Anteeksi kaikki

Anonyymi

Anteeksi etten ollut veroisesi.
Anteeksi että rakastuin.
Anteeksi että yritin nähdä.
Anteeksi että kirjoitin palstalle.
Anteeksi että ajattelin sinua.
Anteeksi että olin olemassa.
Anteeksi että olen vaan minä.
Ja nyt hyvästi. En ole vihainen sinulle vaan noille sivustaulisijoille.
Sinulle olen vain pahoillani. Anteeksi. Ei tarvitse enää pelätä kohtaamisia, ei tarvitse keksiä tekosyitä vältelläksesi. Unohda.

72

1671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minäkin olen pahoillani että olen minä enkä pysty muuttumaan sellaiseksi kuin te haluatte. Teidän kaltaiseksi teidän itsenne suunnittelemaan maailmaan.

      • Anonyymi

        Minua ei tarvitse teititellä. Aloitus ei muuten liity sinuun mitenkään. Mutta kiva että kommentoit silti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua ei tarvitse teititellä. Aloitus ei muuten liity sinuun mitenkään. Mutta kiva että kommentoit silti.

        Liittyy kyllä. Ei maailmassa ole muita kuin minä ja te. Te toimitte yhdessä ja tarkkailette ja testailette ja arvostelette minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liittyy kyllä. Ei maailmassa ole muita kuin minä ja te. Te toimitte yhdessä ja tarkkailette ja testailette ja arvostelette minua.

        Jotain tuttua, mutta mutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain tuttua, mutta mutta

        tämä on sivusta.


    • Anonyymi

      Voi nyyhky, nyt itsekunnioitus kohdilleen, kukaan ei oo toisen arvoinen, jos et kelpaa sellaisenaan, jollekkin kelpaat lupaan sen!

      • Anonyymi

        Kiitos. En ajatellut ikuisesti tässä rypeä.


    • Anonyymi

      Mitä ihmettä nyt taas?

      • Anonyymi

        Ei mitään. Minun ongelma, ei palstan. Unohda.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään. Minun ongelma, ei palstan. Unohda.

        Monesko tää olikaan?


    • Anonyymi

      Milloin haluaisit mennä naimisiin

      • Anonyymi

        Kesällä olisin halunnut, tai olisihan se ollut rakkautta. Unohdin kuka olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kesällä olisin halunnut, tai olisihan se ollut rakkautta. Unohdin kuka olen.

        Ei ole liian myöhäistä


    • Anonyymi

      Minäkin pyydän anteeksi olemassaoloani olisi parempi kun kuolisin 💚

      • Anonyymi

        Älä sano noin. Kyllä me näistä soista noustaan ihan jokainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä sano noin. Kyllä me näistä soista noustaan ihan jokainen.

        Niin nousee .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sano noin. Kyllä me näistä soista noustaan ihan jokainen.

        Höpöhöpö. Toiset meistä uppoaa vaan koko ajan syvemmälle. Ei täältä mihinkään enää nousta. Ei voi olla voittajia, jos ei ole häviäjiä.


    • Anonyymi

      Näin se menee, kun mutta tulee täyteen toista kohtaan. Itsellänikin toisinaan.

      • Anonyymi

        Kyllä, hänellä tuli mitta täyteen ja minä katoan nyt. Moi.


    • Anonyymi

      Sano että tää on provo?

      • Anonyymi

        Ihan sama mitä minä sanon. Jokainen lukija kuitenkin päättää itse eikä kukaan usko mitä aloittaja itse sanoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama mitä minä sanon. Jokainen lukija kuitenkin päättää itse eikä kukaan usko mitä aloittaja itse sanoo.

        Vaikutat olevan liian kadonnut tänne palstalle. Unohdat sen ihmisen kokonaan kenelle muka kirjoitat tai jopa kuvittelet kommunikoivasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikutat olevan liian kadonnut tänne palstalle. Unohdat sen ihmisen kokonaan kenelle muka kirjoitat tai jopa kuvittelet kommunikoivasi.

        Minä pyysin jo anteeksi. Hänestä ei enää puhuta. Jätin hänet jo rauhaan. Muusta voin kirjoitella mutta hänestä en enää.


    • Anonyymi

      Mitä hullua täällä on? Yök, ei ymmärrä sinua kukaan. Ei kukaan. Kaikki ihmettelevät. Outo lintu.

      • Anonyymi

        Mitä helvetiä sinä monikossa puhut. Montako teitä siellä pääsi sisällä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä helvetiä sinä monikossa puhut. Montako teitä siellä pääsi sisällä on?

        Hyvä kysymys siellä, ei taida olla ko populistilla kaikki muumit kanootissa. Sivusta.


    • Anonyymi

      Onko se oikeesti sen vika?

    • Anonyymi

      Ja kaikki vihaa sitä?

      • Anonyymi

        On sullaki fantasiat ja ihmisestä on muuten tapana sanoa hän, eikä se. Sellainen ihminen ei kunnioita toisia ihmisiä joka käyttää ilmaisua ”se” näin yleisemminkin sanottuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sullaki fantasiat ja ihmisestä on muuten tapana sanoa hän, eikä se. Sellainen ihminen ei kunnioita toisia ihmisiä joka käyttää ilmaisua ”se” näin yleisemminkin sanottuna.

        Nämä ei ole aloittajalta. Se on ihan hyvä täällä kenestä vaan. Kirjakieli sitten siellä töissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sullaki fantasiat ja ihmisestä on muuten tapana sanoa hän, eikä se. Sellainen ihminen ei kunnioita toisia ihmisiä joka käyttää ilmaisua ”se” näin yleisemminkin sanottuna.

        Meilläpäin puhekielessä sanottiin ihmisistäkin se ja se ei ollut mitenkään alentava ilmaus!


    • Anonyymi

      Saat anteeksi niin🙈

    • Anonyymi

      Anteeksi että riitelen täällä trollin kanssa ja luulen sitä sinuksi. Vaikka et välttämättä täällä edes ole . Anteeksi että tämä palsta on herkässä mielentilassa koukuttava ja ei vastaa todellisuutta. Anteeksi. Ja kun pikkuhiljaa heräilee todellisuuteen. Nii. Huomaan kuinka syksy on tullut 🍁

      • Anonyymi

        Niin ja lisäys en luule tämän minulle olevan. Ennenkuin joku tulee siitä sanomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja lisäys en luule tämän minulle olevan. Ennenkuin joku tulee siitä sanomaan.

        Sä oot mies tosi sairas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä oot mies tosi sairas

        Varmasti hän onkin ketä täältä haet jo 23. tta vuotta.
        Minä en ole hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti hän onkin ketä täältä haet jo 23. tta vuotta.
        Minä en ole hän.

        Äh vastasin jonkun toisen puolesta. Olen niin tottunut tuohon mieheksiväittäjään, että en edes lukenut mihin hän kirjoitti. Se olikin toiselta eikä multa:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä oot mies tosi sairas

        Samaa mieltä tästä. Mutta me kaksi eri kommentoijaa ilmeisesti kokoonnutaan yhdeksi ja samaksi toisten päissä. Sellaista sielujen sympatiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä oot mies tosi sairas

        Kyllä kyllä. Sä olet terve nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä tästä. Mutta me kaksi eri kommentoijaa ilmeisesti kokoonnutaan yhdeksi ja samaksi toisten päissä. Sellaista sielujen sympatiaa.

        Ai teitä onkin kaksi. Elina ja kukas se toinen sitten on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai teitä onkin kaksi. Elina ja kukas se toinen sitten on?

        Elina on se, joka viljelee sivistyssanoja ja puhuu länkyttämisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kyllä. Sä olet terve nainen.

        Niin olenkin. Ja en todellakaan ole ainoa joka ei siedä moraalitonta tai sairasta toimintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin olenkin. Ja en todellakaan ole ainoa joka ei siedä moraalitonta tai sairasta toimintaa.

        Kerro lisää? Häiritseekö mopo pojat? Koiran paska keväisin? Nuoriso? Turvavyön käyttö? Taksiuudistus? Leikkivien lasten ääni? Naapurit? Naapurin mies joka on 75 ja silti ajaa ilman paitaa ruohoa aina kun laitat pyykkiä pihalla? Se että varikset levittää roskat teidän roskiksesta ja samassa paikassa on muiden postilaatikot ja nolona keräät niitä kun naapurit luulet viskot roskia ympäri pihamaata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kyllä. Sä olet terve nainen.

        Siellä joku palstapirkko pöksyt märkinä- sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin olenkin. Ja en todellakaan ole ainoa joka ei siedä moraalitonta tai sairasta toimintaa.

        Et todellakaan ole ainoa et, toiset munattomat on vaan harmittavan hiljaa. En arvosta missään suhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai teitä onkin kaksi. Elina ja kukas se toinen sitten on?

