Ymmärrä yksi asia

Anonyymi

En pidä ilkeistä enkä itsekkäistä ihmisistä. Jos tuollainen olet niin viestini ei liity sinuun. Älä tule esittämään, että olisit jonkun kaivattu. Et ole. Hän on joku erehtynyt henkilöstä tai kirjoittaa toiselle. Usko jo.

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      mihin kalikka kalahtaa....?

      • Anonyymi

        En jaksa ilkeilyä enää yhtään. Olen kiva terve ihminen, enkä jaksa että täysin yhteiskuntakelvottomat kuvittelee minun heitä kaipaavan. Olen ihan toisenlaisesta elämästä kuin nämä. Olin parisuhteessa ja töissä kun nämä tyypit nai naapureita ja veti aineita. Ei ole mun rakkaus heille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En jaksa ilkeilyä enää yhtään. Olen kiva terve ihminen, enkä jaksa että täysin yhteiskuntakelvottomat kuvittelee minun heitä kaipaavan. Olen ihan toisenlaisesta elämästä kuin nämä. Olin parisuhteessa ja töissä kun nämä tyypit nai naapureita ja veti aineita. Ei ole mun rakkaus heille.

        Naapurikateutta miehellä ilmassa sitten. Ei niiden touhut varmaan sulle kuulu ja jos kuuluu, niin pistä korvat tyynyjen väliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naapurikateutta miehellä ilmassa sitten. Ei niiden touhut varmaan sulle kuulu ja jos kuuluu, niin pistä korvat tyynyjen väliin.

        Tämä on sivusta. Ei liity aloitukseen vaikka esiintyy aloittajana ilmeisesti kaikissa viestiketjuissa palstalla. Törmäsin tähän harhaiseen täällä toissa iltana. Kannattaa olla tarkkana tämän kanssa. On sekoittanut oman someprofiilinsa ja tämän palstan ihan täysin toisiinsa. Tuntee muka kaikki ja tietää jokaisen anonyymin ketä on. Varokaa tätä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on sivusta. Ei liity aloitukseen vaikka esiintyy aloittajana ilmeisesti kaikissa viestiketjuissa palstalla. Törmäsin tähän harhaiseen täällä toissa iltana. Kannattaa olla tarkkana tämän kanssa. On sekoittanut oman someprofiilinsa ja tämän palstan ihan täysin toisiinsa. Tuntee muka kaikki ja tietää jokaisen anonyymin ketä on. Varokaa tätä!

        Tämä sinun jatkuva muiden aliarviointi pistää jopa näiden hitaampien kohdalla vihaksi. Ensinnäkin tuo pulputus on sen verran asiayhteydestä irrallaan ja someprofiilin merkitystä en jaksa edes arvailla, että kyllä tuo ihan sumutuksen piikkiin menee tai luulis


    • Anonyymi

      Arvata saattaa kuka tämänkin on palstalle rustannut 😆 kukaan täällä ei tunne sinua, etkä sinä ketään. Se olisi sinunkin hyvä jo tajuta ja lopettaa se jankutus

      • Anonyymi

        Aika ristiriitaista sanoa ensin, että vaikea arvata ja kumota se sillä, että kukaan ei tunne. Et taida olla Riston eli aloittajan kanssa sen selkeämpi ihminen -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika ristiriitaista sanoa ensin, että vaikea arvata ja kumota se sillä, että kukaan ei tunne. Et taida olla Riston eli aloittajan kanssa sen selkeämpi ihminen -sivusta

        Suomennetaan sen verran, että en tunne häntä irl, mutta tämä samainen palstasatiainen täällä päivittäin jankuttaa samaa levyään. Ja en tarkoita Ristoa nyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika ristiriitaista sanoa ensin, että vaikea arvata ja kumota se sillä, että kukaan ei tunne. Et taida olla Riston eli aloittajan kanssa sen selkeämpi ihminen -sivusta

        Sivusta tämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomennetaan sen verran, että en tunne häntä irl, mutta tämä samainen palstasatiainen täällä päivittäin jankuttaa samaa levyään. Ja en tarkoita Ristoa nyt

        Sivusta tämäkin. Tällä ihmisellä ei ole mitään tekemistä aloittajan kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomennetaan sen verran, että en tunne häntä irl, mutta tämä samainen palstasatiainen täällä päivittäin jankuttaa samaa levyään. Ja en tarkoita Ristoa nyt

        Eli joku jonka mielestäsi tunnet ja jolle sinulla on tarve todistella, että kuinka merkityksetön ihminen hän on? Kuulostaa hieman epäloogiselta ja vaikutat sellaiselta satiaiselta itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli joku jonka mielestäsi tunnet ja jolle sinulla on tarve todistella, että kuinka merkityksetön ihminen hän on? Kuulostaa hieman epäloogiselta ja vaikutat sellaiselta satiaiselta itse.

        Ei ollut aloittajalta tuo kommentti. Hän vastasi aloittajalle tai jollekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli joku jonka mielestäsi tunnet ja jolle sinulla on tarve todistella, että kuinka merkityksetön ihminen hän on? Kuulostaa hieman epäloogiselta ja vaikutat sellaiselta satiaiselta itse.

        Älä lässyttä joutavia 😆 koita jo tajuta, etten irl tunne, mutta ikävä kyllä kaikki täällä palstalla voivat sitä todistaa vaikkei haluaiskaan. Epätoivoinen on epätoivonen ja sen lisäksi löytyy myös narsistiset naista halventavat piirteet ja jälkeenjääneisyys. Sanon suoraa mitä ajattelen hänestä, vaikka joku hihhuli siitä järkyttyy. Järkyty rauhassa tai jätä lukematta


    • Anonyymi

      Aloittaja hyvä, vaikutat pahasti itse olevasi palsta
      psykoosissa.
      Enkä sano tätä pahalla.
      Olisi pitänyt jättää tämä kirjoittamatta, mutta eiköhän jokaisella ole oikeus luulla mitä haluaa.
      Onko se jotenkin sinulta pois?

      • Anonyymi

        Ihan sama mitä sinä harhainen luulet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama mitä sinä harhainen luulet.

        🤣🤣🤣🤣 sä oot niin ihana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣🤣🤣 sä oot niin ihana.

        Jos tuo mies sun mielestä ihana on, niin otan osaa.-sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tuo mies sun mielestä ihana on, niin otan osaa.-sivusta

        Sarkasmia 🤣🤣🤣🤪


    • Anonyymi

      Ainahan niistä on pidetty. Moni tosin ymmärtää varan parannuksen aivan väärin.

    • Anonyymi

      En ole ilkeä enkä itsekäs. Olen tuonut esiin sen etten halua olla kenenkään kaivattu, koska näen kaikki kavereina. Ei ole mitään tarvetta läheisyydelle kenenkään kanssa.

    • Anonyymi

      Jos nää oot kauhiast velkaa kellekkään nii ole sitten pitkällä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe