Jumalan vaikutusta maan pällä

Anonyymi

tässå viestissä saattaa olla jmalan vaikutusta-

jodi pistamaan 2 aloitusta, oska tuntui että niitä ei voinut laittaa julkisuuteen- uskon asioiden tähden.


kerro siis jumalan vaikutuksesta maan päällä.

29

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
      ?????????????


      hyvi otuo kesksutelu kulttuuria...?

    • Anonyymi

      Voisitko tarkentaa mistä tai kenen jumalasta nyt keskustellaan. Jumalien Tapion, Tellervon, Ahdin ja Wellamon suhde luontoon ja ympäristöön on hyvinkin konkreettinen.

      • Anonyymi

        nohan on pakana-umalia eli saatanan henkivaltaa.

        nyt phuaan Jumalasta joka on ainoa raamatussa mainittu ykis ainoa jumala- muitahan ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nohan on pakana-umalia eli saatanan henkivaltaa.

        nyt phuaan Jumalasta joka on ainoa raamatussa mainittu ykis ainoa jumala- muitahan ei ole.

        No surkeasta, miltei lukukelvottomasta tekstistäsi päätellen tuo jumalasi on melkoinen tumpelo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nohan on pakana-umalia eli saatanan henkivaltaa.

        nyt phuaan Jumalasta joka on ainoa raamatussa mainittu ykis ainoa jumala- muitahan ei ole.

        kysy muslimeilta oikeasta jumalasta.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kysy muslimeilta oikeasta jumalasta.

        SE käskee katkaista kurkut kaikilta., niin saa 72 neitsyttä.


    • Anonyymi

      Tässä taas yksi selkeä mielenterveyspotilas jeesusteluineen.

      • Anonyymi

        onko kaikki ateistit noin sekaisin.


        ateisti- oletan- olet itse "potilas" koska et tunnu kestävän uskonasioita olenkaan vaan sekoat.

        mieti sitä.


        tosin suurin os a taitaa olla niitä saatanistejä jotka vaan tekee kristinuskon vastaista kamapaanjaa ateismin nimellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko kaikki ateistit noin sekaisin.


        ateisti- oletan- olet itse "potilas" koska et tunnu kestävän uskonasioita olenkaan vaan sekoat.

        mieti sitä.


        tosin suurin os a taitaa olla niitä saatanistejä jotka vaan tekee kristinuskon vastaista kamapaanjaa ateismin nimellä?

        Oliko Suomen presidentti mielenterveyspotilas kun kehotti radiopuheessaan suomen kansaa rukoilemaan talvisodassa- ja hyökkäys pysähtyi senjälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko Suomen presidentti mielenterveyspotilas kun kehotti radiopuheessaan suomen kansaa rukoilemaan talvisodassa- ja hyökkäys pysähtyi senjälkeen.

        No kyllä pressa oli aika sekaisin. Jos Jumala olisi pystynyt hoitamaan homman niin miksi mennä tapattamaan omia miehiä?

        Meidät pelasti Talvisodassa generalissimus Stralinin vainoharhaisuus, jonka takia hän oli teloituttanut suurimman osan upseereistaan ja siksi neuvostojoukot olivat surkean huonosti johdettuja eivätkä osanneet käyttää hyväksi mies ja materiaaliylivoimaansa.


    • Anonyymi

      Mä uskon että sairastin koronan, ja sillä oli tarkoituksensa. Alkuun pelotti, mutta rukous auttoi, ja tauti tulikin lievänä. Nyt uskon rukouksen antamaan luonnonsuojaan.😇

      • Anonyymi

        Mä en voi uskoa enää Jumalaan. Mun lapseni kuoli syöpään. Monta vuotta rukoilin joka päivä monta kertaa a Jumalaa pelastamaan lapseni, ei auttaneet rukoukset. Lapseni kuoleman jälkeen en ole enää pystynyt rukoilemaan enkä luota siihen, onko Jumalaa olemassakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en voi uskoa enää Jumalaan. Mun lapseni kuoli syöpään. Monta vuotta rukoilin joka päivä monta kertaa a Jumalaa pelastamaan lapseni, ei auttaneet rukoukset. Lapseni kuoleman jälkeen en ole enää pystynyt rukoilemaan enkä luota siihen, onko Jumalaa olemassakaan.

