Sota hävitään mutta taistelu jatkuu

Anonyymi

Me vihreät eloapinat häviämme sodan mutta taistelu puhtaan maailman puolesta jatkuu. "Eloapina eloapina tää on meidän vihreiden kapina eloapina ........."

7

63

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ne elokapinat, ja tynkkyset mihinkään häviä.
      Kummatkin ääripäät tarvitsevat ja saavat voimaa toisistaan.
      Mitä enemmän ilmastovouhottajia ilmestyy katuja tukkimaan, se lisää vain vastapuolen kannatusta. Nyt se sataa ennenkaikkea persujen laariin.
      Elokapinallisia voisi verrata hyödyllisiin idiootteihin.

• Anonyymi

Olisi reilua, jos maksaisimme tuhannesosan päästökaupasta. Sen verran saastutammekin.

• Luulen ,että persutkin kannattavat luonnon suojelua ,mutta ei sekopäistä käytöstä.
      Toisia kansalaisia vastaan ei kannata riehua ympäristöasioissa vaan niitä monikansallisia kylmiä jättejä vastaan.
      Siellä ne tuhoajat on ,jotka pitää maailman asioita ahneudessaan vallassaan ja kuten niin monesti lähes pakottaa tavallisen talliaisen käyttämään monia monia myrkkyjä lähtien ihan perus keittiön siivouksesta.
      Tää maailma alkaa olla aika valmis.... ihan järkyttävää touhua ihminen saa aikaan ahneudellaan.
      Kuten eräs sanoi amerikan mantereellaa .... kunnes viimeinen puu on kaadettu ja vedet pilattu niin valkoinen mies vasta silloin tajuaa ,että rahaa ei voi syödä.

• Anonyymi

Ahneet porvarit ihan kotosuomessakin saatava tilille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahneet porvarit ihan kotosuomessakin saatava tilille.

Kyllähän se ahneus näkyy tässä vihervasemmistolaisuudessa, joka käsi veronmaksajan taskussa. Matujen hyysäämisessä, loiseläjien hyysäämisessä että pysyy tuo kannatus edes 10 % ym. ym.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän se ahneus näkyy tässä vihervasemmistolaisuudessa, joka käsi veronmaksajan taskussa. Matujen hyysäämisessä, loiseläjien hyysäämisessä että pysyy tuo kannatus edes 10 % ym. ym.

Porvari ehtikin jo taas hämmentämään keskustelua pois verovälttelystä ja vakuutuskuorista.....

• Anonyymi

Turha on syytellä toisia tai jotain "jättejä"
      Jokainen voi miettiä miten itse voi parantaa toimintojaan.
      Miten paljon jätettä tuottaa, korkealla elintasollaan.
      Eräällä "vihreällä" ei ollut varaa lapseen, mutta oli varaa kahteen isoon koiraan. Tätä kaksinaismoralismia on paljon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uuh! Mediapersoona Janni Hussi yllättää kuumana narubikineissä ilkamoiden: "Yritin sihdata tota..."

Janni Hussi viettää Kreetalla kuumaa lomaa kihlattunsa Joel Harkimon kanssa. Tämä kuva on saanut eniten tykkäyksiä Instassa, eikä ihme! https://www.su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      6998
    2. Nainen kuoli saatuaan Pfizer -koronarokotteen

BBC: New Zealand woman dies after receiving Pfizer vaccine https://www.bbc.com/news/world-asia-58380867
      Seinäjoki
      90
      3077
    3. Bile-Sanna laittoi ylimielisen insta-viestin

Nyt se keulii taas. Ylimielinen bile-Sanna kuittailee boomereille. Marinin mielestä muut on retuja paitsi hänen bilejenginsä. Viestin voi tulkita niin
      Maailman menoa
      492
      2319
    4. Miettinyt tässä sun älynlahjojasi

Kun on tässä tullut seurattua sun tekemisiäsi jonkin aikaa, niin kiinnittänyt huomiota pään käyttöön yleisemmin. Naisesta kyse. Yksinkertaisuus ei ole
      Tunteet
      213
      1863
    5. Rokottamaton hoitaja levitti tautia?

Tämä on linja nyt. Koronanatsit ovat tosissaan. Rokottamattomia kohtaan on järjestelmällistä vainoa, syyllistämistä, lokaamista, häpäisyä, uhkailua ja
      Maailman menoa
      334
      1475
    6. Onko sulla nainen tunteita vieläkin mua kohtaan

Nään unia susta ja en voi olla ajattelematta sua 🙂 ja kun välillä ajattelen tuntuu kuin säkin ajattelisit mua kehossa kihelmöi lämpimät aallot ja jo
      Ikävä
      63
      1336
    7. Puukotus Prismassa

Joensuun prismassa tapahtuu. Kuka puukotti ja ketä? https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/28709f6c-f1b2-44c1-937d-1dd050f60b33 Oliko asialla kentien n
      Joensuu
      28
      1336
    8. Mitäs puuhaat mies mukava ja miellyttävä

Että sulla on ihana ääni🤩
      Ikävä
      63
      1264
    9. Et halua mitään väärinkäsityksiä

ja että siksi käännät selkäsi mulle. Älä tee omia johtopäätöksiä. Joohan ihana?
      Ikävä
      105
      1219
    10. Olen surullinen

ja pahoillani. Ehkä lopulta ymmärsin. Pysyn kaukana.
      Ikävä
      19
      931
    Aihe