Keskusta, järki mukana ilmasto vouhotuksessa

Ilmasto on hyvin monimutkainen kokonaisuus, jossa ei ole korrelaatioita kuin satunnaisesti. Siitä huolimatta IPCC rakentelee niitä kuvitteellisilla arvoilla.
Kaikkia muuttuvia tekijöitä ilmaston muotoutumiseen ei edes tunneta tarkasti, kuten ei CO2:n vaikutustakakaan. Miksihän se on nostettu päällimmäiseksi?

14

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SOTILAShuipulta

      Täällä on vaikeaa, ellei lähes mahdotonta saada aikaiseksi vuoropuhelua. Ymmärtämätöntä huutoa ja solvausta riittää.

      • Anonyymi

        Onhan täällä paljonkin hyviä keskusteluita ja vuoropuhelua, kunhan tekee perustellun ja monipuolisen avauksen keskusteluun. Tietysti riippuu vähän aiheesta, mutta kuitenkin.


      • Anonyymi

        Jaa, en tiedä, en ole sellaista nähnyt tällä palstalla. Mutta sen olemme nähneet, kuinka sinä keskustelet itsesi kanssa: joskus kokonainen ketju on pelkkää sinun omaa "keskusteluasi" ilman, että kukaan muu olisi kommentoinut mitään.

        Mutta kyllä täällä keskustelua saa, jos avaa Keskustasta ihan kunnon avauksen - positiivisen tai negatiivisen.


      • Anonyymi

        Ja viimeisenä ajatuksissa tietysti Herra Kapi, oliko myös aamuyöstä ensimmäinen ajatus?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, en tiedä, en ole sellaista nähnyt tällä palstalla. Mutta sen olemme nähneet, kuinka sinä keskustelet itsesi kanssa: joskus kokonainen ketju on pelkkää sinun omaa "keskusteluasi" ilman, että kukaan muu olisi kommentoinut mitään.

        Mutta kyllä täällä keskustelua saa, jos avaa Keskustasta ihan kunnon avauksen - positiivisen tai negatiivisen.

        Myös asiallisuutta tarvitaan Jombe!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, en tiedä, en ole sellaista nähnyt tällä palstalla. Mutta sen olemme nähneet, kuinka sinä keskustelet itsesi kanssa: joskus kokonainen ketju on pelkkää sinun omaa "keskusteluasi" ilman, että kukaan muu olisi kommentoinut mitään.

        Mutta kyllä täällä keskustelua saa, jos avaa Keskustasta ihan kunnon avauksen - positiivisen tai negatiivisen.

        Ketkä me Jombe?


    • Anonyymi

      Ei ole upea ura ossilla, yliluutnatti. Aivan surkeaa.

      • Ossilla taitaa olla kyky ajatella itsenäisesti.


      • Parhaani tein epäitsekkäästi isänmaan parhaaksi. Ei siinä sotilasarvoja paljon mietitty.


    • Ei tiedä ilmasto mitään IPCC:n ilmastimalleista.

      • Jos tietäisi, niin toimisiko mallin mukaan? ;-))


      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      620
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe