Kansanedustaja sai valtavan yllätyslaskun haastemieheltä – "Olen varma, että muistaisin puolen miljoonan diilin". Turveyrittäjä muisti päättäjää:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kansanedustaja-sai-valtavan-yllatyslaskun-haastemiehelta-olen-varma-etta-muistaisin-puolen-miljoonan-diilin/8250012
Kontula sai puolenmiljuunan laskun
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
kuka tuo on
- Anonyymi
jassoo, tämä edustaja onkin kuuluisa tempauksistaan.
- Anonyymi
Joo, eipä ole viheriätkään pstyneet vielä tätä ennätystä rikkomaan? Tottakai oikeusvaltiossa on maksettava aiheuttamansa vahingot!
Tai kyllähän tämä vihreiden vouhotus tulee kaikille niin kalliiksi tulevaisuudessa, että sitä ei vielä moni osaa kuvitellakaan! - Anonyymi
Menny lasku oikeaan osoitteeseen.Toinen ja vielä kovempi lasku vielä Satu Hassille ja Emma Karille.Ja neljäs lasku Sirpa Pietikäiselle.
- Anonyymi
Melko velmuja nämä turveyrittäjät, joten muistakaahan kaikki katsoa laskunne huolella läpi, heiltä saattaa tulla turpeesta laskua ihan vain laskuttamisen ilosta.
- Anonyymi
Niinpä. Siinä vielä vaaliehdokas. Valehtelija.
- Anonyymi
Kaintaisi vastuunsa. Olisi ehdokkaanakin uskottavampi. Mutta mihimpä se koira pääsisi karvoistaaan. Ihminen ei muutu miksikään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaintaisi vastuunsa. Olisi ehdokkaanakin uskottavampi. Mutta mihimpä se koira pääsisi karvoistaaan. Ihminen ei muutu miksikään.
Onpa teillä tosiaan nyt ämpärit tyhjänä kukahan auttais?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1716197- 1471724
- 1131508
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97836Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5789Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan224746- 41739