Maailmassa tapahtuu isompiakin rikoksia eikä kukaan vahingoittunut. Koulu ei aikoinaan kiinnostanut enkä sieolä oppinut mitään, huomasin silloin, että petkutus kannattaa ja lunttaus.
Myönnän, ettei minulla ollut mitään omaa tietoa mutta kaikkihan täällä kirjoittavat joten miksei en minä ja sitten kopioi viisaampien tekstejä.
Tuon löysin netistä enkä ymärrä kuinka se heti löydettiin ja havaittiin etten oo sitä ite kirjoittanut.
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/aripesonen1/245536-olisiko-silti-ollut-parempi-suomelle-kuulua-itablokkiin-yya-sopimuksen-sijaan/
Tunnustan kopioineeni tekstit
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä, kansakoulussakin kun jäit tavan takaa jumiin ulko-oven vällin, vieläpä saranapuolelle.
- Anonyymi
Pankkomajuri löysi elämälleen kuitenkin viimein tarkoituksen. Tämän palstan.
Arska-TampereeIta -minun. (ii)
Arska-Tampereelta -oikea, jossa on l (äl)- Anonyymi
Pyysin ylläpitoa poistamaan tuon aloituksen koska se on alusta loppuun saakka kopioitu muusta julkaisusta eikä lähdettä ollut ilmoitettu.
Mikäli "Pnkkolängvitsi" et osaa asiaasi kirjoittaa omalla tietämykselläsi se vain osoittaa kuinka heikkoa tietämyksesi asioista on. - Anonyymi
Todella merkittävä tapaus, rehellinen kepulainen tunnustaa! Seppo Kääriäinen sanoi aikoinaan, että jos ei mikään muu auta, niin on pakko kokeilla totuutta!
- Anonyymi
Tiädätkös, että ihmisen elämä on kopioimista kehdosta hautaan. Lapsi kopioi sanat muilta, kirjaimet kopioidaan kun kirjoitetaan, ym, ym. Ei ihminen tee mitään muuta kuin kopioi elämänsä. Kepulaisilla on lisäksi se paha geeni vika, että he kopioivat rötöstelyt, kieroudet ja pahuudet myös.
- Anonyymi
Saippuanliukasta selittelyä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?123856Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja313240Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2973222Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin82050- 2541911
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk81858Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2461476- 811411
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi431214Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81133