Dacia on paras auto?

Anonyymi

Aiemmin luulin että dacia on köyhien ihmisten auto kuten KIA. Nyt olen tyytyväisesti ajellut dusterilla parisen vuotta ja täyyy todeta että on erittäin hyvä auto, ellei peräti paras. Ei ole tingeli tangeli juttuja mutta kaikki perusjutut löytyy.

10

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kukaan tiedä mikä on se paras auto. Riippuu niin monesta asiasta. Miksi piti vetää se KIA mukaan, joka on myös hyvä auto? Taidat olla sama trolli, joka tehtailee tänne aloituksia.

• Anonyymi

Kaikilla aikakausilla köyhillä on ollut oma suosikkimerkkinsä. Daciahan on 2000-luvun Lada, jota ei enää Suomesta saa. Skoda muuttui puolestaaan itäautosta Premiumksi.

• Anonyymi

On se outoa, että vielä yhdistetään joku automerkki ihmisen varallisuuteen. Ymmärrän miksi köyhät ostelevat velaksi vanhoja mersuja. Se merkki on tärkein, vaikka auto olisi romu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se outoa, että vielä yhdistetään joku automerkki ihmisen varallisuuteen. Ymmärrän miksi köyhät ostelevat velaksi vanhoja mersuja. Se merkki on tärkein, vaikka auto olisi romu.

On se outoa, että vielä yhdistetään.... Se on kyllä kumma juttu että tuo asia ei koskaan näytä Suomessa muuttuvan että kun joku ostaa automerkin joka on ollut uutena kallis ja sittemmin loppuunajettu ruostepesä niin omistaja näyttelee kaiken lisäksi rikasta ja vielä suuri määrä muita on samoissa luuloissa hänestä . Tuohan se pitäis minun mielestä olla se köyhänmiehen auto !!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se outoa, että vielä yhdistetään.... Se on kyllä kumma juttu että tuo asia ei koskaan näytä Suomessa muuttuvan että kun joku ostaa automerkin joka on ollut uutena kallis ja sittemmin loppuunajettu ruostepesä niin omistaja näyttelee kaiken lisäksi rikasta ja vielä suuri määrä muita on samoissa luuloissa hänestä . Tuohan se pitäis minun mielestä olla se köyhänmiehen auto !!!

Asia on noin. Olen nähnyt monta (nuorta) miestä, jotka leveilevät autolla johon heillä ei oikeastaan olisi edes varaa. Jos ja kun korot nousevat, sitten alkaa tapahtumaan.

• Anonyymi

Ainakin Dacialla saa iskettyä kaikkein parhaimmat naiset!

• Anonyymi

Prrrrk. Maatuskoita saa vaan datsialla. Kunnon länsiautolla parhaat pilut!

• Anonyymi

Bukarestin halba pilu ihan hyvä. Kokeiltu on!

• Anonyymi

Olen toiminut prostituoituna viidellä eri vuosikymmenellä. Jo 1980-luvulla isoaseisimmat miehet saapuivat luokseni Ladoilla. Nykyään sama väki ajelee Dacioilla. Kun miehellä on hyvä itseluottamus, niin ei tarvitse pröystäillä autoilla, vaan voi käyttää rahansa järkevämminkin.

• Anonyymi

KIAn tulo markkinoille onnistui hyvin koska sitä pidetään edelleen edullisena autona.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1380
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109