No, nythän se kauan odottamani aakkoshuolto pamahti sitten ajotietokoneen näytölle. B-Huolto 1900Km päästä.
Ihmeen pitkä huoltoväli edellisen C-huollon jälkeen, melkeen 23000Km ?!
No, sellaista piti kyselemäni , että mitenkäs tuosta mallista näkee itse ajotietokoneen näytöltä , mitä LISÄtöitä se ehdottaa tuohon B-huoltoon ?!
Olisi nimittäin kiva tietää ne jo etukäteen, koska tietenkin vaikuttavat hintaan aikalailla. Tietysti voin viedä vaan huoltoon ja sanoa että huoltakaa kaikki, mitä pitää, mutta mutta...sitten pitää siirtää tuonnemmaksi ja lähemmäs tuon 1900km kulumista, jos lisätöineen tulee kovinkin kalliiksi...
Tuo tuntuu olevan ihan "karvalakkimalli", joten epäilen vähän, että toimiiko noi vanhat "lämpötilanäytössä kolme kertaa trippimittari nollille ja sit sytkävirrat päälle-tyyppiset ratkaisut...".
Mutta jos jollakulla kokemusta tuosta nimenomaisesta mallista ja suht samalla vuosimallilla, niin se auttaisi.
E200 CDI Farkku 2008.
Nokka-akselin asentoanturi pitää samalla korjauttaa, joten siihen kun lisää ton huollon, niin meneekö edes halvimmalla pajalla 500€ luokkaan...?
Kaikki kun pitää maksaa rahalla samantien, kun ei luottotietojen takia ole mahdollisuutta osamaksuihin, niin sillä on vähän väliä
Mercedes Benz W211 B-Huolto
1
673
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tuo huoltoväli 23000 km ole mitenkään ihmeen pitkä vaan aika normaali. Ja lisäksi tuohon 1900km:iin voi vielä laittaa jopa puolet lisää, mutta käytännössä tarkoittaa ainakin 2500 km.
Onkos auto ihan normaali Eurooppa-versio, ettei ole mikään Amerikan tai muun kaukomaan tuonti?
Se huoltonäyttö pitäisi tulla näkyviin kun lämpötilanäytössä (tai nopeus, jos se on valittu asetuksissa) laitta virta-avaimen ykkösasentoon, eli vain srs-valo syttyy. Sitten saman tien painaa nopeasti kolme kertaa reset-nappia. Silloin pitäisi tulla näkyviin akkujännite. Siitä pääsee nuolinäppäimillä huoltovalikkoon. Ja huoltokirja on sitten oltava, koska huoltokohteet näytetään vain numeroina, jotka on selitetty huoltokirjassa.
Suuri osahan huoltokohteista on vain tarkistuksia, jotka voi itsekin tarkistaa tai jopa huomata, kuten esim tuulilasin pesunesteen määrä tai pyyhkimien sulkien kunto tai jokin palanut polttimo. Tärkeimmät on tietenkin öljynvaihto, suodattimien vaihto, jarrujen kunnon tarkistus (levyt ja palat) ja jarrunesteen vaihto kahden vuoden välein.
Koska joka tapauksessa huolto kannattaa teettää mersut tuntevassa korjaamossa, niin sieltäkin voi käydä kysymässä mitä töitä huoltoon kuuluu (pitäisi tehdä). Asiakaspalveluun kuuluu näyttää, mitä auton tietokoneen mukaan pitäisi tehdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818