        Pistäs parhaat arvauksesi, esim keitä kaikkia olet täällä mahtanut esittää, lääkäri Ellua, hallo Ellua yms yks yms tai sitten joku muu, jolla ei ole niin omakohtaista kokemusta, mutta on joku muu ymmärrys oikeasta ja väärästä yms


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pistäs parhaat arvauksesi, esim keitä kaikkia olet täällä mahtanut esittää, lääkäri Ellua, hallo Ellua yms yks yms tai sitten joku muu, jolla ei ole niin omakohtaista kokemusta, mutta on joku muu ymmärrys oikeasta ja väärästä yms

        Sinä et tule koskaan ymmärtämään miten harhaisena minä sinua pidän. Kuka reppana oletkin. Minä (ap) en ole ollut täällä mitään muuta kuin yksi kaipaava ihminen ilman tunnisteita, ei ammattia, ei nimeä, ei nikkejä. Vain tämä ikävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et tule koskaan ymmärtämään miten harhaisena minä sinua pidän. Kuka reppana oletkin. Minä (ap) en ole ollut täällä mitään muuta kuin yksi kaipaava ihminen ilman tunnisteita, ei ammattia, ei nimeä, ei nikkejä. Vain tämä ikävä.

        Et sinä nainen ole, vaikka nämä toiset hamsterinpyörässä juoksijat sinut sellaisena haluaisi synkkine filosofise pohdintoineen nähdä. On pakkomiellettä ja pakkomiellettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä nainen ole, vaikka nämä toiset hamsterinpyörässä juoksijat sinut sellaisena haluaisi synkkine filosofise pohdintoineen nähdä. On pakkomiellettä ja pakkomiellettä.

        Kyllä sinä sellainen kyylämuija olet, että välillä hävettää olla samaa sukupuolta kanssasi.
        Ehkä se selittää miksi pidä minua niin sitkeästi miehenä. Ollaan ihan eri planeetalta. Saatetaan olla eri vuosikymmeneltä, se selittäisi jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti hän onkin ketä täältä haet jo 23. tta vuotta.
        Minä en ole hän.

        Miksi olet unohtanut minut.


    • Anonyymi

      Et saa anteeksi. Ikinä.

    • Anonyymi

      Älä pyydä anteeksi. On tervettä rakastua. Kaikki ei osaa kykene rakastamaan

    • Anonyymi

      Hieno

    • Anonyymi

      Saat anteeksi
      T. Elina

    • Anonyymi

      Tuskin unohtaa. Harmi, jos luovutat.

      • Anonyymi

        En minä varsinaisesti luovuta. Tuota kirjoittaessa oletin ettei ole vaihtoehtoja.
        Nyt järki palailee päähän tipoittain. En tiedä mitä tapahtuu.


    • Anonyymi

      Naurettavaa nöyristelyä.

      • Anonyymi

        Sulla olisi hauskaa kun kuulisit koko tarinan.
        Kirjoitan siitä kirjan, jos se päättyy onnellisesti.


    • Anonyymi

      Unohtui vielä et anteeksi että synnyin😬

      • Anonyymi

        En ala vanhempieni toilailuja pyydellä anteeksi.


    • Anonyymi

      Mikähän synkkä yksinpuhelu tääkin oli?

      • Anonyymi

        Sisäpiirijuttu. Ei liity sinuun.


    • Anonyymi

      Sinä aloittaja et voi käskeä ketään unohtamaan ja anteeksikin pitää pyytää vain pahaa ja huonoa käytöstä.

      • Anonyymi

        Sinä kommentoija et voi kertoa tuolle aloittajalle mitä hän voi tehdä.
        Sinä voit puhua vain omasta puolestasi.


    • Anonyymi

      Et saa ikinä anteeksi huonouttasi.

    • Anonyymi

      Selvitetään tämä kasvotusten. Haluan elämän kanssasi, yhteisen sohvan ja vessanpöntön. Yleensä saankin mitä haluan.

    • Anonyymi

      isiukko isukkiko se siellä?

    • Anonyymi

      Tämä ei jää tähän, veikkaan!

      • Anonyymi

        Ei jää niin. Pitäsköhän veikata pitkästä aikaa. Unohtunut rahapelit.
        Ei ole ollut onnea tässä raukkaudessa niin jos peleissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei jää niin. Pitäsköhän veikata pitkästä aikaa. Unohtunut rahapelit.
        Ei ole ollut onnea tässä raukkaudessa niin jos peleissä.

        Ei raukkaudessa vaan rakkaudessa.


    • Anonyymi

      Jos niin tahdot.. En muuten ole samaa mieltä väittämistä missä pyytelet anteeksi ja aivan turhaan! Olit se mun kohteeni mutta tässä vaiheessa ei siitä sen enempää...

      • Anonyymi

        No en ollut. Se oli joku ihan muu.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6462
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4183
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2577
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2010
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1528
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1387
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1036
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1021
    Aihe