        Jeesus kertoi vertauksen viljelijästä jolta putosi siemeniä, tien varteen, kalliolle ja loput päätyivät peltoon kantaen satoa. Kalliolle pudonneet kasvoivat aluksi, mutta niille ei kasvanut juurta, joten ne kuivettuivat. Eihän tämä maailma ole paratiisi. Lapsesi on Jumalan huomassa, ei kadotettu. Ei tämä maailma ole tehty säilytettäväksi jossa kaikki elävät onnellisina omaisuutensa kanssa loppuun asti. Miksi siis luovut uskostasi? Ei kaikkiin rukouksiin vastata, jos se ei edistä asiaasi tai muita asioita. Tai sitten onko omassa uskossasi korjattavaa, kun ei rukouksiin vastattu? Ehkä se jotain kertoo, että luovuit uskostasi kun asiat eivät menneet kuten olisit halunnut. Oliko uskossasi juurta ollenkaan?
        Lapsen tai läheisten kuolemat ovat ikäviä, mutta se kuuluu tähän elämään. Palaa uskoon, niin ehkä näet vielä lapsesi.


    • Anonyymi

      Tämä palsta on huolestuttava esimerkki siitä miten surkeassa kunnossa mielenterveyshuolto Suomessa voi olla

      • Anonyymi

        Ei sitä ole ollenkaan. Niin kauhea on punavihreiden moraalittomuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä ole ollenkaan. Niin kauhea on punavihreiden moraalittomuus.

        sekasin on tuo psyklgi- saahan ihmiset kirjottaa mitä niitä huvittaa-
        se on oma asiansa jos siitä sekoaa-

        esim. ko. päivittelijät ei koskaan osaa s anoa yhtäkään viestiä tai asiaa joka palstalla on- osoittaakseen jonkin olevan ' mielen ongelmia osoittavaa'.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä ole ollenkaan. Niin kauhea on punavihreiden moraalittomuus.

        Samassa lauseessa syytät siis uskovaisia uskontonsa puhumisesta, hulluiksi- ja syytät haukkumaasi kommunisteja siitä että eivät ole harjoittaneet uskonnonvastaista kommunismiaan mielenterveystyö-tuhonnan avulla uskovaisia tuhoten?




        taidat itse olla aika sekasin.


    • Anonyymi

      Uskon pelottavampaan asiaan, kun satanismi. Kalin voi sanoa olevan yksi sen ilmentymistä. Se ideologia pelasti henkeni. Sitä haluan aina kantaa mukanani, ja muistaa joka viikko sen perustajaa, ja kahta merkittävintä suurpomoa, joista toinen on elossa, koska se organisaatio lopulta antoi itsensä kytköksiin Kristukselle.

    • Anonyymi

      Mulle Jumala on siinä, kun saan olla omissa oloissani poissa kaikesta ulkopuolisista, joka ei liity mun ajatusmaailmaan mitenkään.

      • Anonyymi

        Suoella ei muuta turvaa ole kuin jumala......


        rukoilkaa suomen puolesta....



        maatamme viedään kohti tuhoa koko ajan


    • Anonyymi

      Jumalan sormi dementoi kirjoittajan ädlääjäksi, näemmä.

    • Anonyymi

      jumalan vaikutusta että olaan elosa.

      ja se että on Suomi

    • Jumalaa, eikä useampaakaan jumalaa ole olemassa muille kuin sekopäille.

      • Anonyymi

        Sekopäistä on väittää , että tämä nerokkaasti suunniteltu luomakunta olisi syntynyt itsestään luonnonvoimien ansiosta. Pähkähullu ajatus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekopäistä on väittää , että tämä nerokkaasti suunniteltu luomakunta olisi syntynyt itsestään luonnonvoimien ansiosta. Pähkähullu ajatus.

        ei voi puhua jumalasta totuuksia koska ihmismieli ei ole tasolla ymmärtämään niitä.

        maallinen aineellinen usko on vallannut maailman- ja he ei ymmärrä henkisiä asioita enää olenkaan.

        paitsi satanistit, mutta eh taas palvoo saatanoita ja valehtelevat?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En kyllä ollenkaan epäile etteikö tuo sekava, etäisesti suomen kieltä muistuttava häröily ole peräisin joltakin mielikuvitusolennolta.

    • Anonyymi

      = jouduin poistamaan 2 viestiä

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe