OnnenPesä Marabell

Anonyymi

Mikä ihmeen kauppa on , myy rihkamaa ja kaikkea hirveällä hinnalla? On luovuus taas valloillaan. No saahan sitä yrittää.

6

2054

    Vastaukset

    • Anonyymi

      Joo rihkamaa myy ja hinnat nousee niin kovaa kyytiä että eipä tarvi katella niitä sivuja. Rikkänäisiä tuotteita lähettelee muutenki.

    • Anonyymi

      Hölynpölyä koko touhu. Kortteja nostelee asiakkaille kuin joku ennustajaeukko tai noita. Semmonen ei ole mitään hyvää.

    • Anonyymi

      Varmaan ennustuskorttien nostoki maksulla?

    • Anonyymi

      Satun tietämään Onnenpesän toimintaa vähän tarkemmin, toisin kuin täällä keskustelussa.

      Onnenpesällä on virallinen kirjanpitäjä ja kaikki menee laillista kautta.

      Yrittäjä ITSE tekee töitä itseään säästämättä tavallisen päivätyön ohessa.
      Onnenpesällä on laaja, vakituinen asiakaskunta, jotka ovat todella tyytyväisiä.
      Jokainen saa valita aivan itse, mitä ostaa ja mistä ostaa.

      Voitte kokeilla maahantuontia Marokosta; mitä maksaa ja miten vaikea on saada kontaktit, saati postitus, joka on moninkerroin kalliimpaa kuin tuotteet ja lisäksi todella epävarma.

      Harvalla on niin lämmin sydän ja hyvä tarkoitus, kuin tällä pariskunnalla. Enpä olisi uskonut, että täällä on näin katkeraa ja kateellista porukkaa. Nehän ne eniten puhuu, jotka vähiten tietää.

    • Anonyymi

      Mikä se hyvä tarkoitus on? Meneekö varat hyväntekeväisyyteen?

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      348
      4664
    2. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      30
      2972
    3. Herätys nyt vittu!

      Laihduta hyvänen aika
      Ikävä
      135
      2025
    4. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      96
      2024
    5. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      31
      1855
    6. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      41
      1797
    7. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      32
      1685
    8. Hävetkäämme!

      Rydman saa jatkaa. Hymyili leveästi haastattelujen aikana. Mikä meissä on vikana kun tuollainen "mies" ministerinä?
      Perussuomalaiset
      124
      1465
    9. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      61
      1329
    10. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      177
      1312
    Aihe