Yksikään stalinisti tai punaisista punaisinkaan

Anonyymi

ei ole yrittänyt liittää Suomea N-liittoon eikä edes ehdottanut sitä. Ei koskaan. Syyttävät väitteet siinä asiassa ovat karkeita valeita. Isänmaallisuus on ollut kiistatonta ja tinkimätöntä.

OIkeisto sen sijaan on tehnyt itsenäisyytemme aikana jo kolme karkeaa maanpetosta tai sen yritystä, joista kolmas on par'aikaa meneillään ja pahenee vain. Yritysmaailman omistama ja rahoittama Suomen media vaikenee näistä täysin.

58

751

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toveri Vjatsheslav Mihailovitsh Molotovin voitanee olettaa olleen stalinistin ilmoittaessaan tämän kesäkuussa 1940 Liettuan ulkoministerille.

"Teidän Liettuanne ja muiden Baltian kansojen, Suomi mukaan luettuna on liityttävä kunniakkaaseen neuvostokansojen perheeseen.

https://tammenlehva.fi/2020/04/01/hitlerin-ja-stalinin-yhteistyo-ja-talvisodan-merkitys-kansainvalisessa-politiikassa/

Sama Molotov oli ollut Neuvostoliiton ulkoministeri puna-armeijan yrittäessä talvella 1939-1940 kolmen kuukauden ajan lakkauttaa Suomen itsenäisyyden kokonaan.

• Anonyymi

Kyse oli kylläkin Suomen stalinisteista ja punaisista, ei N- liiton. Ehkä sinulla on ymmärrettävistä syistä vaikeuksia löytää esimerkkejä Suomesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyse oli kylläkin Suomen stalinisteista ja punaisista, ei N- liiton. Ehkä sinulla on ymmärrettävistä syistä vaikeuksia löytää esimerkkejä Suomesta.

"Kyse oli kylläkin Suomen stalinisteista ja punaisista, ei N- liiton."

Saattaa ollakin sinun mielestä kyse Suomen punikki-stalinisteista, mutta aloituksessa ei tuollaista varausta ole.

"Ehkä sinulla on ymmärrettävistä syistä vaikeuksia löytää esimerkkejä Suomesta."

Ei suinkaan ole vaikea löytää esimerkkejä henkilöistä, joiden mielestä Suomi olisi pitänyt liittää Neuvostoliittoon.

Minulla oli 1980-luvulla Suomessa sijainneella telakalla työkaverina suomalaiset punaisista punaisimmat stalinistit, E. Nyman ja K. Kakkinen, joiden mielestä Suomi olisi tullut ehdottomasti liittää Neuvostoliittoon.
        Kummasti nekin sitten rauhottuivat kun Neuvostoliitto teki itsemurhan vuonna 1991.
        Oiskos sulla joitain lisäkysymyksiä tämän asian suhteen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kyse oli kylläkin Suomen stalinisteista ja punaisista, ei N- liiton."

Saattaa ollakin sinun mielestä kyse Suomen punikki-stalinisteista, mutta aloituksessa ei tuollaista varausta ole.

"Ehkä sinulla on ymmärrettävistä syistä vaikeuksia löytää esimerkkejä Suomesta."

Ei suinkaan ole vaikea löytää esimerkkejä henkilöistä, joiden mielestä Suomi olisi pitänyt liittää Neuvostoliittoon.

Minulla oli 1980-luvulla Suomessa sijainneella telakalla työkaverina suomalaiset punaisista punaisimmat stalinistit, E. Nyman ja K. Kakkinen, joiden mielestä Suomi olisi tullut ehdottomasti liittää Neuvostoliittoon.
        Kummasti nekin sitten rauhottuivat kun Neuvostoliitto teki itsemurhan vuonna 1991.
        Oiskos sulla joitain lisäkysymyksiä tämän asian suhteen?

------Saattaa ollakin sinun mielestä kyse Suomen punikki-stalinisteista, mutta aloituksessa ei tuollaista varausta ole.-------

Kyllä se ilmenee tekstistä selvästi että Suomen punaisista on kyse mutta en arvannut miten juurta jaksain yksinkertaisinkin asia pitää sinulle selvittää.

--------Minulla oli 1980-luvulla Suomessa sijainneella telakalla työkaverina suomalaiset punaisista punaisimmat stalinistit, E. Nyman ja K. Kakkinen, joiden mielestä Suomi olisi tullut ehdottomasti liittää Neuvostoliittoon.------

Keksittyjä mielikuvitushenkikllöitä mitä ilmeisimmin. Vai voitko todistaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

------Saattaa ollakin sinun mielestä kyse Suomen punikki-stalinisteista, mutta aloituksessa ei tuollaista varausta ole.-------

Kyllä se ilmenee tekstistä selvästi että Suomen punaisista on kyse mutta en arvannut miten juurta jaksain yksinkertaisinkin asia pitää sinulle selvittää.

--------Minulla oli 1980-luvulla Suomessa sijainneella telakalla työkaverina suomalaiset punaisista punaisimmat stalinistit, E. Nyman ja K. Kakkinen, joiden mielestä Suomi olisi tullut ehdottomasti liittää Neuvostoliittoon.------

Keksittyjä mielikuvitushenkikllöitä mitä ilmeisimmin. Vai voitko todistaa.

"Kyllä se ilmenee tekstistä selvästi että Suomen punaisista on kyse mutta en arvannut miten juurta jaksain yksinkertaisinkin asia pitää sinulle selvittää."

No mutta sittenhän sinun on helppo lainata tästä aloituksen tekstistä sen/ne kohdat, jo(i)ssa "ilmenee selvästi" kyseessä olevan nimenomaan Suomen punaisista.
        Vai kuinka?

"Yksikään stalinisti tai punaisista punaisinkaan
        Anonyymi
        30.09.2021 19:13

ei ole yrittänyt liittää Suomea N-liittoon eikä edes ehdottanut sitä. Ei koskaan. Syyttävät väitteet siinä asiassa ovat karkeita valeita. Isänmaallisuus on ollut kiistatonta ja tinkimätöntä.

OIkeisto sen sijaan on tehnyt itsenäisyytemme aikana jo kolme karkeaa maanpetosta tai sen yritystä, joista kolmas on par'aikaa meneillään ja pahenee vain. Yritysmaailman omistama ja rahoittama Suomen media vaikenee näistä täysin."

"Keksittyjä mielikuvitushenkikllöitä mitä ilmeisimmin."

Väitätkö sinä Neuvostoliiton ulkoasiain kansankomissaarinakin toimineen tavaritsh Vjatsheslav Mihailovitsh Molotovin olleen mielikuvitushenkilön??
        Älä nyt sentään vallan hupsuja ala.

Kunpa olisivatkin, mutta ei.
        Minä en valehtele koskaan, enkä siten myöskään kertoessani E. Nymanin ja K. Kakkisen vaatineen Suomen liittämistä Neuvostoliittoon.
        Muistan sen päivän oikein hyvin, sillä pidän jämptisti päiväkirjaa.
        Oli torstai 3. joulukuuta 1981 ja seuraavana sunnuntaina taas Suomen itsenäisyyspäivä, josta nämä kaksi Suomen punaisista punaisinta stalinistia lienee saanut kimmokkeen kerrassaan iljettävälle vaatimukselleen.
        Molotovin vielä ymmärtää, sillä olihan hän Neuvostoliiton kommunismidiktatuurin asialla, mutta että Kakkinen ja Nyhölm, sitä minä en koskaan antanut anteeksi niille stalinistipuliveivareille, jos kohta muuten varsin riuskoja stahanovilaisia rautakouria ja iloisia ryyppiveikkoja olivatkin.
        Oiskos sulla vielä jotain muuta mielen päällä tämän asian tiimoilta, niin pannaan samaan kokonaisedulliseen pakettiin?

• Anonyymi

” Yksikään stalinisti tai punaisista punaisinkaan ei ole yrittänyt liittää Suomea N-liittoon eikä edes ehdottanut sitä. Ei koskaan. Syyttävät väitteet siinä asiassa ovat karkeita valeita. Isänmaallisuus on ollut kiistatonta ja tinkimätöntä.”

Todellisuudessa tällakin palstalla n sellaisia toiveita esitetty jo kymmeniä kertoja! Pitääkö niitä alkaa keräämään? Se kyllä käy helposti!

• Anonyymi

"Pitääkö niitä alkaa keräämään? Se kyllä käy helposti!"

Ihan mielenkiinnosta olisi kiva lueskella niitä. Jospa aloittaisit, sopiiko ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Pitääkö niitä alkaa keräämään? Se kyllä käy helposti!"

Ihan mielenkiinnosta olisi kiva lueskella niitä. Jospa aloittaisit, sopiiko ?

Laitappa hakuun tai googleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahaa, et siis löydäkään. Ei kannata alkaa leuhkimaan asialla mihin ei kykenekään. Tuliko nolo olo ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahaa, et siis löydäkään. Ei kannata alkaa leuhkimaan asialla mihin ei kykenekään. Tuliko nolo olo ?

Vastailit nyt eri henkilölle, mutta tarkoitin kyllä keräilyllä tästä eteenpäin tapahtuvaa! Jos mennyt kiinnostaa niin sen voi itse kukin tehdä itse!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastailit nyt eri henkilölle, mutta tarkoitin kyllä keräilyllä tästä eteenpäin tapahtuvaa! Jos mennyt kiinnostaa niin sen voi itse kukin tehdä itse!

-----Jos mennyt kiinnostaa niin sen voi itse kukin tehdä itse!------

Yleensä väitteen esittäjä itse todistaa väitteensä todeksi, jos siis kykenee.

Rehvakkkaasti uhosi: "Todellisuudessa tällakin palstalla n sellaisia toiveita esitetty jo kymmeniä kertoja! Pitääkö niitä alkaa keräämään? Se kyllä käy helposti!". Siis ei mitään googlea tarvita koska kuulemma löytyvät tältä palstalta. Mutta äkkiäpä hanu hävisi kun olisi joutunut huutonsa vastaamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-----Jos mennyt kiinnostaa niin sen voi itse kukin tehdä itse!------

Yleensä väitteen esittäjä itse todistaa väitteensä todeksi, jos siis kykenee.

Rehvakkkaasti uhosi: "Todellisuudessa tällakin palstalla n sellaisia toiveita esitetty jo kymmeniä kertoja! Pitääkö niitä alkaa keräämään? Se kyllä käy helposti!". Siis ei mitään googlea tarvita koska kuulemma löytyvät tältä palstalta. Mutta äkkiäpä hanu hävisi kun olisi joutunut huutonsa vastaamaan.

En minä mihinkään hävinnyt ja olen samaa mieltä yhä vielä! Itse olet Suomen miehityksiä toivonut vaikka kuinka usein! Totesin vain, etten ala kahlata läpi vanhoja.

Alan koota talteen jatkossa, joten ole vaan voruillasi! Ethän sinä eroon pääse halustasi levittää itänaapurin valtaa sen naapuehin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä mihinkään hävinnyt ja olen samaa mieltä yhä vielä! Itse olet Suomen miehityksiä toivonut vaikka kuinka usein! Totesin vain, etten ala kahlata läpi vanhoja.

Alan koota talteen jatkossa, joten ole vaan voruillasi! Ethän sinä eroon pääse halustasi levittää itänaapurin valtaa sen naapuehin!

----Itse olet Suomen miehityksiä toivonut vaikka kuinka usein!------

Ei sinun tarvitse näyttää niitä vaikka kuinka useita, riittää jos näytät edes yhden. Yhtäkään sinulla ei kuiteskaan ole koska suollat pelkkää nazipa...kaa, jota kukaan ei usko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

----Itse olet Suomen miehityksiä toivonut vaikka kuinka usein!------

Ei sinun tarvitse näyttää niitä vaikka kuinka useita, riittää jos näytät edes yhden. Yhtäkään sinulla ei kuiteskaan ole koska suollat pelkkää nazipa...kaa, jota kukaan ei usko.

No, tässä muutama ja viittaukset millä niitä etsiä…

Eurooppa olisi parempi ja turvallisempi paikka 02.10.2021 19:02

Suomenkin olisi ollut paljon parempi pysyä vain osana Venäjää.

Venäjän kaasusta voidaan päästä eroon. 09.10.2021 08:15

Suomi tullaan liittämään Venäjään enemmin tai myöhemmin ja sehän on hyvä juttu. Köyhemmätkin saavat sitten esim sähköä yms. Nythän lähivuosina sitä ei vähempi varaisilla ole mahdollisuutta saada Suomessa.

Miksi venäjän täytyy antaa hankkia tukikohtia suomesta. 11.10.2021 12:5

Tervetuloa Venäjän tukikohdat. Putin on hyvä presidentti, hän valvoo Suomen enemmistön etuja ettei täällä nato ja natottajat hillu. Kiitoksia suuresti presidentti Putin suuresta

No nyt on pikku-ukko pahasti sekaisin...

Anonyymi
        17.12.2021 18:21
        Anonyymi kirjoitti:

Suomi liitetään takaisin Venäjään, ennemmin tai myöhemmin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Stallarin ikiomia möläytyksiä pakstalta:

”Suomenkin olisi ollut paljon parempi pysyä vain osana Venäjää.”

”Suomi tullaan liittämään Venäjään enemmin tai myöhemmin ja sehän on hyvä juttu. Köyhemmätkin saavat sitten esim sähköä yms. Nythän lähivuosina sitä ei vähempi varaisilla ole mahdollisuutta saada Suomessa.”

”Tervetuloa Venäjän tukikohdat. Putin on hyvä presidentti, hän valvoo Suomen enemmistön etuja ettei täällä nato ja natottajat hillu. Kiitoksia suuresti presidentti Putin suuresta ”

”Ennen vuoden loppua Suomesta ei ole jälellä kuin muisto vain. Jos ei sotimalla niin taloudellisesti Eu:n köyhin maa ja turha kuvitella että Eu:sta heruisi apuja.”

”Kyllä ne natohörhöilyt vähenee, siinä vaiheessa kun Venäjä hyökää tänne Suomeen.”

”Itse ainakin kannatan Suomen valtion de Natsifiointia.
Venäjä/Kiina/Afrikka/Lähi-Itä sitä haluaa ja tukee.
Korkea aika hävittää Suomen valtio kokonaan.”

”Veikkaisin, että paljon pahempaa tulossa, vaan mihin suuntaan? Ilmeisesti Puolaan/Balttiaan/Suomeen.”

”Venäjä pitää Suomen kurissa vaikka ydinaseiden avulla, sehän on hyvä juttu.”

”Putin rauhaa rakastava ihminen, ei halua sotaliittoja rajoilleen ja tuleekin estämään sen vaikka aseihin turvautuen jopa ydinaseisiin, siihen hän on oikeutettu.”

• Anonyymi

No mihinkäs se Kuusisen hallitus sitten koulupudokkaan mukaan pyrki.

• Ensimmäisenä tulee mieleen kommunistien hovirunoilija Pentti Saarikoski joka esitti liittymistä Suomen Kuvalehdessä. Hän tarjoutui myös puna-armeijaan vaikka sopankeittäjäksi.

Mitä sinne Pietariin muuta kuuluu? Joko katulapset ovat alkaneet painua viemäritunneleihin?

• Anonyymi

Palstan otsikko on törkeimpiä valheita, mitä milloinkaan on Suomi 24 historianpalstalla ollut.

Punaisista punaisimmat halusivat liittää Suomen Neuvostoliittoon. Tässä niistä pieni luettelo:

SUOMEN KANSANHALLITUS

Kansanhallituksen puheenjohtaja ja Suomen ulkoasiainministeri Otto Kuusinen
      Kansanhallituksen varapuheenjohtaja ja valtiovarainministeri Mauri Rosenberg
      Puolustusministeri Aksel Anttila
      Sisäasiainministeri Tuure Lehen
      Maanviljelysministeri Armas Äikiä
      Valistusministeri Inkeri Lehtinen

Terijoella 1. päivänä joulukuuta v. 1939

Suomen kansanhallituksen julistuksessa sanotaan mm. näin:

"Osaa ottamaan yhteiseen taisteluun käsi kädessä sankarillisen Punaisen Armeijan kanssa on Suomen Kansanhallitus jo perustanut ensimmäisen suomalaisen armeijakunnan, jota edessäolevien taistelujen kuluessa tullaan täydentämään siihen vapaaehtoisina liittyvillä vallankumouksellisillä työläisillä ja talonpojilla ja josta on määrä tulla tulevan Suomen Kansanarmeijan luja ydinjoukko.
      Ensimmäinen suomalainen armeijakunta saa kunnian tuoda pääkaupunkiin Suomen
      Kansanvaltaisen Tasavallan lipun ja pystyttää sen presidentin linnan harjalle, työtätekevien riemuksi ja kansan vihollisten kauhuksi".

Vieläkö yrität valehdella, että näitten maankavaltajaministerien "isänmaallisuus on ollut kiistatonta ja tinkimätöntä".

Kyllä heidän julistuksestaan käy ilmi, että heidän epäisänmaallisuutensa on kiistatonta ja tinkimätöntä.
      Tarkoitus oli liittää Suomi Neuvostoliittoon

• Anonyymi

Missä tuossa mahdetaan sanoa, että Suomi halutaan liittää Neuvostoliittoon ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä tuossa mahdetaan sanoa, että Suomi halutaan liittää Neuvostoliittoon ?

Oletko tosiaan niin vähäjärkinen, että et ymmärrä sitä, että kun täytyy perustaa maankavaltajahallitus ja lähteä käsikädessä Punaisen Armeijan kanssa viemään Suomen Kansanvaltaisen Tasavallan lippua presidentin linnan harjalle, työtätekevien riemuksi ja kansanvihollisten kauhuksi.
        Niin se lippu ei pysy siellä presidentin linnan harjalla päivääkään jos se Punainen Armeija ei jää Suomeen vartioimaan sitä lippua.

Onko näin yksinkertainen asia sinulle mahdoton ymmärtää.
        Sanotaan se selkeällä Suomen kielellä. Punaisen Armeijan on pakko jäädä Suomeen.
        Että se lippu siellä presidentin linnan harjalla pysyy. Se tarkoittaa Suomen liittämistä Neuvostoliittoon.
        Baltian maista on hyvät esimerkit.

• Anonyymi

” Yksikään stalinisti tai punaisista punaisinkaan ei ole yrittänyt liittää Suomea N-liittoon eikä edes ehdottanut sitä. Ei koskaan. ”

Ketjussa ” Eurooppa olisi parempi ja turvallisempi paikka”. Esitettiin tällainen ajatus:

• Anonyymi

"Keksittyjä mielikuvitushenkikllöitä mitä ilmeisimmin."

Tällä palstalla on useampaan kertaan haaveiltu siitä että Neuvostoliitto olisi "vapauttanut" Suomen, tai joitakin muita maita. Myös Stalinia ja hänen Itä-Euroopan "vapautustaan" on ylistetty maasta taivaaseen useammin kuin kerran.

• Anonyymi

Tarkoitat siis niitä kirioituksia jotka näkyvät vain sinulle kun kukaan muu ei niitä ole nähnyt. Muutenhan sinä linkittäisit edes jonkun niistä kaikkien nähtäviksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitat siis niitä kirioituksia jotka näkyvät vain sinulle kun kukaan muu ei niitä ole nähnyt. Muutenhan sinä linkittäisit edes jonkun niistä kaikkien nähtäviksi.

Kyllä tämän löydät itsekin:

Ketjussa ” Eurooppa olisi parempi ja turvallisempi paikka”. Esitettiin tällainen ajatus:

Ketju on yhä olemassa ja löytyy helposti!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tämän löydät itsekin:

Ketju on yhä olemassa ja löytyy helposti!

------ Esitettiin tällainen ajatus:
        ”Suomenkin olisi ollut paljon parempi pysyä vain osana Venäjää.”-----

Äärioikeistolaisten Putin-natsien ajatuksia tietenkin, ei minkään sortin sosialistien. Niitä natsiräähkiähän tällä palstalla on.

• Anonyymi

Tässä pari-kolme lisää:

Eurooppa olisi parempi ja turvallisempi paikka 02.10.2021 19:02

Suomenkin olisi ollut paljon parempi pysyä vain osana Venäjää.

ja

Venäjän kaasusta voidaan päästä eroon. 09.10.2021 08:15

Suomi tullaan liittämään Venäjään enemmin tai myöhemmin ja sehän on hyvä juttu. Köyhemmätkin saavat sitten esim sähköä yms. Nythän lähivuosina sitä ei vähempi varaisilla ole mahdollisuutta saada Suomessa.

Miksi venäjän täytyy antaa hankkia tukikohtia suomesta. 11.10.2021 12:5

Tervetuloa Venäjän tukikohdat. Putin on hyvä presidentti, hän valvoo Suomen enemmistön etuja ettei täällä nato ja natottajat hillu. Kiitoksia suuresti presidentti Putin suuresta avustanne.

• Anonyymi

Noiden ajatusten esittäjät vaan eivät satu olemaan punaisia vaan ovat ruskeita Putin-natseja. Sen sinä unohdit näköjään.

• Anonyymi

En unohtanut yhtään mitään eikä heidän ”värinsä” kiinnosta! Esimerkkejä kyllä löytyy kun viitsii kerätä!

• Anonyymi

Kiinnostaa tai ei mutta avauksessa on kyse stalinisteista ja heidän toiminnastaan eikä putinin opetuslapsista Suomessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinnostaa tai ei mutta avauksessa on kyse stalinisteista ja heidän toiminnastaan eikä putinin opetuslapsista Suomessa.

..... eikä putinin opetuslapsista Suomessa.......

Niiden joiden keskeisin agenda on puolustaa Venäjän salatukikohtia Suomessa ja kehua nazisikaa Lapin polttamisesta.

• Anonyymi

Osa äärivasemmistosta ei ole liittämässä sentään Suomea itänaapuriin vaan heillä on vielä sitäkin vihamielisempiä ajatuksi kuten tässä malliesimerkissä:

” Venäjän kysymys NATOlle, Etyj:lle ja Suomelle

Anonyymi
      01.02.2022 14:53

Asiallinen homma olisi pistää Suomea kohti tulemaan riittävästi pommeja, eiköhän ne Suomen rakkien suut menisi suppuun jos mitään jäljelle jäisi.”

• Anonyymi

Suomen vasemmisto on aina ollut isänmaallista toisin kuin porvarit. Ensin 1918 Suomi annettiin Saksalle, 1940 piti antaa Ruotsille ja nyt ollaan antamassa EU:lle.

• Anonyymi

Onko? Mille nämä siteeraukset omaan korvaasi kuulostaa? Jokainemn on kerätty tältä palstalta:

”Suomi tullaan liittämään Venäjään enemmin tai myöhemmin ja sehän on hyvä juttu. Köyhemmätkin saavat sitten esim sähköä yms. Nythän lähivuosina sitä ei vähempi varaisilla ole mahdollisuutta saada Suomessa.”

”Tervetuloa Venäjän tukikohdat. Putin on hyvä presidentti, hän valvoo Suomen enemmistön etuja ettei täällä nato ja natottajat hillu. Kiitoksia suuresti presidentti Putin suuresta ”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko? Mille nämä siteeraukset omaan korvaasi kuulostaa? Jokainemn on kerätty tältä palstalta:

Kaiken toopeimmat eivät käsitä, että nuo lainauksesi ovat hölmöläisille syötettyjä ärsyttämisprovokaatioita. Sen sijaan oikeiston toimista poimitut esimerkit ovat tapahtunutta faktaa, eivät ärsyttämisprovoja.

• Anonyymi

Ja lisääkin löytyy:

”Kyllä ne natohörhöilyt vähenee, siinä vaiheessa kun Venäjä hyökää tänne Suomeen.”

Korkea aika hävittää Suomen valtio kokonaan pois.”

”Veikkaisin, että paljon pahempaa tulossa, vaan mihin suuntaan? Ilmeisesti Puolaan/Balttiaan/Suomeen.”

”Putin rauhaa rakastava ihminen, ei halua sotaliittoja rajoilleen ja tuleekin estämään sen vaikka aseihin turvautuen jopa ydinaseisiin, siihen hän on oikeutettu.”

• Anonyymi

Onhan noita ydinaseita pian meilläkin, kun olemma Natossa.

• Anonyymi

Punikit ja kommunistit ovat työskennelleet sosialismiin siirtymiseksi.
      Seuraava vaihe oli olisi ollut NL:n osa.
      Mutta kun se ensimmäinenkään ei koskaan onnistunut,niin voidaanväittää,ettei muka yritettykään.

• Anonyymi

"Yksikään stalinisti tai punaisista punaisinkaan
      - - - ei ole yrittänyt liittää Suomea N-liittoon eikä edes ehdottanut sitä. Ei koskaan. Syyttävät väitteet siinä asiassa ovat karkeita valeita. Isänmaallisuus on ollut kiistatonta ja tinkimätöntä."

Miksi se Neuvostoliiton stalinistin, Josif Stalinin siihen määräämä puna-armeija sitten hyökkäsi Suomeen 30. marraskuuta 1939?

• Anonyymi

Kuka suomalainen määräsi Puna-armeijan hyökkäämään ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otto Ville Kuusinen! Olihan hän PM!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä kohtaa aloitusta mainitaan sellainen ehto kuin "suomalainen määräsi"?
        Pistätkö siitä lainauksen jahka löydä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otto Ville Kuusinen! Olihan hän PM!

Niin, olihan siellä Otto Wille ja Arvo "Poika" Moskovassa suunnittelemassa vallankumousta.
        O.W. pääsi Kremlin muuriin, Arvo karkasi Suomeen.

• Anonyymi

Moskova käytti Ryömää propagandassaan ja Suomen vankiloissahan näitä oli paljon.

• Anonyymi

Bandalissimus Stalin osasi hurmata ihmiset, oli osannut jo pienenä. Koulupojasta asti hän oli säteillyt vetovoimaa, jota muut eivät voineet olla ihailematta.

Stalin oli tunnettu kovista otteistaan, mutta hän ei ollut mikään tavallinen kovanaama. Hän rakasti yli kaiken kukkia ja kotitalonsa puutarhaa. Nuorempana hän oli niittänyt mainetta rakkausrunoilijana ja saavuttanut suosiota laulajana.

Hän oli myös paljon lukenut mies. Hän oli opiskellut teologiaa,

• Anonyymi

” Yksikään stalinisti tai punaisista punaisinkaan ei ole yrittänyt liittää Suomea N-liittoon eikä edes ehdottanut sitä. Ei koskaan. Syyttävät väitteet siinä asiassa ovat karkeita valeita. Isänmaallisuus on ollut kiistatonta ja tinkimätöntä.”

OLISIKO NOIN OLLUT ENNEN? TÄMÄN PÄIVÄN STALLARILLE SE ON LOUHEENPARRESSA VAKIOKAMAA;-D

Suomen olisi erottava EU:sta ja luovuttava Nato-optiosta ja alettava kaikessa ajamaan vain Venäjän etuja, kuten Valko-Venäjä tekee.”

”Suomi kuuluu Venäjään ja on palautettava Venäjän yhteyteen.”

”Venäjän naapurimaiden, Suomi mukaan lukien, tulee alistua Venäjän etupiirimaiksi ja noudattaa Venäjän määrittelemiä Venäjän turvallisuusetuja ja Neuvostoliiton romahtamisen jälkeen Natoon liittyneiden maiden pitää erota Natosta.
Näihin vaatimuksiin tulee jokaisen Venäjän naapurimaan vastata KYLLÄ erikseen, yhteistä EU-rintamaa tässä ei sallita.”

”Latvia, Liettua Viro ja mahdollisesti Puola liitetään tulevan sodan jälkeen Venäjään.
Suomen kohtalo on nyt katsottava samanlaiseksi, kuin nuo räksyttävät rakkikoirat ovat itselleen hankkimassa.”

”Olen iloinen kun Suomi on ensi lskun kohde Venäjälle, se tekee mielen iloiseksi kun mitätön,tarpeeton "itsenäinen" Suomi häipyy maailmankartalta.”

• Anonyymi

Porvari on liittänyt Suomen Saksaan, yrittänyt liittää Ruotsiin ja nyt on liittämässä EU-liittovaltioon. Silti räkänokat syyttää tästä maanpetossynnistä vasemmistoa joka ei ole koskaan yrittänyt liittää Suomea yhtään mihinkään. Näkee, että porvarilla ei ole minkäänlaista moraalia eikä häveliäisyyttä.

• Anonyymi

Putlerstallarin valeita.

Suomi ei ole koskaan kuulunut Saksaan. Talvella 1918 Saksa saneli Suomelle sopimukset,joista ei voitu kieltäytyä.Tilanne oli sellainen. Siitäkin selvittiin ja punikkikapina kukistettiin.
        Sitten otettiin ensi kerran suunta länteen valtionhoitaja Mannerheimin johdolla.

Ruotsin kanssa oli1940 hankkeilla lähinnä yksityisin voimin valtioliitto,joka toteutuessaan olisi voinut säilyttää Suomen puolueettomana ja suursodan ulkopuolella.

Stallarien riemuksi Saksa ja NL tyrmäsivät ajatuksen samoin sanoin.

EU on demokraattisten maiden vapaaehtoinen valtioliitto. Liittovaltio on aivan muuta.

Putlerstallarin on liian vaikea ymmärtää demokratiaa.
        Siksi hän onkin putlerstallari. Eli tyhmä valehtelija.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Putlerstallarin valeita.

Suomi ei ole koskaan kuulunut Saksaan. Talvella 1918 Saksa saneli Suomelle sopimukset,joista ei voitu kieltäytyä.Tilanne oli sellainen. Siitäkin selvittiin ja punikkikapina kukistettiin.
        Sitten otettiin ensi kerran suunta länteen valtionhoitaja Mannerheimin johdolla.

Ruotsin kanssa oli1940 hankkeilla lähinnä yksityisin voimin valtioliitto,joka toteutuessaan olisi voinut säilyttää Suomen puolueettomana ja suursodan ulkopuolella.

EU on demokraattisten maiden vapaaehtoinen valtioliitto. Liittovaltio on aivan muuta.

” Silti räkänokat syyttää tästä maanpetossynnistä vasemmistoa joka ei ole koskaan yrittänyt liittää Suomea yhtään mihinkään. ”

Valehtelet taas! Nämä 0vt Putler-stallarin aikiomia lausumia! Kiistätkö?

”Ei tänne kukaan ole hyökkäämässä. iloinen ja onnellinen kun olemme heti osana mahtavaa ja suurta Venäjää. Itsenäisessä Suomessa ei ole enää kuin köyhyyttä ja kurjuutta, Albaniakin olisi ökyrikas Suomeen verrattuna.”

”Suomen olisi erottava EU:sta ja luovuttava Nato-optiosta ja alettava kaikessa ajamaan vain Venäjän etuja, kuten Valko-Venäjä tekee.”

”Suomi kuuluu Venäjään ja on palautettava Venäjän yhteyteen.”

”Venäjän naapurimaiden, Suomi mukaan lukien, tulee alistua Venäjän etupiirimaiksi ja noudattaa Venäjän määrittelemiä Venäjän turvallisuusetuja ja Neuvostoliiton romahtamisen jälkeen Natoon liittyneiden maiden pitää erota Natosta.
Näihin vaatimuksiin tulee jokaisen Venäjän naapurimaan vastata KYLLÄ erikseen, yhteistä EU-rintamaa tässä ei sallita.”

”Latvia, Liettua Viro ja mahdollisesti Puola liitetään tulevan sodan jälkeen Venäjään.
Suomen kohtalo on nyt katsottava samanlaiseksi, kuin nuo räksyttävät rakkikoirat ovat itselleen hankkimassa.”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Putlerstallarin valeita.

-----Talvella 1918 Saksa saneli Suomelle sopimukset,joista ei voitu kieltäytyä------

Höpinämantrojasi, mikähän oli se seikka joka esti kieltäytymisen. Ei Svinhuvudia Saksaan allekirjoittamaan sopimusta köysissä viety, ihan se itse sinne halusi. Lisäksi, tuon tason sopimusta ei yhdellä ukolla ollut pienimpiäkään valtuuksia allekirjoittaa, Eduskunnan käsittely olisi vaadittu jos demokratiasta puhutaan. Svinhuvud syyllistyi teollaan raskaaseen rikokseen.

• Anonyymi

Edes Lenin tai Stalinkaan eivät koskaan eikä misssään uhonneet tai yrittäneet liittää Suomea N-liittoon. Tämä vaan on faktaa ja joka epäilee niin todistakoon muuta.

• Anonyymi

Lenin antoi Suomelle itsenäisyyden ja Stalin lukitsi sen eikä Putinilla ole avainta lukkoon.

• Anonyymi

Tuo on silkka mielipide ja Joosepilla oli päällä ankara yritys, mutta ei kaappaus koskaan natsannut!

Osaatko arvata kuka esitti seuraavan toiveen:

• Anonyymi

Talvisota 1939-1940.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lenin antoi Suomelle itsenäisyyden ja Stalin lukitsi sen eikä Putinilla ole avainta lukkoon.

"Lenin antoi Suomelle itsenäisyyden..."

Kyllä mutta Saksan painostuksesta ei vapaehtoisesti ja Lenin oli sitä mieltä, että asia korjataan myöhemmin.

• Anonyymi

Suomen liitttämistä NL:on kannattivat ainakin ne kommunistit,jotka kieltäytyivät aseista Talvisodan syttyessä.
      Noin 500 pantiin turvasäilöön.

Ne siis kannattivat antautumista tilanteessa,jossa tarkoitus oli vallata koko Suomi ja liittää se neuvostokansojen kunniakkaaseen perheeseen.

• Anonyymi

Ja ainakin stallareista äänekkäin homppeliversio toivoo Vdenäjän alamaisuutta yhä vielä!

”Ennen vuoden loppua Suomesta ei ole jälellä kuin muisto vain. Jos ei sotimalla niin taloudellisesti Eu:n köyhin maa ja turha kuvitella että Eu:sta heruisi apuja.”

Korkea aika hävittää Suomen valtio kokonaan.”

• Anonyymi

Paitsi kyllä pvesidentti yritti.

• Anonyymi

Väite vailla näyttöä!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      100
      5415
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3623
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3225
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      451
      2526
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      258
      1572
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      86
      1314
    7. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      13
      1299
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1248
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1243
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      146
      1172
    Aihe