Miten ratikka pelittää, oletteko tyytyväisiä manselaiset. Mikä käyttöaste. Onko sitä mitä päättäjät on kehuneet ja luvanneet. Onko kulkemisenne helpottunut ratikan myötä. Onko ongelmia tullut. Ruuhkaa tai jotain muuta kaaosta. Ahdistelua. Tuijjottelua. Kaduttaako. Sieppaako. Vai onko nyt elo nastaa kun on ratikka.
Itse olen Turusta. Tahdon tietää faktoja. Faktoja pöytään.
Miten ratikka pelittää, mikä käyttöaste
8
118
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä ole kehumista, kolisee, kitisee ja törmäilee.
- Anonyymi
Ovat kehuneet sulavaksi ja nopeaksi. Pysäkeiltä lähtötilanteet joidenkin mielestä olleet paikoittain liian nopeita.
Autoilijat paheksuneet joissakin risteyksisssä pitkiä liikennevaloissa seisomisia.
Itse ratikka ulkomuodoltaa nätti ja punainen paitsi mainosratikat, jotka voivat olla väriltään ja kuvioinniltaan mitä vain. - Anonyymi
Ratikka on parasta, mitä me ollaan saatu 65 vuoteen. Kiihtyy iloisesti ja kulkee tasaisesti ja on muutenkin miellyttävää kyytiä. Ne kitinät ja kirskumiset eivät ole niin voimakkaita ääniä, että ne häiritsisivät. Ratikka on nyt kuljettanut yli miljoona matkustajaa toukokuussa alkaneen koeliikenteen jälkeen. Se kuljettaa siis suunnilleen viikossa sen määrän matkustajia, mitä kokoomus-areenalla käy vuodessa.
- Anonyymi
Asun keskustassa, joten sopii mainiosti minulle. Pääsen vaihtamatta perille, mihin nysseen tahi sporaan sitten hyppäänkin. Tykkään kyllä.
Toisin kävi kauempana asuville ystäville ja sukulaisille. Osa vaihtoi kokonaan henkilöautoon, sillä vaihdot lisääntyivät ja sitä kautta työmatka-aika. Ne, joilla ei ole mahdollisuutta henkilöautoon, joutuvat tyytymään useampiin vaihtoihin ja matka-aikojen pidentymiseen. En ole itse kuullut muilta kuin keskustassa asuvilta ylistystä raitsikasta. - Anonyymi
en ole kertaakaan mennyt vaikka vierestä kulkee 🤣
- Anonyymi
onko vaunut täynnä ettei sekaan mahdu.
- Anonyymi
miltä seuraava statistiikka kuulostaa manselaiseen korvaan.
Tampereen viralliselta ratikkasivulta poimittua:
a) Ratikalla matkusti elokuussa runsaat 530000 matkustajaa.
b) Ratikalla on tehty parhaimmillaan lähes 30000 matkaa päivässä, mikä on erinomainen määrä näin loppukesästä ja korona-aikana - Anonyymi
Se on Koronan syy että veroäyri nousee huimasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2042945Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391560Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921412- 881322
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e401246Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481176Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121148Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze119969Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89892Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44773