Minä vuonna kohtasit hänet ensimmäisen kerran?

Anonyymi

Oliko kohtaaminen duunissa vai siviilissä? Siinähän ne kysymykset tulivatkin. Olkaa siis hyvät ja vastatkaa.

Ps. Rohkeimmat voivat kertoa pituutensa ja sukupuolensa. Hurjapäät paikkakunnan. Hesperiasta lomailijat nimiä.

151

3345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ööö. 2018 🤔 Hänen työpaikalla. 🤨

      • Anonyymi

        Sama vaikka en muista ensikohtaamista kunnolla. Saattoi se olla 2019 puolellakin.


      • Anonyymi

        Missä päin hkiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin hkiä

        Ei edes helsingin naapurissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin hkiä

        Siinä keskellä se oli.


      • Anonyymi

        Alku sama, lisään. Mies pirkanmaa.


    • Anonyymi

      2020 siviilissä. Olen 171 cm nainen :)

    • Anonyymi

      2019 irl

    • Anonyymi

      1918

      • Anonyymi

        Jez 👌


      • Anonyymi

        Helsingin Isosaaressa.


    • Anonyymi

      1900 luvulla palmun alla hihi hii

    • Anonyymi

      2017 työpaikalla

      • Anonyymi

        Hihhh, niinhän se tais olla minullakin, ihan töissä olin.. 😂🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihhh, niinhän se tais olla minullakin, ihan töissä olin.. 😂🤭

        Ok, mitä siinä niin naurattaa?


    • Anonyymi

      2018 se tais olla, siviilissä, nainen 160 cm.

    • Anonyymi

      2019 työpaikalla

      • Anonyymi

        Missäpäin? Minulla myös. Olen mies ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin? Minulla myös. Olen mies ☺️

        Helsinki aika keskusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helsinki aika keskusta.

        Eri paikka 🙈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helsinki aika keskusta.

        No ei kyllä ole Helsinki kyseessä, etelä kuitenkin


    • Anonyymi

      Kaikki niin tuoreita tapauksia, että kannattaisi lopettaa palstailu ajoissa.

      • Anonyymi

        Sitä olen muutamalle tunnistelijalle koittanut selittää, että täällä on jo porukka vaihtunut heidän "kulta-ajoistaan". Ei vaan tunnu heillä ymmärrys siihen riittävän millään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä olen muutamalle tunnistelijalle koittanut selittää, että täällä on jo porukka vaihtunut heidän "kulta-ajoistaan". Ei vaan tunnu heillä ymmärrys siihen riittävän millään.

        Palstahan on joku itsepetoksen ja haavemaailman välimuoto. Ihmiset poimivat ja valitsevat itselle sopivat jutut ja elävät rakkaustarinaa omassa mielessään maailman tappiin saakka.

        Vaikka se henkilö olisi oikeasti kiinnostunut, niin tätä kautta se ei tule selviämään koskaan. Ainoa keino on konkreettinen yhteydenotto oikeassa elämässä. Ei ihmisen käytöksen lukeminen, ei madame Tellervon chat ennustus, vaan kysymys jossain muodossa ja selkeä vastaus siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstahan on joku itsepetoksen ja haavemaailman välimuoto. Ihmiset poimivat ja valitsevat itselle sopivat jutut ja elävät rakkaustarinaa omassa mielessään maailman tappiin saakka.

        Vaikka se henkilö olisi oikeasti kiinnostunut, niin tätä kautta se ei tule selviämään koskaan. Ainoa keino on konkreettinen yhteydenotto oikeassa elämässä. Ei ihmisen käytöksen lukeminen, ei madame Tellervon chat ennustus, vaan kysymys jossain muodossa ja selkeä vastaus siihen.

        Tarkoitin tuossa tunnistelijoita, jotka tunnistelevat joskus palstalla olleita eivät kaivattuaan. Sitä ei-miaa ja hrjta ja m-naista ja ketä täällä käynytkään ennen sotia.


    • Anonyymi

      2016, Minä N :), hän töissä ja M, pituus noin 170cm jotain, paikkakunta Etelä-Savo

    • Anonyymi

      Töissä ja 2019 syksyllä. Punapaitainen nainen. T

      • Anonyymi

        Minähän se hiih nainen. J


      • Anonyymi

        Kerro lisää. Olen katsellut pientä peppua 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro lisää. Olen katsellut pientä peppua 😉

        Joo pieni punapää täällä. J


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo pieni punapää täällä. J

        Ja M nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja M nainen.

        Oletko siis M ja J ja punapää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minähän se hiih nainen. J

        Rakastan sinua


    • Anonyymi

      Viimeisen kerran 2021.

      • Anonyymi

        Mikä kuukausi oli kyseessä?


      • Anonyymi

        Ja missä päin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä kuukausi oli kyseessä?

        Maaliskuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maaliskuu.

        Kuukaudella meni sivuun.


    • Anonyymi

      Ensimmäisen kerran tapasimme 2018 vuoden alussa. Hän tuskin sitä muistaa… Hän teki osaamisellaan vaikutuksen, kysyisin häneltä kysymyksen ja taisimme kätelläkin. Tunnistin hänet, koska hän oli käynyt aiemmin katsomassa profiiliani (syystä). Hieman myöhemmin tutustuimme paremmin. Hän on minua pidempi, veikkaan 13-15cm. Hän on katsonut minua silmiin niin syvälle että on nähnyt sieluni alasti. Se mitä näin takaisin teki suuren vaikutuksen. Tiedän, että hänen rauhallisen, ujon ja näennäisen tunne kuoren alla asuu voimakkaasti tunteva arvojensa mukaan elävä ihminen. ♥️

      En saisi enää kirjoitella täällä tälläsia, koska olen ollut jo monta viikkoa tältä poissa ja lukenut epäsäännöllisesti sinkut-palstaa. Olen jo luovuttanut, koska toivoa ei ole ollut. 😔 Olkoon tämä nyt tälläinen fiilistely Rakkauden ja Hänen takiaan. En tule koskaan unohtamaan, siitä olen varma.

      • Anonyymi

        Miksi et anna meille mahdollisuutta? Toivoa on aina. Rakastan sua, koita jo ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et anna meille mahdollisuutta? Toivoa on aina. Rakastan sua, koita jo ymmärtää.

        Olisin antanut mahdollisuuden, jos hän olisi halunnut tai voinut sen tilaisuuden käyttää. Antaisin sen vieläkin. Ei ole kyse siitä, ettenkö olisi kiinnostustani irl ilmaissut selkeästi.

        Toivoa ei ole, koska emme todennäköisesti enää tapaa. Tapaaminen vaatisi matkustamista ja yhteydenottoa oikeassa elämässä. Hän ei ole osoittanut, että haluaisi pitää yhteyttä. Tietystä tapahtumasta voin päätellä, että saatan olla jopa olla käynyt mielessä, mutta silti en tiedä millä lailla ja mielessä käyminen on vielä kaukana siitä, että hän olisi valmis laittamaan viestiä tai soittamaan ja kysymään kahville/kylään tms. Toivoni palaa, jos jotain oikeaa tapahtuu, mutta nyt toivoa eikä uskoa ole. Olen täällä vielä, silloin tällöin, koska rakkaus on suurin, se voittaa uskon ja toivon puutteenkin. Rakastan, vaikka tylevaisuuden näköalaa ei ole olleenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisin antanut mahdollisuuden, jos hän olisi halunnut tai voinut sen tilaisuuden käyttää. Antaisin sen vieläkin. Ei ole kyse siitä, ettenkö olisi kiinnostustani irl ilmaissut selkeästi.

        Toivoa ei ole, koska emme todennäköisesti enää tapaa. Tapaaminen vaatisi matkustamista ja yhteydenottoa oikeassa elämässä. Hän ei ole osoittanut, että haluaisi pitää yhteyttä. Tietystä tapahtumasta voin päätellä, että saatan olla jopa olla käynyt mielessä, mutta silti en tiedä millä lailla ja mielessä käyminen on vielä kaukana siitä, että hän olisi valmis laittamaan viestiä tai soittamaan ja kysymään kahville/kylään tms. Toivoni palaa, jos jotain oikeaa tapahtuu, mutta nyt toivoa eikä uskoa ole. Olen täällä vielä, silloin tällöin, koska rakkaus on suurin, se voittaa uskon ja toivon puutteenkin. Rakastan, vaikka tylevaisuuden näköalaa ei ole olleenkaan.

        Miehet on helppoja. Ne haluaa aina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet on helppoja. Ne haluaa aina

        Miehen kuuluu kanniskella, naisen anniskella. Tasa-arvo.


    • Anonyymi

      Naisen kohtasin ensimmäistä kertaa viime vuonna ja edellisen kerran toissa tiistaina. :)

      • Anonyymi

        Ai sen marisan kenelle teit aloituksen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sen marisan kenelle teit aloituksen?

        Mikä hiton marisan? Ensimmäinen viestini koko sunnuntaina tai siis sunnuntaina ei yhtään viestiä ja nyt maanantaiaamuna tämä.


    • Anonyymi

      Lapsena, kotona karanneena vuonna -94...

      Pituutta taisi olla 165cm??

    • Anonyymi

      Yli kolmekymmentä vuotta sitten.

      • Anonyymi

        Samoin minä. Keväällä jo tuli 30 täyteen.


      • Anonyymi

        Missä tapasitte silloin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä tapasitte silloin?

        Kajaanissa


      • Anonyymi

        Jahas ;)


      • Anonyymi

        Vajaa 50 vuotta sitten


    • Anonyymi

      Viime vuonna 2020.

      • Anonyymi

        Kuin myös


      • Anonyymi

        Viime vuoden keväällä tämän ihanan naisen tapasin töissä. Mieheltä


    • Anonyymi

      Ai siis kenet?

    • Anonyymi

      1665, kesällä romanileirillä. Oli komea mies🥰 nii isot kassit et oli ku olisi jousilla kävellyt.

    • Anonyymi

      Ekaa kertaa en muista, mutta 1987 ihastuin oikein urakalla. Pienehkö kaupunki Hämeessä kyseessä.

      • Anonyymi

        Ei Hämeessä ole suuria kaupunkeja. Kaikki ne on pieniä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Hämeessä ole suuria kaupunkeja. Kaikki ne on pieniä.

        Sun mielestä 400 000 ihmisen kaupunkiseutu on pieni? Toki, mun hampurilaisten (Hampurista) kaverien mielestä Helsinkikin on pieni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun mielestä 400 000 ihmisen kaupunkiseutu on pieni? Toki, mun hampurilaisten (Hampurista) kaverien mielestä Helsinkikin on pieni.

        Et sinä mistään seudusta ensin kirjoittanut vaan kaupungista. Nyt vaihdoit lennosta :


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun mielestä 400 000 ihmisen kaupunkiseutu on pieni? Toki, mun hampurilaisten (Hampurista) kaverien mielestä Helsinkikin on pieni.

        Siirtelet maalitolppia, hämäläinen Tampereelta! Alemmuuskompleksistakin kärsit!
        Hampurissa on vain kolme kertaa niin paljon ihmisiä kuin Suomen suurimassa kaupungissa (kaupungissa!).

        -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siirtelet maalitolppia, hämäläinen Tampereelta! Alemmuuskompleksistakin kärsit!
        Hampurissa on vain kolme kertaa niin paljon ihmisiä kuin Suomen suurimassa kaupungissa (kaupungissa!).

        -sivusta

        Tampere on Pirkanmaalla, ei Hämeessä. Eli taitaa tuon yhden seutukunta olla Pirkanmaata eikä Hämettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tampere on Pirkanmaalla, ei Hämeessä. Eli taitaa tuon yhden seutukunta olla Pirkanmaata eikä Hämettä.

        Hämäläisiä ovat manselaiset, itse asiassa jopa Helsinki on vanhaa hämäläisten aluetta, ennenkuin siitä tuli Uusimaa "Nyland" ruotsalaisten vaikutuksesta. Uusimaa on hieman hajutonta ja mautonta aluetta juuri tämän vuoksi. Tampere kuului Hämeen lääniin 1831 - 1997. Pirkanmaa on hyvinkin uusi keksintö 1950-luvulta, koska he halusivat kehittää omaa identiteettiään ja erottua selvästi. Pirkanmaan nimi tulee Pirkkalasta, joka on lähes jäänyt Tampereen kasvun saartamaksi, mutta joka keskiajalla hallitsi koko aluetta. Tampere perustettiin Tammerkosken äärelle, joka oli satakuntalaisten ja hämäläisten heimojen raja keskiajalla.

        Proffa päättää, hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hämäläisiä ovat manselaiset, itse asiassa jopa Helsinki on vanhaa hämäläisten aluetta, ennenkuin siitä tuli Uusimaa "Nyland" ruotsalaisten vaikutuksesta. Uusimaa on hieman hajutonta ja mautonta aluetta juuri tämän vuoksi. Tampere kuului Hämeen lääniin 1831 - 1997. Pirkanmaa on hyvinkin uusi keksintö 1950-luvulta, koska he halusivat kehittää omaa identiteettiään ja erottua selvästi. Pirkanmaan nimi tulee Pirkkalasta, joka on lähes jäänyt Tampereen kasvun saartamaksi, mutta joka keskiajalla hallitsi koko aluetta. Tampere perustettiin Tammerkosken äärelle, joka oli satakuntalaisten ja hämäläisten heimojen raja keskiajalla.

