=> Onko ibadilaisia, jos on sunnalaisia ja shiialaisia?
Hakemalla selviää, jokus tätä on jos ainakin kolmasti pistänyt esilleh
Toihan katos het kättelyssä
7
55
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki paatoksellinen uskonto on sairasta käpertymistä joihinkin faktoihin
Jeesuksenkin rimuaminen sen esittää, koska pitemänpääle uskonto rupeaa hallitsemaan ja sillä hallitaan,
- terves elämä ei uskontoja tarvitse sen enempi mitä meitille on matkaevääksi sisimpäämme jaettu, kirjoista katellaan vain pieniä askermerkkejä,
RAAMATUNKIN TARKOITUS ON JUURI TÄMÄ- Anonyymi
Ei fariseuksilla ollut mitään tuntumaa kaikeudesta vaan hourivat vankoja tapoja ja lukuja kirjoja jot ee ihmekään kun lähöt annetiin hourijoille ja monessa kohin
- Anonyymi
Kun ihminen liikaa nojautuumuuhun kuin suoraan kontaktiin KAIKEUDEN olemukseen, niin tämä sivulta ohjaus on osaksi sitä käärmeen olemusta
Elikkä jokaisella meillä on oma kuppimme mistä on se elämä ja ikuisuus katsottava - Anonyymi
PK-seuvun tuhoaminen on näiltä jo hyväsä käynnis, koulut helvetöijän opikelvotomiksi ja ihmisiltä viään turva ja pistetään turvatomuus etusialle
EN LIIKUSI ENÄÄN MISTÄÄN RAHASTÄ NÄITTEN PARISSA - Anonyymi
Puhuva käärme elää edelleen kuin myös MOOSEKSEN katse sinne ihin meillä on elävä lupaus päästä toiveeseen, kaikki jotka joskus on oleet aina on, muuten ei iankaikkisuutta olisi
- vain ihmisen muisti pettää ja se onkin lyhyeksi tehty, mutta mailman muisti on perrämätön se on ainaista- Anonyymi
Raamattu ilmaisee sen, mikä pitää luomakunnan kasassa ja iankaikisuudessa
NÄMÄ OVAT SANA JA USKO, muuta kiinekohtaa meillä ei ole eikä annettu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamattu ilmaisee sen, mikä pitää luomakunnan kasassa ja iankaikisuudessa
NÄMÄ OVAT SANA JA USKO, muuta kiinekohtaa meillä ei ole eikä annettuMaallisuushan on vain hetken huvi ja sen pitäisi siis jokaisen meistä tajuta
- ei mene kauaakaan meitin kohilta ain kun voimme todeta - se on siinä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569