Mitä mä teen?

Anonyymi

Moi oon 9 luokkalainen tyttö. : D Oon siis rakastunu yhteen tyttöön, joka on mun luokalla. Tää ei siis tosiaan oo pelkkä ihastuminen, vaan oon tykänny siitä nyt seiskasta ysiin. Meillä on ihan samat mielenkiinnon kohteet, tykätään pukeutuu samalla tavalla, ja sit mun sisko on sanonu et mä muistutan sitä tyttöö tosi paljon. meillä on kuulemma ihan saman laiset tavat reagoida kaikkeen, nauretaan samalla tavalla, me puetaan usein sattumalta yhteen sopivat vaatteet, me ollaan sattumalta ostettu samoja vaatteita, tykätään kaikesta samasta. Se tyttö on mulle ku joku sukulaissielu tai ainaki oon sitä mieltä et kukaaan muu ei voi olla mulle se oikeee....!<3 Mä rakastan sitä se on niiin täydellinen ja oma ittensä. Ite oon vähän ujompi koulussa ja musta tuntuu, etttei se tyttö just sen takii huomaa kuinka saman laisiii ollaaan.(Oon kyllä vapaa ajalla ihan oma itteni )Enkä tiiä tykkääks se ees tytöistä... oon kyllä kuullu ku ne puhuu musta. Ja sit yks tunti meijjät pistettiin tekee paritöitä: Kesken tehtävän, ku se ei kuullu mitä sanoin se tuli ihan mun lähelle ja sit jäätiin tuijjottaa toisiimme silmiiin moneks minuutiks, kunnes opettaja tuli keskeyttää. Se hetki, ku tuijjotettiin vaan toisiimme silmiin oli upee, koska yleensä oon vaan vältelty katseita. En tiiä kertooko toi mitään koska en saa siitä oikeen selvää. Ei olla sen kaa oikeestaan koskaan puhuttu, mut musta tuntuu et meillä on jonkun lainen telepaattinen yhteys tai jotain. Se on vaan niin ihana<3 Mistä tiiän et tykkääks se musta? Mitään vinkkejä?

5

258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jaaa a.
      Hmm hmm.

Se on sillä tavalla jotta yks mummo on kanssa sinuhun ihastunnu ja tekohampahat hän ottaapi suustasa ja leviästi hymmyillee ja iskee silmää ja sitte pussaa!

No ei vaan.. ei kai siinä oo muuta ku alat hieroa tuttavuutta tähän ihastukseesi. Mikä itestäs luontevimmalle tavalle tuntuu.

• Anonyymi

tän jakso just lukee rakas

• Anonyymi

huh taas on kynä sauhunu ei jaksa eees lukee

• Anonyymi

Mene ja pussaa

• Anonyymi

Juttele mukavia ja vie aihe lähemmäs teitä. Huomaat jos hän alkaa varoa puhumasta, silloin on epävarma itsestään tai tunteistaan sinuun. Jos innostuu ja avautuu lisää, voit lähentyä varovasti. Teininä hormonit vie, eikä oma seksuaalisuuntaus ole vielä varma tai löytynyt. Kukaan ei kuitenkaan ole 100% hetero, tai lepakko/ gay. Muista se.

T. Mies 40+, ehkä 90% hetero kuitenkin

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kirja: Martina Aitolehti näki narkomaani-siskonsa piikitetyn käsivarren: "Sillä hetkellä tajusin..."

Hyvinvointiyrittäjä ja triatlonisti Martina Aitolehti avautuu rehellisesti mm. pikkusiskonsa-Steffin huumehöyryisestä elämästä uudessa elämäkertakirja
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      5321
    2. Loiri on kuollut.

Poistui kuvioista.
      Maailman menoa
      193
      3921
    3. Vesa-Matti Loirin some hiljeni pahaenteisesti - Nyt tuhansilla suomalaisilla vain tämä yksi viesti

Mikä on sinun suosikkimuistosi Vesa-Matti "Vesku" Loirista? Meneekö se Uuno Turhapuro osastolle, Eino Leinon tulkintaan vai onko se aivan jotain muuta
      Maailman menoa
      81
      3448
    4. Martinan vastenmielinen menneisyys

Martinan kirjasta julkaistujen otteiden perusteella hän on vastenmielinen sarjapettäjä ja epävakaa persoona. Kukaan normaali ihminen ei huuda kuutta t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      3155
    5. Miksi Martina puhuu kirjassaan

…muunneltua totuutta. Hän ei ole ollut apuvalmentajana hevostallilla nuoruudessaan. Hän on ollut ihan tavallinen tallityttö muiden tallityttöjen jouko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      2021
    6. Kiinasta taas uusi virus maailman iloksi

Kiinassa on tunnistettu uusi Langya henipavirus (LayV), johon on sairastunut jo kymmeniä ihmisiä. Tutkijoiden mukaan virus on todennäköisesti tarttun
      Maailman menoa
      87
      2002
    7. Loiri oli minusta vastenmielinen

Loirin kaikkea tekemistä leimaa hänen Uuno Turhapuro filminsä. Uuno filmit ovat olleet minulle aina todella vastenmielisiä. Tuo poru
      Maailman menoa
      243
      1821
    8. Parisuhdeodotukset

Ajattelin ohittaa tämän päiväisen palstahärdellin ja viedä keskustelua alueelle, joka kovasti mietityttää ja joka saa tuntemaan suurehkoa rakkauden va
      Sinkut
      196
      1203
    9. Ei mutta nallukkani

Mähän rakastan sut. Älä sitä unohda :)
      Ikävä
      202
      1039
    Aihe