Apomera.fi

Anonyymi

Ihmettelen Apomera.fi verkkokaupan toimintaa. Olen odottanut tilaustani kohta kolme viikkoa. Ottanut useita kertoja yhteyttä kyseiseen verkkokauppaan josta aina luvattu lähettää pikaisesti tuotteet joita heillä TÄLLÄ hetkellä varastossa. Ilmeisesti ei ole siis mitään kymmenestä tuotteesta joita olen tilannut. Silti kun verkkokaupasta selaan tuotteita joita olen tilannut ei minkään tuotteen kohdalla mainita etteikö tuotetta olisi varastossa.
Minkalaisia kokemuksia teillä kyseisestä verkkokaupasta?

4

5245

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huonoja kokemuksia minullakin!
      Hidas toimistus ja tilausvahvistuksen jälkeen ei tullut mitään tietoa toimituksen lähettämisestä eikä myöskään linkkiä toimituksen seurantaan tullut koskaan. Aloinkin jo epäillä, onko kyseessä huijaussivusto.

Kun lähetin viestin asiakaspalveluun kysyäkseni, koska lähettävät tilaamani tuotteen, siellä oli joku täys idiootti, joka ei viitsinyt lukea tai ei kyennyt ymmärtämään viestejäni. Hän ei esittänyt minkäänlaista pahoittelua toimitusprosessissa tapahtuneesta virheestä, vaan alkoi väittelemään kanssani.

Teen lähes kaikki ostokseni verkkokaupoista ja on muissakin verkkokaupoissa sattunut vuosien mittaan monenlaisia mokia, mutta tällaista "asiakaspalvelua" en ole missään muualla saanut! Laittoivat oman mokansa vielä postin syyksi ja valittelivat, että eivät voi vaikuttaa postin toimintaan, vaikka kyse oli virheestä heidän omassa sisäisessä prosessissaan.
      En suosittele kenellekään tässä verkkokauassa (apomera.fi) asioimista!!!

• Anonyymi

Alalla toimivana voin todeta, että kyseisen nettisivun hinnoittelussa ei ole järkeä. Tuommoisilla hinnoilla ei voi pyörittää toimivaa alan verkkokauppaa, joten ei yllätä että heidän toimintansa on surkeaa.

• Anonyymi

Vanha ketju, mutta tilaamani tuotetta ei löytynyt varastosta ja nyt todella hankalaa tuntuu olevan maksun selvittely😒 En tilaa enää mitään kyseisestä verkkokaupasta.

• Anonyymi

Pelkkää ei oota huonoa palvelua ja osaamatonta asiakaspalvelua. En suosittele.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1729
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      239
      1493
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      89
      1346
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      1015
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      921
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      874
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      842
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      819
    Aihe