Mikä ihmeen kauppa on , myy rihkamaa ja kaikkea hirveällä hinnalla? On luovuus taas valloillaan. No saahan sitä yrittää.
OnnenPesä Marabell
6
2450
Vastaukset
- Anonyymi
Joo rihkamaa myy ja hinnat nousee niin kovaa kyytiä että eipä tarvi katella niitä sivuja. Rikkänäisiä tuotteita lähettelee muutenki.
- Anonyymi
Hölynpölyä koko touhu. Kortteja nostelee asiakkaille kuin joku ennustajaeukko tai noita. Semmonen ei ole mitään hyvää.
- Anonyymi
Varmaan ennustuskorttien nostoki maksulla?
- Anonyymi
Satun tietämään Onnenpesän toimintaa vähän tarkemmin, toisin kuin täällä keskustelussa.
Onnenpesällä on virallinen kirjanpitäjä ja kaikki menee laillista kautta.
Yrittäjä ITSE tekee töitä itseään säästämättä tavallisen päivätyön ohessa.
Onnenpesällä on laaja, vakituinen asiakaskunta, jotka ovat todella tyytyväisiä.
Jokainen saa valita aivan itse, mitä ostaa ja mistä ostaa.
Voitte kokeilla maahantuontia Marokosta; mitä maksaa ja miten vaikea on saada kontaktit, saati postitus, joka on moninkerroin kalliimpaa kuin tuotteet ja lisäksi todella epävarma.
Harvalla on niin lämmin sydän ja hyvä tarkoitus, kuin tällä pariskunnalla. Enpä olisi uskonut, että täällä on näin katkeraa ja kateellista porukkaa. Nehän ne eniten puhuu, jotka vähiten tietää. - Anonyymi
Mikä se hyvä tarkoitus on? Meneekö varat hyväntekeväisyyteen?
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135203
- 675014
- 904084
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753590Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603168- 432771
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521894- 381750
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371608