Ovatko huumeet suuri ongelma Perussuomalaisille

Anonyymi

Rivien välistä on pystynyt näkemään, ettei ongelma alkuunsakaan rajoitu yhden persukansanedustajan perheeseen. Ongelma on todellakin paljon laajempi.

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Selvästi iso ongelma ja sen tähden Persut vaikenevat asiasta.

    • Tuohan se on paha, kun poliiseissa Perussuomalaiset ovat suosiossa. Tähän perussuomalaisten huumeongelmaan vielä kun lisää sen, että persuehdokkailla on enemmän rikollistaustaa kuin muilla niin tilanne näyttää kummalliselta.

      • Anonyymi

        Toivottavasti huumepoliisit eivät ole Persuja.


    • Anonyymi

      Hankala paikka persehtijöille, kun kävivät ensin huumeista räksyttämään vihreille, ja sitten ent. puoluesihteerin kotoa löytyy kovien huumeiden varasto.

      • Se "räksytys" oli käsittääkseni huumeiden laillistamisesta. Se ei liity mitenkään siihen, mitä on tai ei ole löytynyt mistakin ja kenen kotoa. Huumeiden laillistamista ei pidä hyväksyä. Euo nyt pitäisi olla antipersullekaan ihan kohtuuttoman vaikea asia. Nuohan eivät ole mitenkään "yhteismitallisia, yhteneviä" asioita.


      • Anonyymi
        AdDicte kirjoitti:

        Se "räksytys" oli käsittääkseni huumeiden laillistamisesta. Se ei liity mitenkään siihen, mitä on tai ei ole löytynyt mistakin ja kenen kotoa. Huumeiden laillistamista ei pidä hyväksyä. Euo nyt pitäisi olla antipersullekaan ihan kohtuuttoman vaikea asia. Nuohan eivät ole mitenkään "yhteismitallisia, yhteneviä" asioita.

        olet ajoittain ihan sekaisin ja et käytä mitään?


      • Anonyymi kirjoitti:

        olet ajoittain ihan sekaisin ja et käytä mitään?

        Millä tavalla sekaisin ? Juu, en käytä mitään, en edes kahvissa.


      • Anonyymi
        AdDicte kirjoitti:

        Millä tavalla sekaisin ? Juu, en käytä mitään, en edes kahvissa.

        ja kun minä kysyn millon viimeksi olit selvipäin vastaus jää saamatta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        ja kun minä kysyn millon viimeksi olit selvipäin vastaus jää saamatta?

        Minä vastaan, ei kuulu sinulle, mutta sen verran voin avartaa tietoasi, etten koe tarpeelliseksi täällä päihtyneenä kommentoida - josta taas herääkin kysymyksiä, kuinka laajasti mahtaa olla käytössä sellainen periaate. Vain selvinpäin.


      • Anonyymi
        AdDicte kirjoitti:

        Minä vastaan, ei kuulu sinulle, mutta sen verran voin avartaa tietoasi, etten koe tarpeelliseksi täällä päihtyneenä kommentoida - josta taas herääkin kysymyksiä, kuinka laajasti mahtaa olla käytössä sellainen periaate. Vain selvinpäin.

        Perjantaina et taatusti ollut selvinpäin, siinämäärin törkyä ja vihaa päästelit ilmoille.
        Sheriffillä oli suuri työ siivota jälkiäsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Perjantaina et taatusti ollut selvinpäin, siinämäärin törkyä ja vihaa päästelit ilmoille.
        Sheriffillä oli suuri työ siivota jälkiäsi.

        Olin, eikä tullut törkyä tai vihaa, näpäytys tuli öykkärimäisesti käyttäytyville.
        Ei ole poistettu mitään kirjoittamaani, no tietysti sen heikoimman sisällön omaava, törkeä aloitus poistettiin, ja siinä meni ketjun mukana, mutta muuten, ei poistoja. Mites sinulla meni, ei tainnut mennä aivan yhtä puhtoisesti ? Oletko vieläkin katkera kun sikailusi ei menestynyt ?


      • Anonyymi
        AdDicte kirjoitti:

        Minä vastaan, ei kuulu sinulle, mutta sen verran voin avartaa tietoasi, etten koe tarpeelliseksi täällä päihtyneenä kommentoida - josta taas herääkin kysymyksiä, kuinka laajasti mahtaa olla käytössä sellainen periaate. Vain selvinpäin.

        Osuipas se arkaan paikkaan ja ihmekkös tuo koska et muista milloin viimeksi olet selvän päivän nähnyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Osuipas se arkaan paikkaan ja ihmekkös tuo koska et muista milloin viimeksi olet selvän päivän nähnyt.

        Niin kuin huomataan, ei typeryys näköjään palstalta mihinkään poistunut ole, ihmetyttää millaisella tasolla on sellainen henkilö, joka höpisee selvistä päivistä vieraille ihmisille . . . Eikö sellainen kerro aika pahoista ongelmista, vai onko sellaista "tunteensiirtoa", kun sinua hävettää sekava ja huono käytöksesi viimeaikoina.


      • Anonyymi
        AdDicte kirjoitti:

        Niin kuin huomataan, ei typeryys näköjään palstalta mihinkään poistunut ole, ihmetyttää millaisella tasolla on sellainen henkilö, joka höpisee selvistä päivistä vieraille ihmisille . . . Eikö sellainen kerro aika pahoista ongelmista, vai onko sellaista "tunteensiirtoa", kun sinua hävettää sekava ja huono käytöksesi viimeaikoina.

        nyyh nyyh


        ryömi koloosi minä kyllä kaivan halutessani sinut esille milloin haluan. Helppoa kuin sormien napsauttaminen SNAP


        Olet sinä kyllä surullinen pieni mies..säälittävä


      • Anonyymi
        AdDicte kirjoitti:

        Minä vastaan, ei kuulu sinulle, mutta sen verran voin avartaa tietoasi, etten koe tarpeelliseksi täällä päihtyneenä kommentoida - josta taas herääkin kysymyksiä, kuinka laajasti mahtaa olla käytössä sellainen periaate. Vain selvinpäin.

        yrität vaan piilottaa ongelmasi, peitellä sitä


      • Anonyymi
        AdDicte kirjoitti:

        Olin, eikä tullut törkyä tai vihaa, näpäytys tuli öykkärimäisesti käyttäytyville.
        Ei ole poistettu mitään kirjoittamaani, no tietysti sen heikoimman sisällön omaava, törkeä aloitus poistettiin, ja siinä meni ketjun mukana, mutta muuten, ei poistoja. Mites sinulla meni, ei tainnut mennä aivan yhtä puhtoisesti ? Oletko vieläkin katkera kun sikailusi ei menestynyt ?

        Sun käytös OLI törkyä ja vihaa, et itse sitä pysty arvioimaan kun se on osa sinua kun menetät malttisi Proudsale Sjungaa pojan huumetoilailuja puolustaessasi.


      • Anonyymi
        AdDicte kirjoitti:

        Se "räksytys" oli käsittääkseni huumeiden laillistamisesta. Se ei liity mitenkään siihen, mitä on tai ei ole löytynyt mistakin ja kenen kotoa. Huumeiden laillistamista ei pidä hyväksyä. Euo nyt pitäisi olla antipersullekaan ihan kohtuuttoman vaikea asia. Nuohan eivät ole mitenkään "yhteismitallisia, yhteneviä" asioita.

        Et näkökään tunne vihreiden ehdotuksen sisältöä, etkä tiedä, mitä "laillistaminen" tarkoittaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et näkökään tunne vihreiden ehdotuksen sisältöä, etkä tiedä, mitä "laillistaminen" tarkoittaa.

        Kyse ei ollut minun tietämyksestäni yai tietämättömyydestäni, vaan mihin se "räksytys" liittyi.


      • Anonyymi
        AdDicte kirjoitti:

        Kyse ei ollut minun tietämyksestäni yai tietämättömyydestäni, vaan mihin se "räksytys" liittyi.

        Poika tuomittu käräjillä vuosien varrella useaan otteesen huumerikoksista. Silti äiti ei ole humannut mitään? Uskottavaa??


      • Anonyymi kirjoitti:

        Poika tuomittu käräjillä vuosien varrella useaan otteesen huumerikoksista. Silti äiti ei ole humannut mitään? Uskottavaa??

        Käsittääkseni aikaisempia tuomioita huumeista ei ole.


    • Anonyymi

      Poutasalon poika on siis Vihreä?

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      124
      1826
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1133
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1097
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      915
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      84
      822
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      779
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      724
    8. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      700
    9. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      44
      681
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      666
    Aihe