Olin täällä suuna päänä aukomassa päätäni Dacian huonoudesta tietämättömyyttäni. Mutta kun erehdyin huvikseen kokeilemaan silloisella Autotalo Pelttarilla Raisiossa ( Autoverkkokauppa nykyään) Dacia Sandero Stepwayta, ajelin ja kiertelin pitkin Raisiota ja minusta alkoi auto tuntuman mukavalta, ei kolinoita, suht vakaa kulku, mukava, aika hiljainenkin( hinta huomioonottaen) niin asia jäi vaivaamaan, olin auton tarpeessa kun italiaanoni oli ollut kulkineena jo 23 vuotta.
Aloin katteleen kuin huomaamatta Dacioita, kun en halunnut pistää isoja rahoja enään autoon.
Nyt olen päästellyt 2018 mallin Dacia Logan Stepwaylla kohta 2 viikkoa eikä kaduta yhtään, päinvastoi, autolla oli ostaessa ajettu 32 tuhatta ja nyt se on ruostesuojattukin.
Ymmärrän niitä jotka täällä mollavat Daciaa koska itsekin tein sitä mutta en enään, tämä Logan Stepway on mainio auto kaikin puolin, peruskuljetin, jossa on kaikki mitä tarviikin, eikä mitään ylimääräistä. Suosittelen kokeilemaan, harmi kun Logan Stepwayta ei enään saa uutena, mutta hyviä käytettyjä saa kyllä.
Mieli muuttui kun kävin testaamassa.
18
118
Vastaukset
- Anonyymi
Moni haukkuu ja arvostelee muunmerkkisiä autoja, vaikka ajavat itse romuilla.
- Anonyymi
Kävin autokaupassa istumassa uuden dusterin sisällä. Sen verta oli ankee auto että en halunnut edes koeajaa. Ostin sitten uuden rellu capturin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävin autokaupassa istumassa uuden dusterin sisällä. Sen verta oli ankee auto että en halunnut edes koeajaa. Ostin sitten uuden rellu capturin.
. Ostin sitten uuden rellu capturin.... No kyllä me se jo tiedetään,eikä se ole enää tuoreita uutisia ,Ajele sinä vain sillä jos sulla sitä edes onkaan
- Anonyymi
vaikka ajavat itse romuilla..... Se tuo rahamies näyttely on aika ovelaa,ostetaan kalliita automerkkejä joissa alkaa olla kaikki maailman viat edessä ruosteineen. Siinä kyllä on todella sitä urheilujuhlan tuntua Irwinin sanassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
. Ostin sitten uuden rellu capturin.... No kyllä me se jo tiedetään,eikä se ole enää tuoreita uutisia ,Ajele sinä vain sillä jos sulla sitä edes onkaan
No ei tuo captur nyt kauhian pahan hintainen. Korjaan sen verran että autolla oli ajettu vain 20 tkm elikkäs uudenkarhea auto automaattilootalla ja muilla herkuilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös se reilu ole samalla moottorilla kun Dacia
Samoin laatukin samaa
Koeajossa daciasi on. Erikois vaimennettu uretaanivaahdollamjits on koeajoutoon suihkutettu useita purkkeja pyöeäkoyeloijin ja kojetaulunnsisään?
Kertoo maajmyuja kapakassa kännissä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei tuo captur nyt kauhian pahan hintainen. Korjaan sen verran että autolla oli ajettu vain 20 tkm elikkäs uudenkarhea auto automaattilootalla ja muilla herkuilla
Toimiiko vielä täysin kaikki härpäkkeet vai onko niitä edes
Tojotassa ni on 2 22 hv on nopeampi kuin sun relleusi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vaikka ajavat itse romuilla..... Se tuo rahamies näyttely on aika ovelaa,ostetaan kalliita automerkkejä joissa alkaa olla kaikki maailman viat edessä ruosteineen. Siinä kyllä on todella sitä urheilujuhlan tuntua Irwinin sanassa
Tiedän monta tapausta missä kallis auto on vaihdettu halvempaan. Ne selittelyt ovat mielenkiintoisia, joita saa kuulla edes kysymättä asiasta. Koskaan ei sanota, että oli liian kallis minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän monta tapausta missä kallis auto on vaihdettu halvempaan. Ne selittelyt ovat mielenkiintoisia, joita saa kuulla edes kysymättä asiasta. Koskaan ei sanota, että oli liian kallis minulle.
On se kumma kun Dacioita menee vaan kaupaksi, niin euroopassa, maailmalla ja suomessakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se kumma kun Dacioita menee vaan kaupaksi, niin euroopassa, maailmalla ja suomessakin.
On se kumma kun Dacioita menee vaan kaupaksi,... Kuin toisin ajattelevan painajais uni !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se kumma kun Dacioita menee vaan kaupaksi,... Kuin toisin ajattelevan painajais uni !!
Kävin täällä kehasemassa daciaa ja kieleni muuttui ruskeaksi. Mitä avuksi. Auttakaa.
- Anonyymi
Oma romu muita romuja parempi kunhan natsi tähti pysyy vielä kiinni keulassa
Ruosteessa
Vilkkui vaakenilla pääsee - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonkos tuli kalliimmaksi niinkuin hankinta hinnassa ja sitten jatkossa varmaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonkos tuli kalliimmaksi niinkuin hankinta hinnassa ja sitten jatkossa varmaan.
3500 tuli kalliimmaksi mutta nyt on alla kunnon auto!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me Dacian omistajat tiedämme, ettei se Renaultin ja Dacian ero niin suuri ole, mitä yrität väittää. Tuskin olet mitään Capturia edes ostanut, trolli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toimiiko vielä täysin kaikki härpäkkeet vai onko niitä edes
Tojotassa ni on 2 22 hv on nopeampi kuin sun relleusi2,22 hv?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävin täällä kehasemassa daciaa ja kieleni muuttui ruskeaksi. Mitä avuksi. Auttakaa.
Kävin täällä kehasemassa daciaa ja kieleni muuttui ruskeaksi...... Kyllä siihen varmaan on jokin muu syy, esim. vapaa-ajan harrasteet !
- Anonyymi
ruskea kieli, parempi mieli = dacia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko841746- 431389
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191180Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2791115Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.841115- 63942
- 56932
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20900Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!39865- 34844