Parvekkeelta hävyttömyyksiä huutelevat lapset Tokeenkadulla

Anonyymi

Uuteen kerrostaloon Tokeenkadulla ylimpään kerrokseen on muuttanut joku, jonka lapsien harrastus on huudella iltapäivisin hävyttömyyksiä ohikulkijoille. Mikä olisi paras tapa opettaa käytöstapoja näille?

23

1380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Opetele vaan kestämään, tai muuta pois. Tää on Nokian tapa, paikka kun on punikkeja täynä, kommari tapa.

• Anonyymi

Ei nokialla mitään muita tapoja olekkaan ,
      kuin huonoja ja erittäinhuonoja tapoja.

Niin, salaa juovia , tupakoivia ylipainoisia , kärttyisiä ja mielen onglemaisia sekakäyttäjiä , unettomia ressukoita koko pikku kylä täynnä, mitä muuta näiden jälkeläisistä oikein odotat?

Katso nyt ympärillesi, yli ahdistuneita ilmeitä, kuin joku vääntäisi p-reiässä koko ajan korkkiruuvvia,
      missä näet tasapainoisen ja hymyilevän iloa täynnä olevan nokialaisen,
      niin kerro nyt kommari että missä?

• Anonyymi

Sinun ympärilläsi epäilemättä on juuri tuollaisia ihmisiä, ja melkein voi varmaksi sanoa syynkin siihen, mutta valtaosa on kyllä ihan normaaleja fiksuja ihmisiä.

• Anonyymi

80 luvulla toispaikkakuntalaiset ihmetteli Nokialaisia, sanoivat Nokiaa sairaaksi yhteiskunnaksi. Kakaroilla ei mitään tapoja, haukkuivat opettajia, heittelivät kivillä ja lumipalloilla opettajia, vessat revitty koulussa.
        Nyt nämä kakarat kasvattaa omaa jälkipolveansa, anteeksi, ei ne mitään kasvata, kun ovat laiskoja ja saamattomia. Nokian tauti on levinnyt eduskuntaan asti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun ympärilläsi epäilemättä on juuri tuollaisia ihmisiä, ja melkein voi varmaksi sanoa syynkin siihen, mutta valtaosa on kyllä ihan normaaleja fiksuja ihmisiä.

Satanen on helpompi löytää Nokialla maasta, kuin fiksu ihminen Nokialta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Satanen on helpompi löytää Nokialla maasta, kuin fiksu ihminen Nokialta.

Sinun ympärilläsi tilanne on epäilemättä juuri noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"valtaosa on kyllä ihan normaaleja fiksuja ihmisiä."

Nokialla on valtaosa ihmisiä, jotka levittelevät toisista paskaa. Loput huutelevat hävyttömyyksiä päin naamaa. Ole siinä sitten onnellinen :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"valtaosa on kyllä ihan normaaleja fiksuja ihmisiä."

Nokialla on valtaosa ihmisiä, jotka levittelevät toisista paskaa. Loput huutelevat hävyttömyyksiä päin naamaa. Ole siinä sitten onnellinen :(

Miksi pysyt tuollaisten ihmisten parissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi pysyt tuollaisten ihmisten parissa?

Joutusin myymään asuntoni, ja muuttamaan toiselle paikkakunnalle, siksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joutusin myymään asuntoni, ja muuttamaan toiselle paikkakunnalle, siksi.

Muuttakoot mulkvistit vaikka Afganistaniin!!!

• Anonyymi

Älkääs kuulkaas nyt nokialaisia haukkuko. Me olemme ihan yhtä hyviksiä puoluekannasta riippumatta. Ainahan lapset ovat huudelleet rumia ohikulkijoille, pärryyttäneet prätkiä, soitelleet ovikelloja ja pirunviulua, hyppineet ratojen yli, lintsanneet koulusta ja jopa luntanneet kokeissa jne. kaikkee mahdollista ja mahdotonta mitä edellinen sukupolvikin. Minä ainakin olen tehnyt noita kaikkia ja hyvin käyttäytyvä, veronmaksaja olin 40 vuotta, nyt eläkkeellä. Ei pieni huutelu pahaa tee, sen kun vilkutatte huutelijoille.

• Anonyymi

On todella huonoa käytöstä tuollainen ja selkeästi vanhemmat eivät osaa noita lapsia kasvattaa. Itse olen tehnyt lapsena kaikkia muita luettelemiasi asioita mutta tuntemattomien huorittelua ja haistattelua en.

Nokialla asuu paljon duunareita ja se harmi kyllä näkyy lasten holtittomassa käytöksessä ja kasvatuksessa. Surullista.

• Anonyymi

Nokian voisi aidata, niin sinne saisi valtion ja kuntayhtymien rahaa, sehän on jo valmiiksi hullujen huone, asukit sielä jo on sisällä, mutta aita vaan puuttuu.

• Anonyymi

Ei ole kovin vaikea yhdistää, miksi Pitkänniemen mielisairaala sijoitettiin Nokialle.

Ja kaikki jotka eivät muuten saaneet kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen, kävivät kylässä , nämä ovat faktoja jälkikasvusta. ( tosin erittäin vaiettu asia.)

• Anonyymi

4.10
        Anonyymi: Onko kokemusta vai kuulopuheita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

4.10
        Anonyymi: Onko kokemusta vai kuulopuheita?

Mene "palveltavaksi" mihin tahansa nokialla,

ei sanota:
        päivää,
        kiitos,
        olkaahyvä,
        kiitos käynnistä,
        tervetuloa uudelleen,
        näkemiin,
        hei,
        moi , jne

Jotain jälkeenjääneen örvellystä ,
        ja muminaa tulee jokaisen kassan ja "asiakaspalvelija" suusta, tosin ei voi nokialla sanoa "asiakaspalvelija" parempi sanoa asiakasvihaava.

Ei mitään ymmärrystä asiakkaiden palvelmisesta saatika ymmärrystä yhtään mistään mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene "palveltavaksi" mihin tahansa nokialla,

ei sanota:
        päivää,
        kiitos,
        olkaahyvä,
        kiitos käynnistä,
        tervetuloa uudelleen,
        näkemiin,
        hei,
        moi , jne

Jotain jälkeenjääneen örvellystä ,
        ja muminaa tulee jokaisen kassan ja "asiakaspalvelija" suusta, tosin ei voi nokialla sanoa "asiakaspalvelija" parempi sanoa asiakasvihaava.

Ei mitään ymmärrystä asiakkaiden palvelmisesta saatika ymmärrystä yhtään mistään mitään.

Mistä muuten löytyy ne kaikista inhottavimmat naamavääräiset,
        vastaan räksyttävät,
        ruttuturvat aina siihen paikkaan missä pitäisi olla ystävällinen
        ja hymyillä,
        nuo lähinnä asiakasta olevat pitäisi laittaa varaston pimeimpään
        nurkkaan pois kauas, kauas pilaamasta bisnestä .

• Anonyymi

Nokia on, kuin Vammala

• Anonyymi

Perusteluja?

• Anonyymi

Joo, Nokian nimeksi sopisikin Kehitysvammala.

• Anonyymi

Ei muuta kuin remmi laulamaan.

• Anonyymi

Joka vitsaa säästää, se lastaan vihaa.
        Kunnon selkäsauna niin oppivathan.

• Anonyymi

Ei koulutus fiksuutta takaa, jos niin luulee ei ole fiksu. Saman lailla ne koulutettujen muksut huutelee ja kiroilee, samoja kouluja käyvät, samoja ystäviä on, konnuksia tekevät

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      163
      3056
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      372
      2087
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1861
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      43
      1836
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1431
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1183
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      985
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      113
      968
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      802
    Aihe