Massiivinen petos on paljastunut !

9

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Titanic upposi koska sen pohja ajoi jäävuoren vedenalaisen osan yli ja vaurioitui. Laivan etuosan vajotessa palleköli (pohjan tukirakenne) katkesi ja laivan keskiosa upposi mopeasti jolloin perä nousi pystyyn.

      Huom. Titanic ei uponnut keula edellä vaan keskiosa murskaantui ensimmäisenä vedenpinnan alapuolelle.

      Estonia taas upotettiin räjäyttämällä.
      Miksi? Ehkä suomen ja ruotsin viranomaisten toimesta koska juuri em. maissa asiasta hyssytellään.

      Nyt täytyy taas mennä jatkamaan sementin lapioimista kun kahvitautko päättyy.

      • Syyllinen on se saatanan entinen Neuvostoliitto.
        Sen epäkelpoja sotaromuja kuskattiin Virosta Ruotsiin ja ne pamahtivat vahingossa.

        Suomen tutkijat saivat käskynsä pitää turvat rullalla ja miettivät kenet paukapään tähän päätutkijaksi tyrkkäisivät.
        Valinnaksi osoittautui umpihöhlä Kari Lehtola jonka kuvia voitte ihastella Googlen kuvagalleriasta.


    • Anonyymi

      Estonia ei uponnut, laiva oli tuona yönä itse Greer joka muutti olomuotonsa silakaksi.

    • Anonyymi

      Kuinka mones kerta tämä on kun AZtamaani on paljastunut omien kirjoitustensa perusteella Pietarintrolliksi. Ei riitä heikkopäisillä tukkimiehen kirjanpito tuohon kalkityriseeraamiseen.

    • Anonyymi
      • Laivan rungon repeämä oli ensin- metrin kaksi. Sitten kerrottiin että se olikin 4 metriä pitkä.
        Nyt kerrottiin että repeämä on 20 metriä pitkä.


      • ViktorAtaman kirjoitti:

        Laivan rungon repeämä oli ensin- metrin kaksi. Sitten kerrottiin että se olikin 4 metriä pitkä.
        Nyt kerrottiin että repeämä on 20 metriä pitkä.

        jatkoa....

        Virallinen tutkimusraportti kertoi noista parin metrin repeämistä.
        Tämä nykyinen 20- metrinen paljastui omaisten rahoittamissa yksityissä sukelluksissa joita koitettiin kaikin tavoin estää.
        Miksi näitä piti estää...?, olisiko jotain salattavaa...?.... :-)


      • ViktorAtaman kirjoitti:

        jatkoa....

        Virallinen tutkimusraportti kertoi noista parin metrin repeämistä.
        Tämä nykyinen 20- metrinen paljastui omaisten rahoittamissa yksityissä sukelluksissa joita koitettiin kaikin tavoin estää.
        Miksi näitä piti estää...?, olisiko jotain salattavaa...?.... :-)

        Mitään salaamisyrityksiä ei ollut.

        Mitä nyt hieman vaadittiin että koko paska olisi valettava betoniin ja heti.


    • Anonyymi

      Kieltämättä hieman erikoista olisi ollut kuorruttaa hylky betonilla. Tosin uppoamis syy oli jo selvitetty ennen kun laiva oli kunnolla painunut pohjaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe