Kävin aika monetta kertaa tilaisuudessa. Siis sitten kun olemattomasta opastuksesta johtuen olin vanhasta muistista ajellut koulukeskukselle ja arvannut uuden juhlapaikan.
Tietysti sade pilasi paljon tapahtumasta, varsinkin kun liki kaikki oli suojattoman pihan alueella. Onneksi asiakkaita puolelta päivin oli vähän joten vähäisten ostosteni teko sujui nopsaan.
Tuli vaan mieleen jotta josko sinne myllyn pihaan kannattaisi tulla seuraavan kerran vasta sitten kun tai jos siellä on katettuakin tilaa näin syksyisin.
Kävin leipäpäivällä
6
100
Vastaukset
- Anonyymi
Niin juuri. Pilalle meni koko syksy. Viimeisen kerran kävi leipäpäivillä. Joutaisi lopettaa koko tapahtuma.
- Anonyymi
En käynyt kun leipää löytyy lähempääkin.
- Anonyymi
No sitten liputus myös leipäpäiville. Molemmissa lopputuotos pelkkää paxaa.
- Anonyymi
Elä nyt syksyä menetä, jos leipäpäivillä sataa. Leipävilja ei kasva kuivassa maassa. Taidat valittaa periaatteesta liperiläisiä vastaan. Kateutta. Ilkeyttä, aikuinen ihminen. Hyi, hyi häpeä.
- Anonyymi
Se myllyn tilanne johtuu päättäjien eli kaavoituksen hitaudesta.Hyvä kun leipäpäivä saatiin pidettyä jossain. Säälle kukaan ei voi mitään ja onhan jokaisellla sateensuojat ja ainakin informaatio osui minun kohdalle. Kun koulukeskus on remontissa, oli sitten pidettävä pienemmissä puitteissa. Kyllä varmaan moni oli tyytyväinenkin, vaikka tilaisuus järjestettiin taivasalla.
- Anonyymi
Kannattaa etsiä netistä Liperin kunnan sivut. Sieltä löytyy paljon muutakin kuin leipäpäivä. Kannattaa tutustua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328477Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4364224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61985Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571143Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57712Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68686Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.31681- 38636
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36627