Joka puolella hutkuu ja natkuu..... Ollaan tultu eräänlaiseen tienhaaraan, sillä Haapavesi pöhelisöityy nyt vauhdilla! Tästä ei ole enää takaisin paluuta. Niinhän sitä kirjoitettu on, että viimeisenä aikoina veli kääntyy veljeä vastaan ja isot koirat haukkuu. Jotenkin niin se menee, että kun viha vihaa vastaan kääntyy, nousee kahtiajako pahimmilleen ja eripuraisuus lisääntyy. Tästä ei enää tarvi mennä pitkälle, kun napsahtaa kuin nalli kalliolle. Onhan tästä kirjoitettu ennen kirjoitetussa sanassa, joten ei se sinänsä niin uutta ole. Kuten saarnaajien kirjassakin on sanottu, että mikään ei ole uutta auringon alla. Asiat tulevat täyttymykseen, jonka jälkeen Ylkä saapuu ja omat haetaan kotiin. Siinä toiset poissulkeva uskonveli käpertyy hänekseen, eikä perikkään voittopalkintoa, vaan joutuu samaan kattilaan, mihin eripuraiset muutkin.
Haapavesi pöhelisöityy kovaa vauhtia!
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Raamattua kun lukee ja kayselee tätä elämän menoa, niin väistämättä tulee mieleen lopun ajat.
Jeesus ei opettanut vihaamaan, vaan opetti lähimmäisen rakkautta,armoa ja anteeksiantoa. Vihassa on jotakin pahaa, mustaa voimaa. Sen rinnalla on valittavana Jeesus. Kumman sinä haluat valita, kumpaa sinä kannat mukanasi viimeiselle tuomiolle?
Jos ei omat voimat riitä anteeksi antoon, niin niitä voimia voi pyytää Jumalalta ja hän tekee muutosta meissä Pyhällä Hengellään. Kohdellaan muita, kuten itse toivomme meitä kohdeltavan.- Anonyymi
Totta tänään täällä paikassa! Pöhelisöinti on töövättävä (pyssäytettävä ) meleko pian. Sitähä se hiihtopatsas huuteli eile.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta tänään täällä paikassa! Pöhelisöinti on töövättävä (pyssäytettävä ) meleko pian. Sitähä se hiihtopatsas huuteli eile.
Niin on. Pöhelisöitymistä ei saa enää tapahdella! Se on saatava lopetukseen kunniassa ja maisemassa!
- Anonyymi
SNAP=Samaa nieltä asiasta,puollan! Lyhenteen keksijä ei vain tiennyt että mieltä kirjoitetaan m alkuun.Luultavasti jo pöhelisöitynyt pahoin.
Anonyymi kirjoitti:
SNAP=Samaa nieltä asiasta,puollan! Lyhenteen keksijä ei vain tiennyt että mieltä kirjoitetaan m alkuun.Luultavasti jo pöhelisöitynyt pahoin.
Mitäs sitä tedraikkaalle muuta?
- Anonyymi
tedraikkaalle kirjoitti:
Mitäs sitä tedraikkaalle muuta?
Onko muka niin raikas? -No on on, katoppa täältäkin -no on tosiaannii joo -vähä pöhelisöitynyt -kiistän valtuutettuna
- Anonyymi
Omituisellista, sanois pööpelson tähän väliin. Kerta kaikkijaan Haappaveellä!
- Anonyymi
Hyvin Pööpelson sanoisi😍
- Anonyymi
Pöhelisöitymiskehitys on olllu huolestuttavaa Haapavedellä!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324631Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152618Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252435Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su642433- 321817
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321631Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501315- 661294
- 821241