Hyvä laulamaankin

Anonyymi

1.4.2017 aloittava uusi lottojuontaja Netta Dahlberg kertoo muun muassa, miltä tuntuu olla uusi lottojuontaja ja mitä hän tekisi lottovoitolla. Nettaa haastattelee Veikkauksen tiedottaja Pipsa Öhman.

https://www.youtube.com/watch?v=ziJYnsvk

14

672

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nykyinen sukunimi on Laurenne.
      Wikipedia: "Pirkkalassa varttunut Laurenne on koulutukseltaan muotoilun artenomi, ammattikorkeakoulusta valmistunut jalkine­suunnittelija. Hän on opiskellut myös viini­asiantuntijaksi eli sommelieriksi ja viinin­tuottajaksi, jota osaamistaan hän hyödyntää omassa pien­tuottaja­viinien maahan­tuonti­yrityksessä. Laurenne on opiskellut klassista laulua Tampereen konservatoriossa ja pop/jazz­laulua Pirkanmaan musiikkiopistossa. Hän on hankkinut lisä­oppia Taideyliopiston Sibelius-Akatemian täydennys­koulutuksessa opiskelemalla jazz­laulua, perinne­musiikkia ja yrittäjyyttä. Laurenne kasvoi nuorena yrittäjyyteen työskennellessään vanhempiensa omistamassa graafisen alan perhe­yrityksessä. Hänet palkattiin studio­laulajaksi ensimmäisen kerran 18-vuotiaana..."

      • Anonyymi

        Ei vähempää voisi kiinnostaaa jonkun pipsan harrastukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vähempää voisi kiinnostaaa jonkun pipsan harrastukset.

        Taitaa olla Hämeestä aloitusviestin väsääjä kun tämä uusi lottojuontaja on hoitanut hommaa n. 4, 5 vuotta. Mitä pipsaan tulee niin sen väkinäisen ja pakotetun hymyn nähdessäni aina ajattelen, että mahtaako sittenkään kaikki Veikkauksen toiminnassa kestää ns. Päivänvaloa. En tiedä onko pipsa enää Veikkauksen tiedottaja. Samantekevää. EVVK!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla Hämeestä aloitusviestin väsääjä kun tämä uusi lottojuontaja on hoitanut hommaa n. 4, 5 vuotta. Mitä pipsaan tulee niin sen väkinäisen ja pakotetun hymyn nähdessäni aina ajattelen, että mahtaako sittenkään kaikki Veikkauksen toiminnassa kestää ns. Päivänvaloa. En tiedä onko pipsa enää Veikkauksen tiedottaja. Samantekevää. EVVK!

        Ihmettelen, kuinka paljon nykyään ihmisillä on henkistä pahoinvointia. Tämä Laurenne on veikkauksen työntekijä, eikä häneen pidä kohdistaa mitään omia häiriintyneitä ajatuksiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen, kuinka paljon nykyään ihmisillä on henkistä pahoinvointia. Tämä Laurenne on veikkauksen työntekijä, eikä häneen pidä kohdistaa mitään omia häiriintyneitä ajatuksiaan.

        Pipsa vaikuttaa ärsyttävältä, ei niinkään tää Netta. Se että ei luota Veikkauksen pelien rehellisyyteen ei vielä kerro henkinen pahoinvoinnista. En kärsi sellaisesta Niinkuin et varmaan sinäkään. Kyllä silti ketjun nostoksi aika mielenkiintoinen valinta Veikkauksen uusi työntekijä-nimitys 4,5 v. Takaa. Ei siinä mitään, sana on vapaa.


    • Anonyymi

      miksi wikipediassa on joku lottojuontaja?

      • Anonyymi

        EVVK!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EVVK!

        Keksin yhen asian, joka voi kiinnostaa vielä vähemmän kuin jonkun pipsan CV-LISTA. Telkkarissa jollain kanavalla pyörii tän illan aikana ohjelma, jonka nimi tais olla joku "NEW YORKIN ÄVERIÄIN KYNSISALONKI". Tuon alemmaksi ei enää voi päästä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keksin yhen asian, joka voi kiinnostaa vielä vähemmän kuin jonkun pipsan CV-LISTA. Telkkarissa jollain kanavalla pyörii tän illan aikana ohjelma, jonka nimi tais olla joku "NEW YORKIN ÄVERIÄIN KYNSISALONKI". Tuon alemmaksi ei enää voi päästä!

        Miten paljon mahtaa saada katselijoita...? Tuo KYNSISALONKI...? Persut on auktoriteetti-vastaisia. Eivät usko että yöllä nukutaan. Siksi monikin köyhä Persu luuseri yöllä kurkistaa New Yorkin kynsisalonkeihin. Ja samaistua ökyjen elämään PA-pohjalta.


    • Anonyymi

      Kylläpäs lotto juontaja ottaa pannuun heheheh

      • Anonyymi

        Ovatko juontajat myös edunsaajia? Kun peleistä jaetaan "voittoja".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko juontajat myös edunsaajia? Kun peleistä jaetaan "voittoja".

        Entäs tilintarkastajat ja "vialliset" valvojat? Miten heitä voidellaan?


    • Anonyymi

      Cicciolina uudeksi juontajaksi.

      • Anonyymi

        Arvi Lind olusi parempi. Kun hän on luotettava tyyppi niin Veikkauksen toimintakin puhdistuisi kertaheitolla väärinkäytöksistä!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      94
      1145
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe