Hyvä laulamaankin

Anonyymi

1.4.2017 aloittava uusi lottojuontaja Netta Dahlberg kertoo muun muassa, miltä tuntuu olla uusi lottojuontaja ja mitä hän tekisi lottovoitolla. Nettaa haastattelee Veikkauksen tiedottaja Pipsa Öhman.

https://www.youtube.com/watch?v=ziJYnsvk

14

672

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nykyinen sukunimi on Laurenne.
      Wikipedia: "Pirkkalassa varttunut Laurenne on koulutukseltaan muotoilun artenomi, ammattikorkeakoulusta valmistunut jalkine­suunnittelija. Hän on opiskellut myös viini­asiantuntijaksi eli sommelieriksi ja viinin­tuottajaksi, jota osaamistaan hän hyödyntää omassa pien­tuottaja­viinien maahan­tuonti­yrityksessä. Laurenne on opiskellut klassista laulua Tampereen konservatoriossa ja pop/jazz­laulua Pirkanmaan musiikkiopistossa. Hän on hankkinut lisä­oppia Taideyliopiston Sibelius-Akatemian täydennys­koulutuksessa opiskelemalla jazz­laulua, perinne­musiikkia ja yrittäjyyttä. Laurenne kasvoi nuorena yrittäjyyteen työskennellessään vanhempiensa omistamassa graafisen alan perhe­yrityksessä. Hänet palkattiin studio­laulajaksi ensimmäisen kerran 18-vuotiaana..."

      • Anonyymi

        Ei vähempää voisi kiinnostaaa jonkun pipsan harrastukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vähempää voisi kiinnostaaa jonkun pipsan harrastukset.

        Taitaa olla Hämeestä aloitusviestin väsääjä kun tämä uusi lottojuontaja on hoitanut hommaa n. 4, 5 vuotta. Mitä pipsaan tulee niin sen väkinäisen ja pakotetun hymyn nähdessäni aina ajattelen, että mahtaako sittenkään kaikki Veikkauksen toiminnassa kestää ns. Päivänvaloa. En tiedä onko pipsa enää Veikkauksen tiedottaja. Samantekevää. EVVK!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla Hämeestä aloitusviestin väsääjä kun tämä uusi lottojuontaja on hoitanut hommaa n. 4, 5 vuotta. Mitä pipsaan tulee niin sen väkinäisen ja pakotetun hymyn nähdessäni aina ajattelen, että mahtaako sittenkään kaikki Veikkauksen toiminnassa kestää ns. Päivänvaloa. En tiedä onko pipsa enää Veikkauksen tiedottaja. Samantekevää. EVVK!

        Ihmettelen, kuinka paljon nykyään ihmisillä on henkistä pahoinvointia. Tämä Laurenne on veikkauksen työntekijä, eikä häneen pidä kohdistaa mitään omia häiriintyneitä ajatuksiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen, kuinka paljon nykyään ihmisillä on henkistä pahoinvointia. Tämä Laurenne on veikkauksen työntekijä, eikä häneen pidä kohdistaa mitään omia häiriintyneitä ajatuksiaan.

        Pipsa vaikuttaa ärsyttävältä, ei niinkään tää Netta. Se että ei luota Veikkauksen pelien rehellisyyteen ei vielä kerro henkinen pahoinvoinnista. En kärsi sellaisesta Niinkuin et varmaan sinäkään. Kyllä silti ketjun nostoksi aika mielenkiintoinen valinta Veikkauksen uusi työntekijä-nimitys 4,5 v. Takaa. Ei siinä mitään, sana on vapaa.


    • Anonyymi

      miksi wikipediassa on joku lottojuontaja?

      • Anonyymi

        EVVK!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EVVK!

        Keksin yhen asian, joka voi kiinnostaa vielä vähemmän kuin jonkun pipsan CV-LISTA. Telkkarissa jollain kanavalla pyörii tän illan aikana ohjelma, jonka nimi tais olla joku "NEW YORKIN ÄVERIÄIN KYNSISALONKI". Tuon alemmaksi ei enää voi päästä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keksin yhen asian, joka voi kiinnostaa vielä vähemmän kuin jonkun pipsan CV-LISTA. Telkkarissa jollain kanavalla pyörii tän illan aikana ohjelma, jonka nimi tais olla joku "NEW YORKIN ÄVERIÄIN KYNSISALONKI". Tuon alemmaksi ei enää voi päästä!

        Miten paljon mahtaa saada katselijoita...? Tuo KYNSISALONKI...? Persut on auktoriteetti-vastaisia. Eivät usko että yöllä nukutaan. Siksi monikin köyhä Persu luuseri yöllä kurkistaa New Yorkin kynsisalonkeihin. Ja samaistua ökyjen elämään PA-pohjalta.


    • Anonyymi

      Kylläpäs lotto juontaja ottaa pannuun heheheh

      • Anonyymi

        Ovatko juontajat myös edunsaajia? Kun peleistä jaetaan "voittoja".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko juontajat myös edunsaajia? Kun peleistä jaetaan "voittoja".

        Entäs tilintarkastajat ja "vialliset" valvojat? Miten heitä voidellaan?


    • Anonyymi

      Cicciolina uudeksi juontajaksi.

      • Anonyymi

        Arvi Lind olusi parempi. Kun hän on luotettava tyyppi niin Veikkauksen toimintakin puhdistuisi kertaheitolla väärinkäytöksistä!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      659
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      631
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      88
      438
    Aihe