ulkonäkönsä???

        Ne hampaat näyttävät amalgaamilta 😱. Olisi laitattanut kultahampaat, niinkuin itäisen naapurimme naiset tekivät aikoinaan. Kyl välkkys 🙄.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihme saa nykynaiset pilaamaan ulkonäkönsä???

        Joalin on KAUNIS!!
        ja sen hampaat on UPEET!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joalin on KAUNIS!!
        ja sen hampaat on UPEET!!

        Moni kankku päältä kaunis. Ei mikään hieno luonne. Väkinäinen tyrkky.


    • Anonyymi

      julkkisen suosimilla teepusseilla mitään tekemistä hopeahampuleiden kanssa??

    • Anonyymi

      Onneksi minulla on niin paljon amalgaamipaikkoja ettei tartte mitään hopeahampaita, kun avaan suun,niin amalgaamit loistaa...

      • Anonyymi

        Sanos sitä 😃. Mua harmittaa, kun annoin hammaslääkärin vaihtaa valkoiset paikat amalgaamien tilalle 😫. Olisin nyt trendikäs…tosin ne oli takimmaisissa hampaissa.


    • Anonyymi

      Köyhimmät teinit spreijaavat kohta hampaansa vannehopealla ja sitten alkaa vanne kiristää päätä!

      • Anonyymi

        Entä ne teinit jotka menee kavereilleen hankkimaan tatuointeja kun on liian nuoria ja ottaa ideansa niiltä joilla kroppa on täynnä tatskoja:/


    • Anonyymi

      Ei ne ole mitkään pysyvät hampaat vaan sellaiset mitkä saa pois, Joalin itse mainitsi tästä joskus. Nää juorulehdet nyt vaan tekee uutiset aina tutkimatta taustoja yhtään.

      • Anonyymi

        Silti 🤔. Onko nuo nyt sitte hienot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti 🤔. Onko nuo nyt sitte hienot?

        ON!!!


    • Anonyymi

      Joalin: seuraavaksi mieluummin alastonkuviin kuin lisää hopeisia hampaita. Hopeehampaat ei vaan kiinnosta!

    • Anonyymi

      Joalin on jo sallitussa iässä, ei muuta kun Hymyn kuviin vaan!

    • Anonyymi

      Tämä päättyy surullisesti.

      • Anonyymi

        ai mikä muka???


    • Anonyymi

      ANTEEKS MITÄ SANOIT??!!!
      SANOITKO ETTÄ JOALIN EI MUKA OO KAUNIS!!??? 😠😩
      JOALIN ON KAIKISTA KAUNEIN!!!💕💕💕

    • Anonyymi

      Joalin näyttää lapselta. Olisi jotenkin pedofiilin tuntuista jos tämä tyttö räväyttäisi alastonkuviin...

    • Anonyymi

      Minusta näyttää että koko ketju täynnä paskaa niskaan ihan vaan kun, eihän ne suomalaiset osaa toisiaan kunnioittaa. Antakaa nyt vittu omista hampaista ihmisen päättää kun onhan ihmisiä joilla on hitosti tatuointeja jne. Mä en tajua miks teidän säälittävän tyyppien pitää tulla tänne vihaanne purkamaan kun ette itse ole elämässä menestyneet ja toinen vähän ehkä "lapsen" näköinen aloittaa soolouran ja tanssi/tanssii maailmanlaajuisessa popryhmässä. Tottakai jos kyseessä oma lapsi olisi niin olisittehan te varmasti iloisia mutta kun ei ole. yritetään me suomalaisetkin vähän kannustaa joalinia kuten vaikka sitä Kaija koota ja Reino nordinia. Minun omasta mielestäni Joskin kyllä saa ihan itse kehostaan ja on kyl menestynyt tosi hyvin:)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3578
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      197
      1672
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1327
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      146
      1208
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      873
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      855
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      52
      821
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      820
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      809
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      792
    Aihe