        Proffa päättää, hyvää yötä.

        Hyvää yötä historoitsijalle. Ihan mukavaa luettavaa tuollainen. Itse taisin aikoinaan historiantunnit haaveilla jostain kivasta pojasta kun en oikein mitään oppinut. Nyt kiinnostaa kaikki historia. Kiitos tästä tieto pläjäyksestä. (tämä sivusta)


    • Anonyymi

      Hieman ennen armeijaa tapasin hänet eli - 97

      • Anonyymi

        "Kiiruhdan hitaasti lähemmäs
        enkä osaa erottaa kasvojaan
        tuon tutun ihmisen.
        Olen nähnyt hänet
        monesti elämäni aikana.
        Hän on tullut minua vastaan
        ollessani surussa, ahdistuksessa.
        Hän on tullut minua vastaan
        ilon hetkissä.
        En ole tuntenut,
        en ole katsonut
        silmiinsä rehellisesti
        nähden sen kaiken
        mitä hän on.

        Hän on peilikuvani."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kiiruhdan hitaasti lähemmäs
        enkä osaa erottaa kasvojaan
        tuon tutun ihmisen.
        Olen nähnyt hänet
        monesti elämäni aikana.
        Hän on tullut minua vastaan
        ollessani surussa, ahdistuksessa.
        Hän on tullut minua vastaan
        ilon hetkissä.
        En ole tuntenut,
        en ole katsonut
        silmiinsä rehellisesti
        nähden sen kaiken
        mitä hän on.

        Hän on peilikuvani."

        ❤❤❤


      • Anonyymi

        Aika järkyttävää. 97 syntyneethän on jo ajat sitten käyneet armeijan.


    • Anonyymi

      2018, hänen työpaikalla myös. Helsingissä, olen nainen ja 171 cm pitkä.

      • Anonyymi

        Tämä sopii mullakin paitsi ei Helsinki. Muut ihan samoja:)
        Nainen olen siis myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä sopii mullakin paitsi ei Helsinki. Muut ihan samoja:)
        Nainen olen siis myös.

        Hassua kuinka monet on jotenkin samoja. Siis juuri tuo vuosi ja pituus 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hassua kuinka monet on jotenkin samoja. Siis juuri tuo vuosi ja pituus 😆

        Vuosi on järkeenkäypä, koska 2017 ihastuneet ovat jo päässeet irti. Eikö se ihastus kestä korkeintaan sen pari vuotta, jos mitään ei tapahdu. Tuo pituus on kyllä outoa. Vai kirjoittaako yksi monta kommenttia. Minä en.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuosi on järkeenkäypä, koska 2017 ihastuneet ovat jo päässeet irti. Eikö se ihastus kestä korkeintaan sen pari vuotta, jos mitään ei tapahdu. Tuo pituus on kyllä outoa. Vai kirjoittaako yksi monta kommenttia. Minä en.

        Äh, eihän tässä ihastumisesta kyselty vaan ensinäkemisestä. Kirjoitin jotain höpöä vaan. 2018sta on jo se 3 vuotta..


    • Anonyymi

      Varmaan joskus 2010-2012 välissä, en muista tarkalleen. Olin niin stressaantunut ja sekaisin, että nuo ajat ovat aika hämärän peitossa.

      • Anonyymi

        Oletko nainen ja silloin Vantaalla?


    • Anonyymi

      Työpaikalla kesällä - 19.

      • Anonyymi

        Sama homma. M - N.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama homma. M - N.

        Oletteko olleet paljon tekemisissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko olleet paljon tekemisissä?

        Ei sen jälkeen olla oltu missään tekemisissä.


    • Anonyymi

      Älä pelkää mies, en ole unohtanut. En laita tänne tapaamisvuotta, koska kyselyllå on mielestäni vääränlainen motiivi!

      • Anonyymi

        Kumminkin olet unohtanut. 😢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumminkin olet unohtanut. 😢

        En ole häntä unohtanut. Miten voisin kun välillä näen kauppareissulla.


      • Anonyymi

        Ihme lässytystä. Tuleeko itku jos ei osu kenellekään sama vuosi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme lässytystä. Tuleeko itku jos ei osu kenellekään sama vuosi?

        Todellakin kirjoituksesi on ihme lässytystä! Kuka tässä mistään itkusta on puhunut!


      • Anonyymi

        Ymmärrän hyvin nainen. Älä hermostu näistä sivukommenteista. Sinä olet mukava.


    • Anonyymi

      Tätä lukiessa tuli mieleen, että entäs jos se ei olekaan hän. Vaan joku toinen jonka olen kohdannut, mutta en edes muista tällä hetkellä vaikka joku päivä sitten rakastunkin. En minä häneenkään heti ihastunut. Jos kaipaankin ihan väärää ihmistä.

      • Anonyymi

        Musta tuntuu että mua kaipaa ihan väärät ihmiset, sellaiset joista en koulussakaan välittänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta tuntuu että mua kaipaa ihan väärät ihmiset, sellaiset joista en koulussakaan välittänyt.

        Mulla on koulusta jo sen verran aikaa, että en ole enää sama ihminen.


    • Anonyymi

      En voi kertoa mitään

      • Anonyymi

        Luottamuksellinen...


    • Anonyymi

      Lasken ensikohtaamiseksi sen, kun sanon hänelle että rakastan ja hän vastaa että no joo, ehkä hänkin vähän tykkää. 2022 ehkä?

    • Anonyymi

      Joulukuussa. En muista oliko silloin lunta. Ei varmaan ollut.

      • Anonyymi

        Minäkin hänet joulukuussa ja muistan että oli lunta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin hänet joulukuussa ja muistan että oli lunta.

        Mullakin on hämärä muistikuva, että valkoista oli silloin.


    • Anonyymi

      Kohtasi ihanan M-naisen ensimmäisen kerran hänen työpaikallaan etelä-savossa vuonna 2011.

    • Anonyymi

      Vuonna nolla ajanlaskumme alussa... 0️⃣

      • Anonyymi

        Huh, aika "true love" tyyppinen tapaus jos pari vuosituhatta on kuin paperia vaaaaaaan


    • Anonyymi

      Taisi olla helmi tai maaliskuu 2020. Koulutuksessa olimme, minä hakemassa lisätaitoja ja hän ihan ammattia. Aikuisia kuitenkin molemmat, minä vähän rapea 30v ja hän 25v tiennoilla.

      Minä 180cm pitkä mies ja hän ~170cm pitkä nainen.

    • Anonyymi

      Työpaikassani 1980. Kun jäin vuosilomalle, hän oli kysynyt työkaveriltaan. Missä olen, kun ei ole näkynyt. Työkaveri oli sanonut, että lomalla ja asuu lähellä työtänsä

    • Anonyymi

      2018, hänen työpaikallaan, 165, nainen ja Helsingissä.

    • Anonyymi

      Nainen 167cm äo 145

      • Anonyymi

        Mies 168cm äo 146


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies 168cm äo 146

        😂😂😂


    • Anonyymi

      yläasteella

      • Anonyymi

        Minä vuonna?


    • Anonyymi

      Mittään en muista.

      • Anonyymi

        Minä muistan vaan en myönnä.


    • Anonyymi

      Ettei olis ollu 27.7-99 klo 23.32.

      • Anonyymi

        Onko tämä unta , vai viinien huumaa. . .

        Hän 172

        Mä 162 ( oon ehkä kutistunut )

        Fittimitta

        Vai mitäh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä unta , vai viinien huumaa. . .

        Hän 172

        Mä 162 ( oon ehkä kutistunut )

        Fittimitta

        Vai mitäh

        Vai huumaa viinien. . .

        175 minä ja mitäh sinä muka 162 elä untah näe


    • Anonyymi

      Voiko siitä oikeastaan olla varma. Mistä sitä tietää onko tiemme joskus kohdanneet ja ehkä jopa silmiin katsottu ohikiitävä hetki paljon ennen kuin nyt kohtasimme uudelleen tässä elämäntilanteessa.

      • Anonyymi

        Ai niin pituus unohtui, >170.


    • Anonyymi

      2003 ja töissä.

    • Anonyymi

      Tällä aloitustehtailijalla ei ole kaikki kotona.

      • Anonyymi

        Siinähän se totuus tulikin 🤣


    • Anonyymi

      2015 metsässä

    • Anonyymi

      Yleensä aloittaja kertoo ensimmäisenä näissä.

