Onko loimaalla rottia

Anonyymi

Onko loimaalla paljon rottia. Jos ruokkii paljon lintuja ja heittelee leivät omakotitaloalueen pihalle niin tuoks se rotat tullessaan (siis omalle pihalle)

10

393

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei lintuja saa ruokkia leivällä - ihan liian paljon suolaa jne. Mutta rotista... On niitä varmaan koko kaupungissa ja riippuu alueesta paljonko.

• Anonyymi

Ekotorilla kin oli kerran kuolleena iso rotta

• Anonyymi

Joskus kuulin, ettei lintulautoja saa olla alle 50 mertin päässä asutuista taloista. Lintulaudoilta tippuu "herkkupaloja" hiirille ja muille jyrsijöille. Ja sieltä on suora yhteys mm. talojen välipohjiin

• Anonyymi

Hyi, rotta on järkyttävä. Kattelin kerran kun seurahuonetta vastapäätä olevan talon roskikselta meni rotta Seurahuoneen alle.

• Anonyymi00005

Antakaa kissojen liikkua rauhassa. Suomi on kummallinen maa, rottienhalaajien valtakunta.

• Anonyymi00006

Samaa mieltä, ei ole nurkissä haittajyrsijöitä. Kaupungin facessa kaipaillaan kotia jollekin kissalle. Ihan hyvävoimaiselta näytti (toki kuvasta ei kaikkee näe) ja mä veikkaan että on ns. kevättä rinnasta nyt kun aurinko lämmittää eikä tartte lumessa tarpoo. Siotten kissaa kiinnostaa hiljaisuus ja mä oon lukenut niiden vaistoavan hyvin kuka on kissaihminen. Näytti vähä kuin naapurin kissalle mun oven luona, mutta se taitaa jo olla kuollu eikä se aika vanha kissa täältä Hulmilta sinne saakka, vaiika ne kyllä kulkee kauempana kuin arvaisi. KIssoja kyllä pyörii, ja yhden tiedänkin naapuritalon asukiksi.

Ei haittaa kissat (ollu useitakin mutta ei vuosiin) muuten mutta autokatosta käyttävät sulaan aikaan kissanvessana😧 No eipä oo autoo enää eikä ulkovarastoon asiaa,,ku ei siellä ole juuri mitään. Maalla kissat pärjäs ihan hyvin ja vanhaksi eli paitsi yksi jäi auton alle omalla pihalla ja yhdestä ei tiedä loukkasko hypätessä jostain korkeelta vai joku eläin asialla. Jonkua ärsyttää, kun ne jahtaa pikkulintuja, mutta se on pedon vietti ja evoluution luomus

lajijasuris

• Anonyymi00011
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Samaa mieltä, ei ole nurkissä haittajyrsijöitä. Kaupungin facessa kaipaillaan kotia jollekin kissalle. Ihan hyvävoimaiselta näytti (toki kuvasta ei kaikkee näe) ja mä veikkaan että on ns. kevättä rinnasta nyt kun aurinko lämmittää eikä tartte lumessa tarpoo. Siotten kissaa kiinnostaa hiljaisuus ja mä oon lukenut niiden vaistoavan hyvin kuka on kissaihminen. Näytti vähä kuin naapurin kissalle mun oven luona, mutta se taitaa jo olla kuollu eikä se aika vanha kissa täältä Hulmilta sinne saakka, vaiika ne kyllä kulkee kauempana kuin arvaisi. KIssoja kyllä pyörii, ja yhden tiedänkin naapuritalon asukiksi.

Ei haittaa kissat (ollu useitakin mutta ei vuosiin) muuten mutta autokatosta käyttävät sulaan aikaan kissanvessana😧 No eipä oo autoo enää eikä ulkovarastoon asiaa,,ku ei siellä ole juuri mitään. Maalla kissat pärjäs ihan hyvin ja vanhaksi eli paitsi yksi jäi auton alle omalla pihalla ja yhdestä ei tiedä loukkasko hypätessä jostain korkeelta vai joku eläin asialla. Jonkua ärsyttää, kun ne jahtaa pikkulintuja, mutta se on pedon vietti ja evoluution luomus

lajijasuris

...siis ei kaupungin vaan puskaradiossa.... ja siellä on some-maailmalle tyypilliseen tapaan jo nokkapokka taas menossa, oikeastaan ihan muusta kissasta ja ylipäänsä!-yllättäen😉

lajijasuris

• Anonyymi00007

On runsaasti, eu kielsi myrkyt suuressa viisaudessaan.

• Anonyymi00008

Paljon maatiloja = paljon rottia.

• Anonyymi00010

Koko keskustan viemäriverkosto kuhisee rottia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      54
      2212
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      199
      2041
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1382
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      995
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      929
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      49
      872
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      845
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      746
    Aihe