"Demaripoliitikko avautui raiskauksista – varapuheenjohtaja ärähti: ”Tolppasen kirjoitukset eivät edusta SDP:n linjaa”
Maria Tolppanen: ”Sinulle, joka hyppäsit nyt pöydälle julistamaan, että tyttö saa pukeutua, miten haluaa, sanoisin: avaa silmäsi.”"
Tietääkö Mäkynen miten prostituoitu pukeutuu ja mitä sillä kertoo?
kansanedustaja Matias Mäkynen
13
73
Vastaukset
Eikö Suomen perustuslaki koskekaan esim. naisten/tyttöjen oikeutta pukeutua itse valitsemallaan tavalla ? Saavathan musliminaisetkin/tytöt pukeutua päästä varpaisiin peittäviin säkkeihin, tosin osa pakosta.
- Anonyymi
Sitä saa päättää itse mitä _viestii_ - paitsi armeijassa ..
- Anonyymi
Kysymys ei kuulu lainpiiriin.
- Anonyymi
Millon Tolppanen palaa persuihin??
- Anonyymi
SDP:n sisällä säröilee, koska jotkut yksittäiset edustajat eivät hyväksy puolueen linjausta jonka mukaan maasta tehdään raiskaushelvetti kaikin mahdollisin keinoin.
Tämä todistaa sen, ettei ihan jokainen demarikaan ole sieluton ammattirikollinen. - Anonyymi
Ihminen viestittää pukeutumisellaan sosiaalista asemaansa ja aatteellista näkökantaansa.
Paljas per..se viestii kumpaakin, josta elämänikuinen trauma voi jäädä oli laki mikä tahansa. Eihän tuo pukeutuminen ole seksuaalisesti kiihottava, mutta pantava kylläkin. - Anonyymi
Esim. Oulussa tytöt tuppautuivat raiskaajien seuraa, joten heidät olisi pitänyt ottaa huostaan huonoilta vanhemmilta. Raiskaajille puolestaan kovemmat tuomiot.
- Anonyymi
Jos ei saa tuheroa vapaaehtoisesti seksuaalisessa hätätilassa niin on aivan oikein ryhtyä kansalaistottelemattomaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei saa tuheroa vapaaehtoisesti seksuaalisessa hätätilassa niin on aivan oikein ryhtyä kansalaistottelemattomaksi.
Vihreät komppaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihreät komppaa.
Minä kampata myös.
T: Ali
- Anonyymi
Miksi Marin saa pukeutua gootiksi?
- Anonyymi
Pukeutuminen on osa yhteiskunnan sääntöjä - minä menen kirkkoon ja otan päähineen pois päästä ja nainen peittää päänsä ..
-ateisti- - Anonyymi
sillä kertoo?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282741- 1402577
- 1342154
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162133Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121844Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161591384Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu311206Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo951194Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891152Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381118