Jos otan naisen suomalaisesta kuppilasta yökylään niin se on ok.

Jos kerron että olen tehnyt saman Pattayan baarista saan kuulla olevani perverssi sika.
Mikä tässä nyt mättää?

16

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koska se Suomalinen nainen todennäköisimmin on vain puutteessa, mutta se ladyboy siellä Pattayalla on todennäkäisimmin ihmiskaupan uhri.

      Tiedätkö sinä mitä ihmiskauppa on?

    • Anonyymi

      On se kumma kun mennään toiselle puolelle maapalloa ryyppäämään ja käymään huorissa! Ja vaikka olisikin halpaa siellä, niin se säästö katoaa lentolippujen ja hotellien hinnoissa.

    • Anonyymi

      Ei kannata noteerata femakoiden puheita mistään asiasta.

    • Anonyymi

      Ethän sinä vajakki edes saa suomalaista naista 😂😜😂😂😇🤣

      • Heh heh.... kiitän huomiosta.

        Ensimmäinen ex- vaimoni vei rakentamani omakotitalon ja toinen pari kiloa rahaa.
        Syinä eroihin olivat syrjähyppyni.

        Thaimaa ja varsinkin Pattaya ovat paratiisimaisia lomakohteita toimeliaalle miehelle.
        Moni onkin sanonut että Pattaya on koko maailman tuntema pahojen poikien huvipuisto.
        Kiltit pojat tottelevat äitejään.


      • Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

        Heh heh.... kiitän huomiosta.

        Ensimmäinen ex- vaimoni vei rakentamani omakotitalon ja toinen pari kiloa rahaa.
        Syinä eroihin olivat syrjähyppyni.

        Thaimaa ja varsinkin Pattaya ovat paratiisimaisia lomakohteita toimeliaalle miehelle.
        Moni onkin sanonut että Pattaya on koko maailman tuntema pahojen poikien huvipuisto.
        Kiltit pojat tottelevat äitejään.

        Älä unelmoi, et ole saanut naista ikinä vajakki, siksi unelmoit persekärpäsistä.
        Minä eilen join kaksi pulloa Gambiaa ja yhden 0,70 leijonaa ja olen silti sinua älykkäämpi kännissä.


    • Anonyymi

      Pattayn nainen ei lähde vain hauskaa pitämään vaan toivoo saavansa sinusta elättäjän eli teillä on eri toiveet sen takia oot pervessi sika kun petät toisen toiveet

      • Anonyymi

        Tarkoitat että ei lähde pitämään hauskaa, vaan itsensä elossa koska muuten parittaja hakkaisi kenties hengiltä.

        Tietääkö Viktor mitä on ihmiskauppa?

        Ja jos tiedät, niin välitätkö?


    • Itse kääntäisin tämän toisin päin.

      Ne jotka ottaa siiderivalaan suomalaisesta baarista on raukkamaisia nyhveröitä ja puliukkoja.

      Se jolla on varaa matkustaa thaimaaseen ja jopa tuoda sieltä kaunis vaimo suomeen arvostan paljon enemmän.

      Hakihan ulkoministerimme pekka haavistokin puolisonsa (tosin miehen, ladyboy?) etelä amerikasta eikä kukaan ole asiasta keksinyt mitään pahaa sanottavaa.

      • Anonyymi

        Ei kukaan kaipaa vajakki juopon arvostusta 😂
        Et nähtävästi ymmärrä että Suomessa on myös erittäin kauniita naisia mutta eihän tuollainen juoppohullu niitä saa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan kaipaa vajakki juopon arvostusta 😂
        Et nähtävästi ymmärrä että Suomessa on myös erittäin kauniita naisia mutta eihän tuollainen juoppohullu niitä saa.

        Entä jos nimenomaan haluaa puolisoksi toisen miehen, mielellään leidarin?
        Sen myöntänet että thaimaalaiset ladyboyt on suomalaisia transuja kauniimpia.


      • Anonyymi

        Tässä puhutaan toisenlaisesta asiasta, puhut kotiin tuomisesta, siis Suomeen tuomisesta, pysyvästä suhteesta.

        Nasu-Martta puhui ohimenevästä kertakäytöstä, joka siis Thaimaassa on osa maata riivaavaa ihmiskauppaa.

        Jokainen joka siellä naisen tai miehen tuolla tapaa itselleen hankkii hetkellisesti tukee tuota ihmisarvoa halveksuvaa toimintaa; ja on siksi siis itsekin halveksittava yksilö.


    • Anonyymi

      Joka mies thaityttöjä himoitsee paitsi pallittomat nyhveröt.
      Luusereilla ei ole ikinä rahaa matkustaa mihinkään.

    • Anonyymi

      Minä olen käynyt Thaimaassa, enkä juonut yhtään viinaa, enkä todellakaan käynyt naisissa, pojissa, enkä leidiboissa. Halpoja ostoksia, nähtävyyksiä, veneretkiä, snorklausta, valokuvausta. Oli hieno reissu.

      • Anonyymi

        Tuollaisia miehiä kutsutaan aviomiehiksi joilla on akka mukana.
        Nähtävyydet ja valokuvaus on siellä kyllä tosi halpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaisia miehiä kutsutaan aviomiehiksi joilla on akka mukana.
        Nähtävyydet ja valokuvaus on siellä kyllä tosi halpaa.

        Snorklaus on myös aika edullista jos ottaa omat kamat matkalle mukaan.
        Veneretket eivät ole erityisen halpoja.
        Kalliiksi merielämykset muodostuvat jos asustelee vaikka Udon Thanissa. Siellä ei tosin ole mitään nähtävääkään mitä valokuvata.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe