Dacia on paras auto?

Anonyymi

Aiemmin luulin että dacia on köyhien ihmisten auto kuten KIA. Nyt olen tyytyväisesti ajellut dusterilla parisen vuotta ja täyyy todeta että on erittäin hyvä auto, ellei peräti paras. Ei ole tingeli tangeli juttuja mutta kaikki perusjutut löytyy.

10

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kukaan tiedä mikä on se paras auto. Riippuu niin monesta asiasta. Miksi piti vetää se KIA mukaan, joka on myös hyvä auto? Taidat olla sama trolli, joka tehtailee tänne aloituksia.

• Anonyymi

Kaikilla aikakausilla köyhillä on ollut oma suosikkimerkkinsä. Daciahan on 2000-luvun Lada, jota ei enää Suomesta saa. Skoda muuttui puolestaaan itäautosta Premiumksi.

• Anonyymi

On se outoa, että vielä yhdistetään joku automerkki ihmisen varallisuuteen. Ymmärrän miksi köyhät ostelevat velaksi vanhoja mersuja. Se merkki on tärkein, vaikka auto olisi romu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se outoa, että vielä yhdistetään joku automerkki ihmisen varallisuuteen. Ymmärrän miksi köyhät ostelevat velaksi vanhoja mersuja. Se merkki on tärkein, vaikka auto olisi romu.

On se outoa, että vielä yhdistetään.... Se on kyllä kumma juttu että tuo asia ei koskaan näytä Suomessa muuttuvan että kun joku ostaa automerkin joka on ollut uutena kallis ja sittemmin loppuunajettu ruostepesä niin omistaja näyttelee kaiken lisäksi rikasta ja vielä suuri määrä muita on samoissa luuloissa hänestä . Tuohan se pitäis minun mielestä olla se köyhänmiehen auto !!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se outoa, että vielä yhdistetään.... Se on kyllä kumma juttu että tuo asia ei koskaan näytä Suomessa muuttuvan että kun joku ostaa automerkin joka on ollut uutena kallis ja sittemmin loppuunajettu ruostepesä niin omistaja näyttelee kaiken lisäksi rikasta ja vielä suuri määrä muita on samoissa luuloissa hänestä . Tuohan se pitäis minun mielestä olla se köyhänmiehen auto !!!

Asia on noin. Olen nähnyt monta (nuorta) miestä, jotka leveilevät autolla johon heillä ei oikeastaan olisi edes varaa. Jos ja kun korot nousevat, sitten alkaa tapahtumaan.

• Anonyymi

Ainakin Dacialla saa iskettyä kaikkein parhaimmat naiset!

• Anonyymi

Prrrrk. Maatuskoita saa vaan datsialla. Kunnon länsiautolla parhaat pilut!

• Anonyymi

Bukarestin halba pilu ihan hyvä. Kokeiltu on!

• Anonyymi

Olen toiminut prostituoituna viidellä eri vuosikymmenellä. Jo 1980-luvulla isoaseisimmat miehet saapuivat luokseni Ladoilla. Nykyään sama väki ajelee Dacioilla. Kun miehellä on hyvä itseluottamus, niin ei tarvitse pröystäillä autoilla, vaan voi käyttää rahansa järkevämminkin.

• Anonyymi

KIAn tulo markkinoille onnistui hyvin koska sitä pidetään edelleen edullisena autona.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      44
      3116
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      508
      1907
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1890
    4. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      77
      1655
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      18
      1502
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1388
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      26
      1322
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1309
    9. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      110
      1135
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      108
      1120
    Aihe