1.4.2017 aloittava uusi lottojuontaja Netta Dahlberg kertoo muun muassa, miltä tuntuu olla uusi lottojuontaja ja mitä hän tekisi lottovoitolla. Nettaa haastattelee Veikkauksen tiedottaja Pipsa Öhman.
https://www.youtube.com/watch?v=ziJYnsvk
Hyvä laulamaankin
14
672
Vastaukset
- Anonyymi
Nykyinen sukunimi on Laurenne.
Wikipedia: "Pirkkalassa varttunut Laurenne on koulutukseltaan muotoilun artenomi, ammattikorkeakoulusta valmistunut jalkinesuunnittelija. Hän on opiskellut myös viiniasiantuntijaksi eli sommelieriksi ja viinintuottajaksi, jota osaamistaan hän hyödyntää omassa pientuottajaviinien maahantuontiyrityksessä. Laurenne on opiskellut klassista laulua Tampereen konservatoriossa ja pop/jazzlaulua Pirkanmaan musiikkiopistossa. Hän on hankkinut lisäoppia Taideyliopiston Sibelius-Akatemian täydennyskoulutuksessa opiskelemalla jazzlaulua, perinnemusiikkia ja yrittäjyyttä. Laurenne kasvoi nuorena yrittäjyyteen työskennellessään vanhempiensa omistamassa graafisen alan perheyrityksessä. Hänet palkattiin studiolaulajaksi ensimmäisen kerran 18-vuotiaana..."- Anonyymi
Ei vähempää voisi kiinnostaaa jonkun pipsan harrastukset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vähempää voisi kiinnostaaa jonkun pipsan harrastukset.
Taitaa olla Hämeestä aloitusviestin väsääjä kun tämä uusi lottojuontaja on hoitanut hommaa n. 4, 5 vuotta. Mitä pipsaan tulee niin sen väkinäisen ja pakotetun hymyn nähdessäni aina ajattelen, että mahtaako sittenkään kaikki Veikkauksen toiminnassa kestää ns. Päivänvaloa. En tiedä onko pipsa enää Veikkauksen tiedottaja. Samantekevää. EVVK!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla Hämeestä aloitusviestin väsääjä kun tämä uusi lottojuontaja on hoitanut hommaa n. 4, 5 vuotta. Mitä pipsaan tulee niin sen väkinäisen ja pakotetun hymyn nähdessäni aina ajattelen, että mahtaako sittenkään kaikki Veikkauksen toiminnassa kestää ns. Päivänvaloa. En tiedä onko pipsa enää Veikkauksen tiedottaja. Samantekevää. EVVK!
Ihmettelen, kuinka paljon nykyään ihmisillä on henkistä pahoinvointia. Tämä Laurenne on veikkauksen työntekijä, eikä häneen pidä kohdistaa mitään omia häiriintyneitä ajatuksiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmettelen, kuinka paljon nykyään ihmisillä on henkistä pahoinvointia. Tämä Laurenne on veikkauksen työntekijä, eikä häneen pidä kohdistaa mitään omia häiriintyneitä ajatuksiaan.
Pipsa vaikuttaa ärsyttävältä, ei niinkään tää Netta. Se että ei luota Veikkauksen pelien rehellisyyteen ei vielä kerro henkinen pahoinvoinnista. En kärsi sellaisesta Niinkuin et varmaan sinäkään. Kyllä silti ketjun nostoksi aika mielenkiintoinen valinta Veikkauksen uusi työntekijä-nimitys 4,5 v. Takaa. Ei siinä mitään, sana on vapaa.
- Anonyymi
miksi wikipediassa on joku lottojuontaja?
- Anonyymi
EVVK!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EVVK!
Keksin yhen asian, joka voi kiinnostaa vielä vähemmän kuin jonkun pipsan CV-LISTA. Telkkarissa jollain kanavalla pyörii tän illan aikana ohjelma, jonka nimi tais olla joku "NEW YORKIN ÄVERIÄIN KYNSISALONKI". Tuon alemmaksi ei enää voi päästä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keksin yhen asian, joka voi kiinnostaa vielä vähemmän kuin jonkun pipsan CV-LISTA. Telkkarissa jollain kanavalla pyörii tän illan aikana ohjelma, jonka nimi tais olla joku "NEW YORKIN ÄVERIÄIN KYNSISALONKI". Tuon alemmaksi ei enää voi päästä!
Miten paljon mahtaa saada katselijoita...? Tuo KYNSISALONKI...? Persut on auktoriteetti-vastaisia. Eivät usko että yöllä nukutaan. Siksi monikin köyhä Persu luuseri yöllä kurkistaa New Yorkin kynsisalonkeihin. Ja samaistua ökyjen elämään PA-pohjalta.
- Anonyymi
Kylläpäs lotto juontaja ottaa pannuun heheheh
- Anonyymi
Ovatko juontajat myös edunsaajia? Kun peleistä jaetaan "voittoja".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovatko juontajat myös edunsaajia? Kun peleistä jaetaan "voittoja".
Entäs tilintarkastajat ja "vialliset" valvojat? Miten heitä voidellaan?
- Anonyymi
Cicciolina uudeksi juontajaksi.
- Anonyymi
Arvi Lind olusi parempi. Kun hän on luotettava tyyppi niin Veikkauksen toimintakin puhdistuisi kertaheitolla väärinkäytöksistä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18659Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat271631- 77598
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet88438