Apomera.fi

Anonyymi

Ihmettelen Apomera.fi verkkokaupan toimintaa. Olen odottanut tilaustani kohta kolme viikkoa. Ottanut useita kertoja yhteyttä kyseiseen verkkokauppaan josta aina luvattu lähettää pikaisesti tuotteet joita heillä TÄLLÄ hetkellä varastossa. Ilmeisesti ei ole siis mitään kymmenestä tuotteesta joita olen tilannut. Silti kun verkkokaupasta selaan tuotteita joita olen tilannut ei minkään tuotteen kohdalla mainita etteikö tuotetta olisi varastossa.
Minkalaisia kokemuksia teillä kyseisestä verkkokaupasta?

4

5407

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huonoja kokemuksia minullakin!
      Hidas toimistus ja tilausvahvistuksen jälkeen ei tullut mitään tietoa toimituksen lähettämisestä eikä myöskään linkkiä toimituksen seurantaan tullut koskaan. Aloinkin jo epäillä, onko kyseessä huijaussivusto.

Kun lähetin viestin asiakaspalveluun kysyäkseni, koska lähettävät tilaamani tuotteen, siellä oli joku täys idiootti, joka ei viitsinyt lukea tai ei kyennyt ymmärtämään viestejäni. Hän ei esittänyt minkäänlaista pahoittelua toimitusprosessissa tapahtuneesta virheestä, vaan alkoi väittelemään kanssani.

Teen lähes kaikki ostokseni verkkokaupoista ja on muissakin verkkokaupoissa sattunut vuosien mittaan monenlaisia mokia, mutta tällaista "asiakaspalvelua" en ole missään muualla saanut! Laittoivat oman mokansa vielä postin syyksi ja valittelivat, että eivät voi vaikuttaa postin toimintaan, vaikka kyse oli virheestä heidän omassa sisäisessä prosessissaan.
      En suosittele kenellekään tässä verkkokauassa (apomera.fi) asioimista!!!

• Anonyymi

Alalla toimivana voin todeta, että kyseisen nettisivun hinnoittelussa ei ole järkeä. Tuommoisilla hinnoilla ei voi pyörittää toimivaa alan verkkokauppaa, joten ei yllätä että heidän toimintansa on surkeaa.

• Anonyymi

Vanha ketju, mutta tilaamani tuotetta ei löytynyt varastosta ja nyt todella hankalaa tuntuu olevan maksun selvittely😒 En tilaa enää mitään kyseisestä verkkokaupasta.

• Anonyymi

Pelkkää ei oota huonoa palvelua ja osaamatonta asiakaspalvelua. En suosittele.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      64
      5602
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4217
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2906
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      153
      2181
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1916
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      126
      1749
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1377
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1154
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1126
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      978
    Aihe