Onko tämä normaalia

Anonyymi

Olen kohta 58 vuotias ukkomies, ihmettelen välillä jotta onko normaalia että tekee koko ajan mieli. Olen hiukan bi henkinen hyvin varustettu mies, kalulla pituutta lähes 19cm ympmittaa noin noin15cm terskan ympmitta noin16cm. Eli bi henkisenä käy pillu tai kulli.

16

2222

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      olis kiinnostava tavata, itsekin bi 50/182/80/17 btm ukm...PKS alue

      • Anonyymi

        Mitä haluaisit tehdä kun tavattaisiin, antaisitko kullilla hoitoa eturauhaselle mitä muuta kivaa tehtäis.


    • Anonyymi

      Itse olen 10 vuotta nuorempi varattu nainen. Itseäni tekee mieli lähes koko ajan. Saisimpa sinut sisääni ja usein ja paljon kerralla.

      • Anonyymi

        Missä päin Suomea asut, minä asun Tampereen lähettyvillä. Mitä haluaisit että tekisin sinulle, minulta tulee spermaa todella paljon kerralla ja kovalla paineella. Nyt ollut useamman päivän laukeamatta voisi tulla melkoinen satsi.


    • Anonyymi

      Pumppaatko äijää takavittuun?

    • Anonyymi

      Tässä kai syy miksi oma mies ei ole enää kiinnostunut seksistä aikoihin.

    • Anonyymi

      Normaalia se on että usein tekee mieli naida. Aktiivisuus pitää aktiivisena ja sen suhteen jos pysyy terveenä. Eturauhaselle tekeee hyvää,kun saa usein pussit tyhjentää. Elämän eliksiiriä on rakastelu vaimon kanssa

    • Anonyymi

      Onko aloittajan vaimo myös bi-henkinen ? Haluaako hän käyttää vieraita mieheiä ja oletko mustasukkainen? Kysynpä vain

    • Anonyymi

      Tuttu tunne eli olen 60/184/83ja posliini ja myös bi ja tuntuu, että himot vain kasvaa.
      Joudun ja saan runkkailla joka päivä.
      Jos löytyy kaveria niin yhteyttä toivoen. Kik eeanc

      • Anonyymi

        Olis kiihottava runkata ja imeä vanhempaa posliini kullia. Ite myös päivittäin laukean. M49


    • Anonyymi

      Hei, haluaisitko kokeilla bi juttuja vähän nuoremman 5-kymppisen siistin miehen kanssa ? Mikä sähköpostiosoitteesi ?

      • Anonyymi

        Moi! Viisikymmpinen :) mukava olis kokeilla bi-juttuja.. M57ukm


    • Anonyymi

      Olen saman ikäinen ukm ja sama ongelma, harrastaisin seksiä ihan joka päivä niin naisen kuin miehen kanssa. Vaimolle taas riittää kerran kaks kuukaudessa, eli omaa kättä tarvitaan rankasti etten sekoa puutteeseen. Oliskos muuten turun seudulta jotain kokeilun haluista vastaavaa ukkomiestä?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Yli 70 -kymppinenkin haluaa naida usein. Ainakin kolme kertaa viikossa. Jos ei saa jostain syystä naida viikkoon, niin sitten spermaa tulee todella paljon. Vaimo innostuu kun lämmin menee pohjaan asti.. Vaimo ratsastaa miehen päällä ja se loppu lähetyssaarnaja asennossa tuntuu molemmista huippu hyvältä.

      • Anonyymi

        Saako vaimosi orgasmin ratsastaessa kalullasi vai lopuksi lähetyssaarnaaja asennossa. Onko vaimosi pillu vielä tiukka. Olisi kiihottava olla mukana vanhemman parin kanssa. Mies51


    Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe