Puoluetuet tulee lopettaa, sillä eihän veroilmoituksessa kysystä ketä puoluetta edustat, niinkuin kysytytään kuulutko kirkkoon ja heti veloitetaan kirkollisveroa.
En minä hyväksy, että minulta perityillä veroilla kustannetaan poliittisia järjestöjä, sillä se joka haluaa tunnustaa jotakin poliittista järjestöä sen toiminta pitää kustantantaa ja järjestää jäsenmaksuilla-EI VEROEUROILLA.
Nämä avustajat sitten ovat liian kalliita suomelle, sillä se joka itse omasta halustaan lähtee kansanedustajaksi pitää myös itse se työ hoitaa, sillä asetuttuaan ehdokkaaksi tietää myös heti sen vaativan työtä ja perehtymistä asioihin - eli se vaatii myös aikaa ja silloin hän hoitaa luottamustointaan oikein, eikä piiloudu muiden tekemien taustatöiden taakse itselleen "kunniaan" ja huomiota ottamaan.
Jos hän tarvitsee avustajia- maksakoon itse heidän palkkansa kuluineen ja toimikoon kuin rehellinen työantaja avustajalleen, sillä heitä ei ole äänestyksellä valittu kansan tahdosta.
Puoluetuet ja avustajien palkkiot
Anonyymi
1
109
Vastaukset 1
- Anonyymi
Vasemmistohallitus nosti aivan aluksi puoluetukea 20 % ja lisäsi avustajien kustannuksia 83 %.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.368848- 100842
- 76630
- 50625
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30576
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei134569En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25550Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547