OnnenPesä Marabell

Anonyymi

Mikä ihmeen kauppa on , myy rihkamaa ja kaikkea hirveällä hinnalla? On luovuus taas valloillaan. No saahan sitä yrittää.

6

2450

Äänestä

Vastaukset

• Anonyymi

Joo rihkamaa myy ja hinnat nousee niin kovaa kyytiä että eipä tarvi katella niitä sivuja. Rikkänäisiä tuotteita lähettelee muutenki.

• Anonyymi

Hölynpölyä koko touhu. Kortteja nostelee asiakkaille kuin joku ennustajaeukko tai noita. Semmonen ei ole mitään hyvää.

• Anonyymi

Varmaan ennustuskorttien nostoki maksulla?

• Anonyymi

Satun tietämään Onnenpesän toimintaa vähän tarkemmin, toisin kuin täällä keskustelussa.

Onnenpesällä on virallinen kirjanpitäjä ja kaikki menee laillista kautta.

Yrittäjä ITSE tekee töitä itseään säästämättä tavallisen päivätyön ohessa.
      Onnenpesällä on laaja, vakituinen asiakaskunta, jotka ovat todella tyytyväisiä.
      Jokainen saa valita aivan itse, mitä ostaa ja mistä ostaa.

Voitte kokeilla maahantuontia Marokosta; mitä maksaa ja miten vaikea on saada kontaktit, saati postitus, joka on moninkerroin kalliimpaa kuin tuotteet ja lisäksi todella epävarma.

Harvalla on niin lämmin sydän ja hyvä tarkoitus, kuin tällä pariskunnalla. Enpä olisi uskonut, että täällä on näin katkeraa ja kateellista porukkaa. Nehän ne eniten puhuu, jotka vähiten tietää.

• Anonyymi

Mikä se hyvä tarkoitus on? Meneekö varat hyväntekeväisyyteen?

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5203
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5014
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      90
      4084
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3590
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3168
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2771
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2287
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1894
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      38
      1750
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1608
    Aihe