Arvaatkohan mun mielipiteen

Anonyymi

parroista? Voisit ajaa sen pois, niin olisi paljon helpompi pysyä coolina sun lähellä.

18

451

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kasvatan sellasen pukin parran. Ihan sinua varten.

• Anonyymi

Jooh pitää ajaa

• Anonyymi

Tota. Tässä oli melkein kaksi vuotta maskiaikaa....

• Anonyymi

No sehän ajaa sitten asiansa, en mä sitä pois aja missään nimessä

• Anonyymi

Hyvä! 😊

• Anonyymi

Kiitos M- kaunokainen. Tulet tätä partaturpaa näkemään enempikin.

• Anonyymi

Komppaan tätä hommaa... Mikä siinä on että pitää näyttää kodittomalta talebanilta, ei onnistu.

• Anonyymi

Olisiko pointti kuitenkin siinä, että yleisesti ottaen, ainakin ihan suomalaisia miehiä ajatellen, parrakas mies on niin hot, että ko. yksilön lähellä voi olla haastavaa pysyä coolina :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisiko pointti kuitenkin siinä, että yleisesti ottaen, ainakin ihan suomalaisia miehiä ajatellen, parrakas mies on niin hot, että ko. yksilön lähellä voi olla haastavaa pysyä coolina :)

Voi rakas. Ei se niin hot ole. Siisti sänki paljon parempi...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi rakas. Ei se niin hot ole. Siisti sänki paljon parempi...

Laskisin myös sängen kategoriaan parta :) ehkä itseäni miellyttää kuitenkin enemmän hieman pidempi parta miehellä, makuasia :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laskisin myös sängen kategoriaan parta :) ehkä itseäni miellyttää kuitenkin enemmän hieman pidempi parta miehellä, makuasia :)

Juu mitäpä näistä kiistelemään, en joudu sitä katselemaan edes vuosittain niin samapa tuo... :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu mitäpä näistä kiistelemään, en joudu sitä katselemaan edes vuosittain niin samapa tuo... :D

Kamala kohtalo... Et edes jouluna? :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kamala kohtalo... Et edes jouluna? :)

No ei edes jouluna! Kova on kohtalo ;)

• Anonyymi

Se on miehen ihan oma asia pitääkö partaa vai ei
      -sivusta vaan

• Anonyymi

Näinpä ja jos mies lähtee trollauksen juttelen perusteella saksimaan, niin oma on häpeä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinpä ja jos mies lähtee trollauksen juttelen perusteella saksimaan, niin oma on häpeä

juttujen*

• Anonyymi

Kaipaamallani M-miehellä on myös parta, ja se sopii hänelle todella hyvin. Hän on minusta maailman komein mies, joten toivottavasti hän ei ota tällaisia aloituksia itselleen!

• Anonyymi

Hyvännäköiselle miehelle sopii seksikäs sänki. Pitkä parta ei ole kovin kiva, vähän epäkäytännöllinen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Hävetkää rokotetut!

Olen tässä lueskellut näitä palstalla olleita koronakeskusteluja ja saanut hävetä silmät päästäni siksi, että suurin osa rokotettujen kirjoituksista o
      Iisalmi
      362
      3944
    2. Joku pahoitti mielensä Afrikantähti pelistä

Rasismikohu Helsingin yliopistossa – riistoleikkejä ja Afrikan tähti -vitsailua: ”Olen sanaton” Musta vaihto-opiskelija tyrmistyi, kun opiskelijat esi
      Maailman menoa
      191
      3654
    3. Kertokaa yksikin hyvä syy ottaa koronarokote

Tähän saakka on kerrottu vain uskomuksia. Koronarokote ikään kuin olisi ratkaisu ongelmaan. No miksi sitten rokotettuja on sairaalahoidossa siinä miss
      Maailman menoa
      630
      2921
    4. Oot sä oikeasti

rakastunu muhun nainen? Oon kyllä huomannu katseet mutta että kyse ois vakavammasta niin se on tullu yllätyksenä minulle.
      Ikävä
      83
      1626
    5. Iltalehti: Päijät Hämeen teho-osastolla uuvutaan koronan takia. Totuus ketään ei teholla.

Olen koko ajan suhtautunut näihin lehtien pelottelutarinoihin kriittisesti. Niissä ei anneta oikeasti mitään taustatietoja potilaista, määristä, iästä
      Maailman menoa
      341
      1505
    6. Stefu, otathan sinäkin tyttäresi lomalle mukaan?

Sofia kertoi pääsevänsä pian reissuun ( hänhän ei pysty ilman Stefania matkustamaan), joten jään mielenkiinnolla odottamaan, ottaako isä tyttärensä mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      121
      1434
    7. 102
      1320
    Aihe