      • Anonyymi

        Koetko että sulla aloittajana on siihen jonkinlainen oikeus?
        Jos itse teen aloituksen niin en välttämättä vastaa itse ollenkaan.


    • Anonyymi

      Muistan hetken hyvin tarkasti, mutten sitä tänne kerro. Saatoin kyllä jo tähän lankaan vastatakin. Joka tapauksessa, harrastuksen parissa ja ei taatusti huomannut olemassaoloani

      • Anonyymi

        Hyvä juu


    • Anonyymi

      Ladulla tapasimme ...

      • Anonyymi

        Sitten menimme heinälatoon


    • Anonyymi

      Oho?

    • Anonyymi

      Lisää..

    • Anonyymi

      Aha Oho...

    • Anonyymi

      Nopeaa toiminta olla pitää aha

    • Anonyymi

      1969 punainen lyhty

    • Anonyymi

      Työpaikalla, joskus loppusyksyllä 2010, en muista tarkkaan. Sen jälkeen meni muutama kuukausi ennen kuin todella huomasin hänet.

      • Anonyymi

        Olitteko töissä samalla työpaikalla?


      • Anonyymi

        Naisen vai miehenkö huomasit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisen vai miehenkö huomasit?

        Erästä miestä ajattelen nytkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olitteko töissä samalla työpaikalla?

        Kyllä.


    • Anonyymi

      Elokuussa 2020, hänen työpaikallaan.

      • Anonyymi

        Juurikin näin kävi.


    • Anonyymi

      Taisi olla v.2019, loppuvuodesta.

      • Anonyymi

        Niinkö? Missäs näin pääsi käymään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö? Missäs näin pääsi käymään?

        Sisätiloissa pks.


    • Anonyymi

      Siviilissä, en syö kuormasta. Olimme kaveriporukassa kuuntelemassa erästä suosikki bändiä. Istuimme pöydässä jossa oli myös naisseurue. Illan hämärtyessä rohkaistuin ja vilkaisin vieressäni istuvaa kaunista naista, innostuin juttelemaan naiselle ja hieman tutustuimme. Hetken päästä lähdimme tupakalle, hän kertoi ettei ollut kotoisin arvelemastani paikasta. Huomasin katselevani häntä ja huomioineeni. ettei hän ollut juovuksissa vaan yllättävän asiallinen, hieman aran oloinen ja totinen. Tunsin suojelunhaluni nousevan, tunsin myös hänen lämpimän vartalon vieressäni ja nauttimani alkoholi muuttui vedeksi. Huomasin jälkikäteen miettineeni häntä usein, lämmöllä, kuin olisi linnunpoikanen kämmenkupissa. Emme tavanneet hetkeen tuon tapahtuman jälkeen, myöhemmin yritin lähestyä varovaisesti häntä, mutta aika ja hänen intrenssinsä eivät kohdanneet toivomallani tavalla. Upea nainen, jos olisin taikuri, taikoisin hänelle helpon elämän. Tapahtuman jälkeen olen purjehtinut purjeitta useamman vuoden.

    • Anonyymi

      Ai vilaukselta vai pitkien perästä?

    • Anonyymi

      Nainen m 182 uuh

    • Anonyymi

      Se oli edellisessä elämässä. Nyt odotan vain että tapaamme uudelleen. En tiedä missä päin planeettaa hän on ja onko edes syntynyt vielä, vai jopa kuollutkin jo... Joskus on tunne että hän on lähellä, mutta osoittautuukin vääräksi tulkinnaksi.

    • Anonyymi

      Lämpöisiä ajatuksia kauniille viisaalle naiselle. 😘

      • Anonyymi

        Et vastannut kysymykseen. Milloin kohtasit hänet eka kerran?


    • Anonyymi

      Oiskohan ollut 07-08..

    • Anonyymi

      Ha ha ha ja ha 2009😂😂😂 ja kouluhan se oli🤣🤣🤣... Oltiin piru vie samalla luokalla ja nyt samassa paikassa.. Niiiin se elämä kuljettaa..

    • Anonyymi

      2012 tavattiin. Omaa pituuttani en kerro, mutta hän on noin 170 cm.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      26
      4838
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      305
      3685
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      36
      2745
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      37
      2669
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      145
      2220
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2006
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      122
      1890
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1584
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1502
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      26
      1458
    Aihe